Excuus niet aanvaard.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik elf was ofzo
Ik vond het eigenlijk maar raar toen
Pas een paar jaar later werd het spannend.
Maar nu zit ik de hele tijd te slowchatten, excuus
maar op het werk reageert ze wel leukquote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Als een collega je whatsappt waarvan je het niet wil, dan zal ze echt nie gelijk op de baas afstappen hoorDaar komt ze zelf vaak ook niet goed uit.
Reageert ze niet / weinig, dan het lekker laten voor wat het is.
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wilquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar op het werk reageert ze wel leuk
hard to get?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent nog niet dat ze buiten t werk wat van je wil
Just not that into you?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hard to get?
ik ben te wishful thinking he
Ik heb nu simpel '' Hey '' gestuurd. Ze was wel online op Facebook net ( ja, daar heb ik haar ook al op..) maar nog geen reactie op whatsapp..quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Just not that into you?
Ze vindt jou blijkbaar een leuke, gezellige collega. Misschien leuker dan andere collega's, een betere klik. Zegt niets over daarbuiten.
Misschien wil ze wel, maar ze heeft de mogelijkheid, want ze heeft je nummer. Dus gewoon relaxed doen en niet te hard gaan hopen.
Ik flirt af en toe met m'n collega's, beetje geinen, gewoon gezellig. Maar buitenshuis hoef ik ze niet altijd te spreken
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.quote:
Iedere avond?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze zei wel dat ze iedere avond naar de kroeg gaat. Misschien vandaar geen reactie.
Oh well, ik draai door.
Ja, er was een kroeg in haar woonplaats eenmanszaak ouzo waar ze als ze niet moet studeren ( thuisstudie ) naartoe ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedere avond?
Kan inderdaad. Gewoon niet over nadenken en wat anders gaan doen.
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.quote:
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nee, dat is te. Ik wacht even dit af en als ze negeert is het klaar. en als ze dan wel vrolijk doet irl ga ik wel subtiel vragen waarom geen reactie.
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl. Als ze dan gewoon normaal doet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze wel reageert dan ga je vragen waarom ze je geen reactie stuurt?
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar in het geval dat ze dat niet doet doe ik wel dat vragen als ik haar zie irl.
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh. Dan ben je alleen nog maar meer een zeikerd.
Je kan hoogstens als je haar spreekt gewoon gezellig doen en daarna nog eens via whatsapp proberen, maar dan ook gewoon gelijk iets met een vraag erin.
als ze die weer negeert, dan is het wel duielijk lijkt me zo.
ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze heeft gereageerd met echt een '' haaaaaay '' ofzo.
hoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ofzo?
Kijk aan, nu wel gewoon het gesprek leuk houden he
Door gewoon te ouwehoeren.quote:
ik vroeg hoe is het met uquote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door gewoon te ouwehoeren.
Niet een 'hoe is het'
'ja goed met jou'
'ja ook'
en dan stilte......
Gesprek is nu dood denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik vroeg hoe is het met u
zei zegt '' altijd goed ''
ik zei altijd? sweet.
nu wachten.
Jup. Ik wou heel erg graag vragen hoe der werkdag was, of iets anders over wat ze gister heeft gezegd. Maar als er geen ' met jouw? ' oid af kan .. Is het wel duidelijk denk ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |