Kook zaterdag maar voor mij !quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakken
Al de hele week zin in!
'werk'tijdenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Conclusie: Mijn werktijden zijn killing voor mijn sociale leven.
Ik Thais eten in de stad daarna Youpquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt ZO hard biefstuk kopen en bakken
Al de hele week zin in!
Je hebt mensen die hun oven gebruiken om schoenen in op te bergen hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ga er zomaar van uit dat ze dat wel eens doet hoor
Ander werk. Wie werkt er nou tot 20.00!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, rookworstquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan ik wel die 2e rookworst helemaal alleen oppeuzelen ja
Kip in coca cola?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kook zaterdag maar voor mij !
Ik hou niet van Youp. Wel van Thais!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Thais eten in de stad daarna Youp
tot half 7. Half 8 thuis, en dan nog voor eten zorgen. Ergo 8 uur etenstijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ander werk. Wie werkt er nou tot 20.00!
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, rookworstIk zat meer te denken aan gegrilde wagyu ossehaas
Thaise Joepen kunnen wel eens fake zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Youp. Wel van Thais!
Ik verwacht ook dat we er beide niet slechter van slapenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het wederzijds is
Sociaal leven is overrated.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom tot half 7?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
tot half 7. Half 8 thuis, en dan nog voor eten zorgen. Ergo 8 uur etenstijd.
Hier in Nederland? Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?
Of is het zo'n hippe elitaire bullshit truc voor "kenners"?
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kip in coca cola?
Maar zaterdag moeten we ineens optreden in de Oude Rechtbank
quote:
Nee, het is echt heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wagyu geneuzel nou echt zoveel lekkerder en malser eigenlijk?
Of is het zo'n hippe elitaire bullshit truc voor "kenners"?
Wai ?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vanavond naar het Anne Frankhuis.
Schijnt heel lekker te zijn, Pien85 zou het nog eens voor me maken, maar die woont inmiddels in het buitenland.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.
Kip in coca cola ????
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat vanaf dan de trein weer gratis is
Pietrijderquote:
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.quote:
Scheelt 500 spleetogen voor je in de rij.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.
En er wordt vast nog wel geborreld na afloop.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-vrij.htmlquote:
quote:Wanneer heeft u maximaal voordeel van Dal Vrij?
• In de daluren (ma t/m vr): vrij reizen
(9.00 - 16.00 uur en 18.30 - 6.30 uur)
Bij Werck er naas zeker.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, avondopenstelling voor mijn bedrijf, ben er nog nooit geweest en als ik nu niet ga komt het er waarschijnlijk nooit van.
Nee een andere de baas betaald toch wel?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-vrij.html
[..]
Ja, daarom, dat is echt de reden waarom ik er nog nooit geweest ben, nu loop ik zo door.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheelt 500 spleetogen voor je in de rij.
Oh als je nog nooit geweest bent en je staat niet tussen de amerikanen en jappen dan is het wel leuk een keer, denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nooit geweest. Ik zou dan ook gaan als de zaak het doetquote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, dat is echt de reden waarom ik er nog nooit geweest ben, nu loop ik zo door.
Dat ik reiskostenvergoeding krijg betekent nog niet dat ik die helemaal op moet maken hehquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee een andere de baas betaald toch wel?
Waar moet je het anders voor gebruiken? Sociaal leven heb je ook al nietquote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ik reiskostenvergoeding krijg betekent nog niet dat ik die helemaal op moet maken heh
Daar ben ik serieus nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga vanavond naar het Anne Frankhuis.
Na 0:00quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus nog nooit geweest
Wanneer is t trouwens weer N8?
Studieschuld en zulksquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar moet je het anders voor gebruiken? Sociaal leven heb je ook al niet
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier in Nederland? Wil je een eerlijk antwoord?
Honey. Ik ga een keer voor je koken.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja cool. Ik had eigenlijk een andere afspraak maar ja.
Kip in coca cola ????
*zucht*quote:
hou je sterretjes bij je ok?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht*
*hand op heup*
*tikt met voetje*
A4-tje, vouwenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
En sparen voor een eigen vliegtuig natuurlijk.
Ik zou het er niet voor uitgeven.quote:
Je komt er steeds op terug he?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hou je sterretjes bij je ok?.
Wil je mals ? Investeer in een vleeshamerquote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het er niet voor uitgeven.
Omnomnomquote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey. Ik ga een keer voor je koken.
Ik kan niet koken. Dat niet, maar een poging dan.
En dan maak ik Nigella Bite's d'r kip in coca cola voor je.
Heb trouwens een heel kookboek met coca cola gerechten.
Ja, coca cola. Niet die bagger pepsi.
TMI TMI TMIquote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt er steeds op terug he?
Het is vandaag geen * het is een o !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |