abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99906046
ook_gek:

Je bent niet echt consistent. Een aantal delen terug zei je nog dat je juist bewust geen vrouw in je leven wilde hebben door je persoonlijke problemen. En nu wil je zeggen dat je sinds oktober 2010 nog geen leuke vrouw hebt ontmoet waarmee je verder wilt?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99906091
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.
Ze houden niet zo van water.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:19:02 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906137
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze houden niet zo van water.
Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99906183
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.
Ervaring mee?
  maandag 25 juli 2011 @ 01:22:12 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Trap me die put maar verder in.
C'est la vie
pi_99906247
Als ik het zo hoor, zo lang geen vriendin, gaybars en 2 katjes in huis... :X
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99906274
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Oh ja, je houdt van zwart/wit denken.
pi_99906290
quote:
9s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Trap me die put maar verder in.
:*

Ik heb daar ook geen ervaring mee hoor, met natte poesjes.
pi_99906302
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het heel opmerkelijk op z'n minst gezegt ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 01:24:20 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906306
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hehe jij hebt het ook door.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:24:56 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906330
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:

Je bent niet echt consistent. Een aantal delen terug zei je nog dat je juist bewust geen vrouw in je leven wilde hebben door je persoonlijke problemen. En nu wil je zeggen dat je sinds oktober 2010 nog geen leuke vrouw hebt ontmoet waarmee je verder wilt?
Het klopt inderdaad dat er een lange tijd bewust is gekozen om geen vrouw in me leven te hebben. Lees relatie. Het omgaan met vrouwen en alles wat er bij komt kijken wel.Daar ben ik nooit mee gestopt.

Echter mis ik een relatie niet, ik vermaak me prima zonder een vaste vriendin.

En er waren of zijn geen problemen. Maar en verlies, en dan kom je er achter dat er niks belangrijkers is dan je directe familie. En dan ben je zeker de eerste periode met niks anders bezig dan dat.

Ik neem je het niet kwalijk dat je niet kan of wilt snappen. JE moet het eerst mee maken. En hoop dat je dit nooit zal gaan mee maken.

Ik ben wel vrouwen tegen gekomen waar van ik dacht, oke hier wil ik verder mee. Bij een aantal bleek het toch niet te werken en een aantal hadden al een relatie. Nou dan houd het op.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Wat heeft een gaybar en katten er in gods naam mee te maken dan? Leg dat nou eens uit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99906442
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:30:13 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906498
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
Een van de betere posts.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:30:58 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906516
Kennelijk werkt de manier van Firefly3 voor hem goed. Nou prima dat neem ik zo van hem aan.
Ik weet zeker dat zijn manier in mijn directe omgeving totaal niet gaat werken.

Zeker als je spontaan uit het niet een onbekende vrouw gaat omhelsen. Dat is zeg maar je eigen dood vonnis tekenen. Dat is zeker vragen om problemen.

Mijn manier werkt ook. Heb niks te klagen, en genoeg vrouwelijk contact. Ik durf zelfs te zeggen meer dan de gemiddeld.

Je merkt het hier alleen in dit topic al. Sommige mannen / vrouwen zijn het met mij eens. En weer andere zijn het met Firefly3 eens of een beetje eens.

Echter alles wat ik zeg moet kei hart onderuit gehaald worden door firefly3, en zelf de laatste tijd komt het belagelijk maken er ook nog eens bij.

Is dat in de hoop dat mensen me niet meer serieus nemen of wat.

Verschillende aanpakken werken bij verschillende vrouwen, dus moet je dat ook kunnen en durven inzien. En dan zijn alle meningen en tip hier welkom. De geen die wat tips nodig heeft kan zo de geen er uit halen die goed bij hem of haar past.

Je mening door iemand strot douwen schiet dus niet op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99906606
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
pi_99906722
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.
pi_99906788
quote:

[..]

Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?
pi_99906794
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.
Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
  maandag 25 juli 2011 @ 01:40:10 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906827
quote:

[..]

Ik ga er 1 keer in de paar maanden heen. Is dat direct leuker dan vinden?

Ik zal zeggen, ga eens mee. Je zal je ballen uit je broek lachen. 1 groot feest.
pi_99906856
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?
Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:42:16 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906897
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
Ik heb geen gaybar nodig om het leuk te hebben.

En inderdaad gezellig hangt altijd van je zelf af. Daarom heb ik elk weekend een leuk weekend. Ik zorg wel dat we het naar ons zin hebben.

Maar waarom niet, waarom kan je geen leuke avond hebben in een gaybar?
pi_99906911
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De omgeving heeft een grote invloed op de sfeer. En waarom hij erheen gaat, geen idee, maar om hem belachelijk te maken omdat hij erheen gaat slaat nergens op.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:43:47 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906946
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.
Dan ben je in de verkeerde bar geweest.
Waar ik heen ga is het 1 groot feest met een heel gemengt plubliek.

Tevens gaan er ook hetro vrouwen heen, omdat ze dan eens met rust gelaten worden ;)
pi_99907007
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan ben je in de verkeerde bar geweest.
Waar ik heen ga is het 1 groot feest met een heel gemengt plubliek.

Tevens gaan er ook hetro vrouwen heen, omdat ze dan eens met rust gelaten worden ;)
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
pi_99907048
Mijn vriendinnen gaan er vaak heen, soms nemen ze hun vriend mee. Maar in ieder geval geen last van opdringerige mannen die aan je gaan zitten. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')