Je moet vrienden hebben die al een hoop meisjes kennen dan wordt je vanzelf door hen aangesproken. Don't forget to smile!quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
School en werk valt dus volledig af. Het eerste zou kunnen, ware het niet dat ik niet echt vrienden heb die veel uitgaan, en als ik al uitga dan blijf ik ook in een veilig mannenhoekje hangen. Het is veel makkelijker om vrouwen te ontmoeten op een meer ongedwongen manier.
Door jezelf te zijn behou je een meid voor vele jaren. Ik heb het niet over "reacties uitlokken" want daar voed ik me niet aan.quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als een mongool over de markt loopt geven de kooplieden hem ook allemaal schouderklopjes en knijpen ze hem joviaal in de wang, firefly. Ik zou deze behaalde ''resultaten'' niet al teveel waarde toedichten.
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.quote:Op maandag 4 november 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door jezelf te zijn behou je een meid voor vele jaren. Ik heb het niet over "reacties uitlokken" want daar voed ik me niet aan.
Eens per maand 5 minuten seks.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef helplesssss het volgende:
Wat denk je dat je een vrouw kan bieden?
Zoals?quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn.
Afhankelijk vd vrouw in kwestie.quote:
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?quote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens per maand 5 minuten seks.
quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.
Lage libido?quote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?
quote:
Waarom moet je iets meer te bieden hebben dan jezelf zijn? Ik vind dat een rare opmerking.quote:
firefly doet alsof je alle vrouwen kan krijgen als je maar zelfverzekerd bent en jezelf blijft, maar zo werkt het niet. Met sommige mensen klikt het, met anderen niet.quote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moet je iets meer te bieden hebben dan jezelf zijn? Ik vind dat een rare opmerking.
Ik zou Anita volgens mij ook nooit kunnen versieren, A ik wil het zelf niet en B Anita vind Sjonnie toch een stuk leuker, opgefokt hoofd, opgepompte spieren, oorbelletje enzo.quote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
firefly doet alsof je alle vrouwen kan krijgen als je maar zelfverzekerd bent en jezelf blijft, maar zo werkt het niet. Met sommige mensen klikt het, met anderen niet.
Precies.quote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou Anita volgens mij ook nooit kunnen versieren, A ik wil het zelf niet en B Anita vind Sjonnie toch een stuk leuker, opgefokt hoofd, opgepompte spieren, oorbelletje enzo.
Klopt.quote:
Ik denk aan je moeder.quote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?
Heyy, kaneel, alles goed? Sletje van me.quote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik denk aan je moeder.
Prima, prima.quote:Op maandag 4 november 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyy, kaneel, alles goed? Sletje van me.
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ik besefte me van de week dat ik op dit moment geen relatie zou kunnen hebben omdat ik gewoon niet meer weet hoe dat moet.
Het lukt me niet eens meer om iemand normaal aan te raken.
Gewoon abnormaal aanraken je weet zelfquote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ik besefte me van de week dat ik op dit moment geen relatie zou kunnen hebben omdat ik gewoon niet meer weet hoe dat moet.
Het lukt me niet eens meer om iemand normaal aan te raken.
Ik ben gewoon serieus van slag als iemand me aanraakt.quote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.
Dat is me weer te vuig. Dat is de stap daarna.quote:Op maandag 4 november 2013 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon abnormaal aanraken je weet zelf
Schatjequote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus van slag als iemand me aanraakt.
[..]
Dat is me weer te vuig. Dat is de stap daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |