abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132928056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat laatste zeggen alle dames :')
Dacht ik al :')... maar dan begrijp ik nooit waarom ze altijd zodra ze me zien denken dat ik een player ben..
Waz met jou!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:03:51 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132928070
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen :)
De deur openhouden geeft al een open houding aan en is het dus makkelijker een gesprek te beginnen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132928087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..

maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..

heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player :').. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen _O- )

Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lult :{ maar je bent eigenlijk heel lief"
Dat is nog altijd beter dan "Ew, ga weg engerd! Raak me niet aan!".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132928101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dacht ik al :')... maar dan begrijp ik nooit waarom ze altijd zodra ze me zien denken dat ik een player ben..
Je straalt dat waarschijnlijk uit.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132928113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

ja nja.. het helpt mij niet echt met het versieren :P, ik denk dat ik dus ervoor zorg dat ze in "bitch" mode gaan zodra ze me zien..
Waz met jou!
pi_132928189
quote:

[..]

Je straalt dat waarschijnlijk uit.
Dat betekent dat ik dus fucked ben... ik moet dus meiden zien te versieren die dus bitchy gaan doen tegen players (wat ik overigens begrijp, heb genoeg van die gasten bezig zien zijn en ze kunnen vervelend zijn) MAAR ik ben geen player en me versierpogingen zijn niet pro genoeg om meiden snel te kunnen laten inzien dat ik niet zo ben :')..
Waz met jou!
pi_132928217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha, begin je nu al?
:P

quote:
[..]

Dat laatste zeggen alle dames :')
Jij vindt ook dat ik een player ben. :')

quote:

[..]

Krijg jij dat te horen?
pi_132928352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon een player :{w

zomaar meisjes versieren in de trein!, dat doe ik alleen als ik heel dronken ben of een pilletje heb gebruikt :').. OF ik moet echt in een superbui zijn, anders waag ik het er niet op :')..
Waz met jou!
pi_132928486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:P

[..]

[..]

Krijg jij dat te horen?
Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:19:21 #60
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_132928629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vroeger wel. Het was dat of ik was lucht. Nu maakt het niet meer uit, want ik kom weinig tot geen meiden meer tegen die nog vrijgezel zijn.
Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoor ;)
pi_132928685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon een player :{w

zomaar meisjes versieren in de trein!, dat doe ik alleen als ik heel dronken ben of een pilletje heb gebruikt :').. OF ik moet echt in een superbui zijn, anders waag ik het er niet op :')..
:')

Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn. :)
pi_132928771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat we beiden iets anders verstaan onder player. Bij een player denk ik aan een man die makkelijk vrouwen versiert, puur voor seks.

lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgen :')..

of jij het doet is natuurlijk de vraag :P, maar je kan het wel!.

ik heb in deze 365 dagen, precies 2 nummers gekregen.. de rest heb ik niet aangesproken :')..
Waz met jou!
pi_132928913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

lijkt me dat jij daar eigenlijk niet echt moeite mee hebt aangezien je random nummers van vrouwen weet te krijgen :')..

of jij het doet is natuurlijk de vraag :P, maar je kan het wel!.
Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand. :s) Je intentie straal je namelijk gauw uit. :)

quote:
ik heb in deze 365 dagen, precies 2 nummers gekregen.. de rest heb ik niet aangesproken :')..
Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...
pi_132928963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef sawadie het volgende:

[..]

Op een gemiddelde vrijdagavond zijn er genoeg te vinden in Groningen hoor ;)
Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

Zijn er vrouwen in je vriendenkring met wie je vriendschappelijke relatie hebt? Zoniet, probeer daar wat aan te doen zou ik zeggen. Dan maakt het niet eens uit of de vrouwen vrijgezel of reeds bezet zijn. :)
Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.
pi_132929211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan, maar hoe oud zijn ze dan? Ik moet niets hebben van die 18 jarige barbiepoppen. Ze moeten meer zoals ik zijn en dan vind ik het wel prima.

[..]

Ik kan sowieso geen vriendschappelijke relaties opbouwen met vrouwen. Daar kan ik niet tegen, omdat ik gauw hoteldebotel word van meiden. Ik word al helemaal gek in mijn hoofd als meiden me al aardig vinden.
Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.
pi_132929294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me anders zou gedragen wanneer ik het nummer zou willen voor de seks, en dan val ik zo door de mand. :s) Je intentie straal je namelijk gauw uit. :)

[..]

Dus als je de rest had aangesproken had je meer nummers gekregen? Nou dan...
Niet allemaal.. wel veel :P.. er zaten namelijk hele overduidelijk hints tussen.. voorbeelden zijn...
- helemaal om lopen om me iets doms te vragen
- sensueel in me handknijpen toen ik bij haar aan het afrekenen was (tot tweemaal aan toe)
- super flirterig met der haar spelen
- echt met super grote puppy ogen naar me kijken
- toen ik langsliep en voor de lol een meid een high five gaf met een geile stem terug zeggen "heeeey ;) "
- omdraaien en blijven kijken als ik langsliep
- zo hevig oogcontact zoeken dat zelfs me ouders tegen me zeiden van ga haar versieren
- mij bijna dwingen om haar op een date uit te vragen
- geforceerd vermelden dat ze die avond niks te doen heeft
- mij nadoen in het park en dan leuk naar me lachen
- mij roepen als ik langsliep en dan vragen "hey alles goed? ;) "

en zo heb ik nog wel meer voorbeelden waarin het gewoon echt overduidelijk was dat als ik actie had genomen ik minstens een nummer had weten te regelen, als ik de ballen had gehad :')..
Waz met jou!
pi_132929326
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er zoiets speciaals van maakt in je hoofd, als je een stuk of drie meiden in je directe kennissenkring hebt gebeurt dat je niet meer zo snel.
Ik ken meer aardige meiden tegenwoordig, maar ze zijn niet mijn platonische vriendinnen.
pi_132929477
Overigens heb ik een tijdje terug persoonlijke visitekaarten laten drukken, met mijn naam, telefoonnummer, website, e-mailadres, facebook en linkedin. Dat valt ook wel in de smaak heb ik gemerkt. :+

Ik wil hier en daar ook van die visitekaarten achterlaten.... O-)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:46:12 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132929559
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Overigens heb ik een tijdje terug persoonlijke visitekaarten laten drukken, met mijn naam, telefoonnummer, website, e-mailadres, facebook en linkedin. Dat valt ook wel in de smaak heb ik gemerkt. :+

Ik wil hier en daar ook van die visitekaarten achterlaten.... O-)
Maar bellen ze dan ook?

Zelf zou ik daar te schijterig voor zijn en ik wil eigenlijk dat de man belt (ja i know :') )
pi_132929731
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar bellen ze dan ook?

Zelf zou ik daar te schijterig voor zijn en ik wil eigenlijk dat de man belt (ja i know :') )
Ja.

Of ik ook gebeld zal worden wanneer ik het ongezien achterlaat weet ik niet, dat moet ik nog proberen. :P

Een beetje dom van me trouwens dat ik het telefoonnummer niet inclusief landcode (+31) heb vermeld. Best lastig op vakantie. "Die eerste 0 moet je vervangen door +31 of 0031" hoor ik me al zeggen. :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:38:51 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132931367
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja.

Of ik ook gebeld zal worden wanneer ik het ongezien achterlaat weet ik niet, dat moet ik nog proberen. :P

Een beetje dom van me trouwens dat ik het telefoonnummer niet inclusief landcode (+31) heb vermeld. Best lastig op vakantie. "Die eerste 0 moet je vervangen door +31 of 0031" hoor ik me al zeggen. :')
Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!

Is dit wat ze noemen de generatiekloof?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132933661
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd met zelf je nummer in haar tel invoeren gebeurd, of smsje naar haar sturen zodat ze je nummer heeft gebeurd!

Is dit wat ze noemen de generatiekloof?
Ik heb mijn telefoon niet altijd bij me (echt waar! :o )... :P

Over een uurtje eens gezellig een drankje pakken. Niet in Amsterdam (waar ze woont, naar school gaat en waar ik werk), maar in Utrecht (waar ik woon). :') Vind ik niet erg hoor. :P
pi_132934525
Ik heb vandaag een date gehosseld van Fok :P Wehehehehe. En jullie maar strategieën uitwisselen hahaha. Niet elke vrouw is dezelfde!
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:23:58 #74
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132934682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb vandaag een date gehosseld van Fok :P Wehehehehe. En jullie maar strategieën uitwisselen hahaha. Niet elke vrouw is dezelfde!
Wow, wat goed zeg.
Dat is wel heel uniek dat je een date via Fok gehosseld hebt.
Teach us, oh master.
pi_132934749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wow, wat goed zeg.
Dat is wel heel uniek dat je een date via Fok gehosseld hebt.
Teach us, oh master.
Nou eerst stuur je een DM met ''Neuken?''. De rest volgt vanzelf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')