Dus je moet elk weekend op stap om vrouwen te scoren?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
Ik dus ook, volg direct je voorbeeldquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
En tijd op mijn bed te bezoeken. Over 5 uur opstaan.
Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.
En ja, het klopt. Ik vind dit wel grappig. Ik voel me nu inderdaad beter in plaats van dat ik nu in slaap val haha.
Nope dat bedoel ik niet. Ik vermaak me hier wel mee, dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
Nu is slapen om 2 uur snachts zeker ineens discussie ontlopen ofzo?je gaat wel ver.
Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
Soort zoekt soort (wat hij zegt).quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.
Dat jij liever ergens heen gaat heeft toch niks met hem te maken?
Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.quote:
Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?
Zijn leven lijkt te draaien om het versieren van vrouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.
Dit is waar, ik vind het maar sneu als mensen enkel voor een partner uitgaan..quote:Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.
Maar er komen genoeg mensen puur voor de gezelligheid.
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's
Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
Het is gezellig om met mensen te socializen ja. Met je vrienden. Misschien met vreemden.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's
Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
Daarom.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.
Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?quote:
Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.
Heel veel.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |