abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132905330
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hier zitten geen jongens van 17/18, maar mannen van 27/28.
Mannen die zich in hun jeugd niet hebben beziggehouden met versieren hebben er gewoon moeite mee. Of je nou 18 of 28 bent, het komt erop neer dat je 'het' niet hebt geoefend toen het nog kon (als in: gewoon flirten, zonder dat je het erg vind om op je bek te gaan, YOLO enzo).

Wanneer je het oefenen steeds maar uitstelt omdat "je misschien op je bek gaat", dan blijf je het uitstellen want er komt geen moment dat je niet denkt dat je op je bek gaat. Let op, dit is in het algemeen en niet persoonlijk bedoeld.
pi_132905689
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.
Ik ben wel benieuwd, waarom denk jij dat het andersom is?
Ik vraag het me ook af...
pi_132905793
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mannen die zich in hun jeugd niet hebben beziggehouden met versieren hebben er gewoon moeite mee. Of je nou 18 of 28 bent, het komt erop neer dat je 'het' niet hebt geoefend toen het nog kon (als in: gewoon flirten, zonder dat je het erg vind om op je bek te gaan, YOLO enzo).

Wanneer je het oefenen steeds maar uitstelt omdat "je misschien op je bek gaat", dan blijf je het uitstellen want er komt geen moment dat je niet denkt dat je op je bek gaat. Let op, dit is in het algemeen en niet persoonlijk bedoeld.
Ach op die leeftijd ga je al vaak op je bek voordat je een poging tot oefenen kunt doen. En dan kijk je verder wel uit ja.
pi_132906254
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach op die leeftijd ga je al vaak op je bek voordat je een poging tot oefenen kunt doen. En dan kijk je verder wel uit ja.
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière. :)
  maandag 4 november 2013 @ 21:34:26 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132906270
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:

Deze gozer heeft een vriendin een filmpje van hemzelf gestuurd waar hij andere vrouwen mee nam, waarna zij hem boos op belde. Hij speelt met haar emoties daarmee en draait de boel 180 graden om. Niet voor de tere zieltjes en laat weer zien hoe bespeelbaar gevoelens zijn waardoor ze zich NOG meer aangetrokken voelt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit eens aan gedacht dat dit volledig in scene gezet is? Zeker als je ziet wat voor prijzen Julien Blanc vraagt voor een seminar of bootcamp. Hij doet wat iedereen wilt en praat daar over. Prijzen zijn van af 300 $ En kan je er niet bij zijn kan je een CD kopen met de seminar daar op voor 24$

Het is gewoon een prima zakenman die tere zieltjes en onzekere ventjes overtuigt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen. De "ondersteunende" filmpje is om die tere zieltjes over te halen. Verdomde slim dat wel. Hij zal er buitengewoon goed aan verdienen. Af en toe een FreeTour er tussen door om goodwill te kweken natuurlijk. Verdomde slim ook trouwens. OH en bootcamp? 800$

http://www.rsdnation.com/julien/events <--- voor verdere datums en prijzen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132906290
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
"White knights" oftewel witte ridders hebben maar al te graag dat vrouwen volledig of zoveel mogelijk hun gevoelens onder controle hebben. Het is geen leuke gedachte als "klootzakken" met lieve en leuke vrouwen er vandoor gaat.

Zelfvertrouwen is je versterkende factor/basis en is natuurlijk niet het enige wat je in je "arsenaal" hebt.

Deze gozer heeft een vriendin een filmpje van hemzelf gestuurd waar hij andere vrouwen mee nam, waarna zij hem boos op belde. Hij speelt met haar emoties daarmee en draait de boel 180 graden om. Niet voor de tere zieltjes en laat weer zien hoe bespeelbaar gevoelens zijn waardoor ze zich NOG meer aangetrokken voelt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :')
Rustig aan.
pi_132906318
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière. :)
Die barriere ben ik alweer voorbij hoor. Maar maakt geen ruk uit verder, resultaat is er niet.
pi_132906415
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die barriere ben ik alweer voorbij hoor. Maar maakt geen ruk uit verder, resultaat is er niet.
Ik had het ook niet specifiek over jou. Dat je de barrière voorbij bent is m.i. de grootste stap.

* sylvesterrr is ook niet bepaald een held in het versieren. Gewoon aanspreken, op plaatsen waar anderen het niet verwachten. :P
  maandag 4 november 2013 @ 21:38:41 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132906462
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik had het ook niet specifiek over jou. Dat je de barrière voorbij bent is m.i. de grootste stap.

* sylvesterrr is ook niet bepaald een held in het versieren. Gewoon aanspreken, op plaatsen waar anderen het niet verwachten. :P
wat voor plaatsen zijn dat volgens jou dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 4 november 2013 @ 21:39:19 #285
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132906496
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het toilet
pi_132907028
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ooit eens aan gedacht dat dit volledig in scene gezet is? Zeker als je ziet wat voor prijzen Julien Blanc vraagt voor een seminar of bootcamp. Hij doet wat iedereen wilt en praat daar over. Prijzen zijn van af 300 $ En kan je er niet bij zijn kan je een CD kopen met de seminar daar op voor 24$

Het is gewoon een prima zakenman die tere zieltjes en onzekere ventjes overtuigt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen. De "ondersteunende" filmpje is om die tere zieltjes over te halen. Verdomde slim dat wel. Hij zal er buitengewoon goed aan verdienen. Af en toe een FreeTour er tussen door om goodwill te kweken natuurlijk. Verdomde slim ook trouwens. OH en bootcamp? 800$

http://www.rsdnation.com/julien/events <--- voor verdere datums en prijzen.
800 dollar is niets voor een twee/drie daags boothcamp met 3 studenten = 2400 dollar in totaal waarbij er de vliegreis en drie dagen werken en twee instructeurs bij komen kijken.

Niets wat van Julien af komt is in scene gezet (alles van RSD niet overigens). Omdat die gasten net als sommige mensen die ik persoonlijk ken, niets anders doen en plezier hebben in dit. Dat je hoopt dat het in scene is gezet is puur om je eigen realiteit de maatstaven. Sterker nog, iemand die ik ken kent 1 van die mensen zelfs persoonlijk en heeft zelf voor een freetour gestaan. Hij kan veel gemakkelijker vrouwen krijgen dan zo'n beetje iedereen die ik ken, bij elkaar opgeteld. en dat in levende lijve mogen meemaken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132907041
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op uitgaansgelegenheden verwachten vrouwen doorgaans een move van de man: dat kan het voor de man makkelijker maken (vrouw is in de mood) of juist moeilijker (vrouw speelt hard to get). In het laatste geval moet je stevig in de schoenen staan wil het lukken...

In de trein, bus, het cafeetje (á la Starbucks) en dergelijke is er meer spontaniteit waardoor het praten wat makkelijker kan gaan. Je hebt in ieder geval iets om over te praten ("klote NS", "Lekker hè die Frappuccino?").

Eigen ervaring. Hoeft niet voor iedereen te gelden. :P Toegegeven, ik ben niet iemand die wekelijks uitgaat... Het kan dus echt aan mij liggen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 00:07:53 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132913072
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

800 dollar is niets voor een twee/drie daags boothcamp met 3 studenten = 2400 dollar in totaal waarbij er de vliegreis en drie dagen werken en twee instructeurs bij komen kijken.

Niets wat van Julien af komt is in scene gezet (alles van RSD niet overigens). Omdat die gasten net als sommige mensen die ik persoonlijk ken, niets anders doen en plezier hebben in dit. Dat je hoopt dat het in scene is gezet is puur om je eigen realiteit de maatstaven. Sterker nog, iemand die ik ken kent 1 van die mensen zelfs persoonlijk en heeft zelf voor een freetour gestaan. Hij kan veel gemakkelijker vrouwen krijgen dan zo'n beetje iedereen die ik ken, bij elkaar opgeteld. en dat in levende lijve mogen meemaken.
Kom op je ziet toch zelf ook wel in dat dit 1 grote commercieel bedrijf is? Enig doel is winst maken. En natuurlijk groots doen. Veel filmpjes maken. Van de 500 pogingen lukken er 100. En gaan! Kassa.

Het heeft niks met realiteit en maatstaven te maken. Het is enkel en alleen perfect uitgewerkt business model om een bepaalde groep mensen ( de onzekere en verlegen jongetjes in dit geval ) te doen geloven dat ze kunnen worden waar ze van dromen. Niks meer en niks minder.

Je kan het zelfs met een piramide spel vergelijken. Ik geef 10 man 100 euro, de week er op nog een keer. Die 10 man hebben vrienden zien het gebeuren willen ook en betalen om mee te doen en die hebben ook vrienden enz enz enz. Alleen in dit geval gebruiken ze media ipv contanten.

Laat ik wel duidelijk zijn dat er deel wel klopt, zelf verzekerd zijn enz. Maar als je dit soort filmpjes en verhalen geloofd? Serieus FireFly3, ik had je hoger ingeschat.
  dinsdag 5 november 2013 @ 00:09:25 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132913115
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Op uitgaansgelegenheden verwachten vrouwen doorgaans een move van de man: dat kan het voor de man makkelijker maken (vrouw is in de mood) of juist moeilijker (vrouw speelt hard to get). In het laatste geval moet je stevig in de schoenen staan wil het lukken...

In de trein, bus, het cafeetje (á la Starbucks) en dergelijke is er meer spontaniteit waardoor het praten wat makkelijker kan gaan. Je hebt in ieder geval iets om over te praten ("klote NS", "Lekker hè die Frappuccino?").

Eigen ervaring. Hoeft niet voor iedereen te gelden. :P Toegegeven, ik ben niet iemand die wekelijks uitgaat... Het kan dus echt aan mij liggen.
Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijd :)
pi_132913899
quote:
12s.gif Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet liegen tegen je zelf jij emotioneel wrak dat je er als vrouwmens bent!
Hey dokter Phil, go and fuck yourself! ;)
Edit: :{w

[ Bericht 7% gewijzigd door complicate op 05-11-2013 01:09:46 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132914252
quote:

[..]

Dit x1000

Als ik een gopro op me hoofd had en ik iedereen kon laten zien hoe veel kansen ik heb laten lopen omdat ik niks durf te doen denk ik dat jullie me allemaal gaan haten :')
Waz met jou!
pi_132914436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dit x1000

Als ik een gopro op me hoofd had en ik iedereen kon laten zien hoe veel kansen ik heb laten lopen omdat ik niks durf te doen denk ik dat jullie me allemaal gaan haten :')
Nee hoor :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132915310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee hoor :)
nja haten is een groot woord.. maar ik denk dat jij echt wel dat jij deze emoties in deze volgorde doet: :) ---> :|W ----> :N -----> :{ ----> o|O (hier sla je mij omdat je me niet anders kan duidelijk maken hoe nep ik af en toe was :P _O- )

Anyway :P, hoe kan je beetje over die angst komen om meiden echt aan te spreken om ze te leren kennen? :P.. want dat is mijn struikel punt.. het is niet alsof ik bang ben om iets normaals te vragen, maar zodra ik me maar een beetje kwetsbaar op stel in de zin van "je ziet er leuk uit, whats up" dat word ik gewoon echt een chicken :')...
Waz met jou!
pi_132915369
Ok, mensen, met vrouwen praten, is niet zo heel moeilijk...

Ik dacht vroeger ook: " Ik moet heel veel indruk op vrouwen maken!". Dat is onze mannelijke aard, competitief zijn, dus als je maar zoveel mogelijk spieren laat zien, grappen afvuurt, of intelligentie ten toon spreid, dan lukt het wel.

Echter das maar het halve werk.

De gespierde jonge die iedereen in elkaar ramt, maar geeneens " Bedankt" kan zeggen als de wiskunde leraard in de klas hem een goede tip geeft, wordt niet voor tof aangezien. ook niet als hij dat wel kan, maar niet gewoon doet tegen zijn buurvrouw in de straat of die aardige meid van de klas steeds zegt dat hij niet wil luisteren naar haar problemen met het tuinhuisje in de tuin van haar en haar ouders.

De clou is natuurlijk interesse.

Vrouwen zijn aandachtshoeren (zie de vele KLB topics), dus ze willen aandacht van je. Het liefst willen ze dat van mannen, die ook het aankijken waard zijn. Eerlijk gezegd wil iedere man een lekker wijf. Dat is op zich mogelijk, maar je moet inderdaad je beste kant laten zien op een paar punten:
-je begrijpt haar behoeften en kan haar in alle REDELIJKHEID haar in voorzien. Kortom: je begrijpt dat ze wat hulp voor Wiskunde nodig heeft, maar weigert haar, als ze om 5:00 opeens nog rode lippenstift nodig heeft.
-je vind haar echt leuk: je bent geinteresseerd: small talk is niet zo maar small talk: je wil weten waar ze mee bezig is, de meeste tijd van haar leven. Hier gaan een hoop van jullie op stuk: jullie blaten maar wat standaard zinnen, zonder echt te LUISTEREN en geinteresseerd te zijn. Je moet ook wel echt het gevoel hebben, interesses te delen: dat heet de " klik" (voor mensen met Asperger, schijnt dit heel abstract te zijn).
Kortom: vraag wat ze doet, waarom en waarom nu. Interesseert het je: prima, goede meid. Gaat het ene oor in, andere oor uit: je kan haar misschien straks in bed krijgen, maar paar weken later heeft ze door dat je alleen maar wil neuken. Dus een missie about to fail.
-je bent nuttig voor haar: dit is een beetje smerig, maar vrouwen hebben een zwak voor een beetje macht, op wat voor terrein ook: je bent barkeeper, praeses van je studentenvereniging, of simpelweg je zit al een jaar verder in de studie dan haar. Dat laatste klinkt ongelofelijk maar het helpt echt (ik begrijp het ook niet): studenten een jaar verder, mannelijke zijn de bom: het is ze toch maar mooi gelukt, lopen al stage en kunnen je uiteraard helpen in de studie (hier komt de macht)...

De bottom line: je kan niet alle vrouwen krijgen. De Casanova's lijken alle vrouwen te kunnen krijgen, maar die weten heel precies wie ze willen, wie ze ook kunnen veroveren en wat hun zwakheden zijn. Dat is hogeschool versierkunsten, maar ook heel oppervlakkig: uiteindelijk hebben ze nooit dieper gravende relaties en vallen ze op de langere duur ook door de mand. Maar in het begin niet, want ze geven aandacht en veinzen interesse. Verder doen ze of ze heel belangrijk zijn (macht) en spreken ze alleen de vrouwen aan, waarvan ze weten dat ze een kans maken. Dat kan vrouwen zijn van een bepaalde leeftijdsklasse of bepaalde studie. ze wteen daar dat ze met hun eigenschappen indruk maken.

Wat betekent dat voor lieden als benzin:

-kies altijd vrouwen uit die jonger dan je zijn, of extreem ouder: de eerste zijn onder de indruk van je leeftijd en ervaring. Daar helpt het bij om je te verontschuldigen: (" Wat, 20 jaar? Sorry, ik ben 30 jaar"). Vaak zal je het antwoord krijgen van " Oh is niet erg hoor, ik kan beter praten met oudere mannen". Veel oudere vrouwen, vinden het prettig dat er uberhaupt aandacht is, maar ze zijn ook gewend aan de natuur van mannen. Ze weten dat ze versierd worden. Maagdelijke mannen zijn wel schattig, ook al zijn ze 30. Sommige vrouwen gaan hier hun moeder instinct bij werken en gecombineerd met geilheid willen ze je graag helpen.

-kies vrouwen waar je een beetje " macht" over hebt. Dat kan van de buurvrouw zijn die vraagt om haar computer te fixen, tot de vrouw die de weg vraagt.

-zoals gezegd: wees geinteresseerd

Zo met het een beetje lukken. Overigens is de bottom line, zeker voor langer durende relaties: wees geinteresseerd. Jij wil immers ook geen vrouw op de langere termijn die zoiets heeft van: wat jij allemaal wil, interesseert mij geen ruk: neuk me even en ik ga weer naar huis, studeren en serietje kijken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132915580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom op je ziet toch zelf ook wel in dat dit 1 grote commercieel bedrijf is? Enig doel is winst maken. En natuurlijk groots doen. Veel filmpjes maken. Van de 500 pogingen lukken er 100. En gaan! Kassa.

Het heeft niks met realiteit en maatstaven te maken. Het is enkel en alleen perfect uitgewerkt business model om een bepaalde groep mensen ( de onzekere en verlegen jongetjes in dit geval ) te doen geloven dat ze kunnen worden waar ze van dromen. Niks meer en niks minder.

Je kan het zelfs met een piramide spel vergelijken. Ik geef 10 man 100 euro, de week er op nog een keer. Die 10 man hebben vrienden zien het gebeuren willen ook en betalen om mee te doen en die hebben ook vrienden enz enz enz. Alleen in dit geval gebruiken ze media ipv contanten.

Laat ik wel duidelijk zijn dat er deel wel klopt, zelf verzekerd zijn enz. Maar als je dit soort filmpjes en verhalen geloofd? Serieus FireFly3, ik had je hoger ingeschat.
Uiteraard verdienen ze er geld mee, maar het enige doel is helemaal niet "alleen winst maken".

Zoals ik al zei, 2400 dollar voor 3 dagen werken = minder dan 1800 euro. Minus de vliegreis kosten voor twee personen en hotel kosten blijft er nog maar 800 euro over. 400 euro per persoon voor drie dagen. M.a.w. uiteindelijk komt het neer op een normaal maand loon.

De eigenaar heeft gewoon eerlijk gezegd hoe het bedrijf verlies leed en later weer winstgevend werd. Ook zegt diegene eerlijk dat door dat gratis filmpjes er meer klanten komen en het vooral mond op mond reklame is. Het is een win win situatie. Dat jij zo negatief doet omdat ze er geld voor vragen ligt eerder aan jou.

Heeft vrij weinig met onzekere en verlegen jongens te maken overigens, de massa is gewoon nieuwsgierig en normaal. Sterker nog, ik ben er ook een paar keer geweest en ik zie dat de mensen daar meestal sociaal sterker in hun schoenen staan dat de gemiddelde persoon die ik tegen kom. Sommigen komen zelfs met hun vriendin opdagen.

Overigens, wat valt er niet aan te "geloven"? Is het te moeilijk voor jou om het zelf uit te voeren? Denk je niet dat ze zelf telkens moeten presteren omdat ze anders klanten verliezen? Een actrice kost toch geld, hoe verklaar je dat? (De gedachte al dat ze telkens actrices moeten inhuren om klanten voor de gek te houden) :') Zoals ik al zei, een maat van me doet het ook altijd en doet het ook voor.

Dat je denkt dat er actrices ingehuurd moeten worden om een filmpje te maken waarbij meerdere vrouwen worden meegenomen, ligt denk ik eerder aan je onzekerheid dat je het zelf niet kunt uitvoeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 05-11-2013 07:36:32 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132915740
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is het niet weer tijd je religie in je eigen topic te verkopen? :{w
pi_132915801
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Is het niet weer tijd je religie in je eigen topic te verkopen? :{w
Zeggen dat pick up filmpjes op het internet allemaal nep zijn is pas een religie en nergens op gebaseerd.

Wat valt er niet te geloven dat je beter kunt worden in versieren? Daar is dit topic ook op gebaseerd. Dat je eraan kunt werken.
pi_132916839
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 01:14 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je moet vrienden hebben die al een hoop meisjes kennen dan wordt je vanzelf door hen aangesproken. Don't forget to smile!
Als ik die vrienden toch eens zou hebben, misschien wel ja. Hoewel ik meestal niet zoveel praat met de meisjes die ergens ook bij zijn.

quote:

[..]

Dat is in mijn ogen precies wat er met mij mis is gegaan. Op de middelbare school gingen een aantal dingen niet goed en dat heeft mij toen echt de kans ontnomen om op de leeftijd dat iedereen oefent te oefenen. Nu ben ik erg laat. (Leuk feitje, deze reeks begon als 'versieren op latere leeftijd' in verband met die redenering)
pi_132916894
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2013 05:55 schreef Godshand het volgende:

Ik dacht vroeger ook: " Ik moet heel veel indruk op vrouwen maken!". Dat is onze mannelijke aard, competitief zijn, dus als je maar zoveel mogelijk spieren laat zien, grappen afvuurt, of intelligentie ten toon spreid, dan lukt het wel.

Echter das maar het halve werk.

De gespierde jonge die iedereen in elkaar ramt, maar geeneens " Bedankt" kan zeggen als de wiskunde leraard in de klas hem een goede tip geeft, wordt niet voor tof aangezien. ook niet als hij dat wel kan, maar niet gewoon doet tegen zijn buurvrouw in de straat of die aardige meid van de klas steeds zegt dat hij niet wil luisteren naar haar problemen met het tuinhuisje in de tuin van haar en haar ouders.
Niet om je verhaal onderuit te halen, want op lange termijn heb je gelijk, maar dat soort jongens hebben wel heel veel tijdelijk succes en ik als lieve jongen niet.

quote:
Wat betekent dat voor lieden als benzin:

-kies altijd vrouwen uit die jonger dan je zijn, of extreem ouder: de eerste zijn onder de indruk van je leeftijd en ervaring. Daar helpt het bij om je te verontschuldigen: (" Wat, 20 jaar? Sorry, ik ben 30 jaar"). Vaak zal je het antwoord krijgen van " Oh is niet erg hoor, ik kan beter praten met oudere mannen". Veel oudere vrouwen, vinden het prettig dat er uberhaupt aandacht is, maar ze zijn ook gewend aan de natuur van mannen. Ze weten dat ze versierd worden. Maagdelijke mannen zijn wel schattig, ook al zijn ze 30. Sommige vrouwen gaan hier hun moeder instinct bij werken en gecombineerd met geilheid willen ze je graag helpen.

-kies vrouwen waar je een beetje " macht" over hebt. Dat kan van de buurvrouw zijn die vraagt om haar computer te fixen, tot de vrouw die de weg vraagt.

-zoals gezegd: wees geinteresseerd

Zo met het een beetje lukken. Overigens is de bottom line, zeker voor langer durende relaties: wees geinteresseerd.
Op zich een helder verhaal, waarvoor dank. Ik denk erover om maar iets te gaan doen waarin ik wel macht heb.

Volgens mij toon ik al oprecht interesse, alleen daar wordt niet altijd goed op gereageerd.
pi_132917135
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeggen dat pick up filmpjes op het internet allemaal nep zijn is pas een religie en nergens op gebaseerd.

Wat valt er niet te geloven dat je beter kunt worden in versieren? Daar is dit topic ook op gebaseerd. Dat je eraan kunt werken.
Ja, maar laat je PUA-bijbelfilmpjes in het PUA-topic. Zoals in de OP staat is daar hier niet gepast. Helaas blijf je het proberen. Zou dit topic een chick zijn, dan zou het je aanklagen voor ongewenste intimiteiten. Al zou jij het 'game' noemen, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')