Omdat ik van je hou.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom moet jij het fokleven mij altijd lastig maken?
'maakt men het fokleven lastig'. Ja ik ken het gezegde. Maar het praat het nog niet goedquote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik van je hou.
Wie men lief heeft.....
Dank jequote:
Nee, niet hij!quote:
Maar daar staat Maikuuul en jij zei Maaaaiikull... Hoe moet ik dan weten dat je die bedoeltquote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is er eigenlijk van die gast geworden? Heeft'ie inmiddels promotie gemaakt tot vakkenvul-ploegleider van de donderdagmiddag?
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha hoquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.
Ik denk het. Arme jongenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha ho
RIP aan de nabestaanden en zulksquote:
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden en zulks
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Dat durf ik niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.
quote:
In een caravan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Is hij niet gewoon opgegroeid tot Roy Donders?quote:
Roy "Maikuuuul" Donders dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon opgegroeid tot Roy Donders?
Hij was okay.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden en zulks
Gratis Palm is goed. Maar waarom je rond het eind van het jaar niet meer je smaakvolle Palm kan krijgen en overal doodgegooid wordt met die Dobbel is me een raadsel.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond gratis Palm Dobbel drinken
Ik kan de gewone ook nog wel krijgen hoor, iets meer zoeken, maar goed. Ik vind de Dobbel trouwens ook lekker.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gratis Palm is goed. Maar waarom je rond het eind van het jaar niet meer je smaakvolle Palm kan krijgen en overal doodgegooid wordt met die Dobbel is me een raadsel.
!= pilsquote:Op donderdag 14 november 2013 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Palm. Best lekker pilsje maar over het algemeen zwaar overrated.
Gelukkig is Whisky wél anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
bier, pils, stout, kriek, tripels, ale, mead, wijn, vodka, allemaal hetzelfde man!.
Dat is ook voornamelijk water, alcohol en een half procent andere dingen (hooguit)quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is Whisky wél anders.
HET IS WHISKEY!!!!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is Whisky wél anders.
Jenever wat iets langer op vat heeft gelegenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is ook voornamelijk water, alcohol en een half procent andere dingen (hooguit)
Het zegt genoeg dat ze er expliciet bijzetten dat het speciaalbier is, anders zou je het niet als dusdanig herkennen.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij geen kenner bent, maakt het nog geen pils
Goed, Bierles deel xquote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ze er expliciet bijzetten dat het speciaalbier is, anders zou je het niet als dusdanig herkennen.
Je weet dat HW sarcastisch was?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Om HW maar even te quoten: "Het zal me een worst zijn hoe het gemaakt wordt".
Het is gewoon een laf biertje dat weinig meerwaarde heeft t.o.v. een pils. Best lekker ofzo, maar als ik trek in een speciaalbier heb, ga ik echt geen Palm bestellen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
ou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Is ook totaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Om HW maar even te quoten: "Het zal me een worst zijn hoe het gemaakt wordt".
Het is gewoon een laf biertje dat weinig meerwaarde heeft t.o.v. een pils. Best lekker ofzo, maar als ik trek in een speciaalbier heb, ga ik echt geen Palm bestellen.
That's what she said...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens was mijn verse rookworst gisteren niet te versmaden
Je zou ze de kost moeten geven...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook totaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijk.
*zucht* eigenwiesquote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven...
"hebben jullie speciaalbier?"
- "Ja we hebben Palm!"nou doe me dan maar gewoon een tapje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |