*zucht* eigenwiesquote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven...
"hebben jullie speciaalbier?"
- "Ja we hebben Palm!"nou doe me dan maar gewoon een tapje hoor.
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm postenquote:
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ga jij even screenshots uit een zombiefilm posten.
I know, maar komop, die is niet alleen zozeer lelijk, die doet er ook alles aan om lelijk te blijvenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt een Belgische te zijn die een rechtszaak heeft aangespannen te maken met haar lelijkheid.
Nu ff niet.....quote:
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gisterquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik loop nog moeilijk van gister
My god............
Dus ik heb een excuus!quote:
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoogquote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
Ja, en nu stort het toch ook niet in?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu zit er ook niemand aan. Het is te hoog
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en derquote:Op donderdag 14 november 2013 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het stort nooit in want Amsterdam. Die weten wat bouwen is.
Roestquote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en nu stort het toch ook niet in?
Waarom over 100 jaar wel?
Dat zijn Duitse aannemers.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom verzakt de (binnen)stad ook her en der
Achterstallig onderhoud misschien?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stort het dak in als er 100 jaar lang niemand aan zit?
Hihi dikke binten!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weleens gekeken hoe dik die binten zijn? Die roesten echt niet door binnen 100 jaar.
Het is photoshopexpert, geen bouwkunde-autist.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weleens gekeken hoe dik die binten zijn? Die roesten echt niet door binnen 100 jaar.
Hey, Roy Korpelquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Very nice:
[ afbeelding ]
http://www.roykorpel.nl/Holland-2114
Vind het mooi gemaakt hoorquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het mooi gemaakt hoor![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad nice, prachtige photoshops ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Very nice:
[ afbeelding ]
http://www.roykorpel.nl/Holland-2114
Ja, de meeste zijn wel redelijk donker inderdaad. Eigenlijk alleen die van Utrecht is zonnig te noemenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zeker. Heb een tijd geleden nog over gedacht die van Eindhoven te bestellen op canvas voor in de slaapkamer, maar dat zou het daar heel donker maken.
Indeed.quote:
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je net zien. The last of Us en dan is er 1 homo.
NIks geen voortplanting.
En dan komen er kleine homo's uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.
En anders doneren ze maar een handje zaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het echt nodig is, denk ik dat een homo zich er wel overheen kan zetten.
Homokloningquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komen er kleine homo's uit.
Maar wel een fabuleuze wereldquote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal je net zien. The last of Us en dan is er 1 homo.
NIks geen voortplanting.
Want homo's komne alleen uit homo's voort. Ik zal 't papa zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komen er kleine homo's uit.
Homo kunnen komen uit: Homo's en Hetero's.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want homo's komne alleen uit homo's voort. Ik zal 't papa zeggen
Ik ben homo's hoor!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo kunnen komen uit: Homo's en Hetero's.
Uit Homo's komen alleen Homo's.
Dat is iets anders he.
Heb maar 1 kloon, maar deze is t nietquote:
Die is hetero, en aangezien jij het alleen maar met hetero's doet is het dus gewoon een soort masturberenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb maar 1 kloon, maar deze is t niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |