Of je hebt het niet door gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.
Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?quote:Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.
En hoe komt dat dan?quote:Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
Heloef, dat op je gemak voelen komt écht vanzelf hoor.
Na de eerste zoen, voel je je gemakkelijker om haar weer te zoenen en knuffelen.
Na de eerste vrijpartij idem.
Praten over intieme dingen etc.
Het is altijd spannend aan het begin omdat je simpelweg (nog) niet weet of ze gevoelens voor je heeft of je ziet zitten.
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je hebt het niet door gehad![]()
Ik had het ook nooit door. En iedereen van die en die vind je volgens mij wel leuk. En dan zat ik van nee gek. Uhm lieve jongen, ze staat 15min te wachten met haar hond in de regen om samen met je naar je huis te lopen. Wat denk je zelf..... Om je maar een voorbeeld te geven
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.quote:[..]
Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?
Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.quote:[..]
En hoe komt dat dan?
Geen enkele.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef welke handelingen heb je exact al uitgevoerd op de medemens?
Ook niet knuffelen?quote:
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ook niet knuffelen?
Ik had tot een half jaar geleden ook nog nooit geknuffeld. Mijn intiemste contact was het geven van een hand.
Knuffelen is belangrijk. Dat doe ik ook met mijn nieuwe vriendinnen ( eh goed, heb al lang geen vriendin meer gezien) en het gaat steeds beter.
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.quote:Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.
En wel eens wat intiemer met een jongen in mijn zogenaamde gayfase.
Veel dingen zijn de eerste keer engquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.
Maar uiteindelijk gaat het elk stapje weer wat makkelijker.
Ik weet het niks komt me aanwaaien. Helaas.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.
Daar kan je maar 1 ding aan doen
[..]
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.
Ik had dat totaal niet eigenlijk met vriendinnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons was een kus geven normaal, maar een knuffel echt nooit.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
Jij snapt er ook niks van.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
[ afbeelding ]
Ga je weer, met je poezenplaatjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
[ afbeelding ]
Of ze ook op hem zouden vallen als hij echt bestond is nog maar de vraag.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: Veel vrouwen zijn gek op snape, maar dat wil je vast niet weten?
[ afbeelding ]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.
Tevens, stop met die kattenplaatjes het siert je niet. En het komt puberaal over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |