Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
Hosselaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik? Jij weet net zo goed als ik dat ik dat absoluut niet ben.quote:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
oeff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow in die zin. Ja zeker, heeft ie goed gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Eigenlijk is het heel makkelijk, maar je moet het wel durven. Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie. Als je voor jezelf dus geen randvoorwaarden stelt dan heb je al helemaal niks te verliezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie.
ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
Ik ben ook geen held in het onderhouden van vriendschappelijke contacten zonder seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Precies, er is altijd wel een vorm van aantrekkingskracht aanwezig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Eigenlijk ben ik met de meeste van mijn vrouwelijke vrienden ook wel minstens 1 keer in bed beland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad.![]()
Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.quote:
Ik snap 'm even niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.
Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien.
Uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?quote:
Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?quote:
Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?
Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.
Ik snap je vraag niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?
"eerdere ervaringen van jezelf/anderen" Gaat om eerdere ervaringen met andere vrouwen, dus niet bij dezelfde vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik heb het niet geleerd toen ik nog jong was. Ik hield me niet eens bezig met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.
[..]
Teach me masterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be a gentleman.quote:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, bobs? Ik ga geen kinderen van 16 pakken...
Kom een keer mee naar Grunn
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Be a gentleman.
Deur open doen/houden voor een dame, dames voor laten gaan en dergelijke. Dat zijn dingen die veel mannen tegenwoordig niet doen, dus je valt dan al direct op.
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen
Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek.
Yep. Je hebt nu een reden om met/tegen haar te praten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.
Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maar zodra het meiden zijn rond mijn eigen leeftijd, komen ze altijd vet bitch uit de hoek.. zelfs als je ze iets simpels vraagt, doen ze alsof je net op je knieeen bent gegaan en ze ten huwelijk vroeg nadat je 10 minuten hebt lopen kwijlen op haar bil of zo..
Ik heb dan ook nooit met een meid van mijn eigen leeftijd een flirt gehad.. en ik snap niet waarom ik bij die meiden altijd zo een houding uitlok.. terwijl vrienden van mij die jonger zijn (zo rond de 19) het wel lukt om meiden van mijn leeftijd te versieren
Haha prima, dan hossel jij de chicksquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit...
Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha prima, dan hossel jij de chicks.
Dan nemen we Turq ook mee![]()
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?
Haha, begin je nu al?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn.Waarschijnlijk om niet 'voor schut' te staan mocht ik onverhoopt op m'n bek gaan.
Dat laatste zeggen alle damesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..
maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..
heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player.. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen
)
Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lultmaar je bent eigenlijk heel lief"
Dacht ik alquote:
De deur openhouden geeft al een open houding aan en is het dus makkelijker een gesprek te beginnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen
Dat is nog altijd beter dan "Ew, ga weg engerd! Raak me niet aan!".quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..
maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..
heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player.. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen
)
Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lultmaar je bent eigenlijk heel lief"
Je straalt dat waarschijnlijk uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dacht ik al... maar dan begrijp ik nooit waarom ze altijd zodra ze me zien denken dat ik een player ben..
ja nja.. het helpt mij niet echt met het versierenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan "Ew, ga weg engerd! Raak me niet aan!".
Dat betekent dat ik dus fucked ben... ik moet dus meiden zien te versieren die dus bitchy gaan doen tegen players (wat ik overigens begrijp, heb genoeg van die gasten bezig zien zijn en ze kunnen vervelend zijn) MAAR ik ben geen player en me versierpogingen zijn niet pro genoeg om meiden snel te kunnen laten inzien dat ik niet zo benquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je straalt dat waarschijnlijk uit.
quote:
Jij vindt ook dat ik een player ben.quote:[..]
Dat laatste zeggen alle dames
Krijg jij dat te horen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan "Ew, ga weg engerd! Raak me niet aan!".
Jij bent ook gewoon een playerquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat ik een player ben.
Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt ook dat ik een player ben.
[..]
Krijg jij dat te horen?
Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een player![]()
zomaar meisjes versieren in de trein!, dat doe ik alleen als ik heel dronken ben of een pilletje heb gebruikt.. OF ik moet echt in een superbui zijn, anders waag ik het er niet op
..
Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.
Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgen..
of jij het doet is natuurlijk de vraag, maar je kan het wel!.
Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...quote:ik heb in deze 365 dagen, precies 2 nummers gekregen.. de rest heb ik niet aangesproken..
Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef sawadie het volgende:
[..]
Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoor
Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.
[..]
Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn.
Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.
[..]
Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.
Niet allemaal.. wel veelquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand.Je intentie straal je namelijk gauw uit.
[..]
Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...
Ik ken meer aardige meiden tegenwoordig, maar ze zijn niet mijn platonische vriendinnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.
Maar bellen ze dan ook?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Overigens heb ik een tijdje terug persoonlijke visitekaarten laten drukken, met mijn naam, telefoonnummer, website, e-mailadres, facebook en linkedin. Dat valt ook wel in de smaak heb ik gemerkt.
Ik wil hier en daar ook van die visitekaarten achterlaten....
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar bellen ze dan ook?
Zelf zou ik daar te schijterig voor zijn en ik wil eigenlijk dat de man belt (ja i know)
Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Of ik ook gebeld zal worden wanneer ik het ongezien achterlaat weet ik niet, dat moet ik nog proberen.
Een beetje dom van me trouwens dat ik het telefoonnummer niet inclusief landcode (+31) heb vermeld. Best lastig op vakantie. "Die eerste 0 moet je vervangen door +31 of 0031" hoor ik me al zeggen.
Ik heb mijn telefoon niet altijd bij me (echt waar!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!
Is dit wat ze noemen de generatiekloof?
Wow, wat goed zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb vandaag een date gehosseld van FokWehehehehe. En jullie maar strategieën uitwisselen hahaha. Niet elke vrouw is dezelfde!
Nou eerst stuur je een DM met ''Neuken?''. De rest volgt vanzelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, wat goed zeg.
Dat is wel heel uniek dat je een date via Fok gehosseld hebt.
Teach us, oh master.
Zeker een date met jou?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, wat goed zeg.
Dat is wel heel uniek dat je een date via Fok gehosseld hebt.
Teach us, oh master.
Ik zit in de Bodybuilding topic te zoeken. Daar zitten wel mooie lichamenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn DM en PM box zijn angstvallig stil met jongedames die zich aanbieden.
Jij moet het eerste bericht versturen, niet de jongedame!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je wil beweren dat niemand in dit topic een mooi lichaam heeft?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik zit in de Bodybuilding topic te zoeken. Daar zitten wel mooie lichamendie zich niet zo kansloos bezighouden met het hosselen van vrouwen, maar een doel en bezigheid hebben
Dat is niks voor jou, Roy. Bizar, dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik zit in de Bodybuilding topic te zoeken. Daar zitten wel mooie lichamendie zich niet zo kansloos bezighouden met het hosselen van vrouwen, maar een doel en bezigheid hebben
Pfff, wat een gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij moet het eerste bericht versturen, niet de jongedame!
Dat was vroeger. De vrouwen van tegenwoordig kunnen dankzij het internet kiezen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, wat een gedoe allemaal.
Vroeger wierpen ze zich nog gewoon aan je voeten.
Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor jou, Roy. Bizar, dit.
[..]
Hoezo? Ik stuurde als eerst een bericht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij moet het eerste bericht versturen, niet de jongedame!
Oh, toe maar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stuurde als eerst een bericht.
Dus, wanneer gaan jullie trouwen?quote:Hij dacht alleen dat ik een kloon was van een andere man en dat ik zat te kloten. Dus onze kennismaking was niet zo denderendDe enige manier om hem te overtuigen van mijn bestaan, zonder gelijk over te gaan op nummers, was mijn schoolmail..
Hard knock life, man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.
Uh, niet? Het is alleen voor de seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, toe maar...
[..]
Dus, wanneer gaan jullie trouwen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Uh, niet? Het is alleen voor de seks
Fucking hell, ik haat die challenge. Ik heb frustratiesquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Madame heeft vertraging...Ik moet nog even wachten dus.
Wat heeft Weissman met jouw ovulatie te maken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Fucking hell, ik haat die challenge. Ik heb frustratiesIk ovuleer.
Kut Weissman!
voor enkele is het beter worden in hosselen het grootste doel in hun levenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef helplesssss het volgende:
[..]
En inmiddels weer thuis. Het was gezellig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Madame heeft vertraging...Ik moet nog even wachten dus.
nog wat uit kunnen slepen dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En inmiddels weer thuis. Het was gezellig.
Hij heeft die challenge voor mij bedachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft Weissman met jouw ovulatie te maken?
Lijkt me tof! Maar daar zijn toch allemaal boerinnen (groffe bouw, 1.75+) ??quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, bobs? Ik ga geen kinderen van 16 pakken...
Kom een keer mee naar Grunn
Dit doe ik standaardquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Deur open doen/houden voor een dame,
Zou het? Hahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor enkele is het beter worden in hosselen het grootste doel in hun leven
Als je bedoelt of het meer dan een bakje koffie wordt? Neuh, en dat was ook niet mijn intentie.quote:
En jij hebt de challenge geaccepteerd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hij heeft die challenge voor mij bedacht
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit doe ik standaard(ook in OV), ongeacht geslacht.
Waar je dus nu vanaf gestapt bent?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challengequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.
R&P / Single for a year challengequote:Op woensdag 6 november 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challenge
Daarbij heeft ie toch al tijden niet meer gepost?
Is die van haarquote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Single for a year challenge
Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is die van haar![]()
Tja single zijn/blijven si niet zo moeilijk (vind ik) .. als het ook nog seksloos zou moeten zijn dna..![]()
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor. " zeggen.
Het is niet zo dat de dame op je zal afstappen omdat je de deur open hield.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.![]()
Zit je hier nu alleen maar medelijden te verzamelen of ga je ook nog iets ondernemen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broekenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Lekker beleefdquote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is je zusje rijk?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijnquote:
je houdt echt van me.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.
En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijn
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekeningquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.
Ze heeft gelukkig nog een paar jaar om te sparen. Als ze oud genoeg is, informeer ik wel weer.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekening
Ze is nog een lief en onschuldig 16-jarig meisjequote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?
Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nog een lief en onschuldig 16-jarig meisje
Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergstequote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zat het weten.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergste
Ze zit nog een beetje in haar 'jongens zijn vervelend'-fase en vind dat ze het daar te druk voor heeftquote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijn
50 euro voor een broekquote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekening
Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preutsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
50 euro voor een broek
Ik zit minimaal aan het dubbele helaas.
[..]
Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekken
Vrouwenkleding is vaak geodkoper.. Daarbij gaat het om het idee...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:
50 euro voor een broek
Ik zit minimaal aan het dubbele helaas.
Hoe is dat erg?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preuts
quote:
Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.quote:
Ach, laat haar lekker kind zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.
omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze pagina laat net lijken alsof veel meisjes van binnen sletjes zijn, waarom is versieren dan zo moeilijk.
Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komen
Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes hequote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.
gelukkig maarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes he
Het is op zich niet erg.quote:
Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is op zich niet erg.
Maar als ze niet naar de televisie durft te kijken omdat er naakte mensen te zien zijn en ze dat vies vindt gaat dat wel een beetje ver
Overigens is het onherkenbare preutsheid, ik was ook tot mijn 18e ofzo eigenlijk nog niet zo toe aan seks maar ik heb nooit dat gegeneerde ervaren bij het onderwerp.
Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterdquote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.
Ze loopt dus niet bij jou naar binnen terwijl je bezig bent. Ook een voordeel.
Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterd
Op mij hadden ze niet echt meer invloed, ik had al Jan Wolkers gelezen voor ze op het idee kwamen tot seksuele voorlichting
Toen ik elf was ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?
En wat vond je op zo'n jonge leeftijd van Wolkers? Zat je dan met rode oortjes te lezen?
Excuus niet aanvaard.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik elf was ofzo
Ik vond het eigenlijk maar raar toen
Pas een paar jaar later werd het spannend.
Maar nu zit ik de hele tijd te slowchatten, excuus
maar op het werk reageert ze wel leukquote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Als een collega je whatsappt waarvan je het niet wil, dan zal ze echt nie gelijk op de baas afstappen hoorDaar komt ze zelf vaak ook niet goed uit.
Reageert ze niet / weinig, dan het lekker laten voor wat het is.
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wilquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar op het werk reageert ze wel leuk
hard to get?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wil
Just not that into you?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hard to get?
ik ben te wishful thinking he
Ik heb nu simpel '' Hey '' gestuurd. Ze was wel online op Facebook net ( ja, daar heb ik haar ook al op..) maar nog geen reactie op whatsapp..quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Just not that into you?
Ze vindt jou blijkbaar een leuke, gezellige collega. Misschien leuker dan andere collega's, een betere klik. Zegt niets over daarbuiten.
Misschien wil ze wel, maar ze heeft de mogelijkheid, want ze heeft je nummer. Dus gewoon relaxed doen en niet te hard gaan hopen.
Ik flirt af en toe met m'n collega's, beetje geinen, gewoon gezellig. Maar buitenshuis hoef ik ze niet altijd te spreken
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.quote:
Iedere avond?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.
Oh well, ik draai door.
Ja, er was een kroeg in haar woonplaats eenmanszaak ouzo waar ze als ze niet moet studeren ( thuisstudie ) naartoe ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedere avond?
Kan inderdaad. Gewoon niet over nadenken en wat anders gaan doen.
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.quote:
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl. Als ze dan gewoon normaal doet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl.
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.
Je kan hoogstens als je haar spreekt gewoon gezellig doen en daarna nog eens via whatsapp proberen, maar dan ook gewoon gelijk iets met een vraag erin.
als ze die weer negeert, dan is het wel duielijk lijkt me zo.
ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.
hoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ofzo?
Kijk aan, nu wel gewoon het gesprek leuk houden he
Door gewoon te ouwehoeren.quote:
ik vroeg hoe is het met uquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door gewoon te ouwehoeren.
Niet een 'hoe is het'
'ja goed met jou'
'ja ook'
en dan stilte......
Gesprek is nu dood denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik vroeg hoe is het met u
zei zegt '' altijd goed ''
ik zei altijd? sweet.
nu wachten.
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...
Wederzijdse intresse wel toch? Ik vind het een beetje gek om nu te vragen hoe der dag was als ik de laatste was die een reactie gaf.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]een wedervraag is echt niet altijd nodig ofzo hoor.
Je laat je wel heel makkelijk afpoeieren en ziet overal of een teken in of een afwijzing.
Bij een standaard 'alles goed' hoeft dat echt niet. Doe ik ook niet altijd en zegt ook niet altijd iets.quote:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Een gesprek hoeft niet altijd
- hij zegt wat
- zij zegt wat
- hij zegt wat.
je mag best eens twee keer achter elkaar wat zeggen/vragen hoorNiets vreemds aan.
En er hoeft ook niet altijd een wedervraag te zijn.
Want ze 'moet' je gelijk antwoord geven? Anders is het gelijk kommer en kwel?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef SlipnSlide het volgende:
Dude, niet zo wanhopig, als je relaxed ben praat je veel makkelijker. Als je IRL met haar kan ouwerhoeren/praten kan je dat via WhatsApp toch ook?
Gewoon beetje vertrouwen en anders loslaten
Dit zal het inderdaad wel zijn ja. Beter mee stoppen joh, dit moet je niet willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.
Dit is ook zeuren om niets hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
Pas op voor oneitis....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Oh een antwoord. ' toppiw '. Ja, incl typfout. Ik ga er niet eens op reageren. Ik snap de hint...
Wow! Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Pas op voor oneitis....
Oneitis almost always ruins any chance of pickup. For example, a guy might meet a girl and instantly fall in love with her, even though he doesn’t know her at all.
He might begin to analyze every action that she takes, interpreting even the smallest actions as signs of interest and blowing them way out of proportion.
He will usually begin to idealize the girl, projecting unrealistic expectations on her that can only be disappointed by reality.
Ironically, all his attraction for the girl will only serve to push her away, since it will be impossible for her to be attracted to a guy that is falling all over her before he even knows her.
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vond dit wel een leuk filmpje aangezien ik dit ook een paar keer heb meegemaakt.
misschien ook inspiratie om meiden te gaan aanspreken voor degene die het niet durven.
nee die van mij soms korter!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nee die van mij soms korter!
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]Maar serieus, wat heb jij van dit filmpje eens meegemaakt?
Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.
Enfin, ik besloot om toch maar mee te doen met het gesprek en met een van de meisjes had ik ineens een klik en toen had ik daar een jaar een relatie mee.. iets wat dus niet zou zijn gebeurd als ik toch had besloten om niet te praten met die meiden wat ik dus regelmatig deed omdat ik vaak discussies had met die wijven
..
Ja en neequote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd..
Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja en nee..
en dan bedoel ik, je kan zelf ook het triggeren.. ik ben nu bijvoorbeeld een jaar single, heb redelijk veel meiden (on)bewust afgewezen.. MAAR als ik toch een keer wat lef had gehad, had ik waarschijnlijk nu een vriendin gehad
.. snapje wat ik bedoel?.
hahah tjah alle 18quote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.
Zeker, maak me er geen zorgen overquote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah tjah alle 18.. het is niet alsof mensen al vanaf hun eerste levensjaar aan het daten zijn of zo
.. rond de 15-16 is wanneer de meeste mensen zich met het andere geslacht gaan bezig houden
.
Toen ik 18 was, begon ik pas in te zien dat ik ook me met meiden moest bezighouden als ik iets aan de situatie wou veranderen, dus je hebt genoeg tijd om aan je skills te werken vriend!.
Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Zeker, maak me er geen zorgen overHeb genoeg contact en dergelijke, alleen er is nog nooit iets concreets uitgekomen/voor gegaan
Mooie woordenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus
ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.
Dus ga (uit), en maak geschiedenis!
Niet whappen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus mensen, hallo.
Ik heb sinds vorige vrijdag een nieuwe baan bij een nieuw op te zetten winkel, dus personeel moet wennen aan elkaar.
Nu heb ik er een meisje ontmoet. Intressant en leuk meisje kwa karakter. De 3e dag dat ik moest werken ( maandag ..) moest ze ook. ze stond ergens in haar eentje en ik liep langs.
Ze vroeg mij om advies ( terwijl mede eigenaresse in de buurt was..) en ze vroeg of ik haar op wilde halen voor de pauze. Vanaf toen maakte ze telkens een opmerking of vroeg ze wat ik van het werk vond wat ze had gedaan en of het beter kon. Bij niemand anders deed ze dit.
Daarna toen het tijd was liep ze met mij mee naar de bus ( ze riep of ik wat langzamer wilde lopen..) en toen zegde we elkaar gedag bij de bushalte.
Gister liep ik weer bij haar, ze vroeg hetzelfde als de dag ervoor ( of ik haar op wilde halen ) ik zei plagerig dat het maar een keer andersom moest zijn. Daarna werd haar gevraagd iemands pauze over te nemen waardoor ze aan de andere kant stond. Daarna heeft ze mij wel opgehaald voor de pauze. Ze ging naast me zitten in de pauze, en in de middag daarna zat ik haar telkens te plagen met alles en nog wat, wat ze wel leuk vond had ik het idee ( ze gaf aan het wel kon hebben.)
daarna liepen we net als de dag ervoor naar de bushalte, in de regen. En ik heb toen haar nummer gekregen door het te vragen, simpel. Ze vroeg of ik haar wilde whatsappen zodat ze mijn nummer had gedaan.
wat ik hoopte ; de hele avond een gesprek .
wat er gebeurde; gesprek duurde 5 minuten. Ik heb niks meer tegen har gezegd omdat ik het gevoel had dat ze er niet op zat te wachten.
Vandaag moest ze werken. Ik was eigenlijk vrij maar werd gevraagd doorde baas of ik even kwam voor mijn contract. We kwamen tegelijk aan bij het bedrijf en ze vroeg '' oh ik dacht dat je vrij was ! '' ( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.) Toen hadden we wel wat gepraat maar niet super veel. naar ze praatte wel hetzelfde tegen me als hoe ze gister tijdens het werk tegen me praatte, dus waarschijnlijk heeft ze geen andere mening over mij nu.
maar nu. Ja. Ik zie haar pas komende dinsdag. Ik wil haar heel graag whatsappen, maar ik ben bang dat ik storend overkom. iemand tips?
Ik wil dat natuurlijk, maar ze is een collega. Als ze het niet wilt kan ze altijd op de baas stappen en ben ik fucked.
Nice.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Mooie woordenZetten me wel aan tot doen. Ik ga elk weekend wel uit, maar aanspreken doe k maar echt heel soms. Heb ook enkele blauwtjes gelopen en toch ook best wel veel succes gehad hoor.
maar moet er inderdaad weer eens wat vaker aan gaan doen.
Zoals ik zeg, mijn verleden misschien? Als je dat keer op keer hebt meegemaakt word je echt niet blij als je dit weer te horen krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Niet zo wanhopig doen.
Waarom zie je t als iets negatiefa dat een ander je noemt als 'grote vriend' geeft je toch mooi een ingang naar haar? Nee jij gaat haar onzeker smsen daarover.
Daar scoor je geen punten mee.
Ik heb vaak meegemaakt dat mensen poeslief tegen mij deden mar hatelijk achter mijn rug. Zeiden tegen andere mensen dat ze mij niet mochten terwijl ze tegen mij zeiden dat ze mijn beste vrienden waren. dat soort dingen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet zo niet wat je verleden is. Dus kan daar weinig over zeggen.
Natuurlijk speelt t verleden altijd mee, maar datis ook t verleden en kan je bv evt juist 180 graden anders reageren dan dat je vroeger had gedaan.
Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:32 schreef firefly3 het volgende:
Die negatieve gedachtes komen alleen door een tekort aan ervaring. Op een gegeven moment doe je het steeds beter en merk je ook dat de wereld zo slecht niet is. Of je begint direct en daarmee maak je ook meer kans bij haar, of je blijft de angsten behouden. Jouw keuze om je leven positiever te maken:) Geen "ja ik zal het doen", maar concrete plannen. Je angsten overwinnen door eerst na te gaan wat je grootste angst is, en dan de oorzaak weg te nemen.
Weten zij van je verleden dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Zoals Pope zegt, je hebt praktisch oneindig veel kansen. En denk je echt dat het "geroddel" bepalend is voor het resultaat? Gebruik alles in je voordeel. Ga vanavond een nummer vragen zodat je je niet teveel op 1 vrouw richtquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.
maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Nee jij hoop de bevestiging te krijgen voor je vreemde negatieve gedachtes van ons. Dat is iets heel anders. Niks geks dar zij verteld heeft dat jullie appen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
maar volgens mij word hier maar de helft gelezen?
Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Meestal praat je poep, maar dit keer heeft ie gelijk..quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Je wijst liever jezelf af dan dat je haar de mogelijkheid geeft om jou te kunnen afwijzen. Een vorm van zelfbescherming.
Had deze al gezien, echt knap van hem.quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:
Grappig/leuk filmpje. Maar volgens ook_gek waarschijnlijk allemaal actrices weer
Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.)
Ik laat het ook met rust en zie wel hoe ze doet irl. Vandaag had ze wel mijn status geliked op Facebook (quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Westerling het volgende:
[..]
Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.
Als je dr zo vaak in het echt ziet, zou ik niets ophangen aan whatsapp communicatie maar alleen daar op afgaan. Zegt veel meer.
Waarom denk je dat je saai bent?quote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.
Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.
Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.
Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.
Misschien ben ik wel een saai persoon.
Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
Dit zou je natuurlijk het beste kunnen vragen aan degenen met wie je een date hebt gehad.quote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.
Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.
Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.
Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.
Misschien ben ik wel een saai persoon.
Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
Heb je ook wat boeiends te vertellen, over jezelf of over dingen die je interesseren, als je met vreemde mensen praat? Ik doe ook niet zo bijzonder veel speciaals in mijn leven, maar het gaat meer om de verhalen die je erover kunt vertellen dan of je daadwerkelijk een spannend leven hebt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.
@Kaneelstokje: Dat is een hele goede vraag, die ga ik onthouden.
Zoals Loka al zegt, je moet ook wel wat te vertellen hebben. Heb je iets war je een passie voor hebt? Heb je leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.
Ja idd!quote:Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had deze al gezien, echt knap van hem.
Het komt allemaal eigenlijk gewoon neer op chill zijn en babbeltje kunnen maken.
Als je aan haar gaat vragen wat er mis is, dan zal ze waarschijnlijk toch gewoon zeggen "Het gevoel is er gewoon niet".quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou goed, vandaag moest ik werken en het meisje ook. Ik was benieuwd hoe ze tegen mij deed.
Dus ik loop de kantine uit, zie daar en stage loper naar boven lopen. Hij ziet mij en roept het meisje in kwestie ; KIJK!! JE GROTE VRIEND IS ER !! '' op zo'n hele sarcastische kut manier.
Ik schrok me dood. het meisje zag me en zei '' oh heee ik zie het nu pas hihi' waarop ik meteen dacht van waf is hier vandaag geluld over mij?
maar ik had geen tijd om het tijdens het werk te vragen, ze ging naar huis op moment dat ik moest beginnen zeg maar, en ze zei nog '' succes met werken he! '' terwijl die stage gozer ernaast liep,
dus ik heb haar gewhatsappt. Ik word gek als zulke dingen gebeuren. Het eerste wat ik dacht; ze heeft over mij geluld in negatieve zin. Ik heb het vaak meegemaakt dat mensen hunzelf ''schamen'' voor mij tegenover andere of achter mijn rug om. Hoe of wat weet ik niet, maar dit schoot als erste door mijn hoofd.
dus na navraag zei ze dat hij '' het had over dat je mn nummer had en mij daarna paar keer whatsappte ''
( ik dacht waarom de f moet hij dat dan weten? ze lulde zelf al afgelopen dinsdag over hem tegen mij dat ze hem niet zo mocht...... )
dus ik vroeg of dat erg was. Toen zei ze;
nee, je snapt het niet. je bent enige van werk die mij appt, dus hij zei om grappig te doen dat je mijn ''grote vriend '' was, was een misplaatste grap van hem ''
Nu snap ik nog steeds niet wat er is gezegd en ik heb er geen goed gevoel bij, hoe te oplossen?
Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.quote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
1. Achterdochtig doen en vragen wat er aan de hand is (wat je nu hebt gedaan).
2. Niets / negeren.
3. Er een grapje van maken / positieve draai aan geven.
Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
Kijk, bij deze man moet je wezen voor datingsadvies.quote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
1. Achterdochtig doen en vragen wat er aan de hand is (wat je nu hebt gedaan).
2. Niets / negeren.
3. Er een grapje van maken / positieve draai aan geven.
Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
Alle kaarten op tafel leggen omdat je niet van de spanning houdt is ook zeer slecht. Dat doe je maar als het al "on" is en in elkaars armen ligt, niet met een whatsappje uit het niets. Spanning opbouwen hoord bij heel het aantrekkingskracht.quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.
Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:07 schreef jelfrikandel het volgende:
Oke gasten, ik heb er veel ervaring mee dit soort dingen genadeloos te verkloten, dus dit keer wil ik het goed aanpakken. Een aantal maanden geleden heb k met een leuk grietje gezoend. Nooit wat mee gedaan aangezien ik achter een ander aanzat. Ik had het idee ook dat zij er niks achter zocht voorderest. Maar zo nu en dan spraken/chatte (vervloekte whatsapp) we wel eens. Ik had alleen het idee dat zij het niks vond dat chatte, dus ben daar mee gestopt. Zat geen 'potentie' meer in dacht ik.
Nu, sinds enkele dagen (een week?) is het contact flink verbeterd en k vind haar eigenlijk ook wel leuk. Manier hoe ze doet etcetera lijkt erop dat ze eventueel mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar ik vroeg me af of (en zo ja hoe dan) zo een plotselinge verandering kan? En of die verandering net zo goed binnenkort om kan slaan bij onze vrouwlijke medemens aangezien het me vrij plots overkomt?
Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 06:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verhalen vertellen is nu niet mijn sterkste kant.. Wellicht te eerlijk. Passie, nee, die heb ik niet echt.. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan hebben niet veel mensen dat.. (Ja, ik weet het, het gaat niet over die andere mensen maar over mij).
True that. Zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.
Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:29 schreef badschaap het volgende:
wat zijn goede onderwerpen om met een meid over te praten ofzo tijdens het stappen?
Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet kenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.
Geheel afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit en die ander.
Zelfde als waar je over praat met vrienden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:10 schreef badschaap het volgende:
Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet ken
De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggen
Hoe ziet jouw typische date er uit? Als in, wat doe je met haar, hoe verloopt het gesprek?
Probeer wat spontaner te zijn. Je hebt alles een beetje te veel uitgedacht en gespreken als wat je verwacht van een man en relatie zou ik skippen voor latere dates. Ik krijg het daar altijd benauwd van. Niet dat je mijn advies op moet nemen want ik ben ook verre van een expert.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).
Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).
Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.
Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..
Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended..), dus een move maken zat er niet echt in..
Dit is puur hoe de laatste date verliep, en was niet echt een vooropgezet plan.. En spontaan, ja, dat ben ik niet echt van nature, tast mensen eerst af en als ik ze beter ken dan kom ik pas goed uit de verf..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Probeer wat spontaner te zijn. Je hebt alles een beetje te veel uitgedacht en gespreken als wat je verwacht van een man en relatie zou ik skippen voor latere dates. Ik krijg het daar altijd benauwd van. Niet dat je mijn advies op moet nemen want ik ben ook verre van een expert.
Tja zo ben ik ook hoor. Hopen op iemand die meer geduld heeft dan maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit is puur hoe de laatste date verliep, en was niet echt een vooropgezet plan.. En spontaan, ja, dat ben ik niet echt van nature, tast mensen eerst af en als ik ze beter ken dan kom ik pas goed uit de verf..
Of zelf spontaner worden door meer zelfvertrouwen en lef te krijgen en daarbij je kansen te vergroten, ipv met je armen over elkaar te hopen op iemand met meer geduld...quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja zo ben ik ook hoor. Hopen op iemand die meer geduld heeft dan maar
Ik heb helemaal geen behoefte meer aan een relatie ik ben beter af met losse floddersquote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of zelf spontaner worden door meer zelfvertrouwen en lef te krijgen en daarbij je kansen te vergroten, ipv met je armen over elkaar te hopen op iemand met meer geduld...
Misschien heeft het meer met je lichaamstaal te maken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).
Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).
Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.
Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..
Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended..), dus een move maken zat er niet echt in..
Jij was zelf diegene die zo kortaf en afwachtend ging doen en dan ineens zeg je dat het je vervelend vond dat zij kortaf deed?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo mensen. Een vervolg op mijn posts van vorige week.
Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten. Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.
toen zei ze iets tegen mij wat als grapje bedoeld was, dus ik zei kortaf '' oké'' tegen haar. Ze vroeg of ik wel goed in mij vel zat vandaag, ik antwoorde met '' ik ben gewoon chagrijnig. ''. toen liep ze achter me aan, stak haar tong uit en zei '' en nu wat vrolijker? ''
Maar nu het toppunt. Ik was bezig met een doos kapot te maken, ik had een schaar en dit lukte prima. Toen ineens riep ze me en vroeg of ik een mes nodig had. ik liet aan haar de schaar zien en ze kwam naar me toe en gaf mij haar mes, die ik '' even mocht lenen''.
nu heb ik dat mes nog.Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes. Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''
'' jup, komt andere keer wel '', haar antwoord.
Ik word er zo gek van als mensen zo kortaf tegen me doen na werktijd. :s
ze ging dan ook vanavond naar de bios maar ja he. :l
We moeten nu beide komende zondag werken, op mijn verjaardag... ben benieuwd hoe ze gaat doen.![]()
Ik ben bang dat ik daar afgerekend op word. Net als die keer dat ik uit mijzelf haar appte, een dag later wisten de rest van het personeels bestand dat ik haar had gepapt, afgelopen vrijdag kreeg ik daar commentaar voor van iemand '' jij vind haar leuk he? ''quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij was zelf diegene die zo kortaf en afwachtend ging doen en dan ineens zeg je dat het je vervelend vond dat zij kortaf deed?![]()
Jammer dat je nog niets doet met het advies hier. Je was weer signaal zoekend en reactie vragend bezig. Juist weer het tegenovergestelde van wat je moet doen!: vrolijk en open zijn, tegelijkertijd de interactie voorwaards brengen. Dat is aantrekkelijk, niet verstoppetje spelen en afwachtend kijken wat zij gaat doen.
Ga je zondag weer signalen verzamelen? Of ben je zondag wel de hoofdpersoon van je eigen film?
Het wordt tijd om je ego los te latenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik daar afgerekend op word. Net als die keer dat ik uit mijzelf haar appte, een dag later wisten de rest van het personeels bestand dat ik haar had gepapt, afgelopen vrijdag kreeg ik daar commentaar voor van iemand '' jij vind haar leuk he? ''
dat soort shit, waarom snap je dan niet dat dat ook niet tof is?
ik ben bang dat het tegen me gekeerd word, is dat zo raar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je ego los te latenJe moet gewoon "ik hou van je" tegen haar kunnen zeggen zonder dat je ervoor schaamt dat andere mensen het eventueel horen.
Als ik te horen krijg van "jij vind haar leuk he", dan zeg ik gewoon "ja" als dat zo is.
Je zoekt overal veel te veel achterquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten. Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.
toen zei ze iets tegen mij wat als grapje bedoeld was, dus ik zei kortaf '' oké'' tegen haar. Ze vroeg of ik wel goed in mij vel zat vandaag, ik antwoorde met '' ik ben gewoon chagrijnig. ''. toen liep ze achter me aan, stak haar tong uit en zei '' en nu wat vrolijker? ''
Maar nu het toppunt. Ik was bezig met een doos kapot te maken, ik had een schaar en dit lukte prima. Toen ineens riep ze me en vroeg of ik een mes nodig had. ik liet aan haar de schaar zien en ze kwam naar me toe en gaf mij haar mes, die ik '' even mocht lenen''.
nu heb ik dat mes nog.Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes. Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''
We moeten nu beide komende zondag werken, op mijn verjaardag... ben benieuwd hoe ze gaat doen.![]()
Het kan niet tegen je keren, alleen voor je werken, mits je gewoon relaxt blijft. Het is juist goed als ze zich dingen gaat afvragenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik ben bang dat het tegen me gekeerd word, is dat zo raar?
Klinkt als een basisschool daar. Hihihi Vlaggenroof is vlieft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik ben bang dat het tegen me gekeerd word, is dat zo raar?
Nou vooruit.. snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten.
Echter? Niets echter, juist leuk. Dus gezellig samen gewerkt, maar vervolgens laat je weer niets van je horen en blijf je stil. Dus had ze ook weinig aan je, dus had ze wss leukere dingen te doen dan je te helpen aangezien er toch weinig uit je kwam.quote:Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.
Je bent weer kortaf, zegt dat je chagrijnig bent, terwijl zij je juist probeert op te vrolijken en gewoon het contact met je aan wil. Dus voro jou de kans om het gesprek aan te gaan over whatever you want. Maar nee, jij zegt weer weinigquote:toen zei ze iets tegen mij wat als grapje bedoeld was, dus ik zei kortaf '' oké'' tegen haar. Ze vroeg of ik wel goed in mij vel zat vandaag, ik antwoorde met '' ik ben gewoon chagrijnig. ''. toen liep ze achter me aan, stak haar tong uit en zei '' en nu wat vrolijker? ''
Lief van haar, ze wil je helpen, aangezien dozen kapot maken makkelijker gaat met een mes dan met een schaarquote:Maar nu het toppunt. Ik was bezig met een doos kapot te maken, ik had een schaar en dit lukte prima. Toen ineens riep ze me en vroeg of ik een mes nodig had. ik liet aan haar de schaar zien en ze kwam naar me toe en gaf mij haar mes, die ik '' even mocht lenen''.
Complot? Nee, ze hielp je gewoon met je werk. Collegiaal zijn heet dat!quote:nu heb ik dat mes nog.Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes.
Ze doet niet kortaf.. ze vindt dat mes niet belangrijk. En zeker niet buiten werktijd aangezien ze dat mes ook wel terugkrijgt als jullie elkaar weer zien op het werk.quote:Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''
Hoezo doet ze kortaf? Ze zegt gewoon wat ze te zeggen had, meer had ze ook niet kunnen zeggen lijkt me zo. Of weet jij een betere reactie? Daarnaast was jij de hele dag kortaf op het werk tegen haar, terwijl zij nog wel gewoon aardig deed. Wss dacht ze toen hetzelfde over jou "ik word gek van die vlaggenroof, zo kortaf en chagrijnigquote:Ik word er zo gek van als mensen zo kortaf tegen me doen na werktijd. :s
Nou wat denk je zelf? gewoon werken lijkt me. Of ze vergeet je verjaardag of ze feliciteert je. Meer opties zijn er niet. He weet je.. misschien vraagt ze der mes ook nog terug.. of geef je die gewoon aan haar.quote:ze ging dan ook vanavond naar de bios maar ja he. :l
Omdat je weet dat je jongen 1 niet kan krijgen? En je het wss ook oprecht leuk voor hem vindt, aangezien het een leuk meisje is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef TheOnlyException het volgende:
Ik snap mezelf soms niet.
Er zijn 2 jongens die ik erg leuk vind. Een ervan heeft al een tijd een vriendin, best een leuk meisje. Ze zijn helemaal gelukkig met elkaar. Gek genoeg vind ik het niet vervelend dat hij dit heeft. Misschien gun ik het hem?
De andere jongen die ik leuk vind heeft geen vriendin. Ik weet ook niet of hij iets van een scharrel heeft, maar zodra ik hem op facebook zie met een meisje ben ik boos en teleur gesteld.
Ik dacht dat ik de eerste kerel veel leuker vond, misschien zelfs dat ik verliefd op hem was. Maar waarom reageer ik dan zo heftig bij de tweede kerel?
Zij merkt er weinig van, hij zegt toch nietsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou iemand die zich steeds rare dingen in zijn hoofd haalt niet vertrouwen met een mes
Emoties hoef je ook niet te snappen. Je mag best afwisselende gevoelens hebben voor twee mensen tegelijk. Het is de maatschappij die daar nog niet echt klaar voor is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef TheOnlyException het volgende:
Ik snap mezelf soms niet.
Er zijn 2 jongens die ik erg leuk vind. Een ervan heeft al een tijd een vriendin, best een leuk meisje. Ze zijn helemaal gelukkig met elkaar. Gek genoeg vind ik het niet vervelend dat hij dit heeft. Misschien gun ik het hem?
De andere jongen die ik leuk vind heeft geen vriendin. Ik weet ook niet of hij iets van een scharrel heeft, maar zodra ik hem op facebook zie met een meisje ben ik boos en teleur gesteld.
Ik dacht dat ik de eerste kerel veel leuker vond, misschien zelfs dat ik verliefd op hem was. Maar waarom reageer ik dan zo heftig bij de tweede kerel?
Godverdomme manquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Nee even eerlijk dat meisje doet best lief tegen je, als je tegen haar zegt dat je een complete fuck up bent omdat je je geen houding weet te geven naar haar omdat je haar best wel leuk vindt en eigenlijk stiekem best wel graag eens samen iets met haar wilt doen dan moet dat denk best lukken.![]()
Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.
Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.
Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.
Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.
Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).
Daar heb je helemaal gelijk in, was ik ook van plan natuurlijk. Ik ontwaak nu een beetje uit een roes en nu ik meer mezelf ben valt me het een en ander gewoon op dus vandaar de vraag. Logische conclusie van mezelf was ook al dat het erg krap wasquote:Op woensdag 20 november 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.
Als je haar toch niet wil, wat maakt het dan uit? Gewoon gezellig met haar omgaan met of zonder aanrakingen.
Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
Absoluut goed punt, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Bedankt.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.
Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou uberhaupt niet zo snel expliciet vermelden dat ik iemand leuk vind.
Zelf zou ik diegene gewoon vragen of hij wat met me wil drinken. Tijdens de date wordt vaak wel duidelijk hoe het bedoelt wordt of wat er mogelijk is.
Want?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.
Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.quote:
Maar zijn jullie vrienden, (oude) collega's, wat is nu de relatie dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.
Dat ligt er maar helemaal aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
Die hadden we al gekregen, we willen juist het grote verhaalquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Korte samenvatting van die situatie:
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.
Wat je moet denken om het maximale eruit te halen zie je hier (over blindspots)(als spoiler want het is niet voor iedereen bedoeld):
Met de voorbeelden die hij geeft loop je weer het risico dat je heel 'needy' overkomt. Maar is kwestie van finetunen naarmate je ervaring opdoet denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grazio zegt.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Logische dingen?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb zelf eergisteren de fout gemaakt over logische dingen te gaan praten voordat ik haar uberhaupt gezoend had, zeker geen aanrader..![]()
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarringquote:
over je eigen emoties / haar emoties. over de combi van jullie?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarring
Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja ik wil niet meteen mijn hele levensverhaal op internet gaan zetten.
't Was een collega, zag haar alleen amper (1x in de week was veel) en had zelf 0,0 vrije tijd (werkte belachelijk veel). Toen ze weg was heb ik steeds meer (digitaal) contact met haar gekregen.
@Pope: ik wil er geen druk opzetten maar wel mijn intentie duidelijk maken. Dit om misverstanden te voorkomen.
Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.
No risk, no reward. Grappig genoeg schieten je kansen meteen omhoog als het je niets meer kan schelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.
Dus wil je het van te voren zeggen, waardoor of zij al resoluut moet zeggen of zij het ook zo ziet / jou zo ziet. En daarbij als de date dan nog komt.. dat hij ongemakkelijk zal zijn/worden. In ieder geval ongemakkelijker dan wanneer je dit alles niet van te voren bespreekt/zegt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |