abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133014017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd.. :)
Ja en nee :P..

en dan bedoel ik, je kan zelf ook het triggeren :P.. ik ben nu bijvoorbeeld een jaar single, heb redelijk veel meiden (on)bewust afgewezen.. MAAR als ik toch een keer wat lef had gehad, had ik waarschijnlijk nu een vriendin gehad :P.. snapje wat ik bedoel?.
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 19:11:03 #202
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133014907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja en nee :P..

en dan bedoel ik, je kan zelf ook het triggeren :P.. ik ben nu bijvoorbeeld een jaar single, heb redelijk veel meiden (on)bewust afgewezen.. MAAR als ik toch een keer wat lef had gehad, had ik waarschijnlijk nu een vriendin gehad :P.. snapje wat ik bedoel?.
Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.
pi_133015861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ja, zeker. Sterker nog, ik herken het ook. Verschil is alleen dat ik alle 18 jaren van mn leven single ben dus geen flauw idee heb hoe het is.
hahah tjah alle 18 :P.. het is niet alsof mensen al vanaf hun eerste levensjaar aan het daten zijn of zo :P.. rond de 15-16 is wanneer de meeste mensen zich met het andere geslacht gaan bezig houden :P.

Toen ik 18 was, begon ik pas in te zien dat ik ook me met meiden moest bezighouden als ik iets aan de situatie wou veranderen :P, dus je hebt genoeg tijd om aan je skills te werken vriend!.
Waz met jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 19:51:03 #204
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133016727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah tjah alle 18 :P.. het is niet alsof mensen al vanaf hun eerste levensjaar aan het daten zijn of zo :P.. rond de 15-16 is wanneer de meeste mensen zich met het andere geslacht gaan bezig houden :P.

Toen ik 18 was, begon ik pas in te zien dat ik ook me met meiden moest bezighouden als ik iets aan de situatie wou veranderen :P, dus je hebt genoeg tijd om aan je skills te werken vriend!.
Zeker, maak me er geen zorgen over :) Heb genoeg contact en dergelijke, alleen er is nog nooit iets concreets uitgekomen/voor gegaan
pi_133018350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Zeker, maak me er geen zorgen over :) Heb genoeg contact en dergelijke, alleen er is nog nooit iets concreets uitgekomen/voor gegaan
Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.

Dus ga (uit), en maak geschiedenis! ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:50:52 #206
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133019841
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Vrees niet om 'te onderzoeken'. Dus stap eens op eenn meid af, begin een praatje. Of vraag 'r op een date. Loop je een blauwtje, jammer dan. Je hebt nooit alle touwtjes in handen, en zou je dat wel hebben, dan ben je al snel verveeld. Dus
ga blauw, blunder en op je muil; die ene keer dat het leidt tot je droompartner lost dat hele verleden op.

Dus ga (uit), en maak geschiedenis! ;)
Mooie woorden :P Zetten me wel aan tot doen. Ik ga elk weekend wel uit, maar aanspreken doe k maar echt heel soms. Heb ook enkele blauwtjes gelopen en toch ook best wel veel succes gehad hoor. :P maar moet er inderdaad weer eens wat vaker aan gaan doen. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 21:20:31 #207
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133021417
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus mensen, hallo.

Ik heb sinds vorige vrijdag een nieuwe baan bij een nieuw op te zetten winkel, dus personeel moet wennen aan elkaar.
Nu heb ik er een meisje ontmoet. Intressant en leuk meisje kwa karakter. De 3e dag dat ik moest werken ( maandag ..) moest ze ook. ze stond ergens in haar eentje en ik liep langs.

Ze vroeg mij om advies ( terwijl mede eigenaresse in de buurt was..) en ze vroeg of ik haar op wilde halen voor de pauze. Vanaf toen maakte ze telkens een opmerking of vroeg ze wat ik van het werk vond wat ze had gedaan en of het beter kon. Bij niemand anders deed ze dit.
Daarna toen het tijd was liep ze met mij mee naar de bus ( ze riep of ik wat langzamer wilde lopen..) en toen zegde we elkaar gedag bij de bushalte.

Gister liep ik weer bij haar, ze vroeg hetzelfde als de dag ervoor ( of ik haar op wilde halen ) ik zei plagerig dat het maar een keer andersom moest zijn. Daarna werd haar gevraagd iemands pauze over te nemen waardoor ze aan de andere kant stond. Daarna heeft ze mij wel opgehaald voor de pauze. Ze ging naast me zitten in de pauze, en in de middag daarna zat ik haar telkens te plagen met alles en nog wat, wat ze wel leuk vond had ik het idee ( ze gaf aan het wel kon hebben.)

daarna liepen we net als de dag ervoor naar de bushalte, in de regen. En ik heb toen haar nummer gekregen door het te vragen, simpel. Ze vroeg of ik haar wilde whatsappen zodat ze mijn nummer had gedaan.

wat ik hoopte ; de hele avond een gesprek .
wat er gebeurde; gesprek duurde 5 minuten. Ik heb niks meer tegen har gezegd omdat ik het gevoel had dat ze er niet op zat te wachten.

Vandaag moest ze werken. Ik was eigenlijk vrij maar werd gevraagd doorde baas of ik even kwam voor mijn contract. We kwamen tegelijk aan bij het bedrijf en ze vroeg '' oh ik dacht dat je vrij was ! '' ( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.) Toen hadden we wel wat gepraat maar niet super veel. naar ze praatte wel hetzelfde tegen me als hoe ze gister tijdens het werk tegen me praatte, dus waarschijnlijk heeft ze geen andere mening over mij nu.

maar nu. Ja. Ik zie haar pas komende dinsdag. Ik wil haar heel graag whatsappen, maar ik ben bang dat ik storend overkom. iemand tips? :@

Ik wil dat natuurlijk, maar ze is een collega. Als ze het niet wilt kan ze altijd op de baas stappen en ben ik fucked.
Niet whappen.

Dat ze over text niet naar je verwachtingen reageert kan heel veel redenen hebben.

Stap 1: Begin eens met een complimentje de volgende keer dat je haar ziet op werk. Een gemeend compliment uiteraard. Kan zo simpel zijn als ''Wauw, je ziet er leuk uit vandaag''

Dan.. Als je haar even gesproken hebt, vraag of ze een drankje wil pakken in het coolste café wat jij een week geleden ontdekt hebt (of ga de eendjes voeren).

Eigenlijk heb je nu 2 mogelijke situaties
1: ze zegt ok, neem dan leiding en stel meteen een tijd en datum voor.
2: Ze zegt nee, ze ziet er blijkbaar geen potentie in op dit moment.

Je bent volledig eerlijk tegen haar geweest, en je zult je nooit afvragen wat als...
Merk trouwens de 'op dit moment' op. Dat ze nu niet wil betekent niet dat ze nooit wil. Zolang de vibe goed blijft kun je het gerust blijven proberen, het gaat je alleen wat meer moeite kosten ;)

Succes!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133032848
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Mooie woorden :P Zetten me wel aan tot doen. Ik ga elk weekend wel uit, maar aanspreken doe k maar echt heel soms. Heb ook enkele blauwtjes gelopen en toch ook best wel veel succes gehad hoor. :P maar moet er inderdaad weer eens wat vaker aan gaan doen. :)
Nice. :7
pi_133064826
Nou goed, vandaag moest ik werken en het meisje ook. Ik was benieuwd hoe ze tegen mij deed.

Dus ik loop de kantine uit, zie daar en stage loper naar boven lopen. Hij ziet mij en roept het meisje in kwestie ; KIJK!! JE GROTE VRIEND IS ER !! '' op zo'n hele sarcastische kut manier.

Ik schrok me dood. het meisje zag me en zei '' oh heee ik zie het nu pas hihi' waarop ik meteen dacht van waf is hier vandaag geluld over mij?

maar ik had geen tijd om het tijdens het werk te vragen, ze ging naar huis op moment dat ik moest beginnen zeg maar, en ze zei nog '' succes met werken he! '' terwijl die stage gozer ernaast liep,

dus ik heb haar gewhatsappt. Ik word gek als zulke dingen gebeuren. Het eerste wat ik dacht; ze heeft over mij geluld in negatieve zin. Ik heb het vaak meegemaakt dat mensen hunzelf ''schamen'' voor mij tegenover andere of achter mijn rug om. Hoe of wat weet ik niet, maar dit schoot als erste door mijn hoofd.

dus na navraag zei ze dat hij '' het had over dat je mn nummer had en mij daarna paar keer whatsappte ''
( ik dacht waarom de f moet hij dat dan weten? ze lulde zelf al afgelopen dinsdag over hem tegen mij dat ze hem niet zo mocht...... )

dus ik vroeg of dat erg was. Toen zei ze;

nee, je snapt het niet. je bent enige van werk die mij appt, dus hij zei om grappig te doen dat je mijn ''grote vriend '' was, was een misplaatste grap van hem ''

Nu snap ik nog steeds niet wat er is gezegd en ik heb er geen goed gevoel bij, hoe te oplossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 22:52:50 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:56:07 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065152
Niet zo wanhopig doen.

Waarom zie je t als iets negatiefa dat een ander je noemt als 'grote vriend' geeft je toch mooi een ingang naar haar? Nee jij gaat haar onzeker smsen daarover.
Daar scoor je geen punten mee.
pi_133065284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Niet zo wanhopig doen.

Waarom zie je t als iets negatiefa dat een ander je noemt als 'grote vriend' geeft je toch mooi een ingang naar haar? Nee jij gaat haar onzeker smsen daarover.
Daar scoor je geen punten mee.
Zoals ik zeg, mijn verleden misschien? Als je dat keer op keer hebt meegemaakt word je echt niet blij als je dit weer te horen krijgt.

maar iemand die dat nooit heeft meegemaakt zal dat ook niet snappen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:09:03 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065781
Ik weet zo niet wat je verleden is. Dus kan daar weinig over zeggen.
Natuurlijk speelt t verleden altijd mee, maar datis ook t verleden en kan je bv evt juist 180 graden anders reageren dan dat je vroeger had gedaan.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:09:52 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133065823
Ow dat schamen stuk. Als dat gaat om meisjes dan heeft dat gewoon te maken dat ze je niet zagen zitten. Ja dat is kut.

Maar je zegt zelf ook dat je niet precies weet hoe of wat. Dus denk ook dat t is aangetast/uitvergroot door onzekerheid
pi_133065907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet zo niet wat je verleden is. Dus kan daar weinig over zeggen.
Natuurlijk speelt t verleden altijd mee, maar datis ook t verleden en kan je bv evt juist 180 graden anders reageren dan dat je vroeger had gedaan.
Ik heb vaak meegemaakt dat mensen poeslief tegen mij deden mar hatelijk achter mijn rug. Zeiden tegen andere mensen dat ze mij niet mochten terwijl ze tegen mij zeiden dat ze mijn beste vrienden waren. dat soort dingen.

Toen die opmerking kwam van die '' goede vriend '' had ik weer hetzelfde. Ik wou haar niet whatsappen maar ik kon het geen plekje geven in mijn hoofd. Ik moet daar gewoon antwoord op hebben en ik heb het op een goede manier gevraagd denk ik. Anders was mijn gevoel nu erger geweest. Ik app haar wel nu niet meer, dan leg ik wel uit als ik haar zie dat ik veel heb meegemaakt en daardoor zo reagerde, of is dat ook niet slim?
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:25:08 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133066511
Dat is niet slim. Waarom zou ze bepaalde uitleg nj van jou verwachten?

Echt relaxe en geniet gewoon ipv overal over nadenken en overal iets in zien.
pi_133073600
Die negatieve gedachtes komen alleen door een tekort aan ervaring. Op een gegeven moment doe je het steeds beter en merk je ook dat de wereld zo slecht niet is. Of je begint direct en daarmee maak je ook meer kans bij haar, of je blijft de angsten behouden. Jouw keuze om je leven positiever te maken:) Geen "ja ik zal het doen", maar concrete plannen. Je angsten overwinnen door eerst na te gaan wat je grootste angst is, en dan de oorzaak weg te nemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133074517
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:32 schreef firefly3 het volgende:
Die negatieve gedachtes komen alleen door een tekort aan ervaring. Op een gegeven moment doe je het steeds beter en merk je ook dat de wereld zo slecht niet is. Of je begint direct en daarmee maak je ook meer kans bij haar, of je blijft de angsten behouden. Jouw keuze om je leven positiever te maken:) Geen "ja ik zal het doen", maar concrete plannen. Je angsten overwinnen door eerst na te gaan wat je grootste angst is, en dan de oorzaak weg te nemen.
Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 12:33:06 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:20:12 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133079034
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen? Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Weten zij van je verleden dan?

Daarbij hoeft het niet vreemd te zijn. Het kan gewoon toevallig in een gesprek tussen hen zijn verteld. Hoeft niets te maken te hebben met jou negatiever neer te willen zetten ofzo. Gewoon als in feit dat jullie geappt hebben.
pi_133080241
quote:

[..]

Bij haar heb ik geen kans meer. Alles at ik tegen haar zeg word toch gelijk doorverteld op de werkvloer? al dan niet in mindere negatieve mate dan ik zelf interpreteer.

Zoals Pope zegt, je hebt praktisch oneindig veel kansen. En denk je echt dat het "geroddel" bepalend is voor het resultaat? Gebruik alles in je voordeel. Ga vanavond een nummer vragen zodat je je niet teveel op 1 vrouw richt :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133081178
Ze wil je gewoon niet, doe niet zo wanhopig en get over it.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:33:16 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133082317
quote:

maar volgens mij word hier maar de helft gelezen?
Vind niemand het rar dan dat mensen op de werkvloer weten dat ik met haar heb gepapt? icm mijn verleden is dat echt lullig.
Nee jij hoop de bevestiging te krijgen voor je vreemde negatieve gedachtes van ons. Dat is iets heel anders. Niks geks dar zij verteld heeft dat jullie appen.

En wat is je verleden dan als ik mag vragen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133083606
Je wijst liever jezelf af dan dat je haar de mogelijkheid geeft om jou te kunnen afwijzen. Een vorm van zelfbescherming.
pi_133085619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Je wijst liever jezelf af dan dat je haar de mogelijkheid geeft om jou te kunnen afwijzen. Een vorm van zelfbescherming.
Meestal praat je poep, maar dit keer heeft ie gelijk..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133106377
Grappig/leuk filmpje. Maar volgens ook_gek waarschijnlijk allemaal actrices weer ;)

pi_133120193
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:
Grappig/leuk filmpje. Maar volgens ook_gek waarschijnlijk allemaal actrices weer ;)

Had deze al gezien, echt knap van hem.

Het komt allemaal eigenlijk gewoon neer op chill zijn en babbeltje kunnen maken. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 19:53:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')