wat zijn die inhoudelijke onderwerpen?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Met mijn familie heb ik echt een hele slechte band, met mijn vrienden praat ik heel soms gewoon over dingen in de situatie, maar vaak ook juist over hele inhoudelijke onderwerpen. Praten over niets is moeilijk.
pff daar denk ik niet eens over na.. vrouwen,fitness,games, gebeurtenissen die we al hebben meegemaakt, films etc etcquote:Op zondag 3 november 2013 19:26 schreef watheet het volgende:
waar praten jullie dan over met vriendn of famillie?
Ik ga om met mensen uit meerdere vakgebieden, dus het verschilt. Quantumfysische verschijnselen, cryptografie, elektromotoren, statistiek, logica. Vaak start zo'n gesprek uit iets waar iemand mee bezig is, of iets dat iemand van ons gelezen heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef watheet het volgende:
[..]
wat zijn die inhoudelijke onderwerpen?
Wow.quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voorbeeldje van eergisteren: Ik zag een meisje een groot gebouw in lopen (met 3 vriendinnen). Na even te twijfelen rende ik achter haar aan. ''Hi, I just saw you walking into this building, and I thought you looked very nice, what's your name?'' Ze keek een beetje beduusd. ''Ehh, i'm suzan'' Ik zag dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, al haar vriendinnen keken naar haar (en mij).
Ik: I'm sorry if i make you feel awkward, but I just had to say hello....
Ik: So where are you going?
Zij: I'm organising the concert here tonight.
Kort Interesse tonen in haar werk aan de hand van statements ''You're already working? That's quite impressive'' ''Do you always work at 9 in the evening'' Na een paar minuutjes:
Ik: I know this is probably kind of weird because we've just met, but do you want to get some coffee next week?
Ze keek heel erg verrast en verbaast ''Ehhh, wauw, this never happens to me!? Sure! Should i give you my number?''
Ik: Allright, I'll give you a call next week so we can meet up. Good luck with your late shift.
Kreeg een grote glimlach van haar we namen afscheid.
Dag erna smste ze mij dat ze aan me dacht toen ze naar werk ging, en wanneer we volgende week af kunnen spreken. Ga woensdag wat drinken met haar. Ze ziet er ongelooflijk leuk uit.
Ik quote letterlijk, props naar de Datingdocters:quote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja maar Popehet probleem bij ons ligt juist wat doe je NA die hoi
.
wat ik vroeger in NL deed was, "Hey!, jij ziet er leuk uit.. ik vind dat jij en ik binnenkort wat moeten gaan drinken"
Dan zei ze uhh, haha dankje.. okay!.
Vroeg ik haar nummer, en dan was het in me hoofd van "shit shit en nu? wat moet ik zeggen?" dus ik zei maar van, ja ik moet snel weg spreekje.
omdat ik geen gesprek erna kon houden.. en vervolgens alleen beetje appen maar de date uitstellen en dan het er niet van laten komen omdat je niet weet waar je over zou moeten praten...
quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voorbeeldje van eergisteren: Ik zag een meisje een groot gebouw in lopen (met 3 vriendinnen). Na even te twijfelen rende ik achter haar aan. ''Hi, I just saw you walking into this building, and I thought you looked very nice, what's your name?'' Ze keek een beetje beduusd. ''Ehh, i'm suzan'' Ik zag dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, al haar vriendinnen keken naar haar (en mij).
Ik: I'm sorry if i make you feel awkward, but I just had to say hello....
Ik: So where are you going?
Zij: I'm organising the concert here tonight.
Kort Interesse tonen in haar werk aan de hand van statements ''You're already working? That's quite impressive'' ''Do you always work at 9 in the evening'' Na een paar minuutjes:
Ik: I know this is probably kind of weird because we've just met, but do you want to get some coffee next week?
Ze keek heel erg verrast en verbaast ''Ehhh, wauw, this never happens to me!? Sure! Should i give you my number?''
Dag erna smste ze mij dat ze aan me dacht toen ze naar werk ging, en wanneer we volgende week af kunnen spreken. Ga woensdag wat drinken met haar. Ze ziet er ongelooflijk leuk uit.
Praat dan over iets. Dat zou dan heel makkelijk moeten zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Met mijn familie heb ik echt een hele slechte band, met mijn vrienden praat ik heel soms gewoon over dingen in de situatie, maar vaak ook juist over hele inhoudelijke onderwerpen. Praten over niets is moeilijk.
Ligt maar net aan de smaak van die meiden he. Val je in hun straatje qua looks/gedrag, dan zullen ze dat niet vinden en enkel juist leuk.quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
En toen ging ik nadenken van, zouden die meiden dat ook over mij hebben gezegd als ik ze zou proberen te versieren?, ik wil namelijk niet bekend staan als die "lelijkerd/engerd/creep" die haar wou versieren..
Thanks broeder!quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik quote letterlijk, props naar de Datingdocters:
En toen? Weet iemand het?
EEN VRAAG! b.v. Wat doe je hier vandaag?
Om nou te voorkomen dat je echt in een typisch vragengesprek terecht komt, is het ook handig als je een statement maakt over wat ze zegt. Meestal met een beloning in combinatie met een grapje. Zoiets als, wat leuk, dus je bent iemand die een hockeymeisje is. Of, als ze bijvoorbeeld zegt, ik ben aan het winkelen kan je zeggen: wat leuk, ik heb nog badslippers nodig. Of als ze zegt: ik ga naar mijn werk, volgens mij kan je heel goed bloemschikken.
Hierbij een paar voorbeelden:
Volgens mij hou je wel van pinguins
Kan je pannenkoeken bakken?
Volgens kan je wel goed bloemschikken.
Jij verdient een kleurplaat.
Persoonlijk denk ik dat studenten vaak te weinig serieus zijn en niet zeggen wat ze denken, of in ieder geval dit heel eng vinden. En vaak is dit ook gewoon voldoende om gewoon een leuk meisje te ontmoeten. Echtwaar. Die grapjes zijn eerder bedoelt als erbij. Het meest belangrijke is dat je leert om eerlijk te zijn. Maak hier ook een aantekening van: het gaat er niet om wat je zegt, maar om hoe je iets zegt.
Vervolgvragen op : wat doe je vandaag?
Wat doe je graag?
Wat doe je in het dagelijkse leven?
Het is in een gesprek ook verstandig om door te vragen.
Bijvoorbeeld je vraag: Wat doe je graag?
Dan zegt ze: ik hou van zwemmen
Wat vind je er leuk aan? OF Waarom vind je dat belangrijk?
Nou en als het gesprek een beetje loopt zeg je, je lijkt me leuk, ik wil graag een kop koffie met je drinken.
Ja dacht ik al!, maar ja dan komt er weer bij spelen.. dat je die angst hebt dat je ze ergens weer tegenkomt.. zo een awkward moment van "ik wou je versieren maar het lukte niet" en zij van "ik hoop dat je me niet weer komt versieren"quote:Op zondag 3 november 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de smaak van die meiden he. Val je in hun straatje qua looks/gedrag, dan zullen ze dat niet vinden en enkel juist leuk.
vinden ze je lelijk / creepy, ja dan krjig je zo'n reactie.
Als ik alleen al kijk naar m'n vriendin en ik. We hebben zo'n verschillende smaak. Ik zou het al sneller waarderen, terwijl zij zowat iedereen zowat doodkijkt
Het is dan ook niet praten over niets. Je praat over een persoon, het doel moet zijn om meer te leren over diegene.quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dt eerste gedeelte is waarschijnlijk geen probleem voor de meerderheid van de mannen, mits ze een vrouw in de ogen kunnen aankijken en praten.. maar wat zeg je daarna?..
Heb wel eens gehad dat het dan was van hoe heet je dit dat en jij? just some random..
Oke.. haha..
dusse.. waar kom je vandaan?..
hier en daar, ohhh chill dus je bent er zo een dit dat..
krijg je en droge antwoord..
Nog een vraag..
en dan denk je fuck dit word het awkward en dan wil je zo snel mogelijk weg..
Ik snap zeker wat je bedoelt. Denk dat jij dat ook wel eens hebt gehad bij meiden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dacht ik al!, maar ja dan komt er weer bij spelen.. dat je die angst hebt dat je ze ergens weer tegenkomt.. zo een awkward moment van "ik wou je versieren maar het lukte niet" en zij van "ik hoop dat je me niet weer komt versieren"
je snapt vast wel wat ik bedoel..
Dat bazige valt wel mee man. Het komt op haar totaal niet stoer over, eerder kwetsbaar. Op zo'n moment voel ik me echt niet stoer wat voor lef ik wel niet heb, ik focus me volledig op haar.quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]like a bawsz!.
Dit is wel handig ja!.
Als ik me zelf zo in jou situatie zou plaatsen... pff nuchter zou ik dat echt nooit kunnen..
Heb even geanalyseerd hoe ik me zou voelen in zo een situatie, en dat zou zijn.. angstig/nerveus..
Ik denk dat heel veel van ons mannen moeten leren om je zelf echt zo helemaal te geven aan iemand die je niet kent.. maar ja.. kan je langzaam steeds meer van je zelf laten zien? of moet je het juist in een klap proberen te doen?.
Jij hebt dus gewoon geen angst om zo voor "lul" te staan, ik heb namelijk vaak genoeg verhalen gehoord van meiden waarmee ik een beetje praatte en die zeiden van "EWWWW, zie je die jongen daar?, hij wou mij versieren HAHA wat dacht hij wel niet"
Terwijl ik dan nog tegen hun zei.. hij had wel het lef om je aan te spreken toch.. en dan zeiden ze ja maar alsnog hij is zo lelijk bla bla (weet niet of ze dit zeiden om mij aan te sporen om hun te versieren of jaloers te maken of zo maar goed)
En toen ging ik nadenken van, zouden die meiden dat ook over mij hebben gezegd als ik ze zou proberen te versieren?, ik wil namelijk niet bekend staan als die "lelijkerd/engerd/creep" die haar wou versieren..
Tegen zulke 'meisjes' kan ik alleen dit reageren:quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:Jij hebt dus gewoon geen angst om zo voor "lul" te staan, ik heb namelijk vaak genoeg verhalen gehoord van meiden waarmee ik een beetje praatte en die zeiden van "EWWWW, zie je die jongen daar?, hij wou mij versieren HAHA wat
Oke, ik zou een gesprek beginnen met algemene vragen en daarop doorvragen en interesse tonen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga om met mensen uit meerdere vakgebieden, dus het verschilt. Quantumfysische verschijnselen, cryptografie, elektromotoren, statistiek, logica. Vaak start zo'n gesprek uit iets waar iemand mee bezig is, of iets dat iemand van ons gelezen heeft.
Dit is denk ik een van mijn grootste struikel punten.. dat ik te bang ben om me kwetsbaar op te stellen door de eerste move te maken, of in te spelen op hun oogcontact en dan het risico te lopen dat mijn ego of het beeld dat ik van me zelf heb gekwetst raakt door iets wat hun zouden zeggen..quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Tegen zulke 'meisjes' kan ik alleen dit reageren:
Zelf zijn het namelijk de grootste schijters en creeps die er zijn. Moet je zelf maar kijken hoe meisjes er geen fuck om geven om eeuwig naar je te zitten staren zonder wat te doen. Echt de autoriteit om dan gasten te gaan zitten uitlachen hebben ze echt niet.
Rationeel boeit het me dan ook zeer weinig wat zulke types van me gaan denken. Emotioneel verschilt dat natuurlijk want ook al weet je dat zal je nog altijd op momenten bang zijn van hun mening over jou.
En juist dat zal ik nou niet doen. Dat vraagt iedereen al. Standaard vragen keer op keer op keer. Daar zit toch niemand op te wachten. Lul gewoon lekker slap over van alles en nog wat. Neem het totaal niet serieus juist. Daar komen de leukste gesprekken uit.quote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef watheet het volgende:
[..]
Oke, ik zou een gesprek beginnen met algemene vragen en daarop doorvragen en interesse tonen.
Waar kom je vandaan?
Wat ga je vandaag nog doen?
Wat doe je in het dagelijks leven?
Ja dat is toch juist het probleem wat veel mannen waaronder ik niet kunnenquote:Op maandag 4 november 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En juist dat zal ik nou niet doen. Dat vraagt iedereen al. Standaard vragen keer op keer op keer. Daar zit toch niemand op te wachten. Lul gewoon lekker slap over van alles en nog wat. Neem het totaal niet serieus juist. Daar komen de leukste gesprekken uit.
Beginnen met blanko het gesprek in te gaan, niet gaan zitten nadenk en al helemaal niet te serieus te nemen. Je gaat geen wereld problemen oplossenquote:Op maandag 4 november 2013 00:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat is toch juist het probleem wat veel mannen waaronder ik niet kunnen..
Ik weet dat standaard vragen te standaard zijn.. en die leuke vrouwen minimaal 5 x per dag worden aangesproken door gasten en ze die vragen krijgen.. of soms nog erger zoals neuken? (ja die heb je echt er tussen zitten)
Hoe kan je je zelf aanleren om slap te lullen.. als je niet al niet kan slap lullen... die gesprekken lopen zo stroef dat het bijna om te huilen is
..
Ik had er ook appel, walnoten, wortel in moeten doen hè?quote:Op maandag 4 november 2013 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ghehe, je begint al met cakejes links te laten liggen?
Je moet vrienden hebben die al een hoop meisjes kennen dan wordt je vanzelf door hen aangesproken. Don't forget to smile!quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
School en werk valt dus volledig af. Het eerste zou kunnen, ware het niet dat ik niet echt vrienden heb die veel uitgaan, en als ik al uitga dan blijf ik ook in een veilig mannenhoekje hangen. Het is veel makkelijker om vrouwen te ontmoeten op een meer ongedwongen manier.
Door jezelf te zijn behou je een meid voor vele jaren. Ik heb het niet over "reacties uitlokken" want daar voed ik me niet aan.quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als een mongool over de markt loopt geven de kooplieden hem ook allemaal schouderklopjes en knijpen ze hem joviaal in de wang, firefly. Ik zou deze behaalde ''resultaten'' niet al teveel waarde toedichten.
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.quote:Op maandag 4 november 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door jezelf te zijn behou je een meid voor vele jaren. Ik heb het niet over "reacties uitlokken" want daar voed ik me niet aan.
Eens per maand 5 minuten seks.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef helplesssss het volgende:
Wat denk je dat je een vrouw kan bieden?
Zoals?quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn.
Afhankelijk vd vrouw in kwestie.quote:
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?quote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens per maand 5 minuten seks.
quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.
Lage libido?quote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?
quote:
Waarom moet je iets meer te bieden hebben dan jezelf zijn? Ik vind dat een rare opmerking.quote:
firefly doet alsof je alle vrouwen kan krijgen als je maar zelfverzekerd bent en jezelf blijft, maar zo werkt het niet. Met sommige mensen klikt het, met anderen niet.quote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moet je iets meer te bieden hebben dan jezelf zijn? Ik vind dat een rare opmerking.
Ik zou Anita volgens mij ook nooit kunnen versieren, A ik wil het zelf niet en B Anita vind Sjonnie toch een stuk leuker, opgefokt hoofd, opgepompte spieren, oorbelletje enzo.quote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
firefly doet alsof je alle vrouwen kan krijgen als je maar zelfverzekerd bent en jezelf blijft, maar zo werkt het niet. Met sommige mensen klikt het, met anderen niet.
Precies.quote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou Anita volgens mij ook nooit kunnen versieren, A ik wil het zelf niet en B Anita vind Sjonnie toch een stuk leuker, opgefokt hoofd, opgepompte spieren, oorbelletje enzo.
Klopt.quote:
Ik denk aan je moeder.quote:Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is jouw truc om het zo lang vol te houden?
Heyy, kaneel, alles goed? Sletje van me.quote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik denk aan je moeder.
Prima, prima.quote:Op maandag 4 november 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyy, kaneel, alles goed? Sletje van me.
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ik besefte me van de week dat ik op dit moment geen relatie zou kunnen hebben omdat ik gewoon niet meer weet hoe dat moet.
Het lukt me niet eens meer om iemand normaal aan te raken.
Gewoon abnormaal aanraken je weet zelfquote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ik besefte me van de week dat ik op dit moment geen relatie zou kunnen hebben omdat ik gewoon niet meer weet hoe dat moet.
Het lukt me niet eens meer om iemand normaal aan te raken.
Ik ben gewoon serieus van slag als iemand me aanraakt.quote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.
Dat is me weer te vuig. Dat is de stap daarna.quote:Op maandag 4 november 2013 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon abnormaal aanraken je weet zelf
Schatjequote:Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus van slag als iemand me aanraakt.
[..]
Dat is me weer te vuig. Dat is de stap daarna.
Indeed Fascination doe eens wat meer uitleg geven je bent weinig concreet. Help de jongens hier eens met concretere informatiequote:
Dat wel een beetje jaquote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent soms wel een echte dramaqueen, hoor.
Dat ontken ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel iets meer te bieden hebben dan alleen jezelf zijn. Niet iedereen past bij je, dat lijk je nog weleens te vergeten.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen zijn gemaakt om zich aangetrokken te voelen tot iemand die haar gevoelens kan geven.
Elke man heeft de potentie om deze gevoelens aan te wakkeren. Het is dus totaal niet zwart wit van "je past bij elkaar of je past niet bij elkaar". Het is eerder dat je bijvoorbeeld bij de één "40%" gevoel aanwakkert, en bij de ander maar 0.04%. En is zelfs gerelateerd aan omgevingsfactoren zoals haar hormoonspiegel tot aan een begrafenis of een toevallig moment. Vrouwen kunnen namelijk ook dingen terug rationaliseren waardoor het gevoel alsnog komt. (Bijvoorbeeld na de seks dat ze terug rationaliseert dat ze verliefd op je is). Na dat moment kunnen vrouwen best gevoelens ontwikkelen puur vanwege de oorzaken: seks en terug rationaliseren. Wat ooit begon met een mindfuck veroorzaakt dan gevoelens die daadwerkelijk bestaan.
En om deze gevoelens nog meer aan te kunnen wakkeren bij vrouwen, moet je nog meer zelfvertrouwen hebben. Zelfvertrouwen bouw je geheel je leven op en is ook niet zwart wit als "je hebt zelfvertrouwen of je hebt het niet".
Waarvan niet? waarom niet? en hoe zit het dan wel?quote:
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef SlipnSlide het volgende:
[..]
Waarvan niet? waarom niet? en hoe zit het dan wel?
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.
Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer controle hebben over hun eigen gevoelens.
Als je er geen moeite mee hebt open je geen topicquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:
Hoi Comp_lex, mijn naam is Complicate en ik heb nogal Compl_Lexe gevoelens.![]()
Edit: zowel liefde als verliefdheid zijn complexe gevoelens en niemand (man of vrouw) heeft dat meestal onder controle. Bewijs: aantal topics op Fok! ---> "R&P"
![]()
Inderdaad, dat is wat ik bedoelde met 'bewijs'. Niemand heeft controle over zijn gevoelens, als het echt om liefde en verliefdheid gaat. Anders waren er gewoon geen topics in R&P héquote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je er geen moeite mee hebt open je geen topic
Ik weet niet of je cijfers hebt van de hoeveelheid mensen die geen topic openen? Maar ik denk dat dat er even iets meer zijn.
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik (vrouw) zal mij even voorstellen:
Hoi Comp_lex, mijn naam is Complicate en ik heb nogal Compl_Lexe gevoelens.![]()
Edit: zowel liefde als verliefdheid zijn complexe gevoelens en niemand (man of vrouw) heeft dat meestal onder controle.
Bewijs: aantal topics op Fok! ---> "R&P"![]()
Ik denk niet dat het andersom is.quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.
Ik ben wel benieuwd, waarom denk jij dat het andersom is?
Maar je zegt dat je denkt dat vrouwen meer controle over hun gevoelens hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.
[..]
Ik denk niet dat het andersom is.
Wat is een achtbaan van emoties?quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je denkt dat vrouwen meer controle over hun gevoelens hebben.
Denk je dat ze beter met hun 'achtbaan van emoties' kunnen omgaan dan mannen met hun 'kalme rivier'?
Dat er topics over zijn bewijst alleen dat er mensen zijn die geen controle hebben over hun gevoelens, maar niet dat dat voor iedereen geldt, dan zou iedereen dat moeten doenquote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik bedoelde met 'bewijs'. Niemand heeft controle over zijn gevoelens, als het echt om liefde en verliefdheid gaat. Anders waren er gewoon geen topics in R&P hé
Ah zoquote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volledige controle, maar over meer controle. Ik denk niet dat de gevoelens van de vrouw heel erg afhankelijk zijn van wat er naar haar toe komt.
AHA, I get itquote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat er topics over zijn bewijst alleen dat er mensen zijn die geen controle hebben over hun gevoelens, maar niet dat dat voor iedereen geldt, dan zou iedereen dat moeten doen
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik weet het niet, ik ben in ieder geval te ingewikkeld. Ik zal volgende keer nagaan in welke mate ik controle heb over mijn gevoelen.
Verschilt per dag in welke mate en over welk onderwerp etc etc.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
AHA, I get it![]()
Heb je controle over je gevoelens kingtoppietje
Jij maar denken dat je lesbisch bent, ha! Je hebt gewoon alleen onzekere mannen ontmoet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.![]()
.
uuh eerlijk : neequote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een man zelfverzekerd optreedt tegen je ben je meteen verliefd op hem, zo simpel is het.![]()
.
Oké ....'variabelen' ...quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschilt per dag in welke mate en over welk onderwerp etc etc.
Theeft nogal veel variabelen
Hier zitten geen jongens van 17/18, maar mannen van 27/28.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef einszweiachtung het volgende:
Vind trouwens dat de topictitel de verkeerde (te negatieve) lading dekt. Veel jongens zijn tot hun 17e/18e eigenlijk totaal niet bezig met versieren, als ze dan opeens van zichzelf 'moeten' is dat lastig natuurlijk, ook niet echt een onderwerp wat je met vrienden gaat bespreken (ik kan geen wijven versieren), is toch alleen maar goed als je daar -anoniem- over op internet kan praten, verhalen delen enz.
Zie het als een 0-punt waar je op begint en waar vanaf dan enkel een stijgende lijn in kan komen.
Niet liegen tegen je zelf jij emotioneel wrak dat je er als vrouwmens bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 04-11-2013 21:24:30 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Mannen die zich in hun jeugd niet hebben beziggehouden met versieren hebben er gewoon moeite mee. Of je nou 18 of 28 bent, het komt erop neer dat je 'het' niet hebt geoefend toen het nog kon (als in: gewoon flirten, zonder dat je het erg vind om op je bek te gaan, YOLO enzo).quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier zitten geen jongens van 17/18, maar mannen van 27/28.
Ik vraag het me ook af...quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt vaak gezegd dat mannen nuchterder zijn en vrouwen een soort achtbaan van emoties.
Ik ben wel benieuwd, waarom denk jij dat het andersom is?
Ach op die leeftijd ga je al vaak op je bek voordat je een poging tot oefenen kunt doen. En dan kijk je verder wel uit ja.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mannen die zich in hun jeugd niet hebben beziggehouden met versieren hebben er gewoon moeite mee. Of je nou 18 of 28 bent, het komt erop neer dat je 'het' niet hebt geoefend toen het nog kon (als in: gewoon flirten, zonder dat je het erg vind om op je bek te gaan, YOLO enzo).
Wanneer je het oefenen steeds maar uitstelt omdat "je misschien op je bek gaat", dan blijf je het uitstellen want er komt geen moment dat je niet denkt dat je op je bek gaat. Let op, dit is in het algemeen en niet persoonlijk bedoeld.
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd ga je al vaak op je bek voordat je een poging tot oefenen kunt doen. En dan kijk je verder wel uit ja.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Deze gozer heeft een vriendin een filmpje van hemzelf gestuurd waar hij andere vrouwen mee nam, waarna zij hem boos op belde. Hij speelt met haar emoties daarmee en draait de boel 180 graden om. Niet voor de tere zieltjes en laat weer zien hoe bespeelbaar gevoelens zijn waardoor ze zich NOG meer aangetrokken voelt:Ooit eens aan gedacht dat dit volledig in scene gezet is? Zeker als je ziet wat voor prijzen Julien Blanc vraagt voor een seminar of bootcamp. Hij doet wat iedereen wilt en praat daar over. Prijzen zijn van af 300 $ En kan je er niet bij zijn kan je een CD kopen met de seminar daar op voor 24$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een prima zakenman die tere zieltjes en onzekere ventjes overtuigt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen. De "ondersteunende" filmpje is om die tere zieltjes over te halen. Verdomde slim dat wel. Hij zal er buitengewoon goed aan verdienen. Af en toe een FreeTour er tussen door om goodwill te kweken natuurlijk. Verdomde slim ook trouwens. OH en bootcamp? 800$
http://www.rsdnation.com/julien/events <--- voor verdere datums en prijzen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
"White knights" oftewel witte ridders hebben maar al te graag dat vrouwen volledig of zoveel mogelijk hun gevoelens onder controle hebben. Het is geen leuke gedachte als "klootzakken" met lieve en leuke vrouwen er vandoor gaat.
Zelfvertrouwen is je versterkende factor/basis en is natuurlijk niet het enige wat je in je "arsenaal" hebt.
Deze gozer heeft een vriendin een filmpje van hemzelf gestuurd waar hij andere vrouwen mee nam, waarna zij hem boos op belde. Hij speelt met haar emoties daarmee en draait de boel 180 graden om. Niet voor de tere zieltjes en laat weer zien hoe bespeelbaar gevoelens zijn waardoor ze zich NOG meer aangetrokken voelt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig aan.
Die barriere ben ik alweer voorbij hoor. Maar maakt geen ruk uit verder, resultaat is er niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je als het ware een barrière voor jezelf gecreëerd, mogelijk als gevolg van eerdere ervaringen van jezelf/anderen. Je kan tot in den treure meelezen in dit topic, maar dat gaat niets veranderen aan de barrière.
Ik had het ook niet specifiek over jou. Dat je de barrière voorbij bent is m.i. de grootste stap.quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die barriere ben ik alweer voorbij hoor. Maar maakt geen ruk uit verder, resultaat is er niet.
wat voor plaatsen zijn dat volgens jou dan?quote:Op maandag 4 november 2013 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had het ook niet specifiek over jou. Dat je de barrière voorbij bent is m.i. de grootste stap.
* sylvesterrr is ook niet bepaald een held in het versieren. Gewoon aanspreken, op plaatsen waar anderen het niet verwachten.
Het toiletquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor plaatsen zijn dat volgens jou dan?
800 dollar is niets voor een twee/drie daags boothcamp met 3 studenten = 2400 dollar in totaal waarbij er de vliegreis en drie dagen werken en twee instructeurs bij komen kijken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ooit eens aan gedacht dat dit volledig in scene gezet is? Zeker als je ziet wat voor prijzen Julien Blanc vraagt voor een seminar of bootcamp. Hij doet wat iedereen wilt en praat daar over. Prijzen zijn van af 300 $ En kan je er niet bij zijn kan je een CD kopen met de seminar daar op voor 24$
Het is gewoon een prima zakenman die tere zieltjes en onzekere ventjes overtuigt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen. De "ondersteunende" filmpje is om die tere zieltjes over te halen. Verdomde slim dat wel. Hij zal er buitengewoon goed aan verdienen. Af en toe een FreeTour er tussen door om goodwill te kweken natuurlijk. Verdomde slim ook trouwens. OH en bootcamp? 800$
http://www.rsdnation.com/julien/events <--- voor verdere datums en prijzen.
Op uitgaansgelegenheden verwachten vrouwen doorgaans een move van de man: dat kan het voor de man makkelijker maken (vrouw is in de mood) of juist moeilijker (vrouw speelt hard to get). In het laatste geval moet je stevig in de schoenen staan wil het lukken...quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor plaatsen zijn dat volgens jou dan?
