Daar wordt je vlees mals van, maar het is nog steeds geen Wagyu he? http://nl.wikipedia.org/wiki/Wagyuquote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wil je mals ? Investeer in een vleeshamer
Dat klopt, maar dan heb je ook niet het prijsverschil. Wagyu LAAT ik maken. Door mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als ik zelf kook is het gewoon bief.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt je vlees mals van, maar het is nog steeds geen Wagyu he? http://nl.wikipedia.org/wiki/Wagyu
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:quote:
Ik heb het ook nog nooit gekocht om zelf te bereiden hoor. Ik zou niet eens weten waar ik hier zou kunnen krijgen. Maar het is wel heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 16:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan heb je ook niet het prijsverschil. Wagyu LAAT ik maken. Door mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als ik zelf kook is het gewoon bief.
O, 't is ook allemaal nep hierquote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gekocht om zelf te bereiden hoor. Ik zou niet eens weten waar ik hier zou kunnen krijgen. Maar het is wel heerlijk
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:
Koken met Prik, door Stephan & Rik
Kip in coca cola
Wokken in 7Up
Kip in sinas
Schnitzel in cassis
Pasta in bitter lemon
Pannekoeken in cassis
Pannekoeken in red bull
Nou ja, sommige dingen zijn zo gek nog niet hoor.quote:
Dat lijkt me allemaal dus helemaal niksquote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vanaf daar zijn een vriend en ik gaan experimenteren:
Koken met Prik, door Stephan & Rik
Kip in coca cola
Wokken in 7Up
Kip in sinas
Schnitzel in cassis
Pasta in bitter lemon
Pannekoeken in cassis
Pannekoeken in red bull
Dat laatste weet ik. Crèpes met Kriekbier !quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, sommige dingen zijn zo gek nog niet hoor.
Bv wokken in 7Up (groenten) geeft het een hele lekkere frisse limoensmaak.
Pannekoeken met cassis geeft ze een bosbessensmaak en de koolzuur zorgt voor luchtige pannekoekjes.
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzinquote:Op donderdag 14 november 2013 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal dus helemaal niks
Ik hou al simpelweg niet van die frisdranken. Kip-cola heb ik een keer gegeten en vond het gewoon maar mwah. Pannekoeken zou nog wel kunnen, maar dan niet met Red bull, liever iets anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzin
But don't knock it till you've tried it.
daarom stond er ook eenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou al simpelweg niet van die frisdranken. Kip-cola heb ik een keer gegeten en vond het gewoon maar mwah. Pannekoeken zou nog wel kunnen, maar dan niet met Red bull, liever iets anders.
Ja, maar dagelijkse massages en een dieet van bier maakt denk ik het echte verschilquote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mij lijken runderen die naar klassieke muziek luisteren best wel elitaire onzin
But don't knock it till you've tried it.
Dus als Q naar een massagesalon gaat is hij ook Wagyuquote:Op donderdag 14 november 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dagelijkse massages en een dieet van bier maakt denk ik het echte verschil.
WagQu uiteraardquote:Op donderdag 14 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als Q naar een massagesalon gaat is hij ook Wagyu
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw heeft vandaag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (omdat ze t beu is dat ik steeds achterop moet) en bij thuiskomst lag er een grote taart op de keukentafel met de tekst "Lief van mij he" in glitters er op!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze is knap, is aan het promoveren naar Dr en heeft goeie tett'n!
Bidding starts at 500,- EUR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |