Dat wel een beetje jaquote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.
Dat ontken ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen zijn gemaakt om zich aangetrokken te voelen tot iemand die haar gevoelens kan geven.
Elke man heeft de potentie om deze gevoelens aan te wakkeren. Het is dus totaal niet zwart wit van "je past bij elkaar of je past niet bij elkaar". Het is eerder dat je bijvoorbeeld bij de één "40%" gevoel aanwakkert, en bij de ander maar 0.04%. En is zelfs gerelateerd aan omgevingsfactoren zoals haar hormoonspiegel tot aan een begrafenis of een toevallig moment. Vrouwen kunnen namelijk ook dingen terug rationaliseren waardoor het gevoel alsnog komt. (Bijvoorbeeld na de seks dat ze terug rationaliseert dat ze verliefd op je is). Na dat moment kunnen vrouwen best gevoelens ontwikkelen puur vanwege de oorzaken: seks en terug rationaliseren. Wat ooit begon met een mindfuck veroorzaakt dan gevoelens die daadwerkelijk bestaan.
En om deze gevoelens nog meer aan te kunnen wakkeren bij vrouwen, moet je nog meer zelfvertrouwen hebben. Zelfvertrouwen bouw je geheel je leven op en is ook niet zwart wit als "je hebt zelfvertrouwen of je hebt het niet".
Waarvan niet? waarom niet? en hoe zit het dan wel?quote:
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef SlipnSlide het volgende:
[..]
Waarvan niet? waarom niet? en hoe zit het dan wel?
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.
Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.
Als je er geen moeite mee hebt open je geen topicquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:
Hoi Comp_lex, mijn naam is Complicate en ik heb nogal Compl_Lexe gevoelens.![]()
Edit: zowel liefde als verliefdheid zijn complexe gevoelens en niemand (man of vrouw) heeft dat meestal onder controle. Bewijs: aantal topics op Fok! ---> "R&P"
![]()
Inderdaad, dat is wat ik bedoelde met 'bewijs'. Niemand heeft controle over zijn gevoelens, als het echt om liefde en verliefdheid gaat. Anders waren er gewoon geen topics in R&P héquote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je er geen moeite mee hebt open je geen topic
Ik weet niet of je cijfers hebt van de hoeveelheid mensen die geen topic openen? Maar ik denk dat dat er even iets meer zijn.
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:
Hoi Comp_lex, mijn naam is Complicate en ik heb nogal Compl_Lexe gevoelens.![]()
Edit: zowel liefde als verliefdheid zijn complexe gevoelens en niemand (man of vrouw) heeft dat meestal onder controle.
Bewijs: aantal topics op Fok! ---> "R&P"![]()
Ik denk niet dat het andersom is.quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.
Ik ben wel benieuwd, waarom denk jij dat het andersom is?
Maar je zegt dat je denkt dat vrouwen meer controle over hun gevoelens hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.
[..]
Ik denk niet dat het andersom is.
Wat is een achtbaan van emoties?quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je denkt dat vrouwen meer controle over hun gevoelens hebben.
Denk je dat ze beter met hun 'achtbaan van emoties' kunnen omgaan dan mannen met hun 'kalme rivier'?
Dat er topics over zijn bewijst alleen dat er mensen zijn die geen controle hebben over hun gevoelens, maar niet dat dat voor iedereen geldt, dan zou iedereen dat moeten doenquote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik bedoelde met 'bewijs'. Niemand heeft controle over zijn gevoelens, als het echt om liefde en verliefdheid gaat. Anders waren er gewoon geen topics in R&P hé
Ah zoquote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.
AHA, I get itquote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat er topics over zijn bewijst alleen dat er mensen zijn die geen controle hebben over hun gevoelens, maar niet dat dat voor iedereen geldt, dan zou iedereen dat moeten doen
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik weet het niet, ik ben in ieder geval te ingewikkeld. Ik zal volgende keer nagaan in welke mate ik controle heb over mijn gevoelen.
Verschilt per dag in welke mate en over welk onderwerp etc etc.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
AHA, I get it![]()
Heb je controle over je gevoelens kingtoppietje
Jij maar denken dat je lesbisch bent, ha! Je hebt gewoon alleen onzekere mannen ontmoet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.![]()
.
uuh eerlijk : neequote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.![]()
.
Oké ....'variabelen' ...quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschilt per dag in welke mate en over welk onderwerp etc etc.
Theeft nogal veel variabelen
Hier zitten geen jongens van 17/18, maar mannen van 27/28.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef einszweiachtung het volgende:
Vind trouwens dat de topictitel de verkeerde (te negatieve) lading dekt. Veel jongens zijn tot hun 17e/18e eigenlijk totaal niet bezig met versieren, als ze dan opeens van zichzelf 'moeten' is dat lastig natuurlijk, ook niet echt een onderwerp wat je met vrienden gaat bespreken (ik kan geen wijven versieren), is toch alleen maar goed als je daar -anoniem- over op internet kan praten, verhalen delen enz.
Zie het als een 0-punt waar je op begint en waar vanaf dan enkel een stijgende lijn in kan komen.
Niet liegen tegen je zelf jij emotioneel wrak dat je er als vrouwmens bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 04-11-2013 21:24:30 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |