Alleen als ze daarna op een djeez item klikkenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, man straks klikt er een kind op die link, scarred for life.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over tieten gesproken...
[ afbeelding ]
Wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zeurt ook niet als jij het over vrouwen hebt op die manier
Het stenentijdperk belde.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over tieten gesproken...
[ afbeelding ]
Vertel jij eens iets interessants dan.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer is dit het grote Angel topic. Lijkt gvd 95% van de tijd over hem te gaan.
Angel is homoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets interessants dan.
Loekie moet weer op de buisquote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik haat reclame!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt! Want ik zag net iemand op FOK! een grap maken! Die was echt zo uit de middeleeuwen! Daar kan je toch niet meer mee gezien worden. Moet je bedenken dat dat doet met je imago. Daar moet weer een nieuwe image builder aan te pas komen om dat te fixxen!quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer is dit het grote Angel topic. Lijkt gvd 95% van de tijd over hem te gaan.
Smoel dicht jijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zelfde discussie als het [HOMO] topic.
Doen jullie toch echt zelf
Iets interessants!!!quote:
Eens.quote:
Geheel geen TV? Geen ABO? Niks? Alleen downloads? Geen Kale neger elke dag om 22.00?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets interessants!!!
[..]
Eens.
Ik kijk geen TV, maar toch eens!
Alleen Wie is de mol.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geheel geen TV? Geen ABO? Niks? Alleen downloads? Geen Kale neger elke dag om 22.00?
Make me honey, make mequote:
Getraind, gepaald, geflyerd, gezongen. Mwa.quote:
En werkt het?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Wie is de mol.
Verder idd alleen series en films via download of DVD/blue ray.
Toevallig gister voor het eerst zitten zappen met mijn digitale TV van UPC.
Alleen om te testen
De TV wel ja. Maar dat on demand en programma gemist en zo niet. Dan zeurt ie over verbinding. Moet ie dan soms op internet anagesloten zijn of zo?quote:
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
he, het topic gaat gelukkig weer over Angel. gebeurt er nog eens wat!
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
he, het topic gaat gelukkig weer over Angel. gebeurt er nog eens wat!
Duurt allemaal nog te lang.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maarquote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Er komt nooit een final final fantasyquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maar.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt nooit een final final fantasy
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?quote:
Ja, in de lente van 2014. XV zal nog wel wat langer durenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?
En daarna XVop de PS4.
Ik een aantal.....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
Ik heb er nog nooit 1 gespeeld eigenlijk.
Meer vlees voor jezelf!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. Vrienden die niet willen komen eten omdat ik altijd pas om 8 uur eet.
Dan eet je eerderquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakkenquote:
festini!quote:
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een aantal.....
VII
VII-DOC
VIII
IX
X
X-2
XI ()
XII
XIII
XIII-2
Maar Pheno wint vast.
Gaat Joke koken?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.
<3 Perenijsjesquote:
Ik ga er zomaar van uit dat ze dat wel eens doet hoorquote:
Ja die MMO's van FF ga ik niet aan beginnen. XI heel even gedaan, vond er geen ruk aan. En idd: abonnement, en dus continu geld en geen tijd er voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |