abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132918456

Wat?

[warning]Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden. [/warning]

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_132918467
Ik maak 1 post en meteen een LAPO :N
pi_132920222
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd :)
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...

Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten. }:| Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan. ;)

Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken. :P Simpel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132920401
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...

Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten. }:| Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan. ;)

Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken. :P Simpel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosselaar!
pi_132920622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:15 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hosselaar!
Ik? Jij weet net zo goed als ik dat ik dat absoluut niet ben. _O-

Komt wel goed uit hoor dit, als ik straks in Amsterdam woon ken ik wellicht al iemand. :P
pi_132921446
quote:

[..]

SPOILER
oeff....
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:59:21 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132921680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

oeff....
:?
pi_132921775
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?
Ik vind het gewoon knap van hem.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:07:00 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132921929
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ow in die zin. Ja zeker, heeft ie goed gedaan :)
pi_132922113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eigenlijk is het heel makkelijk, maar je moet het wel durven. Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie. Als je voor jezelf dus geen randvoorwaarden stelt dan heb je al helemaal niks te verliezen.

Je moet het niet teveel willen analyseren.
pi_132923347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie.
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.
pi_132923365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik wel :)
pi_132923517
quote:

[..]

Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:54:08 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132923581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Mystikvm het volgende:

Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
pi_132923668
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Ik ben ook geen held in het onderhouden van vriendschappelijke contacten zonder seks :') Maar ik geloof dat het wel kan.
pi_132923677
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies, er is altijd wel een vorm van aantrekkingskracht aanwezig.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:08:57 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132924074
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad. :+

Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:10:45 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132924138
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad. :+

Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant :')
Eigenlijk ben ik met de meeste van mijn vrouwelijke vrienden ook wel minstens 1 keer in bed beland.
pi_132924457
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière. :)
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132924588
quote:
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.

Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien. :P
pi_132924605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
Ik snap 'm even niet.
pi_132924725
quote:

[..]

Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
pi_132924778
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.

Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
Uitzondering die de regel bevestigd.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 14:34:13 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:34:47 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132924808
Conclusie: Voor de 1 werkt het wel, voor de ander weer niet

8-)
pi_132925368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik snap 'm even niet.
Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:54:45 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132925507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?
Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?
pi_132925703
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?
Dat dus. :)
pi_132925915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat dus. :)
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:16:35 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132926258
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:

Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.
pi_132926398
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.
Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.
pi_132926419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet.

Ga gewoon vrouwen aanspreken, puur voor small talk. Het ergste wat je kan overkomen is dat je wordt afgewezen en dat de vrouw dus niet met je wil praten. Get over it, je ziet haar toch niet meer. :')

Desnoods doe je dit niet in de stad waar je woont/werkt/hebt gewoond, maar gewoon elders. Dan is de kans zéér klein dat je de ander nog ooit tegenkomt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:23:09 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132926470
Deze post
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:

Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière. :)
"eerdere ervaringen van jezelf/anderen" Gaat om eerdere ervaringen met andere vrouwen, dus niet bij dezelfde vrouw.
pi_132926480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.
Ik heb het niet geleerd toen ik nog jong was. Ik hield me niet eens bezig met vrouwen. :') Op de middelbare school had ik er zelfs moeite mee om met een klasgenote te praten...

Pas vanaf m'n 19e ofzo hield ik me bezig met vrouwen. En nee, daarvoor hield ik me niet bezig met mannen. :P
pi_132926548
quote:

[..]

SPOILER
Teach me master _O_
pi_132926581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Teach me master _O_
Kom we gaan keertje Bobs.
pi_132926712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Teach me master _O_
Be a gentleman.

Deur open doen/houden voor een dame, dames voor laten gaan en dergelijke. Dat zijn dingen die veel mannen tegenwoordig niet doen, dus je valt dan al direct op. :D
pi_132926713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Kom we gaan keertje Bobs.
Haha, bobs? Ik ga geen kinderen van 16 pakken...

Kom een keer mee naar Grunn ^O^
pi_132926734
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit... ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:34:06 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132926858
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Be a gentleman.

Deur open doen/houden voor een dame, dames voor laten gaan en dergelijke. Dat zijn dingen die veel mannen tegenwoordig niet doen, dus je valt dan al direct op. :D
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen :)
pi_132926989
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen :)
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek. :)
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:38:18 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132927013
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek. :)
Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.
pi_132927075
Okay ik heb me dating life (voor zover ik die heb) lopen analyseren.. ook naar aanleiding van de post van Godshand.

Ik kwam er achter dat ik vooral indruk maak op meiden van de leeftijden 15-19 :') (18 en 19 zijn okay) :P en vrouwen van 30+ :')... tjah :P..

Om een of andere reden komen jonge huppelkutjes altijd leuk doen bij mij.. maar goed ik ben 23 en heb geen behoefte aan jonge meisjes..

Of het zijn oudere vrouwen, zelfs een paar al in de 50 die mij wouden versieren _O-

Maar zodra het meiden zijn rond mijn eigen leeftijd, komen ze altijd vet bitch uit de hoek.. zelfs als je ze iets simpels vraagt, doen ze alsof je net op je knieeen bent gegaan en ze ten huwelijk vroeg nadat je 10 minuten hebt lopen kwijlen op haar bil of zo :')..

Ik heb dan ook nooit met een meid van mijn eigen leeftijd een flirt gehad.. en ik snap niet waarom ik bij die meiden altijd zo een houding uitlok.. terwijl vrienden van mij die jonger zijn (zo rond de 19) het wel lukt om meiden van mijn leeftijd te versieren :')
Waz met jou!
pi_132927081
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.
Yep. Je hebt nu een reden om met/tegen haar te praten. :P
pi_132927143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maar zodra het meiden zijn rond mijn eigen leeftijd, komen ze altijd vet bitch uit de hoek.. zelfs als je ze iets simpels vraagt, doen ze alsof je net op je knieeen bent gegaan en ze ten huwelijk vroeg nadat je 10 minuten hebt lopen kwijlen op haar bil of zo :')..

Ik heb dan ook nooit met een meid van mijn eigen leeftijd een flirt gehad.. en ik snap niet waarom ik bij die meiden altijd zo een houding uitlok.. terwijl vrienden van mij die jonger zijn (zo rond de 19) het wel lukt om meiden van mijn leeftijd te versieren :')
Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?
pi_132927268
Ergens anders wonen dan in een boerendorp in Groningen werkt ook heel goed denk ik.
pi_132927396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit... ;)
Haha prima, dan hossel jij de chicks _O_.

Dan nemen we Turq ook mee :7
pi_132927557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha prima, dan hossel jij de chicks _O_.

Dan nemen we Turq ook mee :7
Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn. :P Waarschijnlijk om niet 'voor schut' te staan mocht ik onverhoopt op m'n bek gaan. :P
pi_132927835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..

maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..

heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player :').. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen _O- )

Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lult :{ maar je bent eigenlijk heel lief"
Waz met jou!
pi_132928035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn. :P Waarschijnlijk om niet 'voor schut' te staan mocht ik onverhoopt op m'n bek gaan. :P
Haha, begin je nu al?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..

heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player :').. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen _O- )

Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lult :{ maar je bent eigenlijk heel lief"
Dat laatste zeggen alle dames :')
pi_132928056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Dacht ik al :')... maar dan begrijp ik nooit waarom ze altijd zodra ze me zien denken dat ik een player ben..
Waz met jou!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:03:51 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132928070
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De deur openhouden geeft al een open houding aan en is het dus makkelijker een gesprek te beginnen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132928087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is nog altijd beter dan "Ew, ga weg engerd! Raak me niet aan!".
pi_132928101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dacht ik al :')... maar dan begrijp ik nooit waarom ze altijd zodra ze me zien denken dat ik een player ben..
Je straalt dat waarschijnlijk uit.
pi_132928113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

ja nja.. het helpt mij niet echt met het versieren :P, ik denk dat ik dus ervoor zorg dat ze in "bitch" mode gaan zodra ze me zien..
Waz met jou!
pi_132928189
quote:

[..]

Je straalt dat waarschijnlijk uit.
Dat betekent dat ik dus fucked ben... ik moet dus meiden zien te versieren die dus bitchy gaan doen tegen players (wat ik overigens begrijp, heb genoeg van die gasten bezig zien zijn en ze kunnen vervelend zijn) MAAR ik ben geen player en me versierpogingen zijn niet pro genoeg om meiden snel te kunnen laten inzien dat ik niet zo ben :')..
Waz met jou!
pi_132928217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha, begin je nu al?
:P

quote:
[..]

Jij vindt ook dat ik een player ben. :')

quote:

[..]

Krijg jij dat te horen?
pi_132928352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon een player :{w

zomaar meisjes versieren in de trein!, dat doe ik alleen als ik heel dronken ben of een pilletje heb gebruikt :').. OF ik moet echt in een superbui zijn, anders waag ik het er niet op :')..
Waz met jou!
pi_132928486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:P

[..]

[..]

Krijg jij dat te horen?
Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:19:21 #60
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_132928629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoor ;)
pi_132928685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon een player :{w

zomaar meisjes versieren in de trein!, dat doe ik alleen als ik heel dronken ben of een pilletje heb gebruikt :').. OF ik moet echt in een superbui zijn, anders waag ik het er niet op :')..
:')

Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn. :)
pi_132928771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.

lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgen :')..

of jij het doet is natuurlijk de vraag :P, maar je kan het wel!.

ik heb in deze 365 dagen, precies 2 nummers gekregen.. de rest heb ik niet aangesproken :')..
Waz met jou!
pi_132928913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgen :')..

of jij het doet is natuurlijk de vraag :P, maar je kan het wel!.
Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand. :s) Je intentie straal je namelijk gauw uit. :)

quote:
ik heb in deze 365 dagen, precies 2 nummers gekregen.. de rest heb ik niet aangesproken :')..
Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...
pi_132928963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef sawadie het volgende:

[..]

Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoor ;)
Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn. :)
Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.
pi_132929211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.

[..]

Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.
Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.
pi_132929294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand. :s) Je intentie straal je namelijk gauw uit. :)

[..]

Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...
Niet allemaal.. wel veel :P.. er zaten namelijk hele overduidelijk hints tussen.. voorbeelden zijn...
- helemaal om lopen om me iets doms te vragen
- sensueel in me handknijpen toen ik bij haar aan het afrekenen was (tot tweemaal aan toe)
- super flirterig met der haar spelen
- echt met super grote puppy ogen naar me kijken
- toen ik langsliep en voor de lol een meid een high five gaf met een geile stem terug zeggen "heeeey ;) "
- omdraaien en blijven kijken als ik langsliep
- zo hevig oogcontact zoeken dat zelfs me ouders tegen me zeiden van ga haar versieren
- mij bijna dwingen om haar op een date uit te vragen
- geforceerd vermelden dat ze die avond niks te doen heeft
- mij nadoen in het park en dan leuk naar me lachen
- mij roepen als ik langsliep en dan vragen "hey alles goed? ;) "

en zo heb ik nog wel meer voorbeelden waarin het gewoon echt overduidelijk was dat als ik actie had genomen ik minstens een nummer had weten te regelen, als ik de ballen had gehad :')..
Waz met jou!
pi_132929326
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.
Ik ken meer aardige meiden tegenwoordig, maar ze zijn niet mijn platonische vriendinnen.
pi_132929477
Overigens heb ik een tijdje terug persoonlijke visitekaarten laten drukken, met mijn naam, telefoonnummer, website, e-mailadres, facebook en linkedin. Dat valt ook wel in de smaak heb ik gemerkt. :+

Ik wil hier en daar ook van die visitekaarten achterlaten.... O-)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:46:12 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132929559
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Overigens heb ik een tijdje terug persoonlijke visitekaarten laten drukken, met mijn naam, telefoonnummer, website, e-mailadres, facebook en linkedin. Dat valt ook wel in de smaak heb ik gemerkt. :+

Ik wil hier en daar ook van die visitekaarten achterlaten.... O-)
Maar bellen ze dan ook?

Zelf zou ik daar te schijterig voor zijn en ik wil eigenlijk dat de man belt (ja i know :') )
pi_132929731
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar bellen ze dan ook?

Zelf zou ik daar te schijterig voor zijn en ik wil eigenlijk dat de man belt (ja i know :') )
Ja.

Of ik ook gebeld zal worden wanneer ik het ongezien achterlaat weet ik niet, dat moet ik nog proberen. :P

Een beetje dom van me trouwens dat ik het telefoonnummer niet inclusief landcode (+31) heb vermeld. Best lastig op vakantie. "Die eerste 0 moet je vervangen door +31 of 0031" hoor ik me al zeggen. :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:38:51 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132931367
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja.

Of ik ook gebeld zal worden wanneer ik het ongezien achterlaat weet ik niet, dat moet ik nog proberen. :P

Een beetje dom van me trouwens dat ik het telefoonnummer niet inclusief landcode (+31) heb vermeld. Best lastig op vakantie. "Die eerste 0 moet je vervangen door +31 of 0031" hoor ik me al zeggen. :')
Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!

Is dit wat ze noemen de generatiekloof?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132933661
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!

Is dit wat ze noemen de generatiekloof?
Ik heb mijn telefoon niet altijd bij me (echt waar! :o )... :P

Over een uurtje eens gezellig een drankje pakken. Niet in Amsterdam (waar ze woont, naar school gaat en waar ik werk), maar in Utrecht (waar ik woon). :') Vind ik niet erg hoor. :P
pi_132934525
Ik heb vandaag een date gehosseld van Fok :P Wehehehehe. En jullie maar strategieën uitwisselen hahaha. Niet elke vrouw is dezelfde!
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:23:58 #74
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132934682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb vandaag een date gehosseld van Fok :P Wehehehehe. En jullie maar strategieën uitwisselen hahaha. Niet elke vrouw is dezelfde!
Wow, wat goed zeg.
Dat is wel heel uniek dat je een date via Fok gehosseld hebt.
Teach us, oh master.
pi_132934749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wow, wat goed zeg.
Teach us, oh master.
Nou eerst stuur je een DM met ''Neuken?''. De rest volgt vanzelf.

dinsdag 5 november 2013 @ 19:25:57 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132934770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wow, wat goed zeg.
Teach us, oh master.
Zeker een date met jou?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:27:30 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132934833
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zeker een date met jou?
Nee mijn DM en PM box zijn angstvallig stil met jongedames die zich aanbieden.
pi_132934967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit in de Bodybuilding topic te zoeken. Daar zitten wel mooie lichamen :9~ die zich niet zo kansloos bezighouden met het hosselen van vrouwen, maar een doel en bezigheid hebben
pi_132934972
quote:

[..]

Jij moet het eerste bericht versturen, niet de jongedame! :P
pi_132935033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik zit in de Bodybuilding topic te zoeken. Daar zitten wel mooie lichamen :9~ die zich niet zo kansloos bezighouden met het hosselen van vrouwen, maar een doel en bezigheid hebben
Dus je wil beweren dat niemand in dit topic een mooi lichaam heeft? :') Nee, ik zeg niet dat ik een mooi lichaam heb. :P
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:32:16 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132935043
quote:

[..]

Dat is niks voor jou, Roy. Bizar, dit.

quote:

[..]

dinsdag 5 november 2013 @ 19:32:28 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132935057
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Pfff, wat een gedoe allemaal.
Vroeger wierpen ze zich nog gewoon aan je voeten.
pi_132935111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Pfff, wat een gedoe allemaal.
Vroeger wierpen ze zich nog gewoon aan je voeten.
Dat was vroeger. De vrouwen van tegenwoordig kunnen dankzij het internet kiezen... :(
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:33:29 #84
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132935118
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is niks voor jou, Roy. Bizar, dit.

[..]

Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.
pi_132935126
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoezo? Ik stuurde als eerst een bericht.

Hij dacht alleen dat ik een kloon was van een andere man en dat ik zat te kloten. Dus onze kennismaking was niet zo denderend :P De enige manier om hem te overtuigen van mijn bestaan, zonder gelijk over te gaan op nummers, was mijn schoolmail.. :')
pi_132935201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hoezo? Ik stuurde als eerst een bericht.
Oh, toe maar... :D

quote:
Hij dacht alleen dat ik een kloon was van een andere man en dat ik zat te kloten. Dus onze kennismaking was niet zo denderend :P De enige manier om hem te overtuigen van mijn bestaan, zonder gelijk over te gaan op nummers, was mijn schoolmail.. :')
Dus, wanneer gaan jullie trouwen? ^)
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:36:17 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132935248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hard knock life, man. ;(
pi_132935608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh, toe maar... :D

[..]

Dus, wanneer gaan jullie trouwen? ^)
Uh, niet? Het is alleen voor de seks :')
pi_132936268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Uh, niet? Het is alleen voor de seks :')
:') :o :')

Madame heeft vertraging... :') Ik moet nog even wachten dus.
pi_132936348
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:') :o :')

Fucking hell, ik haat die challenge. Ik heb frustraties :'( Ik ovuleer.

Kut Weissman!
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:02:28 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132939571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Fucking hell, ik haat die challenge. Ik heb frustraties :'( Ik ovuleer.

Kut Weissman!
Wat heeft Weissman met jouw ovulatie te maken? :?
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:08:39 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132939924
quote:

[..]

voor enkele is het beter worden in hosselen het grootste doel in hun leven :D
pi_132943567
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:

En inmiddels weer thuis. Het was gezellig. *O*
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:24:30 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132943692
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En inmiddels weer thuis. Het was gezellig. *O*
nog wat uit kunnen slepen dan.
pi_132947469
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat heeft Weissman met jouw ovulatie te maken? :?
Hij heeft die challenge voor mij bedacht :')
pi_132947826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Lijkt me tof! Maar daar zijn toch allemaal boerinnen (groffe bouw, 1.75+) ?? :@
pi_132947869
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Deur open doen/houden voor een dame,
Dit doe ik standaard :') (ook in OV), ongeacht geslacht.
pi_132948279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

voor enkele is het beter worden in hosselen het grootste doel in hun leven :D
Zou het? Hahaha
pi_132950881
Comp_lex, het kan zou best kunnen dat met jouw ervaring vrouwen vooral rationeel denken, en als er iemand voorbij komt waarbij ze zich aangetrokken voelen ze pas giechelend of emotioneel beginnen te gedragen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132950980
Een kwart van de bodybuilders op die site zitten daar wss alleen maar op om "stoer over te komen bij de vrouwen" door te trainen in de hoop dat ze zelf de eerste stap niet hoeven te zetten. Zijn er genoeg die daarmee zelfvertrouwen proberen te kweken :') Ben er genoeg tegengekomen in mijn leven die angstig aan de zijkant staan als ze een keer in een sociale ruimte komen. Sterker nog, dat percentage lijkt zelfs hoger.

[ Bericht 16% gewijzigd door firefly3 op 06-11-2013 08:19:35 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132951391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nog wat uit kunnen slepen dan.
Als je bedoelt of het meer dan een bakje koffie wordt? Neuh, en dat was ook niet mijn intentie. :) Gewoon iemand met wie ik kan chillen is genoeg voor mij. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:

[..]

En jij hebt de challenge geaccepteerd. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit doe ik standaard :') (ook in OV), ongeacht geslacht.
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor. ;)" zeggen. :P

Het is niet zo dat de dame op je zal afstappen omdat je de deur open hield. :')
pi_132951490
quote:

[..]

Waar je dus nu vanaf gestapt bent?
  woensdag 6 november 2013 @ 09:15:23 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132952008
quote:

[..]

Ik heb even gemist welke challenge
Daarbij heeft ie toch al tijden niet meer gepost?
pi_132952105
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer. :{w
pi_132952679
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb even gemist welke challenge
Daarbij heeft ie toch al tijden niet meer gepost?
R&P / Single for a year challenge
  woensdag 6 november 2013 @ 09:59:04 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132952813
quote:
Is die van haar :o

Tja single zijn/blijven si niet zo moeilijk (vind ik) .. als het ook nog seksloos zou moeten zijn dna.. :X :X
  woensdag 6 november 2013 @ 10:00:28 #107
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132952841
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is die van haar :o

Tja single zijn/blijven si niet zo moeilijk (vind ik) .. als het ook nog seksloos zou moeten zijn dna.. :X :X
Dat verandert de zaak.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_132953907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor. " zeggen.

Het is niet zo dat de dame op je zal afstappen omdat je de deur open hield.
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond. :') :+
pi_132953978
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

pi_132955222
quote:

[..]

Zit je hier nu alleen maar medelijden te verzamelen of ga je ook nog iets ondernemen?
pi_132955892
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

ga je ook nog iets ondernemen?
Ben ik al mee bezig.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:28:31 #112
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132957150
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer. :{w
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
pi_132957182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden. O+
pi_132958174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ben ik al mee bezig.
Ik heb de laatste delen niet intensief gevolgd. Vertel eens?
pi_132958225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken :')
pi_132958238
quote:

[..]

Lekker beleefd :')
  woensdag 6 november 2013 @ 13:03:28 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132958268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken :')
Is je zusje rijk?
  woensdag 6 november 2013 @ 13:05:19 #118
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132958317
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden. O+
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.
pi_132958326
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is je zusje rijk?
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijn :')
pi_132958340
Weer eens een date gehad en het ging niet zo heel goed. Spijtig, maar ik denk dat ik haar zelf eigenlijk ook helemaal niet zo leuk vind. Ze liet doorschemeren wel een vervolg te willen, maar ik zie dat eigenlijk niet zo zitten.

In elk geval wel weer veel geleerd en zonder fouten leert men niet. Ik begin langzaam door te krijgen hoe ik met vrouwen om moet gaan. Waar ik eerst echt niet kon geloven op korte termijn een leuke vriendin te vinden begint het nu wel binnen de mogelijkheden te liggen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Panaewa op 06-11-2013 13:14:39 ]
pi_132958346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.
je houdt echt van me. :@
  woensdag 6 november 2013 @ 13:06:21 #122
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132958348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?
  woensdag 6 november 2013 @ 13:07:08 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132958371
quote:
17s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

je houdt echt van me. :@
Uiteraard
  woensdag 6 november 2013 @ 13:07:32 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132958382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijn :')
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.

Ik zie nu wel je zusje voor me die naar de bank gaat met 2 broeken om ze te storten.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:12:28 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132958560
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.

6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekening ;)
  woensdag 6 november 2013 @ 13:25:37 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132959080
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze heeft gelukkig nog een paar jaar om te sparen. Als ze oud genoeg is, informeer ik wel weer.
pi_132963006
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?
Ze is nog een lief en onschuldig 16-jarig meisje O+
  woensdag 6 november 2013 @ 15:16:51 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132963083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijn :')
  woensdag 6 november 2013 @ 15:19:06 #129
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132963182
quote:

[..]

Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergste
  woensdag 6 november 2013 @ 15:32:23 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132963684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergste
Jij zat het weten.
pi_132964268
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijn :')
Ze zit nog een beetje in haar 'jongens zijn vervelend'-fase en vind dat ze het daar te druk voor heeft :P
Ik was ook laat daarmee, komt over een jaar of wat wel.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:51:41 #132
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132964464
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jij zat het weten.
Ik ben toch ook lief en onschuldig voor de buitenwereld
  woensdag 6 november 2013 @ 16:03:39 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132965062
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

50 euro voor een broek :o
Ik zit minimaal aan het dubbele helaas.

quote:

[..]

Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekken :D
pi_132965692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekken :D
De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preuts :')
  woensdag 6 november 2013 @ 16:17:31 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132965703
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:

Vrouwenkleding is vaak geodkoper.. Daarbij gaat het om het idee...
  woensdag 6 november 2013 @ 16:18:48 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132965776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preuts :')
Hoe is dat erg?
pi_132965832
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe is dat erg?
:')?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132966182
quote:

[..]

Hoe is dat erg?
Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:28:08 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132966277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.
Ach, laat haar lekker kind zijn.
pi_132966795
Deze pagina laat net lijken alsof veel meisjes van binnen sletjes zijn, waarom is versieren dan zo moeilijk. :+
  woensdag 6 november 2013 @ 16:40:06 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132966837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze pagina laat net lijken alsof veel meisjes van binnen sletjes zijn, waarom is versieren dan zo moeilijk. :+
omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komen :+
pi_132966872
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komen :+
Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:42:14 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132966926
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:

Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.
Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes he :P
pi_132966967
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes he :P
gelukkig maar _O_
pi_132967104
quote:

[..]

Hoe is dat erg?
Het is op zich niet erg.
Maar als ze niet naar de televisie durft te kijken omdat er naakte mensen te zien zijn en ze dat vies vindt gaat dat wel een beetje ver :')
Overigens is het onherkenbare preutsheid, ik was ook tot mijn 18e ofzo eigenlijk nog niet zo toe aan seks maar ik heb nooit dat gegeneerde ervaren bij het onderwerp.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:53:45 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132967444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is op zich niet erg.
Maar als ze niet naar de televisie durft te kijken omdat er naakte mensen te zien zijn en ze dat vies vindt gaat dat wel een beetje ver :')
Overigens is het onherkenbare preutsheid, ik was ook tot mijn 18e ofzo eigenlijk nog niet zo toe aan seks maar ik heb nooit dat gegeneerde ervaren bij het onderwerp.
Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.
Ze loopt dus niet bij jou naar binnen terwijl je bezig bent. Ook een voordeel.
pi_132967573
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.
Ze loopt dus niet bij jou naar binnen terwijl je bezig bent. Ook een voordeel.
Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterd :')
Op mij hadden ze niet echt meer invloed, ik had al Jan Wolkers gelezen voor ze op het idee kwamen tot seksuele voorlichting :P
  woensdag 6 november 2013 @ 16:58:28 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132967649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterd :')
Op mij hadden ze niet echt meer invloed, ik had al Jan Wolkers gelezen voor ze op het idee kwamen tot seksuele voorlichting :P
Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?
En wat vond je op zo'n jonge leeftijd van Wolkers? Zat je dan met rode oortjes te lezen?
pi_132967721
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?
En wat vond je op zo'n jonge leeftijd van Wolkers? Zat je dan met rode oortjes te lezen?
Toen ik elf was ofzo :')
Ik vond het eigenlijk maar raar toen :@
Pas een paar jaar later werd het spannend.

Maar nu zit ik de hele tijd te slowchatten, excuus ;(
pi_132967750
Mocht je hier nog wel slowchatten? _O-

Anders: R&P / [SC Relaties #483] aaaand it's gone
  woensdag 6 november 2013 @ 17:03:35 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132967888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toen ik elf was ofzo :')
Ik vond het eigenlijk maar raar toen :@
Pas een paar jaar later werd het spannend.

Maar nu zit ik de hele tijd te slowchatten, excuus ;(
Excuus niet aanvaard. ;(
pi_132978732
Dus mensen, hallo.

Ik heb sinds vorige vrijdag een nieuwe baan bij een nieuw op te zetten winkel, dus personeel moet wennen aan elkaar.
Nu heb ik er een meisje ontmoet. Intressant en leuk meisje kwa karakter. De 3e dag dat ik moest werken ( maandag ..) moest ze ook. ze stond ergens in haar eentje en ik liep langs.

Ze vroeg mij om advies ( terwijl mede eigenaresse in de buurt was..) en ze vroeg of ik haar op wilde halen voor de pauze. Vanaf toen maakte ze telkens een opmerking of vroeg ze wat ik van het werk vond wat ze had gedaan en of het beter kon. Bij niemand anders deed ze dit.
Daarna toen het tijd was liep ze met mij mee naar de bus ( ze riep of ik wat langzamer wilde lopen..) en toen zegde we elkaar gedag bij de bushalte.

Gister liep ik weer bij haar, ze vroeg hetzelfde als de dag ervoor ( of ik haar op wilde halen ) ik zei plagerig dat het maar een keer andersom moest zijn. Daarna werd haar gevraagd iemands pauze over te nemen waardoor ze aan de andere kant stond. Daarna heeft ze mij wel opgehaald voor de pauze. Ze ging naast me zitten in de pauze, en in de middag daarna zat ik haar telkens te plagen met alles en nog wat, wat ze wel leuk vond had ik het idee ( ze gaf aan het wel kon hebben.)

daarna liepen we net als de dag ervoor naar de bushalte, in de regen. En ik heb toen haar nummer gekregen door het te vragen, simpel. Ze vroeg of ik haar wilde whatsappen zodat ze mijn nummer had gedaan.

wat ik hoopte ; de hele avond een gesprek .
wat er gebeurde; gesprek duurde 5 minuten. Ik heb niks meer tegen har gezegd omdat ik het gevoel had dat ze er niet op zat te wachten.

Vandaag moest ze werken. Ik was eigenlijk vrij maar werd gevraagd doorde baas of ik even kwam voor mijn contract. We kwamen tegelijk aan bij het bedrijf en ze vroeg '' oh ik dacht dat je vrij was ! '' ( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.) Toen hadden we wel wat gepraat maar niet super veel. naar ze praatte wel hetzelfde tegen me als hoe ze gister tijdens het werk tegen me praatte, dus waarschijnlijk heeft ze geen andere mening over mij nu.

maar nu. Ja. Ik zie haar pas komende dinsdag. Ik wil haar heel graag whatsappen, maar ik ben bang dat ik storend overkom. iemand tips? :@

Ik wil dat natuurlijk, maar ze is een collega. Als ze het niet wilt kan ze altijd op de baas stappen en ben ik fucked.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 21:17:18 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 21:21:14 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132979521
Als een collega je whatsappt waarvan je het niet wil, dan zal ze echt nie gelijk op de baas afstappen hoor :') Daar komt ze zelf vaak ook niet goed uit.

Reageert ze niet / weinig, dan het lekker laten voor wat het is.
pi_132979619
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Als een collega je whatsappt waarvan je het niet wil, dan zal ze echt nie gelijk op de baas afstappen hoor :') Daar komt ze zelf vaak ook niet goed uit.

Reageert ze niet / weinig, dan het lekker laten voor wat het is.
maar op het werk reageert ze wel leuk
  woensdag 6 november 2013 @ 21:23:35 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132979675
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

maar op het werk reageert ze wel leuk
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wil ;)
pi_132979696
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wil ;)
hard to get?

ik ben te wishful thinking he
  woensdag 6 november 2013 @ 21:26:39 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132979858
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

hard to get?

ik ben te wishful thinking he
Just not that into you?

Ze vindt jou blijkbaar een leuke, gezellige collega. Misschien leuker dan andere collega's, een betere klik. Zegt niets over daarbuiten.

Misschien wil ze wel, maar ze heeft de mogelijkheid, want ze heeft je nummer. Dus gewoon relaxed doen en niet te hard gaan hopen.

Ik flirt af en toe met m'n collega's, beetje geinen, gewoon gezellig. Maar buitenshuis hoef ik ze niet altijd te spreken :)
pi_132981488
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Just not that into you?

Ze vindt jou blijkbaar een leuke, gezellige collega. Misschien leuker dan andere collega's, een betere klik. Zegt niets over daarbuiten.

Misschien wil ze wel, maar ze heeft de mogelijkheid, want ze heeft je nummer. Dus gewoon relaxed doen en niet te hard gaan hopen.

Ik flirt af en toe met m'n collega's, beetje geinen, gewoon gezellig. Maar buitenshuis hoef ik ze niet altijd te spreken :)
Ik heb nu simpel '' Hey '' gestuurd. Ze was wel online op Facebook net ( ja, daar heb ik haar ook al op..) maar nog geen reactie op whatsapp..

im doomed.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:53:00 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132981564
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Vlaggenroof het volgende:

im doomed.
:Y
pi_132981704
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:Y
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.

Oh well, ik draai door. :D
  woensdag 6 november 2013 @ 21:55:05 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132981746
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.

Oh well, ik draai door. :D
Iedere avond? :o

Kan inderdaad. Gewoon niet over nadenken en wat anders gaan doen.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:56:43 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132981859
Of gewoon ook naar die kroeg gaan :D
pi_132981867
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedere avond? :o

Kan inderdaad. Gewoon niet over nadenken en wat anders gaan doen.
Ja, er was een kroeg in haar woonplaats eenmanszaak ouzo waar ze als ze niet moet studeren ( thuisstudie ) naartoe ging.
pi_132981888
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon ook naar die kroeg gaan :D
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 21:57:34 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 21:57:58 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132981941
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt? :?
pi_132981998
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt? :?
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl. Als ze dan gewoon normaal doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 21:59:15 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 21:59:49 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132982052
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl.
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.
Je kan hoogstens als je haar spreekt gewoon gezellig doen en daarna nog eens via whatsapp proberen, maar dan ook gewoon gelijk iets met een vraag erin.

als ze die weer negeert, dan is het wel duielijk lijkt me zo.
pi_132982137
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.
Je kan hoogstens als je haar spreekt gewoon gezellig doen en daarna nog eens via whatsapp proberen, maar dan ook gewoon gelijk iets met een vraag erin.

als ze die weer negeert, dan is het wel duielijk lijkt me zo.
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo. :D
  woensdag 6 november 2013 @ 22:01:36 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132982161
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo. :D
ofzo? :')

Kijk aan, nu wel gewoon het gesprek leuk houden he
pi_132982182
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ofzo? :')

Kijk aan, nu wel gewoon het gesprek leuk houden he
hoe. :@
  woensdag 6 november 2013 @ 22:02:47 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132982222
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

hoe. :@
Door gewoon te ouwehoeren.
Niet een 'hoe is het'
'ja goed met jou'
'ja ook'
en dan stilte...... :+
pi_132982360
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Door gewoon te ouwehoeren.
Niet een 'hoe is het'
'ja goed met jou'
'ja ook'
en dan stilte...... :+
ik vroeg hoe is het met u
zei zegt '' altijd goed ''

ik zei altijd? sweet.

nu wachten.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:09:04 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132982595
'zei zegt' ;(
pi_132982874
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik vroeg hoe is het met u
zei zegt '' altijd goed ''

ik zei altijd? sweet.

nu wachten.
Gesprek is nu dood denk ik. :P
pi_132983800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gesprek is nu dood denk ik. :P
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...

Maar misschien moest ik eerst meteen iets vragen ipv vragen hoe het was.. Gvd. Ik word hier zo onzeker van.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 22:32:09 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 22:32:09 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984034
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...
:') een wedervraag is echt niet altijd nodig ofzo hoor.
Je laat je wel heel makkelijk afpoeieren en ziet overal of een teken in of een afwijzing.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:32:24 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984069
En het is 'met jou' niet 'met jouw' :+
pi_132984110
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') een wedervraag is echt niet altijd nodig ofzo hoor.
Je laat je wel heel makkelijk afpoeieren en ziet overal of een teken in of een afwijzing.
Wederzijdse intresse wel toch? Ik vind het een beetje gek om nu te vragen hoe der dag was als ik de laatste was die een reactie gaf.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 22:33:56 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 22:34:11 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984172
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Vlaggenroof het volgende:

Wederzijdse intresse wel toch?
Bij een standaard 'alles goed' hoeft dat echt niet. Doe ik ook niet altijd en zegt ook niet altijd iets.
Jij wou een gesprek, zorg er dan ook voor dat je gespreksstof hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:34:44 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984198
Een gesprek hoeft niet altijd
- hij zegt wat
- zij zegt wat
- hij zegt wat.

je mag best eens twee keer achter elkaar wat zeggen/vragen hoor :') Niets vreemds aan.
En er hoeft ook niet altijd een wedervraag te zijn.
pi_132984552
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Een gesprek hoeft niet altijd
- hij zegt wat
- zij zegt wat
- hij zegt wat.

je mag best eens twee keer achter elkaar wat zeggen/vragen hoor :') Niets vreemds aan.
En er hoeft ook niet altijd een wedervraag te zijn.
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...

Oh een antwoord. ' toppiw '. Ja, incl typfout. Ik ga er niet eens op reageren. Ik snap de hint...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 22:42:32 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 22:42:49 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984653
Zelf ga ik er altijd vanuit dat als iemand me aanspreekt, dat ie ook wat te vertellen heeft. En dus niet telkens zit te wachten totdat ik iets gevraagd heb ofzo.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Want ze 'moet' je gelijk antwoord geven? Anders is het gelijk kommer en kwel?
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ook meiden die je wel zien zitten zullen niet altijd direct antwoord geven. Had je maar iets interessanters moeten vragen/zeggen.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:43:20 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132984685
Sorry.. maar :') op je reacties op de hare.. overal zo snel conclusies aantrekken is niet gezond.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:51:49 #184
415001 SlipnSlide
Je praat wel maar je zegt niks
pi_132985110
Dude, niet zo wanhopig, als je relaxed ben praat je veel makkelijker. Als je IRL met haar kan ouwerhoeren/praten kan je dat via WhatsApp toch ook?

Gewoon beetje vertrouwen en anders loslaten
De wil om te winnen moet groter zijn dan de angst om te verliezen.
pi_132985238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef SlipnSlide het volgende:
Dude, niet zo wanhopig, als je relaxed ben praat je veel makkelijker. Als je IRL met haar kan ouwerhoeren/praten kan je dat via WhatsApp toch ook?

Gewoon beetje vertrouwen en anders loslaten
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.
  donderdag 7 november 2013 @ 05:33:10 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132991853
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.
Dit zal het inderdaad wel zijn ja. Beter mee stoppen joh, dit moet je niet willen.

Wtf wil je nou horen dan? Doe nou eens relaxt, je trekt de meest bizarre conclusies uit iets heel kleins! STOP DAAR MEE. Het heeft namelijk totaal geen zin om zo te denken.
pi_132992226
Signalen zoekend idd. Je bent zelf je ergste vijand.
pi_132992299
Je wijst jezelf telkens af en zij is verward door je onzeker gedrag.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:12:08 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132996498
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts :{
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:05 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132996746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts :{
Dit is ook zeuren om niets hoor :')

Als het er nu 5 waren geweest oke, maar dit boeit toch niet..
pi_132997314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
:'(

Sorry, kon het niet laten.
pi_133003384
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Oh een antwoord. ' toppiw '. Ja, incl typfout. Ik ga er niet eens op reageren. Ik snap de hint...
Pas op voor oneitis....

Oneitis almost always ruins any chance of pickup. For example, a guy might meet a girl and instantly fall in love with her, even though he doesn’t know her at all.
He might begin to analyze every action that she takes, interpreting even the smallest actions as signs of interest and blowing them way out of proportion.
He will usually begin to idealize the girl, projecting unrealistic expectations on her that can only be disappointed by reality.
Ironically, all his attraction for the girl will only serve to push her away, since it will be impossible for her to be attracted to a guy that is falling all over her before he even knows her.
pi_133003640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef OHC205 het volgende:

[..]

Pas op voor oneitis....

Oneitis almost always ruins any chance of pickup. For example, a guy might meet a girl and instantly fall in love with her, even though he doesn’t know her at all.
He might begin to analyze every action that she takes, interpreting even the smallest actions as signs of interest and blowing them way out of proportion.
He will usually begin to idealize the girl, projecting unrealistic expectations on her that can only be disappointed by reality.
Ironically, all his attraction for the girl will only serve to push her away, since it will be impossible for her to be attracted to a guy that is falling all over her before he even knows her.
Wow! Herkenbaar.
pi_133005235
Uh ja
pi_133012895
Vond dit wel een leuk filmpje aangezien ik dit ook een paar keer heb meegemaakt. :P

misschien ook inspiratie om meiden te gaan aanspreken voor degene die het niet durven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Just_some_random_dude op 07-11-2013 18:32:06 ]
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 18:36:03 #196
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133013391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vond dit wel een leuk filmpje aangezien ik dit ook een paar keer heb meegemaakt. :P

misschien ook inspiratie om meiden te gaan aanspreken voor degene die het niet durven.

Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?
pi_133013474
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?
nee die van mij soms korter! ;(
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 18:41:02 #198
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133013564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

nee die van mij soms korter! ;(
:P Maar serieus, wat heb jij van dit filmpje eens meegemaakt?
pi_133013839
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

:P Maar serieus, wat heb jij van dit filmpje eens meegemaakt?
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.

Enfin, ik besloot om toch maar mee te doen met het gesprek en met een van de meisjes had ik ineens een klik en toen had ik daar een jaar een relatie mee :P.. iets wat dus niet zou zijn gebeurd als ik toch had besloten om niet te praten met die meiden wat ik dus regelmatig deed omdat ik vaak discussies had met die wijven :')..
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 18:51:02 #200
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133013932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.

Enfin, ik besloot om toch maar mee te doen met het gesprek en met een van de meisjes had ik ineens een klik en toen had ik daar een jaar een relatie mee :P.. iets wat dus niet zou zijn gebeurd als ik toch had besloten om niet te praten met die meiden wat ik dus regelmatig deed omdat ik vaak discussies had met die wijven :')..
Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd.. :)
pi_133014017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd.. :)
Ja en nee :P..

en dan bedoel ik, je kan zelf ook het triggeren :P.. ik ben nu bijvoorbeeld een jaar single, heb redelijk veel meiden (on)bewust afgewezen.. MAAR als ik toch een keer wat lef had gehad, had ik waarschijnlijk nu een vriendin gehad :P.. snapje wat ik bedoel?.
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 19:11:03 #202
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133014907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja en nee :P..

en dan bedoel ik, je kan zelf ook het triggeren :P.. ik ben nu bijvoorbeeld een jaar single, heb redelijk veel meiden (on)bewust afgewezen.. MAAR als ik toch een keer wat lef had gehad, had ik waarschijnlijk nu een vriendin gehad :P.. snapje wat ik bedoel?.
Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.
pi_133015861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.
hahah tjah alle 18 :P.. het is niet alsof mensen al vanaf hun eerste levensjaar aan het daten zijn of zo :P.. rond de 15-16 is wanneer de meeste mensen zich met het andere geslacht gaan bezig houden :P.

Toen ik 18 was, begon ik pas in te zien dat ik ook me met meiden moest bezighouden als ik iets aan de situatie wou veranderen :P, dus je hebt genoeg tijd om aan je skills te werken vriend!.
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 19:51:03 #204
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133016727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah tjah alle 18 :P.. het is niet alsof mensen al vanaf hun eerste levensjaar aan het daten zijn of zo :P.. rond de 15-16 is wanneer de meeste mensen zich met het andere geslacht gaan bezig houden :P.

Toen ik 18 was, begon ik pas in te zien dat ik ook me met meiden moest bezighouden als ik iets aan de situatie wou veranderen :P, dus je hebt genoeg tijd om aan je skills te werken vriend!.
Zeker, maak me er geen zorgen over :) Heb genoeg contact en dergelijke, alleen er is nog nooit iets concreets uitgekomen/voor gegaan
pi_133018350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Zeker, maak me er geen zorgen over :) Heb genoeg contact en dergelijke, alleen er is nog nooit iets concreets uitgekomen/voor gegaan
Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.

Dus ga (uit), en maak geschiedenis! ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:50:52 #206
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133019841
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus
ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.

Dus ga (uit), en maak geschiedenis! ;)
Mooie woorden :P Zetten me wel aan tot doen. Ik ga elk weekend wel uit, maar aanspreken doe k maar echt heel soms. Heb ook enkele blauwtjes gelopen en toch ook best wel veel succes gehad hoor. :P maar moet er inderdaad weer eens wat vaker aan gaan doen. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 21:20:31 #207
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133021417
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus mensen, hallo.

Ik heb sinds vorige vrijdag een nieuwe baan bij een nieuw op te zetten winkel, dus personeel moet wennen aan elkaar.
Nu heb ik er een meisje ontmoet. Intressant en leuk meisje kwa karakter. De 3e dag dat ik moest werken ( maandag ..) moest ze ook. ze stond ergens in haar eentje en ik liep langs.

Ze vroeg mij om advies ( terwijl mede eigenaresse in de buurt was..) en ze vroeg of ik haar op wilde halen voor de pauze. Vanaf toen maakte ze telkens een opmerking of vroeg ze wat ik van het werk vond wat ze had gedaan en of het beter kon. Bij niemand anders deed ze dit.
Daarna toen het tijd was liep ze met mij mee naar de bus ( ze riep of ik wat langzamer wilde lopen..) en toen zegde we elkaar gedag bij de bushalte.

Gister liep ik weer bij haar, ze vroeg hetzelfde als de dag ervoor ( of ik haar op wilde halen ) ik zei plagerig dat het maar een keer andersom moest zijn. Daarna werd haar gevraagd iemands pauze over te nemen waardoor ze aan de andere kant stond. Daarna heeft ze mij wel opgehaald voor de pauze. Ze ging naast me zitten in de pauze, en in de middag daarna zat ik haar telkens te plagen met alles en nog wat, wat ze wel leuk vond had ik het idee ( ze gaf aan het wel kon hebben.)

daarna liepen we net als de dag ervoor naar de bushalte, in de regen. En ik heb toen haar nummer gekregen door het te vragen, simpel. Ze vroeg of ik haar wilde whatsappen zodat ze mijn nummer had gedaan.

wat ik hoopte ; de hele avond een gesprek .
wat er gebeurde; gesprek duurde 5 minuten. Ik heb niks meer tegen har gezegd omdat ik het gevoel had dat ze er niet op zat te wachten.

Vandaag moest ze werken. Ik was eigenlijk vrij maar werd gevraagd doorde baas of ik even kwam voor mijn contract. We kwamen tegelijk aan bij het bedrijf en ze vroeg '' oh ik dacht dat je vrij was ! '' ( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.) Toen hadden we wel wat gepraat maar niet super veel. naar ze praatte wel hetzelfde tegen me als hoe ze gister tijdens het werk tegen me praatte, dus waarschijnlijk heeft ze geen andere mening over mij nu.

maar nu. Ja. Ik zie haar pas komende dinsdag. Ik wil haar heel graag whatsappen, maar ik ben bang dat ik storend overkom. iemand tips? :@

Ik wil dat natuurlijk, maar ze is een collega. Als ze het niet wilt kan ze altijd op de baas stappen en ben ik fucked.
Niet whappen.

Dat ze over text niet naar je verwachtingen reageert kan heel veel redenen hebben.

Stap 1: Begin eens met een complimentje de volgende keer dat je haar ziet op werk. Een gemeend compliment uiteraard. Kan zo simpel zijn als ''Wauw, je ziet er leuk uit vandaag''

Dan.. Als je haar even gesproken hebt, vraag of ze een drankje wil pakken in het coolste café wat jij een week geleden ontdekt hebt (of ga de eendjes voeren).

Eigenlijk heb je nu 2 mogelijke situaties
1: ze zegt ok, neem dan leiding en stel meteen een tijd en datum voor.
2: Ze zegt nee, ze ziet er blijkbaar geen potentie in op dit moment.

Je bent volledig eerlijk tegen haar geweest, en je zult je nooit afvragen wat als...
Merk trouwens de 'op dit moment' op. Dat ze nu niet wil betekent niet dat ze nooit wil. Zolang de vibe goed blijft kun je het gerust blijven proberen, het gaat je alleen wat meer moeite kosten ;)

Succes!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133032848
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Mooie woorden :P Zetten me wel aan tot doen. Ik ga elk weekend wel uit, maar aanspreken doe k maar echt heel soms. Heb ook enkele blauwtjes gelopen en toch ook best wel veel succes gehad hoor. :P maar moet er inderdaad weer eens wat vaker aan gaan doen. :)
Nice. :7
pi_133064826
Nou goed, vandaag moest ik werken en het meisje ook. Ik was benieuwd hoe ze tegen mij deed.

Dus ik loop de kantine uit, zie daar en stage loper naar boven lopen. Hij ziet mij en roept het meisje in kwestie ; KIJK!! JE GROTE VRIEND IS ER !! '' op zo'n hele sarcastische kut manier.

Ik schrok me dood. het meisje zag me en zei '' oh heee ik zie het nu pas hihi' waarop ik meteen dacht van waf is hier vandaag geluld over mij?

maar ik had geen tijd om het tijdens het werk te vragen, ze ging naar huis op moment dat ik moest beginnen zeg maar, en ze zei nog '' succes met werken he! '' terwijl die stage gozer ernaast liep,

dus ik heb haar gewhatsappt. Ik word gek als zulke dingen gebeuren. Het eerste wat ik dacht; ze heeft over mij geluld in negatieve zin. Ik heb het vaak meegemaakt dat mensen hunzelf ''schamen'' voor mij tegenover andere of achter mijn rug om. Hoe of wat weet ik niet, maar dit schoot als erste door mijn hoofd.

dus na navraag zei ze dat hij '' het had over dat je mn nummer had en mij daarna paar keer whatsappte ''
( ik dacht waarom de f moet hij dat dan weten? ze lulde zelf al afgelopen dinsdag over hem tegen mij dat ze hem niet zo mocht...... )

dus ik vroeg of dat erg was. Toen zei ze;

nee, je snapt het niet. je bent enige van werk die mij appt, dus hij zei om grappig te doen dat je mijn ''grote vriend '' was, was een misplaatste grap van hem ''

Nu snap ik nog steeds niet wat er is gezegd en ik heb er geen goed gevoel bij, hoe te oplossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 22:52:50 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:56:07 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065152
Niet zo wanhopig doen.

Waarom zie je t als iets negatiefa dat een ander je noemt als 'grote vriend' geeft je toch mooi een ingang naar haar? Nee jij gaat haar onzeker smsen daarover.
Daar scoor je geen punten mee.
pi_133065284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Niet zo wanhopig doen.

Waarom zie je t als iets negatiefa dat een ander je noemt als 'grote vriend' geeft je toch mooi een ingang naar haar? Nee jij gaat haar onzeker smsen daarover.
Daar scoor je geen punten mee.
Zoals ik zeg, mijn verleden misschien? Als je dat keer op keer hebt meegemaakt word je echt niet blij als je dit weer te horen krijgt.

maar iemand die dat nooit heeft meegemaakt zal dat ook niet snappen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:09:03 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065781
Ik weet zo niet wat je verleden is. Dus kan daar weinig over zeggen.
Natuurlijk speelt t verleden altijd mee, maar datis ook t verleden en kan je bv evt juist 180 graden anders reageren dan dat je vroeger had gedaan.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:09:52 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065823
Ow dat schamen stuk. Als dat gaat om meisjes dan heeft dat gewoon te maken dat ze je niet zagen zitten. Ja dat is kut.

Maar je zegt zelf ook dat je niet precies weet hoe of wat. Dus denk ook dat t is aangetast/uitvergroot door onzekerheid
pi_133065907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet zo niet wat je verleden is. Dus kan daar weinig over zeggen.
Natuurlijk speelt t verleden altijd mee, maar datis ook t verleden en kan je bv evt juist 180 graden anders reageren dan dat je vroeger had gedaan.
Ik heb vaak meegemaakt dat mensen poeslief tegen mij deden mar hatelijk achter mijn rug. Zeiden tegen andere mensen dat ze mij niet mochten terwijl ze tegen mij zeiden dat ze mijn beste vrienden waren. dat soort dingen.

Toen die opmerking kwam van die '' goede vriend '' had ik weer hetzelfde. Ik wou haar niet whatsappen maar ik kon het geen plekje geven in mijn hoofd. Ik moet daar gewoon antwoord op hebben en ik heb het op een goede manier gevraagd denk ik. Anders was mijn gevoel nu erger geweest. Ik app haar wel nu niet meer, dan leg ik wel uit als ik haar zie dat ik veel heb meegemaakt en daardoor zo reagerde, of is dat ook niet slim?
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:25:08 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133066511
Dat is niet slim. Waarom zou ze bepaalde uitleg nj van jou verwachten?

Echt relaxe en geniet gewoon ipv overal over nadenken en overal iets in zien.
pi_133073600
Die negatieve gedachtes komen alleen door een tekort aan ervaring. Op een gegeven moment doe je het steeds beter en merk je ook dat de wereld zo slecht niet is. Of je begint direct en daarmee maak je ook meer kans bij haar, of je blijft de angsten behouden. Jouw keuze om je leven positiever te maken:) Geen "ja ik zal het doen", maar concrete plannen. Je angsten overwinnen door eerst na te gaan wat je grootste angst is, en dan de oorzaak weg te nemen.
pi_133074517
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:32 schreef firefly3 het volgende:
Die negatieve gedachtes komen alleen door een tekort aan ervaring. Op een gegeven moment doe je het steeds beter en merk je ook dat de wereld zo slecht niet is. Of je begint direct en daarmee maak je ook meer kans bij haar, of je blijft de angsten behouden. Jouw keuze om je leven positiever te maken:) Geen "ja ik zal het doen", maar concrete plannen. Je angsten overwinnen door eerst na te gaan wat je grootste angst is, en dan de oorzaak weg te nemen.
Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 12:33:06 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:20:12 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133079034
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Weten zij van je verleden dan?

Daarbij hoeft het niet vreemd te zijn. Het kan gewoon toevallig in een gesprek tussen hen zijn verteld. Hoeft niets te maken te hebben met jou negatiever neer te willen zetten ofzo. Gewoon als in feit dat jullie geappt hebben.
pi_133080241
quote:

[..]

Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.

Zoals Pope zegt, je hebt praktisch oneindig veel kansen. En denk je echt dat het "geroddel" bepalend is voor het resultaat? Gebruik alles in je voordeel. Ga vanavond een nummer vragen zodat je je niet teveel op 1 vrouw richt :)
pi_133081178
Ze wil je gewoon niet, doe niet zo wanhopig en get over it.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:33:16 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133082317
quote:

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen?
Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Nee jij hoop de bevestiging te krijgen voor je vreemde negatieve gedachtes van ons. Dat is iets heel anders. Niks geks dar zij verteld heeft dat jullie appen.

En wat is je verleden dan als ik mag vragen?
pi_133083606
Je wijst liever jezelf af dan dat je haar de mogelijkheid geeft om jou te kunnen afwijzen. Een vorm van zelfbescherming.
pi_133085619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Je wijst liever jezelf af dan dat je haar de mogelijkheid geeft om jou te kunnen afwijzen. Een vorm van zelfbescherming.
Meestal praat je poep, maar dit keer heeft ie gelijk..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133106377
Grappig/leuk filmpje. Maar volgens ook_gek waarschijnlijk allemaal actrices weer ;)

pi_133120193
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:
Grappig/leuk filmpje. Maar volgens ook_gek waarschijnlijk allemaal actrices weer ;)

Had deze al gezien, echt knap van hem.

Het komt allemaal eigenlijk gewoon neer op chill zijn en babbeltje kunnen maken. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 19:53:11 ]
pi_133121515
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.)
Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.

Als je dr zo vaak in het echt ziet, zou ik niets ophangen aan whatsapp communicatie maar alleen daar op afgaan. Zegt veel meer.
pi_133124464
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.

Als je dr zo vaak in het echt ziet, zou ik niets ophangen aan whatsapp communicatie maar alleen daar op afgaan. Zegt veel meer.
Ik laat het ook met rust en zie wel hoe ze doet irl. Vandaag had ze wel mijn status geliked op Facebook ( :') ) en ik moest werken en ze was vrij. Ze kwam echter wel langs en toen ze me zag zei ze heel kort '' het '' en ik ook terug hoi zeggen. Ze stond dan ook bij de kassa en ik was druk bezig, dus echt praten kon niet, maar goed. zie haar paskomende maandag ( 18e of zo )
pi_133125445
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.

Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.

Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.

Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.

Misschien ben ik wel een saai persoon ;).

Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
pi_133125570
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.

Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.

Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.

Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.

Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
Waarom denk je dat je saai bent?
Vertel eens wat meer over jezelf?
  zondag 10 november 2013 @ 21:19:17 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133126114
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Dit zou je natuurlijk het beste kunnen vragen aan degenen met wie je een date hebt gehad.
pi_133128092
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.

@Kaneelstokje: Dat is een hele goede vraag, die ga ik onthouden.
pi_133129867
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.

Heb je ook wat boeiends te vertellen, over jezelf of over dingen die je interesseren, als je met vreemde mensen praat? Ik doe ook niet zo bijzonder veel speciaals in mijn leven, maar het gaat meer om de verhalen die je erover kunt vertellen dan of je daadwerkelijk een spannend leven hebt.
  zondag 10 november 2013 @ 22:15:09 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133130268
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Zoals Loka al zegt, je moet ook wel wat te vertellen hebben. Heb je iets war je een passie voor hebt? Heb je leuke dingen gedaan?
pi_133138376
Verhalen vertellen is nu niet mijn sterkste kant.. Wellicht te eerlijk. Passie, nee, die heb ik niet echt.. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan hebben niet veel mensen dat.. (Ja, ik weet het, het gaat niet over die andere mensen maar over mij).
pi_133138407
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Had deze al gezien, echt knap van hem.

Het komt allemaal eigenlijk gewoon neer op chill zijn en babbeltje kunnen maken. :')
Ja idd!
pi_133138548
quote:

Als je aan haar gaat vragen wat er mis is, dan zal ze waarschijnlijk toch gewoon zeggen "Het gevoel is er gewoon niet".

Het probleem is vaak dat je niet 2 stappen vooruit, 1 stap vooruit bent gegaan, maar gewoon 1 stap vooruit en 1 stap achteruit m.a.w. dat je teveel met de wind mee bent gaan waaien. En dan kan je bij jezelf afvragen, waarom was ik zo? Wat voelde je, en wilde je haar daadwerkelijk? Wat wilde jij op dat moment? Enz :)

Als ik wordt "afgewezen" ligt het ook meestal aan dat mijn gevoel en acties op dat moment niet op 1 lijn waren.
pi_133151341
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou goed, vandaag moest ik werken en het meisje ook. Ik was benieuwd hoe ze tegen mij deed.

Dus ik loop de kantine uit, zie daar en stage loper naar boven lopen. Hij ziet mij en roept het meisje in kwestie ; KIJK!! JE GROTE VRIEND IS ER !! '' op zo'n hele sarcastische kut manier.

Ik schrok me dood. het meisje zag me en zei '' oh heee ik zie het nu pas hihi' waarop ik meteen dacht van waf is hier vandaag geluld over mij?

maar ik had geen tijd om het tijdens het werk te vragen, ze ging naar huis op moment dat ik moest beginnen zeg maar, en ze zei nog '' succes met werken he! '' terwijl die stage gozer ernaast liep,

dus ik heb haar gewhatsappt. Ik word gek als zulke dingen gebeuren. Het eerste wat ik dacht; ze heeft over mij geluld in negatieve zin. Ik heb het vaak meegemaakt dat mensen hunzelf ''schamen'' voor mij tegenover andere of achter mijn rug om. Hoe of wat weet ik niet, maar dit schoot als erste door mijn hoofd.

dus na navraag zei ze dat hij '' het had over dat je mn nummer had en mij daarna paar keer whatsappte ''
( ik dacht waarom de f moet hij dat dan weten? ze lulde zelf al afgelopen dinsdag over hem tegen mij dat ze hem niet zo mocht...... )

dus ik vroeg of dat erg was. Toen zei ze;

nee, je snapt het niet. je bent enige van werk die mij appt, dus hij zei om grappig te doen dat je mijn ''grote vriend '' was, was een misplaatste grap van hem ''

Nu snap ik nog steeds niet wat er is gezegd en ik heb er geen goed gevoel bij, hoe te oplossen?
Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
1. Achterdochtig doen en vragen wat er aan de hand is (wat je nu hebt gedaan).
2. Niets / negeren.
3. Er een grapje van maken / positieve draai aan geven.

Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
pi_133164244
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
2. Niets / negeren.

Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.
  maandag 11 november 2013 @ 21:39:13 #239
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133165062
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

2. Niets / negeren.

Kijk, bij deze man moet je wezen voor datingsadvies.
pi_133174733
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.
Alle kaarten op tafel leggen omdat je niet van de spanning houdt is ook zeer slecht. Dat doe je maar als het al "on" is en in elkaars armen ligt, niet met een whatsappje uit het niets. Spanning opbouwen hoord bij heel het aantrekkingskracht.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:07:27 #241
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133182787
Oke gasten, ik heb er veel ervaring mee dit soort dingen genadeloos te verkloten, dus dit keer wil ik het goed aanpakken. Een aantal maanden geleden heb k met een leuk grietje gezoend. Nooit wat mee gedaan aangezien ik achter een ander aanzat. Ik had het idee ook dat zij er niks achter zocht voorderest. Maar zo nu en dan spraken/chatte (vervloekte whatsapp) we wel eens. Ik had alleen het idee dat zij het niks vond dat chatte, dus ben daar mee gestopt. Zat geen 'potentie :') ' meer in dacht ik.

Nu, sinds enkele dagen (een week?) is het contact flink verbeterd en k vind haar eigenlijk ook wel leuk. Manier hoe ze doet etcetera lijkt erop dat ze eventueel mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar ik vroeg me af of (en zo ja hoe dan) zo een plotselinge verandering kan? En of die verandering net zo goed binnenkort om kan slaan bij onze vrouwlijke medemens aangezien het me vrij plots overkomt?
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:15:44 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133183038
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:07 schreef jelfrikandel het volgende:
Oke gasten, ik heb er veel ervaring mee dit soort dingen genadeloos te verkloten, dus dit keer wil ik het goed aanpakken. Een aantal maanden geleden heb k met een leuk grietje gezoend. Nooit wat mee gedaan aangezien ik achter een ander aanzat. Ik had het idee ook dat zij er niks achter zocht voorderest. Maar zo nu en dan spraken/chatte (vervloekte whatsapp) we wel eens. Ik had alleen het idee dat zij het niks vond dat chatte, dus ben daar mee gestopt. Zat geen 'potentie :') ' meer in dacht ik.

Nu, sinds enkele dagen (een week?) is het contact flink verbeterd en k vind haar eigenlijk ook wel leuk. Manier hoe ze doet etcetera lijkt erop dat ze eventueel mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar ik vroeg me af of (en zo ja hoe dan) zo een plotselinge verandering kan? En of die verandering net zo goed binnenkort om kan slaan bij onze vrouwlijke medemens aangezien het me vrij plots overkomt?
Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:18:30 #243
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133183114
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 06:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verhalen vertellen is nu niet mijn sterkste kant.. Wellicht te eerlijk. Passie, nee, die heb ik niet echt.. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan hebben niet veel mensen dat.. (Ja, ik weet het, het gaat niet over die andere mensen maar over mij).
Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggen ;)

Hoe ziet jouw typische date er uit? Als in, wat doe je met haar, hoe verloopt het gesprek?
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:27:26 #244
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133183338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.
True that. Zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken.
pi_133183366
wat zijn goede onderwerpen om met een meid over te praten ofzo tijdens het stappen?
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:07:03 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:29 schreef badschaap het volgende:
wat zijn goede onderwerpen om met een meid over te praten ofzo tijdens het stappen?
Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.
Geheel afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit en die ander.
pi_133184645
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.
Geheel afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit en die ander.
Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet ken
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:20:08 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:10 schreef badschaap het volgende:

Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet ken
Zelfde als waar je over praat met vrienden.
Nouja geen onderwerpen van "weet je nog dat die en dit, dat en zus en zo deden" als ze de personen niet kent :P
pi_133192715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggen ;)

Hoe ziet jouw typische date er uit? Als in, wat doe je met haar, hoe verloopt het gesprek?
De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).

Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).

Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.

Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..

Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended.. >:) ), dus een move maken zat er niet echt in..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 19:26:11 ]
pi_133193442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).

Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).

Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.

Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..

Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended.. >:) ), dus een move maken zat er niet echt in..
Probeer wat spontaner te zijn. Je hebt alles een beetje te veel uitgedacht en gespreken als wat je verwacht van een man en relatie zou ik skippen voor latere dates. Ik krijg het daar altijd benauwd van. Niet dat je mijn advies op moet nemen want ik ben ook verre van een expert.
pi_133193640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Probeer wat spontaner te zijn. Je hebt alles een beetje te veel uitgedacht en gespreken als wat je verwacht van een man en relatie zou ik skippen voor latere dates. Ik krijg het daar altijd benauwd van. Niet dat je mijn advies op moet nemen want ik ben ook verre van een expert.
Dit is puur hoe de laatste date verliep, en was niet echt een vooropgezet plan.. En spontaan, ja, dat ben ik niet echt van nature, tast mensen eerst af en als ik ze beter ken dan kom ik pas goed uit de verf..
pi_133193746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is puur hoe de laatste date verliep, en was niet echt een vooropgezet plan.. En spontaan, ja, dat ben ik niet echt van nature, tast mensen eerst af en als ik ze beter ken dan kom ik pas goed uit de verf..
Tja zo ben ik ook hoor. Hopen op iemand die meer geduld heeft dan maar ;)
pi_133208234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Tja zo ben ik ook hoor. Hopen op iemand die meer geduld heeft dan maar ;)
Of zelf spontaner worden door meer zelfvertrouwen en lef te krijgen en daarbij je kansen te vergroten, ipv met je armen over elkaar te hopen op iemand met meer geduld...
pi_133247361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of zelf spontaner worden door meer zelfvertrouwen en lef te krijgen en daarbij je kansen te vergroten, ipv met je armen over elkaar te hopen op iemand met meer geduld...
Ik heb helemaal geen behoefte meer aan een relatie ik ben beter af met losse flodders
pi_133252207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Misschien heeft het meer met je lichaamstaal te maken?
Ik heb zelf altijd de neiging een gesloten houding aan te nemen. Niet zozeer expres, maar meer omdat ik niet anders gewend ben. hierbij kun je denk aan je armen over elkaar doen, of op je armen leunedn op tafel met je schouders wat opgetrokken. Dit kan sommige mensen het idee geven dat je niet op je gemak/ongeinteresseerd bent. Daarom probeer ik zelf altijd een wat meer open houding aan te nemen. Wie weet is het iets wat je zou kunnen helpen ?
pi_133276489
Een open houding is goed, maar komt meestal vanuit je gevoel. Je kunt met je armen over elkaar alsnog een open houding bieden. Als je bepaalde dingen gaat proberen/forceren komt je oude gedrag later meestal weer naar boven. Het is dus belangrijk om exact aan te wijzen waarom je iets doet en de diepe oorzaak weg te wegnemen.
pi_133422833
Hallo mensen. Een vervolg op mijn posts van vorige week.

Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten. Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.

toen zei ze iets tegen mij wat als grapje bedoeld was, dus ik zei kortaf '' oké'' tegen haar. Ze vroeg of ik wel goed in mij vel zat vandaag, ik antwoorde met '' ik ben gewoon chagrijnig. ''. toen liep ze achter me aan, stak haar tong uit en zei '' en nu wat vrolijker? ''

Maar nu het toppunt. Ik was bezig met een doos kapot te maken, ik had een schaar en dit lukte prima. Toen ineens riep ze me en vroeg of ik een mes nodig had. ik liet aan haar de schaar zien en ze kwam naar me toe en gaf mij haar mes, die ik '' even mocht lenen''.

nu heb ik dat mes nog. :') Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes. Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''

'' jup, komt andere keer wel '', haar antwoord.

Ik word er zo gek van als mensen zo kortaf tegen me doen na werktijd. :s

ze ging dan ook vanavond naar de bios maar ja he. :l

We moeten nu beide komende zondag werken, op mijn verjaardag... ben benieuwd hoe ze gaat doen. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 20:40:01 ]
pi_133424061
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten. Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.

toen zei ze iets tegen mij wat als grapje bedoeld was, dus ik zei kortaf '' oké'' tegen haar. Ze vroeg of ik wel goed in mij vel zat vandaag, ik antwoorde met '' ik ben gewoon chagrijnig. ''. toen liep ze achter me aan, stak haar tong uit en zei '' en nu wat vrolijker? ''

Maar nu het toppunt. Ik was bezig met een doos kapot te maken, ik had een schaar en dit lukte prima. Toen ineens riep ze me en vroeg of ik een mes nodig had. ik liet aan haar de schaar zien en ze kwam naar me toe en gaf mij haar mes, die ik '' even mocht lenen''.

nu heb ik dat mes nog. :') Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes. Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''

We moeten nu beide komende zondag werken, op mijn verjaardag... ben benieuwd hoe ze gaat doen. :D
Jij was zelf diegene die zo kortaf en afwachtend ging doen en dan ineens zeg je dat het je vervelend vond dat zij kortaf deed? :{

Jammer dat je nog niets doet met het advies hier. Je was weer signaal zoekend en reactie vragend bezig. Juist weer het tegenovergestelde van wat je moet doen!: vrolijk en open zijn, tegelijkertijd de interactie voorwaards brengen. Dat is aantrekkelijk, niet verstoppetje spelen en afwachtend kijken wat zij gaat doen.

Ga je zondag weer signalen verzamelen? Of ben je zondag wel de hoofdpersoon van je eigen film?
pi_133424261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij was zelf diegene die zo kortaf en afwachtend ging doen en dan ineens zeg je dat het je vervelend vond dat zij kortaf deed? :{

Jammer dat je nog niets doet met het advies hier. Je was weer signaal zoekend en reactie vragend bezig. Juist weer het tegenovergestelde van wat je moet doen!: vrolijk en open zijn, tegelijkertijd de interactie voorwaards brengen. Dat is aantrekkelijk, niet verstoppetje spelen en afwachtend kijken wat zij gaat doen.

Ga je zondag weer signalen verzamelen? Of ben je zondag wel de hoofdpersoon van je eigen film?
Ik ben bang dat ik daar afgerekend op word. Net als die keer dat ik uit mijzelf haar appte, een dag later wisten de rest van het personeels bestand dat ik haar had gepapt, afgelopen vrijdag kreeg ik daar commentaar voor van iemand '' jij vind haar leuk he? ''

dat soort shit, waarom snap je dan niet dat dat ook niet tof is?
pi_133424377
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik daar afgerekend op word. Net als die keer dat ik uit mijzelf haar appte, een dag later wisten de rest van het personeels bestand dat ik haar had gepapt, afgelopen vrijdag kreeg ik daar commentaar voor van iemand '' jij vind haar leuk he? ''

dat soort shit, waarom snap je dan niet dat dat ook niet tof is?
Het wordt tijd om je ego los te laten :) Je moet gewoon "ik hou van je" tegen haar kunnen zeggen zonder dat je ervoor schaamt dat andere mensen het eventueel horen.

Als ik te horen krijg van "jij vind haar leuk he", dan zeg ik gewoon "ja" als dat zo is.
pi_133424430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het wordt tijd om je ego los te laten :) Je moet gewoon "ik hou van je" tegen haar kunnen zeggen zonder dat je ervoor schaamt dat andere mensen het eventueel horen.

Als ik te horen krijg van "jij vind haar leuk he", dan zeg ik gewoon "ja" als dat zo is.
ik ben bang dat het tegen me gekeerd word, is dat zo raar?
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:04:12 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133424595
quote:

Je zoekt overal veel te veel achter
pi_133425156
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het kan niet tegen je keren, alleen voor je werken, mits je gewoon relaxt blijft. Het is juist goed als ze zich dingen gaat afvragen
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:14:11 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_133425194
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Klinkt als een basisschool daar. Hihihi Vlaggenroof is vlieft.

Daarnaast ze doet nog heel aardig tegen je aangezien je de hele dag chagerijnig hebt lopen doen. Maakt je ook heel aantrekkelijk, lekker kortaf doen. :')

En dan nog als laatste zoek niet overal iets achter. Niet alles is een bewust signaal.

Ik snap heus wel dat je bang bent, maar dit is nogal contra productief.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_133425956
Ik snap mezelf soms niet. :(

Er zijn 2 jongens die ik erg leuk vind. Een ervan heeft al een tijd een vriendin, best een leuk meisje. Ze zijn helemaal gelukkig met elkaar. Gek genoeg vind ik het niet vervelend dat hij dit heeft. Misschien gun ik het hem?

De andere jongen die ik leuk vind heeft geen vriendin. Ik weet ook niet of hij iets van een scharrel heeft, maar zodra ik hem op facebook zie met een meisje ben ik boos en teleur gesteld.

Ik dacht dat ik de eerste kerel veel leuker vond, misschien zelfs dat ik verliefd op hem was. Maar waarom reageer ik dan zo heftig bij de tweede kerel?
You are the only exception
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:30:29 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133426210
Ik ga hem denk ik maar even in stukjes behandelen .. :+
quote:

Vandaag moest het meisje werken. Ik bedacht me dat ik een afwachtende houding zou aanmeten om har reactie af te wachten.
Nou vooruit.. snap ik
quote:
Echter zwaaide ze naar me en hielp me vervolgens met mijn werk. Waar het naar mijn gevoel te gezellig ging heb ik daarna weer afwachtend/stil tegen haar gedaan. Ze zou eigenlijk mij daarna mee moeten helpen maar dit deed ze niet, wat ik gek vond, maar dit was meer werk dan dat het aan mij lag.
Echter? Niets echter, juist leuk. Dus gezellig samen gewerkt, maar vervolgens laat je weer niets van je horen en blijf je stil. Dus had ze ook weinig aan je, dus had ze wss leukere dingen te doen dan je te helpen aangezien er toch weinig uit je kwam.
quote:
Je bent weer kortaf, zegt dat je chagrijnig bent, terwijl zij je juist probeert op te vrolijken en gewoon het contact met je aan wil. Dus voro jou de kans om het gesprek aan te gaan over whatever you want. Maar nee, jij zegt weer weinig
quote:
Lief van haar, ze wil je helpen, aangezien dozen kapot maken makkelijker gaat met een mes dan met een schaar
quote:
nu heb ik dat mes nog. :') Ik dacht meteen dat het een soort complot was van haar dat ik dan savopnds zou beginnen met praten oid over dat mes.
Complot? Nee, ze hielp je gewoon met je werk. Collegiaal zijn heet dat!
quote:
Dus ik heb haar gepapt met '' ben je niet iets vergeten? ''

Ze doet niet kortaf.. ze vindt dat mes niet belangrijk. En zeker niet buiten werktijd aangezien ze dat mes ook wel terugkrijgt als jullie elkaar weer zien op het werk.
quote:
Hoezo doet ze kortaf? Ze zegt gewoon wat ze te zeggen had, meer had ze ook niet kunnen zeggen lijkt me zo. Of weet jij een betere reactie? Daarnaast was jij de hele dag kortaf op het werk tegen haar, terwijl zij nog wel gewoon aardig deed. Wss dacht ze toen hetzelfde over jou "ik word gek van die vlaggenroof, zo kortaf en chagrijnig :X "
quote:

Nou wat denk je zelf? gewoon werken lijkt me. Of ze vergeet je verjaardag of ze feliciteert je. Meer opties zijn er niet. He weet je.. misschien vraagt ze der mes ook nog terug.. of geef je die gewoon aan haar.

Maar wat verwacht je dan? dat ze met een bos bloemen en een kaartje klaar staat om je te feliciteren?
pi_133426266
Eigenlijk is dit filmpje al goed genoeg :P

dinsdag 19 november 2013 @ 21:31:51 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133426279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef TheOnlyException het volgende:

Er zijn 2 jongens die ik erg leuk vind. Een ervan heeft al een tijd een vriendin, best een leuk meisje. Ze zijn helemaal gelukkig met elkaar. Gek genoeg vind ik het niet vervelend dat hij dit heeft. Misschien gun ik het hem?

De andere jongen die ik leuk vind heeft geen vriendin. Ik weet ook niet of hij iets van een scharrel heeft, maar zodra ik hem op facebook zie met een meisje ben ik boos en teleur gesteld.

Ik dacht dat ik de eerste kerel veel leuker vond, misschien zelfs dat ik verliefd op hem was. Maar waarom reageer ik dan zo heftig bij de tweede kerel?
Omdat je weet dat je jongen 1 niet kan krijgen? En je het wss ook oprecht leuk voor hem vindt, aangezien het een leuk meisje is.

Die tweede jongen wil je misschien toch wel, dus dan voelt het misschien als soort van afwijzing als je hem samen ziet met een ander. Omdat jij dat graag had willen zijn.

Niets onlogisch aan.
pi_133426328
Ik zou iemand die zich steeds rare dingen in zijn hoofd haalt niet vertrouwen met een mes :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:33:13 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133426359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou iemand die zich steeds rare dingen in zijn hoofd haalt niet vertrouwen met een mes :')
Zij merkt er weinig van, hij zegt toch niets ;)
pi_133427342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef TheOnlyException het volgende:

Emoties hoef je ook niet te snappen. Je mag best afwisselende gevoelens hebben voor twee mensen tegelijk. Het is de maatschappij die daar nog niet echt klaar voor is.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:22:33 #272
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133429477
quote:

Godverdomme man :')

Jij komt hier om tips vragen, wat uitgebreid gegeven wordt, om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen. Kan alles zo opnoemen, maar één ding is zeker. Daar ga je toch niets doen, laat dus maar zitten.

En dan ook nog klagen dat ze kortaf doet na je werk.. Wat je geeft krijg je terug, beunhaas.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:23:18 #273
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133429543
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Pope-of-Dope op 19-11-2013 22:24:05 ]
pi_133433529
quote:

Als dat geen neuken wordt *O*
Nee even eerlijk dat meisje doet best lief tegen je, als je tegen haar zegt dat je een complete fuck up bent omdat je je geen houding weet te geven naar haar omdat je haar best wel leuk vindt en eigenlijk stiekem best wel graag eens samen iets met haar wilt doen dan moet dat denk best lukken. :o
Rustig aan.
  woensdag 20 november 2013 @ 01:09:17 #275
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133435371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als dat geen neuken wordt *O*
Nee even eerlijk dat meisje doet best lief tegen je, als je tegen haar zegt dat je een complete fuck up bent omdat je je geen houding weet te geven naar haar omdat je haar best wel leuk vindt en eigenlijk stiekem best wel graag eens samen iets met haar wilt doen dan moet dat denk best lukken. :o
Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.

Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.

Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).

[ Bericht 20% gewijzigd door Scuidward op 20-11-2013 01:25:59 ]
pi_133436933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.

Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).
Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.

Wat je moet denken om het maximale eruit te halen zie je hier (over blindspots) :) (als spoiler want het is niet voor iedereen bedoeld):

SPOILER
  woensdag 20 november 2013 @ 08:27:19 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133437307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.

Als je haar toch niet wil, wat maakt het dan uit? Gewoon gezellig met haar omgaan met of zonder aanrakingen.
pi_133438078
Dit kanaal op youtube geeft vaak goede tips en laat zien hoe zij het aanpakken met vrouwen aanspreken: http://www.youtube.com/user/SimplePickup _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 november 2013 @ 12:05:28 #279
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133441688
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.

Als je haar toch niet wil, wat maakt het dan uit? Gewoon gezellig met haar omgaan met of zonder aanrakingen.
Daar heb je helemaal gelijk in, was ik ook van plan natuurlijk. Ik ontwaak nu een beetje uit een roes en nu ik meer mezelf ben valt me het een en ander gewoon op dus vandaar de vraag. Logische conclusie van mezelf was ook al dat het erg krap was :P
pi_133443050
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133443135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.
pi_133443506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.
Absoluut goed punt, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Bedankt.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:11:36 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133443555
Ik zou uberhaupt niet zo snel expliciet vermelden dat ik iemand leuk vind.
Zelf zou ik diegene gewoon vragen of hij wat met me wil drinken. Tijdens de date wordt vaak wel duidelijk hoe het bedoelt wordt of wat er mogelijk is.
pi_133443846
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou uberhaupt niet zo snel expliciet vermelden dat ik iemand leuk vind.
Zelf zou ik diegene gewoon vragen of hij wat met me wil drinken. Tijdens de date wordt vaak wel duidelijk hoe het bedoelt wordt of wat er mogelijk is.
Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:22:21 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133443875
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.
Want?
pi_133444475
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:42:14 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133444520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.
Maar zijn jullie vrienden, (oude) collega's, wat is nu de relatie dan?
en is er altijd al spanning geweest, als in dat je haar altijd al leuk vond of dat er gewoon niets gebeurd is.

info is wel nodig hier.
pi_133444853
quote:
Dat ligt er maar helemaal aan.

Allereerst, je vraag is raar. Uit je vraag blijkt impliciet dat je iemand moet vertellen dat je iemand leuk vindt. Alsof dat de enige manier is, je moet iemand duidelijk maken dat je diegene leuk vindt, en dat kan op veel meer manieren dan enkel vertellen.

Jouw doel is om een date voor te stellen waarbij het voor haar duidelijk is dat jij interesse in haar hebt op een meer dan vriendschappelijke wijze. Hoe je dat moet bereiken is lastig te vertellen gezien je geen achtergrondinformatie hebt gegeven.

Het is belangrijk dat je in ieder geval initiatief neemt en zelf de regie in handen neemt. Doe zelf een voorstel, noem een datum, noem een locatie, zorg dat ze alleen maar ja of nee hoeft te zeggen. En probeer duidelijk te maken dat het als meer bedoeld is dan vriendschappelijk. Als het goed voelt om te zeggen dat je haar leuk vindt, dan moet je dat zeggen, als je het graag impliciet laat blijken, dan moet je dat vooral doen. Hangt helemaal af van hoe jullie relatie momenteel is.

Conclusie: neem initiatief en neem zelf het heft in handen (en ga dus niet op zoek naar signalen of ze jou leuk vindt)
pi_133446120
Korte samenvatting van die situatie: kende haar al, toen wel leuk maar weinig contact, toen ze weg ging meer contact via whatsapp (erg leuk) maar goed ver weg dus lastig en binnenkort komt ze terug. We hebben nu best veel contact.

Vandaar.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:28:32 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446282
Dat is veels te weinig info.. "kende haar al".

EKende je haar als vriendin, kennis, collega..etc etc
  woensdag 20 november 2013 @ 14:42:43 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Korte samenvatting van die situatie:
Die hadden we al gekregen, we willen juist het grote verhaal
pi_133446820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.

Wat je moet denken om het maximale eruit te halen zie je hier (over blindspots) :) (als spoiler want het is niet voor iedereen bedoeld):

SPOILER
Met de voorbeelden die hij geeft loop je weer het risico dat je heel 'needy' overkomt. Maar is kwestie van finetunen naarmate je ervaring opdoet denk ik.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:51:41 #293
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133447047
quote:
Wat grazio zegt.

Het specifiek zeggen en daarna een date voorstellen zet er onnodige druk op voor haar (tenzij ze al voor je gekozen heeft). Houd het licht, spontaan, leuk. Geef haar een complimentje als je haar ziet de volgende keer. Zorg dat het een grote onbeantwoorde vraag blijft, totdat je met haar in bed ligt.

Heb zelf eergisteren de fout gemaakt over logische dingen te gaan praten voordat ik haar uberhaupt gezoend had, zeker geen aanrader.. :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:54:10 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Heb zelf eergisteren de fout gemaakt over logische dingen te gaan praten voordat ik haar uberhaupt gezoend had, zeker geen aanrader.. :')
Logische dingen? :?
  woensdag 20 november 2013 @ 14:54:46 #295
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133447149
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Logische dingen? :?
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarring ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:55:33 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447179
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarring ;)
over je eigen emoties / haar emoties. over de combi van jullie?
Hoe moet ik dat zien.
pi_133447658
Tja ik wil niet meteen mijn hele levensverhaal op internet gaan zetten.

't Was een collega, zag haar alleen amper (1x in de week was veel) en had zelf 0,0 vrije tijd (werkte belachelijk veel). Toen ze weg was heb ik steeds meer (digitaal) contact met haar gekregen.

@Pope: ik wil er geen druk opzetten maar wel mijn intentie duidelijk maken. Dit om misverstanden te voorkomen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:13:06 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja ik wil niet meteen mijn hele levensverhaal op internet gaan zetten.

't Was een collega, zag haar alleen amper (1x in de week was veel) en had zelf 0,0 vrije tijd (werkte belachelijk veel). Toen ze weg was heb ik steeds meer (digitaal) contact met haar gekregen.

@Pope: ik wil er geen druk opzetten maar wel mijn intentie duidelijk maken. Dit om misverstanden te voorkomen.
Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.
pi_133448276
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.
Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:25:23 #300
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133448325
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

No risk, no reward. Grappig genoeg schieten je kansen meteen omhoog als het je niets meer kan schelen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:32:53 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133448682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Dus wil je het van te voren zeggen, waardoor of zij al resoluut moet zeggen of zij het ook zo ziet / jou zo ziet. En daarbij als de date dan nog komt.. dat hij ongemakkelijk zal zijn/worden. In ieder geval ongemakkelijker dan wanneer je dit alles niet van te voren bespreekt/zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')