Kom op je ziet toch zelf ook wel in dat dit 1 grote commercieel bedrijf is? Enig doel is winst maken. En natuurlijk groots doen. Veel filmpjes maken. Van de 500 pogingen lukken er 100. En gaan! Kassa.quote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
800 dollar is niets voor een twee/drie daags boothcamp met 3 studenten = 2400 dollar in totaal waarbij er de vliegreis en drie dagen werken en twee instructeurs bij komen kijken.
Niets wat van Julien af komt is in scene gezet (alles van RSD niet overigens). Omdat die gasten net als sommige mensen die ik persoonlijk ken, niets anders doen en plezier hebben in dit. Dat je hoopt dat het in scene is gezet is puur om je eigen realiteit de maatstaven. Sterker nog, iemand die ik ken kent 1 van die mensen zelfs persoonlijk en heeft zelf voor een freetour gestaan. Hij kan veel gemakkelijker vrouwen krijgen dan zo'n beetje iedereen die ik ken, bij elkaar opgeteld. en dat in levende lijve mogen meemaken.
Het mooie is dat er geen bepaalde tijd of plek is om te versieren. Het kan altijdquote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op uitgaansgelegenheden verwachten vrouwen doorgaans een move van de man: dat kan het voor de man makkelijker maken (vrouw is in de mood) of juist moeilijker (vrouw speelt hard to get). In het laatste geval moet je stevig in de schoenen staan wil het lukken...
In de trein, bus, het cafeetje (á la Starbucks) en dergelijke is er meer spontaniteit waardoor het praten wat makkelijker kan gaan. Je hebt in ieder geval iets om over te praten ("klote NS", "Lekker hè die Frappuccino?").
Eigen ervaring. Hoeft niet voor iedereen te gelden.Toegegeven, ik ben niet iemand die wekelijks uitgaat... Het kan dus echt aan mij liggen.
Hey dokter Phil, go and fuck yourself!quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet liegen tegen je zelf jij emotioneel wrak dat je er als vrouwmens bent!
Dit x1000quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mannen die zich in hun jeugd niet hebben beziggehouden met versieren hebben er gewoon moeite mee. Of je nou 18 of 28 bent, het komt erop neer dat je 'het' niet hebt geoefend toen het nog kon (als in: gewoon flirten, zonder dat je het erg vind om op je bek te gaan, YOLO enzo).
Wanneer je het oefenen steeds maar uitstelt omdat "je misschien op je bek gaat", dan blijf je het uitstellen want er komt geen moment dat je niet denkt dat je op je bek gaat. Let op, dit is in het algemeen en niet persoonlijk bedoeld.
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit x1000
Als ik een gopro op me hoofd had en ik iedereen kon laten zien hoe veel kansen ik heb laten lopen omdat ik niks durf te doen denk ik dat jullie me allemaal gaan haten
nja haten is een groot woord.. maar ik denk dat jij echt wel dat jij deze emoties in deze volgorde doet:quote:
Uiteraard verdienen ze er geld mee, maar het enige doel is helemaal niet "alleen winst maken".quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op je ziet toch zelf ook wel in dat dit 1 grote commercieel bedrijf is? Enig doel is winst maken. En natuurlijk groots doen. Veel filmpjes maken. Van de 500 pogingen lukken er 100. En gaan! Kassa.
Het heeft niks met realiteit en maatstaven te maken. Het is enkel en alleen perfect uitgewerkt business model om een bepaalde groep mensen ( de onzekere en verlegen jongetjes in dit geval ) te doen geloven dat ze kunnen worden waar ze van dromen. Niks meer en niks minder.
Je kan het zelfs met een piramide spel vergelijken. Ik geef 10 man 100 euro, de week er op nog een keer. Die 10 man hebben vrienden zien het gebeuren willen ook en betalen om mee te doen en die hebben ook vrienden enz enz enz. Alleen in dit geval gebruiken ze media ipv contanten.
Laat ik wel duidelijk zijn dat er deel wel klopt, zelf verzekerd zijn enz. Maar als je dit soort filmpjes en verhalen geloofd? Serieus FireFly3, ik had je hoger ingeschat.
Is het niet weer tijd je religie in je eigen topic te verkopen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
800 dollar is niets voor een twee/drie daags boothcamp met 3 studenten = 2400 dollar in totaal waarbij er de vliegreis en drie dagen werken en twee instructeurs bij komen kijken.
Niets wat van Julien af komt is in scene gezet (alles van RSD niet overigens). Omdat die gasten net als sommige mensen die ik persoonlijk ken, niets anders doen en plezier hebben in dit. Dat je hoopt dat het in scene is gezet is puur om je eigen realiteit de maatstaven. Sterker nog, iemand die ik ken kent 1 van die mensen zelfs persoonlijk en heeft zelf voor een freetour gestaan. Hij kan veel gemakkelijker vrouwen krijgen dan zo'n beetje iedereen die ik ken, bij elkaar opgeteld. en dat in levende lijve mogen meemaken.
Zeggen dat pick up filmpjes op het internet allemaal nep zijn is pas een religie en nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Is het niet weer tijd je religie in je eigen topic te verkopen?
Als ik die vrienden toch eens zou hebben, misschien wel ja. Hoewel ik meestal niet zoveel praat met de meisjes die ergens ook bij zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 01:14 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je moet vrienden hebben die al een hoop meisjes kennen dan wordt je vanzelf door hen aangesproken. Don't forget to smile!
Dat is in mijn ogen precies wat er met mij mis is gegaan. Op de middelbare school gingen een aantal dingen niet goed en dat heeft mij toen echt de kans ontnomen om op de leeftijd dat iedereen oefent te oefenen. Nu ben ik erg laat. (Leuk feitje, deze reeks begon als 'versieren op latere leeftijd' in verband met die redenering)quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet om je verhaal onderuit te halen, want op lange termijn heb je gelijk, maar dat soort jongens hebben wel heel veel tijdelijk succes en ik als lieve jongen niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 05:55 schreef Godshand het volgende:
Ik dacht vroeger ook: " Ik moet heel veel indruk op vrouwen maken!". Dat is onze mannelijke aard, competitief zijn, dus als je maar zoveel mogelijk spieren laat zien, grappen afvuurt, of intelligentie ten toon spreid, dan lukt het wel.
Echter das maar het halve werk.
De gespierde jonge die iedereen in elkaar ramt, maar geeneens " Bedankt" kan zeggen als de wiskunde leraard in de klas hem een goede tip geeft, wordt niet voor tof aangezien. ook niet als hij dat wel kan, maar niet gewoon doet tegen zijn buurvrouw in de straat of die aardige meid van de klas steeds zegt dat hij niet wil luisteren naar haar problemen met het tuinhuisje in de tuin van haar en haar ouders.
Op zich een helder verhaal, waarvoor dank. Ik denk erover om maar iets te gaan doen waarin ik wel macht heb.quote:Wat betekent dat voor lieden als benzin:
-kies altijd vrouwen uit die jonger dan je zijn, of extreem ouder: de eerste zijn onder de indruk van je leeftijd en ervaring. Daar helpt het bij om je te verontschuldigen: (" Wat, 20 jaar? Sorry, ik ben 30 jaar"). Vaak zal je het antwoord krijgen van " Oh is niet erg hoor, ik kan beter praten met oudere mannen". Veel oudere vrouwen, vinden het prettig dat er uberhaupt aandacht is, maar ze zijn ook gewend aan de natuur van mannen. Ze weten dat ze versierd worden. Maagdelijke mannen zijn wel schattig, ook al zijn ze 30. Sommige vrouwen gaan hier hun moeder instinct bij werken en gecombineerd met geilheid willen ze je graag helpen.
-kies vrouwen waar je een beetje " macht" over hebt. Dat kan van de buurvrouw zijn die vraagt om haar computer te fixen, tot de vrouw die de weg vraagt.
-zoals gezegd: wees geinteresseerd
Zo met het een beetje lukken. Overigens is de bottom line, zeker voor langer durende relaties: wees geinteresseerd.
Ja, maar laat je PUA-bijbelfilmpjes in het PUA-topic. Zoals in de OP staat is daar hier niet gepast. Helaas blijf je het proberen. Zou dit topic een chick zijn, dan zou het je aanklagen voor ongewenste intimiteiten. Al zou jij het 'game' noemen, denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeggen dat pick up filmpjes op het internet allemaal nep zijn is pas een religie en nergens op gebaseerd.
Wat valt er niet te geloven dat je beter kunt worden in versieren? Daar is dit topic ook op gebaseerd. Dat je eraan kunt werken.
"White knights" oftewel witte ridders hebben maar al te graag dat vrouwen volledig of zoveel mogelijk hun gevoelens onder controle hebben. Het is geen leuke gedachte als "klootzakken" met lieve en leuke vrouwen er vandoor gaat.
Zelfvertrouwen is je versterkende factor/basis en is natuurlijk niet het enige wat je in je "arsenaal" hebt.
Deze gozer heeft een vriendin een filmpje van hemzelf gestuurd waar hij andere vrouwen mee nam, waarna zij hem boos op belde. Hij speelt met haar emoties daarmee en draait de boel 180 graden om. Niet voor de tere zieltjes en laat weer zien hoe bespeelbaar gevoelens zijn waardoor ze zich NOG meer aangetrokken voelt:Owen CookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |