Als je bedoelt of het meer dan een bakje koffie wordt? Neuh, en dat was ook niet mijn intentie.quote:
En jij hebt de challenge geaccepteerd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hij heeft die challenge voor mij bedacht
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit doe ik standaard(ook in OV), ongeacht geslacht.
Waar je dus nu vanaf gestapt bent?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challengequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt Kaneel, sinds ik geen kroegbaas meer ben heb ik ook geen groupies meer.
R&P / Single for a year challengequote:Op woensdag 6 november 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke challenge
Daarbij heeft ie toch al tijden niet meer gepost?
Is die van haarquote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Single for a year challenge
Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is die van haar![]()
Tja single zijn/blijven si niet zo moeilijk (vind ik) .. als het ook nog seksloos zou moeten zijn dna..![]()
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
En daarna? Zeg/Doe je nog iets nadat ze je heeft bedankt? Als ze je niet bedankt, dan kan je ook gewoon brutaal "Graag gedaan hoor. " zeggen.
Het is niet zo dat de dame op je zal afstappen omdat je de deur open hield.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. Ik kijk altijd naar de grond.![]()
Zit je hier nu alleen maar medelijden te verzamelen of ga je ook nog iets ondernemen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je me niet meer kan onderhouden met een paar flessen Red Label per dag hoeft het voor mij gewoon niet meer.
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broekenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red label? Ik dacht dat je een golddigger was.
Lekker beleefdquote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is je zusje rijk?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet bij jou aan te kloppen. Ik ben snel tevreden.
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijnquote:
je houdt echt van me.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een fles gold label kan er nog wel af.
En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geld kun je ook in hoeveelheid drank uitdrukken, mijn zusje drukt al haar geld uit in hoeveelheid broeken
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zei vorige week dat ze ongeveer 6 broeken op haar rekening had staan, maar ik weet bij god niet hoeveel dat precies zou kunnen zijn
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekeningquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze al veel broeken in de kast heeft liggen. Het zegt niet veel.
Ze heeft gelukkig nog een paar jaar om te sparen. Als ze oud genoeg is, informeer ik wel weer.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekening
Ze is nog een lief en onschuldig 16-jarig meisjequote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met zusje bedoel je grote zus van midden 20 en vrijgezel?
Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nog een lief en onschuldig 16-jarig meisje
Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergstequote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zat het weten.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, die zo overkomen zijn stiekem de ergste
Ze zit nog een beetje in haar 'jongens zijn vervelend'-fase en vind dat ze het daar te druk voor heeftquote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog lang onschuldig zal zijn
50 euro voor een broekquote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 broeken op rekening als in 6 * 50 euro (bv) = 300 euro op der rekening
Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preutsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
50 euro voor een broek
Ik zit minimaal aan het dubbele helaas.
[..]
Vandaag de dag zijn de meisjes van 16 niet zo onschuldig meer. Die laten zich al volledig uit elkaar trekken
Vrouwenkleding is vaak geodkoper.. Daarbij gaat het om het idee...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef ook_gek het volgende:
50 euro voor een broek
Ik zit minimaal aan het dubbele helaas.
Hoe is dat erg?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meesten wel ja, maar mijn zusje is nog om te huilen zo preuts
quote:
Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.quote:
Ach, laat haar lekker kind zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zit alleen maar in de weg. Hoe speelser, hoe beter.
omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze pagina laat net lijken alsof veel meisjes van binnen sletjes zijn, waarom is versieren dan zo moeilijk.
Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat het slet-zjin van binnen zit en je moeite moet doen om het vrij te laten komen
Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes hequote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
Klinkt al bijna als werk, laat maar zitten dan.
gelukkig maarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meisjes zijn jonge sletjes.. dat zijn geen echte sletjes he
Het is op zich niet erg.quote:
Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is op zich niet erg.
Maar als ze niet naar de televisie durft te kijken omdat er naakte mensen te zien zijn en ze dat vies vindt gaat dat wel een beetje ver
Overigens is het onherkenbare preutsheid, ik was ook tot mijn 18e ofzo eigenlijk nog niet zo toe aan seks maar ik heb nooit dat gegeneerde ervaren bij het onderwerp.
Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterdquote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wel enigszins ver. Zelfs voor een preuts iemand als ik.
Ze loopt dus niet bij jou naar binnen terwijl je bezig bent. Ook een voordeel.
Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje teveel naar mijn ouders geluisterd
Op mij hadden ze niet echt meer invloed, ik had al Jan Wolkers gelezen voor ze op het idee kwamen tot seksuele voorlichting
Toen ik elf was ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke leeftijd kwamen ze op dat idee dan?
En wat vond je op zo'n jonge leeftijd van Wolkers? Zat je dan met rode oortjes te lezen?
Excuus niet aanvaard.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik elf was ofzo
Ik vond het eigenlijk maar raar toen
Pas een paar jaar later werd het spannend.
Maar nu zit ik de hele tijd te slowchatten, excuus
maar op het werk reageert ze wel leukquote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Als een collega je whatsappt waarvan je het niet wil, dan zal ze echt nie gelijk op de baas afstappen hoorDaar komt ze zelf vaak ook niet goed uit.
Reageert ze niet / weinig, dan het lekker laten voor wat het is.
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wilquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar op het werk reageert ze wel leuk
hard to get?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wil
Just not that into you?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hard to get?
ik ben te wishful thinking he
Ik heb nu simpel '' Hey '' gestuurd. Ze was wel online op Facebook net ( ja, daar heb ik haar ook al op..) maar nog geen reactie op whatsapp..quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Just not that into you?
Ze vindt jou blijkbaar een leuke, gezellige collega. Misschien leuker dan andere collega's, een betere klik. Zegt niets over daarbuiten.
Misschien wil ze wel, maar ze heeft de mogelijkheid, want ze heeft je nummer. Dus gewoon relaxed doen en niet te hard gaan hopen.
Ik flirt af en toe met m'n collega's, beetje geinen, gewoon gezellig. Maar buitenshuis hoef ik ze niet altijd te spreken
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.quote:
Iedere avond?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.
Oh well, ik draai door.
Ja, er was een kroeg in haar woonplaats eenmanszaak ouzo waar ze als ze niet moet studeren ( thuisstudie ) naartoe ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedere avond?
Kan inderdaad. Gewoon niet over nadenken en wat anders gaan doen.
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.quote:
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl. Als ze dan gewoon normaal doet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl.
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.
Je kan hoogstens als je haar spreekt gewoon gezellig doen en daarna nog eens via whatsapp proberen, maar dan ook gewoon gelijk iets met een vraag erin.
als ze die weer negeert, dan is het wel duielijk lijkt me zo.
ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.
hoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ofzo?
Kijk aan, nu wel gewoon het gesprek leuk houden he
Door gewoon te ouwehoeren.quote:
ik vroeg hoe is het met uquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door gewoon te ouwehoeren.
Niet een 'hoe is het'
'ja goed met jou'
'ja ook'
en dan stilte......
Gesprek is nu dood denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik vroeg hoe is het met u
zei zegt '' altijd goed ''
ik zei altijd? sweet.
nu wachten.
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...
Wederzijdse intresse wel toch? Ik vind het een beetje gek om nu te vragen hoe der dag was als ik de laatste was die een reactie gaf.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]een wedervraag is echt niet altijd nodig ofzo hoor.
Je laat je wel heel makkelijk afpoeieren en ziet overal of een teken in of een afwijzing.
Bij een standaard 'alles goed' hoeft dat echt niet. Doe ik ook niet altijd en zegt ook niet altijd iets.quote:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Een gesprek hoeft niet altijd
- hij zegt wat
- zij zegt wat
- hij zegt wat.
je mag best eens twee keer achter elkaar wat zeggen/vragen hoorNiets vreemds aan.
En er hoeft ook niet altijd een wedervraag te zijn.
Want ze 'moet' je gelijk antwoord geven? Anders is het gelijk kommer en kwel?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef SlipnSlide het volgende:
Dude, niet zo wanhopig, als je relaxed ben praat je veel makkelijker. Als je IRL met haar kan ouwerhoeren/praten kan je dat via WhatsApp toch ook?
Gewoon beetje vertrouwen en anders loslaten
Dit zal het inderdaad wel zijn ja. Beter mee stoppen joh, dit moet je niet willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Misschen vind ze me irl toch wel apart en doet ze vriendelijk omdat we collegas zijn. Mn pddnos zit in me kop. Ik weet het niet.
Dit is ook zeuren om niets hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvlieg, je man alles ook in 1 reactie dumpen he, ipv 1 reactie versprijden over 2 posts
Pas op voor oneitis....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe de werkdag was. Daarna was ze online, geen reactie. Top mensen. Ik kan het wel vergeten...
Oh een antwoord. ' toppiw '. Ja, incl typfout. Ik ga er niet eens op reageren. Ik snap de hint...
Wow! Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Pas op voor oneitis....
Oneitis almost always ruins any chance of pickup. For example, a guy might meet a girl and instantly fall in love with her, even though he doesn’t know her at all.
He might begin to analyze every action that she takes, interpreting even the smallest actions as signs of interest and blowing them way out of proportion.
He will usually begin to idealize the girl, projecting unrealistic expectations on her that can only be disappointed by reality.
Ironically, all his attraction for the girl will only serve to push her away, since it will be impossible for her to be attracted to a guy that is falling all over her before he even knows her.
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vond dit wel een leuk filmpje aangezien ik dit ook een paar keer heb meegemaakt.
misschien ook inspiratie om meiden te gaan aanspreken voor degene die het niet durven.
nee die van mij soms korter!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je dat ook een keer hebt meegemaakt? Elke dag duurt toch zo lang?
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nee die van mij soms korter!
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]Maar serieus, wat heb jij van dit filmpje eens meegemaakt?
Aah zo, sja t komt meest onverwachts zeggen ze altijd..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, dat een vriend van me vroeg of ik mee kwam omdat hij naar zo een meisje wou maar niet alleen durfde, ik dus met hem meegaan. Eenmaal daar aangekomen stonden er twee meisjes, op het eerste gezicht leken het van die popijopie meiden die denken dat ze high class zijn dus zou ik eigenlijk alleen gaan staan appen naast ze en af en toe zeggen "ja" of "nee" omdat ik nooit echt met dat soort meiden in gesprek ga.
Enfin, ik besloot om toch maar mee te doen met het gesprek en met een van de meisjes had ik ineens een klik en toen had ik daar een jaar een relatie mee.. iets wat dus niet zou zijn gebeurd als ik toch had besloten om niet te praten met die meiden wat ik dus regelmatig deed omdat ik vaak discussies had met die wijven
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |