Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
Hosselaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik? Jij weet net zo goed als ik dat ik dat absoluut niet ben.quote:
[..]
Yep, zoals vanochtend in de trein. Ik had een meid in het vizier. Aan de spullen die ze bij zich had te zien was het duidelijk dat we op hetzelfde station moesten uitstappen en dat we zelfs dezelfde kant op moesten...
Ik liep richting de deur (uitgang) en hield de glazen deur nog even voor haar open, maar ze bleef nog even zitten.Na enkele ogenblikken stond ze alsnog op en heb ik de deur speciaal voor haar weer opengedaan.
Ze bedankte me waarna we een leuk gesprek hebben gevoerd terwijl zij naar school ging en ik naar m'n werk. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat we vanavond wat gaan drinken.Simpel.
oeff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow in die zin. Ja zeker, heeft ie goed gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Eigenlijk is het heel makkelijk, maar je moet het wel durven. Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie. Als je voor jezelf dus geen randvoorwaarden stelt dan heb je al helemaal niks te verliezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap van hem.
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast zegt hij dat hij niet uit is op seks of een relatie.
ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vriendschappelijke relaties tussen man-vrouw.
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Jij gelooft er niet in omdat je moeite hebt om contact met ze te maken. Als je er geen moeite mee hebt dan kan je er wel vrede mee hebben om niet met elke vrouw die je leert kennen seks te willen hebben.
Ik ben ook geen held in het onderhouden van vriendschappelijke contacten zonder seksquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Precies, er is altijd wel een vorm van aantrekkingskracht aanwezig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich geloof ik er wel in. Maar als ik kijk naar m'n eigen praktijk, dan is er altijd wel bij 1 van beiden (meestal bij beiden) aantrekkingskracht geweest, waar evt natuurlijk ook seks uit voort kan komen.
Eigenlijk ben ik met de meeste van mijn vrouwelijke vrienden ook wel minstens 1 keer in bed beland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
De beste vriendschappen heb ik met degene waar ik seks mee heb gehad.![]()
Zonder kan ook wel, maar dan is het vaak doordat ik het heb afgewezen.. en die mannen vind ik uberhaupt al minder interessant
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.quote:
Ik snap 'm even niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar wat als je nou niks hoefde te proberen?
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vrouwelijke vriendinnen met wie ik niet in bed ben beland, en dat ook niet van plan ben (en ook nooit geweest). Met de een heb ik een betere band dan met de ander.
Je moet gewoon niet iedere vrouw als een seksobject zien.
Uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze, dan valt er weinig meer te 'geloven'.
Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?quote:
Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je weet dat je toch afgewezen wordt gebaseerd op ervaringen met diezelfde meiden?
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al eerder bent afgewezen door die meiden? Dan ga je het toch niet nog een keer proberen?
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?quote:
Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?
Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vraag is heel onduidelijk complex, hoe je het nu precies bedoelt.
Ik snap je vraag niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kon je het dan leren toen het nog kon?
"eerdere ervaringen van jezelf/anderen" Gaat om eerdere ervaringen met andere vrouwen, dus niet bij dezelfde vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik heb het niet geleerd toen ik nog jong was. Ik hield me niet eens bezig met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik haak in op wat Sylvester eerder zei. Het staat op de laatste pagina's van het vorig deel.
[..]
Teach me masterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be a gentleman.quote:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, bobs? Ik ga geen kinderen van 16 pakken...
Kom een keer mee naar Grunn
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Be a gentleman.
Deur open doen/houden voor een dame, dames voor laten gaan en dergelijke. Dat zijn dingen die veel mannen tegenwoordig niet doen, dus je valt dan al direct op.
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zit hem nog niet eens in de deur open houden, maar het praatje dat daarna komt. Dus daadwerkelijk je mond opentrekken ipv de deur loslaten en weglopen
Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
De deur open houden (en het bedankje) biedt wel een opening voor een gesprek.
Yep. Je hebt nu een reden om met/tegen haar te praten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit daar gaat het idd soms makkelijker dan vanuit het 'niets'.
Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maar zodra het meiden zijn rond mijn eigen leeftijd, komen ze altijd vet bitch uit de hoek.. zelfs als je ze iets simpels vraagt, doen ze alsof je net op je knieeen bent gegaan en ze ten huwelijk vroeg nadat je 10 minuten hebt lopen kwijlen op haar bil of zo..
Ik heb dan ook nooit met een meid van mijn eigen leeftijd een flirt gehad.. en ik snap niet waarom ik bij die meiden altijd zo een houding uitlok.. terwijl vrienden van mij die jonger zijn (zo rond de 19) het wel lukt om meiden van mijn leeftijd te versieren
Haha prima, dan hossel jij de chicksquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus ik nodig mezelf even uit...
Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha prima, dan hossel jij de chicks.
Dan nemen we Turq ook mee![]()
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gedraag je je (on)bewust anders wanneer je een meid van je eigen leeftijd wil aanspreken?
Haha, begin je nu al?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet één ding van mezelf. Ik ben heel slecht in small talk met meiden wanneer er bekenden van me bij zijn.Waarschijnlijk om niet 'voor schut' te staan mocht ik onverhoopt op m'n bek gaan.
Dat laatste zeggen alle damesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Af en toe denk ik.. aangezien ze allemaal echt bitch moves bij me uithalen..
maar heb ook vaak genoeg gehad dat ik in een blije bui ben en dan meiden aanspreek, die van mijn leeftijd die doen altijd super bitch tegen mij..
heb ook vaak gehoord van meiden, dat ze eigenlijk verwachten dat ik ze versier (ze vinden dat ik er uit zie als een player.. ze moesten eens weten hoe slecht ik ben met vrouwen
)
Sommige hebben dus gezegd dat ze dachten van "oh hier heb je weer zo een smoothboy die me in bed wilt lullen" totdat ze me echt leren kennen... en dan krijg ik ALTIJD deze reactie "Ik dacht echt dat jij anders was, gewoon zo een klootzak die meisjes alleen het bed in lultmaar je bent eigenlijk heel lief"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |