Weet je wat het is, ik heb over alles een zeer directe eigen mening. BV je verkleed idee vind ik kansloos. Dat is mijn simpele mening. Maar als jij dat nou leuk vind gewoon doen! Wat maakt het uit wat ik of iemand anders er van vind. Je kan wel rekening houwen met mensen om je heen.... maar je kan ze nooit allemaal tevreden houden. Als je nou gewoon lekker je eigen ding doet, je duidelijk bent weten mensen waar ze aan toe zijn. En dan blijven de mensen die leuk zijn en bij je eigen levensstijl passen over. Win-win situatiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede mentaliteit. Ik heb dat zelf nog niet zo, maar ik trek me dingen ook steeds minder aan. It's a start.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij adviseert hier mensen om op vrouwen af te stappen om mee af te spreken, om vervolgens op paiq internet-date te gaan.
De hoeveelheid irrelevantie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, een gozer die met zwart lak naar een gaybar gaat met vrienden en dan kontjeknijp met elkaar doet. Het zijn je eigen woorden samengevat. Ok, ik zal je niet meer in een hokje stoppen
Inderdaad. In de OP staat toch duidelijk een warning dat je voor PUA-spul in het Pua-topic wezen moet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
anders google je even of ga je het in het PUA topic vragen. Dit is niet de plek voor PUA gerelateerde dingen. Er bestaan zelfs hele PUA forums. Ga daar eens kijken.
Appels en peren zijn ook fruit, maar dit is een appel-topic, dus peer 'em.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:08 schreef grazianopelle het volgende:
De overlap met het PUA-topic is toch ook heel erg groot. PUA wordt vaak (ten onrechte imho) als iets negatiefs gezien. In feite is PUA niets meer dan het opdoen van zelfvertrouwen, je sociaal sterk(er) maken, leren om je eigen leven te leiden zonder goedkeuring van anderen, van de drang naar bevestiging af te komen, etc. Allemaal vaardigheden die je helpen bij het beter leren versieren. Want laten we eerlijk zijn, de meeste van de mensen die in dit topic komen:
- Hebben geen of weinig vrienden
- Gaan nooit uit / komen niet in situaties waar ze nieuwe mensen tegenkomen
- Spreken nooit iemand aan
Sja.
Als je iets wilt weten kun je het ook daar vragen rightquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
maar toch moeten de twee (het emotionele en het doen aspect) besproken kunnen worden.. je kan immers niet met maar een van de twee vooruitgang boeken op dit gebied..
verder is het PUA topic meer gericht op het PUA, door middel van de filmpjes die daar worden gepost en het meer over diepgang gaat van pua dan hier...
Dus.. stop met huilen
wtf, waarom kun jij die post zomaar terughalenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In 2011 begon het al(Het ging over elkaar in de kont knijpen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Komt daar ook nog eens iets anders dan een discussie tussen voor en tegenstanders.
Gewoon google ook_gek kontje knijp. Eerste hit :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
wtf, waarom kun jij die post zomaar terughalen
Tevens ben ik het er mee eens dat het geen barst uitmaakt als een van je vrienden dat als grapje doet
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat jij eigenlijk geen leven hebt.
Als je dat weet dag verzetten is mijn advies. Maar draai het eens om.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef Panaewa het volgende:
Ik heb een (eerste) date gepland op een dag welke voor mij heel veel emotionele waarde heeft. Misschien is het niet de slimste keuze qua dag, maar er waren op korte termijn geen andere mogelijkheden. Is het echt not-done om dat ter sprake te brengen? Het is niet echt een vrolijk onderwerp. Maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik er die dag mee zal zitten.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef ook_gek het volgende:
Als je dat weet dag verzetten is mijn advies. Maar draai het eens om.
Hoe zal jij het vinden als niet jij maar je date in die situatie zit, en wees dan wel heel eerlijk tegen je zelf.
Open vragen stellen, niet ja-of-nee vragen. Dus maak er in dit geval 'Hoe heb je je gedragen' vanquote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef benzin het volgende:
Wat moet je vragen als een meisje verteld dat ze uit is geweest? 'Leuk' is een rotantwoord.
Ik probeer de eerste keer dat ze zoiets zegt speels te vragen 'Heb je je gedragen?'
Maar om nou elke keer diezelfde vraag te hergebruiken is ook zo wat.
Ben je dronken? Ik volg er helemaal niks van.quote:Op zondag 3 november 2013 00:17 schreef firefly3 het volgende:
Mee eens met ook_gek. 1000%. Denk aan de ander ipv jezelf, en je resultaten schieten de lucht in. Echt waar, vrouwen hebben twee keer zoveel onzekerheden als mannen. Voor hun is het verwarrend als we niet duidelijk zijn met onze intenties vanwege "onze onzekerheden". Daarom is de huidige pick up wel mijn heilige graal. Gaan waarvoor je wilt gaan. Veel neuken of de liefde van je leven. Je gevoelens blootleggen is het top punt!!)))
Als een mongool over de markt loopt geven de kooplieden hem ook allemaal schouderklopjes en knijpen ze hem joviaal in de wang, firefly. Ik zou deze behaalde ''resultaten'' niet al teveel waarde toedichten.quote:Op zondag 3 november 2013 00:21 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook meer resultaat de laatste tijd dat als ik moe ben en "slecht ben met versieren" me zo erg mee laat gaan met mijn gevoel dat ze mijn zwakheden leuk vind.zo lief
Maar 'hoe heb je je gedragen' klinkt veel minder speels.quote:Op zondag 3 november 2013 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open vragen stellen, niet ja-of-nee vragen. Dus maak er in dit geval 'Hoe heb je je gedragen' van![]()
Dan zeggen ze meer dan 'ja hoor' en daar kan je dan weer op inhaken.
Gesloten vragen zijn prima hoor, beetje kut alleen om het via "tekst" te doen, dat maakt het al moeilijker om het speels te houden... een "quote:Op zondag 3 november 2013 12:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar 'hoe heb je je gedragen' klinkt veel minder speels.
Ik probeer ook vaak open vragen te stellen, maar heel vaak worden dat soort vragen dan ook alleen maar beantwoord met 'goed hoor', 'prima' of 'leuk hoor'.
Klopt. Aan de andere kant, het kan toch niet zo zijn dat 95% van de meisjes waar ik op Paiq mee gematched word bijvoorbeeld een saaie onspontane doos is. Ik moet het op zijn minst iets kunnen verbeteren.quote:Op zondag 3 november 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gesloten vragen zijn prima hoor, beetje kut alleen om het via "tekst" te doen, dat maakt het al moeilijker om het speels te houden... een "" zou nog kunnen helpen
en als ze een gesloten vraag antwoorden met ja/nee/leuk/goed of iets van die strekking en totaal geen initiatief nemen om het gesprek door te zetten is het een saaie, onspontane doos, lekker links laten liggen (of rechts als je linkshandig bent).
Tja geen idee, gewoon lullen, vooral niet teveel nadenken over wat je zegt... maar goed, is misschien makkelijker dan gezegd denk ikquote:Op zondag 3 november 2013 12:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt. Aan de andere kant, het kan toch niet zo zijn dat 95% van de meisjes waar ik op Paiq mee gematched word bijvoorbeeld een saaie onspontane doos is. Ik moet het op zijn minst iets kunnen verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |