abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133436933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.

Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.

Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).
Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.

Wat je moet denken om het maximale eruit te halen zie je hier (over blindspots) :) (als spoiler want het is niet voor iedereen bedoeld):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 20 november 2013 @ 08:27:19 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133437307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hij moet gewoon praten denk ik. Hij praat nu niet, hij reageert.

Ow trouwens, het zal wel niet normaal zijn als je random met twee anderen achter een computer zit en de dame van het gezelschap zit de hele tijd (half) tegen je aan of is dat ook gewoon te verklaren door culturele verschillen of persoonlijke verschillen want ik ben zelf niet zo van het aanraken van mezelf maar dit gaf me wel een beetje de kriebels (positief) en ze lachte om mijn grapjes.

Voordat ik overal signalen in ga zien (ze is niet mijn type ofzo, just checking for the sake of checking).
Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.

Als je haar toch niet wil, wat maakt het dan uit? Gewoon gezellig met haar omgaan met of zonder aanrakingen.
pi_133438078
Dit kanaal op youtube geeft vaak goede tips en laat zien hoe zij het aanpakken met vrouwen aanspreken: http://www.youtube.com/user/SimplePickup _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 november 2013 @ 12:05:28 #279
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133441688
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het kan best normaal zijn voor haar. Dergelijke dingen kunnen wat zeggen, het hoeft niet.

Als je haar toch niet wil, wat maakt het dan uit? Gewoon gezellig met haar omgaan met of zonder aanrakingen.
Daar heb je helemaal gelijk in, was ik ook van plan natuurlijk. Ik ontwaak nu een beetje uit een roes en nu ik meer mezelf ben valt me het een en ander gewoon op dus vandaar de vraag. Logische conclusie van mezelf was ook al dat het erg krap was :P
pi_133443050
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133443135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Even een korte vraag: wat is slimmer, eerst zeggen dat je iemand leuk vindt en dan een date voorstellen of andersom? Ik haar al wel langer.
Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.
pi_133443506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik zou het eerst zeggen en dan een dat voorstellen. Anders denkt diegene dat het een vriendschappelijke date is.
Absoluut goed punt, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Bedankt.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:11:36 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133443555
Ik zou uberhaupt niet zo snel expliciet vermelden dat ik iemand leuk vind.
Zelf zou ik diegene gewoon vragen of hij wat met me wil drinken. Tijdens de date wordt vaak wel duidelijk hoe het bedoelt wordt of wat er mogelijk is.
pi_133443846
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou uberhaupt niet zo snel expliciet vermelden dat ik iemand leuk vind.
Zelf zou ik diegene gewoon vragen of hij wat met me wil drinken. Tijdens de date wordt vaak wel duidelijk hoe het bedoelt wordt of wat er mogelijk is.
Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:22:21 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133443875
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Ja normaal wel maar dat lijkt me in dit geval niet handig.
Want?
pi_133444475
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:42:14 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133444520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Kan haar al langer al woont ze ver weg. En ze komt terug naar hier.
Maar zijn jullie vrienden, (oude) collega's, wat is nu de relatie dan?
en is er altijd al spanning geweest, als in dat je haar altijd al leuk vond of dat er gewoon niets gebeurd is.

info is wel nodig hier.
pi_133444853
quote:
Dat ligt er maar helemaal aan.

Allereerst, je vraag is raar. Uit je vraag blijkt impliciet dat je iemand moet vertellen dat je iemand leuk vindt. Alsof dat de enige manier is, je moet iemand duidelijk maken dat je diegene leuk vindt, en dat kan op veel meer manieren dan enkel vertellen.

Jouw doel is om een date voor te stellen waarbij het voor haar duidelijk is dat jij interesse in haar hebt op een meer dan vriendschappelijke wijze. Hoe je dat moet bereiken is lastig te vertellen gezien je geen achtergrondinformatie hebt gegeven.

Het is belangrijk dat je in ieder geval initiatief neemt en zelf de regie in handen neemt. Doe zelf een voorstel, noem een datum, noem een locatie, zorg dat ze alleen maar ja of nee hoeft te zeggen. En probeer duidelijk te maken dat het als meer bedoeld is dan vriendschappelijk. Als het goed voelt om te zeggen dat je haar leuk vindt, dan moet je dat zeggen, als je het graag impliciet laat blijken, dan moet je dat vooral doen. Hangt helemaal af van hoe jullie relatie momenteel is.

Conclusie: neem initiatief en neem zelf het heft in handen (en ga dus niet op zoek naar signalen of ze jou leuk vindt)
pi_133446120
Korte samenvatting van die situatie: kende haar al, toen wel leuk maar weinig contact, toen ze weg ging meer contact via whatsapp (erg leuk) maar goed ver weg dus lastig en binnenkort komt ze terug. We hebben nu best veel contact.

Vandaar.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:28:32 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446282
Dat is veels te weinig info.. "kende haar al".

EKende je haar als vriendin, kennis, collega..etc etc
  woensdag 20 november 2013 @ 14:42:43 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Korte samenvatting van die situatie:
Die hadden we al gekregen, we willen juist het grote verhaal
pi_133446820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb weleens gehad dat ik met een vrouw zoende en dat het voor haar niets/weinig betekende. Ook heb ik weleens gehad dat een vrouw die boos op me was eigenlijk heel gek op me was.

Wat je moet denken om het maximale eruit te halen zie je hier (over blindspots) :) (als spoiler want het is niet voor iedereen bedoeld):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de voorbeelden die hij geeft loop je weer het risico dat je heel 'needy' overkomt. Maar is kwestie van finetunen naarmate je ervaring opdoet denk ik.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:51:41 #293
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133447047
quote:
Wat grazio zegt.

Het specifiek zeggen en daarna een date voorstellen zet er onnodige druk op voor haar (tenzij ze al voor je gekozen heeft). Houd het licht, spontaan, leuk. Geef haar een complimentje als je haar ziet de volgende keer. Zorg dat het een grote onbeantwoorde vraag blijft, totdat je met haar in bed ligt.

Heb zelf eergisteren de fout gemaakt over logische dingen te gaan praten voordat ik haar uberhaupt gezoend had, zeker geen aanrader.. :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 20 november 2013 @ 14:54:10 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Heb zelf eergisteren de fout gemaakt over logische dingen te gaan praten voordat ik haar uberhaupt gezoend had, zeker geen aanrader.. :')
Logische dingen? :?
  woensdag 20 november 2013 @ 14:54:46 #295
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133447149
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Logische dingen? :?
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarring ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 20 november 2013 @ 14:55:33 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447179
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Emoties/gevoelens waar je op een logische manier over praat, in plaats van het gewoon te uiten. Sorry voor de verwarring ;)
over je eigen emoties / haar emoties. over de combi van jullie?
Hoe moet ik dat zien.
pi_133447658
Tja ik wil niet meteen mijn hele levensverhaal op internet gaan zetten.

't Was een collega, zag haar alleen amper (1x in de week was veel) en had zelf 0,0 vrije tijd (werkte belachelijk veel). Toen ze weg was heb ik steeds meer (digitaal) contact met haar gekregen.

@Pope: ik wil er geen druk opzetten maar wel mijn intentie duidelijk maken. Dit om misverstanden te voorkomen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:13:06 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133447846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja ik wil niet meteen mijn hele levensverhaal op internet gaan zetten.

't Was een collega, zag haar alleen amper (1x in de week was veel) en had zelf 0,0 vrije tijd (werkte belachelijk veel). Toen ze weg was heb ik steeds meer (digitaal) contact met haar gekregen.

@Pope: ik wil er geen druk opzetten maar wel mijn intentie duidelijk maken. Dit om misverstanden te voorkomen.
Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.
pi_133448276
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als jullie gewoon wat gaan drinken wordt volgens mij al snel de intentie duidelijk hoor. Hoef je niets voor te benadrukken lijkt me zo. ZEker aangezien jullie elkaar al weinig zagen en elkaar nu ook een lange tijd niet hebben gezien.
Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:25:23 #300
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133448325
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ok maar dan ga ik daar op mijn bek. Dat probeer ik af te vangen, ik haat falen.
No risk, no reward. Grappig genoeg schieten je kansen meteen omhoog als het je niets meer kan schelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')