quote:Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...
Wederzijdse intresse wel toch? Ik vind het een beetje gek om nu te vragen hoe der dag was als ik de laatste was die een reactie gaf.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]een wedervraag is echt niet altijd nodig ofzo hoor.
Je laat je wel heel makkelijk afpoeieren en ziet overal of een teken in of een afwijzing.
Bij een standaard 'alles goed' hoeft dat echt niet. Doe ik ook niet altijd en zegt ook niet altijd iets.quote:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Een gesprek hoeft niet altijd
- hij zegt wat
- zij zegt wat
- hij zegt wat.
je mag best eens twee keer achter elkaar wat zeggen/vragen hoorNiets vreemds aan.
En er hoeft ook niet altijd een wedervraag te zijn.
Want ze 'moet' je gelijk antwoord geven? Anders is het gelijk kommer en kwel?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef SlipnSlide het volgende:
Dude, niet zo wanhopig, als je relaxed ben praat je veel makkelijker. Als je IRL met haar kan ouwerhoeren/praten kan je dat via WhatsApp toch ook?
Gewoon beetje vertrouwen en anders loslaten
Dit zal het inderdaad wel zijn ja. Beter mee stoppen joh, dit moet je niet willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.
Dit is ook zeuren om niets hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
Pas op voor oneitis....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Oh een antwoord. ' toppiw '. Ja, incl typfout. Ik ga er niet eens op reageren. Ik snap de hint...
Wow! Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Pas op voor oneitis....
Oneitis almost always ruins any chance of pickup. For example, a guy might meet a girl and instantly fall in love with her, even though he doesn’t know her at all.
He might begin to analyze every action that she takes, interpreting even the smallest actions as signs of interest and blowing them way out of proportion.
He will usually begin to idealize the girl, projecting unrealistic expectations on her that can only be disappointed by reality.
Ironically, all his attraction for the girl will only serve to push her away, since it will be impossible for her to be attracted to a guy that is falling all over her before he even knows her.
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vond dit wel een leuk filmpje aangezien ik dit ook een paar keer heb meegemaakt.
misschien ook inspiratie om meiden te gaan aanspreken voor degene die het niet durven.
nee die van mij soms korter!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nee die van mij soms korter!
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]Maar serieus, wat heb jij van dit filmpje eens meegemaakt?
Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.
Enfin, ik besloot om toch maar mee te doen met het gesprek en met een van de meisjes had ik ineens een klik en toen had ik daar een jaar een relatie mee.. iets wat dus niet zou zijn gebeurd als ik toch had besloten om niet te praten met die meiden wat ik dus regelmatig deed omdat ik vaak discussies had met die wijven
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |