Toen ik een tijdje veel lef had zei ik altijd dit *steekt hand uit* "hoi mijn naam is .... jij ziet er wel leuk uit!" en dan iets vets random als in.. "toen ik naar je keek liet je me denken aan (vul beroep in) en dan kwam er soms een gesprek uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Vertel dan wat jij meestal als eerste zegt.
Waarschuwen voor de illuminatie ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk er niet eens over na. Ik spreek een vrouw aan en speel in op de situatie.
Kan van waarschuwen voor iets zijn tot aan een complimentje en alles er tussen in
Nee voor gekken die verkleed zijn als karakters uit de Film the hobbitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:29 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Waarschuwen voor de illuminatie ofzo?
Touché. Op welke manier gaat het versieren niet zo makkelijk bij je, of ben je hier meer in een adviserende rol?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee voor gekken die verkleed zijn als karakters uit de Film the hobbit
Hij adviseert hier mensen om op vrouwen af te stappen om mee af te spreken, om vervolgens op paiq internet-date te gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Touché. Op welke manier gaat het versieren niet zo makkelijk bij je, of ben je hier meer in een adviserende rol?
Het gaat me prima af. Daar horen succes verhalen bij maar ook momenten dat je zwaar op je bek gaat. Ik streef alleen niet het doel na zoveel mogelijk vrouwen te versieren en te neuken. Die tijd heb ik al lang achter me gelaten. Er is veel meer dan dat en zo een houding is erg oppervlakkig gebleken. Naar mijn mening.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Touché. Op welke manier gaat het versieren niet zo makkelijk bij je, of ben je hier meer in een adviserende rol?
Staan vast wel wat op youtubequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit toch?, via die filmpjes kan jij zelf ook zien wat je goed of fout doet en kan je later je vorderingen zien, maar als je geen filmpjes wilt maken kan dat ook hoor.
ben gewoon benieuwd hoe andere NL PUA's zijn
Dat kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij adviseert hier mensen om op vrouwen af te stappen om mee af te spreken.
Klopt totaal niks van. 2 date in m'n leven gehad via paiq, meer niet. Zoals gewoonlijk sla je weer de plank volledig mis en probeer je me weg te stoppen in een bepaalt hokje.quote:om vervolgens op paiq internet-date te gaan.
Ok, een gozer die met zwart lak naar een gaybar gaat met vrienden en dan kontjeknijp met elkaar doet. Het zijn je eigen woorden samengevat. Ok, ik zal je niet meer in een hokje stoppenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Klopt totaal niks van. 2 date in m'n leven gehad via paiq, meer niet. Zoals gewoonlijk sla je weer de plank volledig mis en probeer je me weg te stoppen in een bepaalt hokje.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef firefly3 het volgende:
een gozer die met zwart lak naar een gaybar gaat met vrienden en dan kontjeknijp met elkaar doet.
In 2011 begon het alquote:Op maandag 25 juli 2011 07:50 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er zeker niet van gediend als een onbekende op zo manier ongevraagt aan mij zit. Man of vrouw, homo of niet.
Om het direct vies te noemen is ook weer zo overdreven.
Als het een goede vriend is als geintje heb ik daar geen moeite mee. Er zit toch niks achter.
wtf heb jij het over?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, een gozer die met zwart lak naar een gaybar gaat met vrienden en dan kontjeknijp met elkaar doet. Het zijn je eigen woorden samengevat. Ok, ik zal je niet meer in een hokje stoppen
Hij is geen homofoob dus is hij gay?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In 2011 begon het al(Het ging over elkaar in de kont knijpen
Nee, maar hij doet het kontjeknijp spelletje wel vaker blijktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij is geen homofoob dus is hij gay?
quote:Seems legit.
Ach je verzint er altijd van alles bij, zo ook nu weer. Weten we meteen hoeveel procent we van je "date"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, een gozer die met zwart lak naar een gaybar gaat met vrienden en dan kontjeknijp met elkaar doet. Het zijn je eigen woorden samengevat. Ok, ik zal je niet meer in een hokje stoppen
Oké. Ik denk dat het goed is dat hier iemand zit bij wie het prima gaat, voor de balans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat me prima af. Daar horen succes verhalen bij maar ook momenten dat je zwaar op je bek gaat. Ik streef alleen niet het doel na zoveel mogelijk vrouwen te versieren en te neuken. Die tijd heb ik al lang achter me gelaten. Er is veel meer dan dat en zo een houding is erg oppervlakkig gebleken. Naar mijn mening.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach je verzint er altijd van alles bij, zo ook nu weer. Weten we meteen hoeveel procent we van je "date"
Verhalen kunnen geloven. Bovenstaand stukje klopt 15%
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:
Oeh een man zit aan me, straks denken ze dat ik homo ben whehe
Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
Ik zag dat filmpje van RSDTyler dat je plaatste in volgens mij een ander topic. Heb jij de boeken gelezen die hij aanraadt? Giant Within etc, bedoel ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij adviseert hier mensen om op vrouwen af te stappen om mee af te spreken, om vervolgens op paiq internet-date te gaan.
Dat boek is niet van hem, maar van Anthony Robbins. Ik lees geen boeken overigens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik zag dat filmpje van RSDTyler dat je plaatste in volgens mij een ander topic. Heb jij de boeken gelezen die hij aanraadt? Giant Within etc, bedoel ik.
Vreemd. Dat zou je niet zeggen.quote:
Wat is nu exact je punt? Naar een homobar gaan en als een man aan je zit ben je homo of wat is het precies? Ooh nee wacht!! Oh mij god!! Wtf zullen anderen van je denken' straks krijg je een stempel homo!quote:
Het is allemaal vrij simpel. Tegen elk succes staat ook een faal tegen over. Zoals met alles houd dat je scherp en leer je er van. Het is maar net hoe je er mee om gaat. Als ik faal kan ik daar dagen lang plezier van hebben en als je dat bv in de kroeg of op een verjaardag allemaal achter elkaar verteld heb je een top avond.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Oké. Ik denk dat het goed is dat hier iemand zit bij wie het prima gaat, voor de balans.
Ik wil heel graag maar nog altijd lig ik onder een dikke laag wol te rillen zonder stemquote:
Dat lijkt me een goede mentaliteit. Ik heb dat zelf nog niet zo, maar ik trek me dingen ook steeds minder aan. It's a start.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is allemaal vrij simpel. Tegen elk succes staat ook een faal tegen over. Zoals met alles houd dat je scherp en leer je er van. Het is maar net hoe je er mee om gaat. Als ik faal kan ik daar dagen lang plezier van hebben en als je dat bv in de kroeg of op een verjaardag allemaal achter elkaar verteld heb je een top avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |