Als je bedoelt of het meer dan een bakje koffie wordt? Neuh, en dat was ook niet mijn intentie.quote:
En jij hebt de challenge geaccepteerd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hij heeft die challenge voor mij bedacht
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit doe ik standaard(ook in OV), ongeacht geslacht.
Waar je dus nu vanaf gestapt bent?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challengequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.
R&P / Single for a year challengequote:Op woensdag 6 november 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challenge
Daarbij heeft ie toch al tijden niet meer gepost?
Is die van haarquote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Single for a year challenge
Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is die van haar![]()
Tja single zijn/blijven si niet zo moeilijk (vind ik) .. als het ook nog seksloos zou moeten zijn dna..![]()
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor. " zeggen.
Het is niet zo dat de dame op je zal afstappen omdat je de deur open hield.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.![]()
Zit je hier nu alleen maar medelijden te verzamelen of ga je ook nog iets ondernemen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broekenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Lekker beleefdquote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is je zusje rijk?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijnquote:
je houdt echt van me.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.
En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijn
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekeningquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |