quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
he, het topic gaat gelukkig weer over Angel. gebeurt er nog eens wat!
Duurt allemaal nog te lang.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maarquote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we over Final Fantasy gaan praten?
Er komt nooit een final final fantasyquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke keer beloven ze weer dat het de laatste is, maar ho maar.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt nooit een final final fantasy
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?quote:
Ja, in de lente van 2014. XV zal nog wel wat langer durenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lightning returns is de eerste denk ik, toch?
En daarna XVop de PS4.
Ik een aantal.....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
Ik heb er nog nooit 1 gespeeld eigenlijk.
Meer vlees voor jezelf!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. Vrienden die niet willen komen eten omdat ik altijd pas om 8 uur eet.
Dan eet je eerderquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakkenquote:
festini!quote:
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een aantal.....
VII
VII-DOC
VIII
IX
X
X-2
XI ()
XII
XIII
XIII-2
Maar Pheno wint vast.
Gaat Joke koken?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Eten wat en wanneer de pot schaft hoor.
<3 Perenijsjesquote:
Ik ga er zomaar van uit dat ze dat wel eens doet hoorquote:
Ja die MMO's van FF ga ik niet aan beginnen. XI heel even gedaan, vond er geen ruk aan. En idd: abonnement, en dus continu geld en geen tijd er voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan starten idd. Ik heb volgens mij alleen de voorgaande MMO's gsepeeld. Dus A realm reborn wel even, maar nu al gestopt, want abonnement en geen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |