abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 02:37:52 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99908145
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
Dus jij hebt gelijk en ik niet, einde discussie?

Je wilt me op alle punten onder uit halen en als dat niet lukt belagelijk maken om je gelijk te halen? Omdat het zo is en niets anders.

Nou was gezellig, we gaan morgen gezellig verder kusje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99908181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.

[..]

Ja dat klopt.

[..]

Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?

Hoe bekrompen denken is dat dan :D

[..]

Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.

En het is weer eens wat anders.

Je gaf net aan dat je er wel eens geweest bent en dat het een kroeg was zoals veel andere kroegen op meer mannen na.

Dan geef ik je groot gelijk dat je iets hebt van neh niets voor mij.

Maar stel je een kroeg voor met hoor polig tapijt, kleine kroonluchtertjes boven de bar ipv de normale standaard lampen.

Mooi glazen, zeg maar net alles iets over de top maar niet extreem homo. Het ligt er niet dik boven op.

Een ontspannen sweer, leuke humor, goede muziek en 1 groot feest.

Kijk hoeveel hetro mensen naar de gay parade gaan. Zijn die dan ook direct homo?

Die gasten weten heel goed wat feesten is.

En die vrienden die daar vaak komen gaan vaak met ons mee en vinden het ook leuk als wij eens met hun mee gaan.

[..]

:D je vind homo's eng :D

Oeh een man zit aan me, straks denken ze dat ik homo ben whehe

Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.

Homo's vind ik niet eng, maar het voelt niet fijn aan als een homo aan je zit. Vies zelfs. (Hierbij heb ik het niet over normale aanrakingen uiteraard zoals een schouderklopje). Bij jou maakt het dus niet uit? Je vind het niet erg als een homo in je kont knijpt bijvoorbeeld?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:42:15 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99908207
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet in je kont. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99908236
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet aan je kont. _O-
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99909224
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet in je kont. _O-
Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemen :)
  maandag 25 juli 2011 @ 07:50:34 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99910992
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.
nou emotie hechten aan de omgeving is iets wat overdreven.

Het staat alleen lijn recht op waar we normaal gesproken zijn. Het is weer eens wat anders en leuk.

We gaan bv ook 1x in de zoveel tijd naar een cocktail bar.

Ik kan me ook prima vermaken in een lege kamer met een drankje.

quote:
Homo's vind ik niet eng, maar het voelt niet fijn aan als een homo aan je zit. Vies zelfs. (Hierbij heb ik het niet over normale aanrakingen uiteraard zoals een schouderklopje). Bij jou maakt het dus niet uit? Je vind het niet erg als een homo in je kont knijpt bijvoorbeeld?
ik ben er zeker niet van gediend als een onbekende op zo manier ongevraagt aan mij zit. Man of vrouw, homo of niet.

Om het direct vies te noemen is ook weer zo overdreven.

Als het een goede vriend is als geintje heb ik daar geen moeite mee. Er zit toch niks achter.

[ Bericht 3% gewijzigd door ook_gek op 25-07-2011 08:04:34 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99911812
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.
Gisteren uit geweest en weer niets geregeld ofzo dat je hier zo frusti en kinderachtig komt doen?
  maandag 25 juli 2011 @ 10:53:26 #283
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99914134
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.
En hups, jij ook weer blij...

"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 25 juli 2011 @ 11:13:35 #284
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99914640
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef ayumu het volgende:

[..]

Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemen :)
Ik was vorige week zondag aan het werk op een studentenfeest in Utrecht.
De mannen moesten ieder minimaal twee vrouwen meenemen anders kwamen ze niet binnen, met als gevolg dat tweederde van de zaal uit vrouwen bestond.

Mijn taak was het om foto's te maken van het entertainment dat daar op het podium en door de zaal plaatsvond.
Nou, ik ben nog nooit zo vaak onder mijn shirt gegrepen en in mijn kont geknepen als toen.
Minstens 20 keer en ik vond het prima. _O_
Je moeder is een hamster
pi_99915232
Ik haat het als mensen in me kont knijpen. Was 1 kroeg waar we telkens als we van binnen naar buiten of weer terug liepen in onze kont werden geknepen. Dus ik vertel dat buiten tegen een vriendin, had die bij haar niet geknepen, dus zij helemaal beledigd. :') Uiteindelijk iedereen erlangs gestuurd om te kijken of er wel of niet geknepen werd. De conclusie van de avond, ze hielden niet van blond.
pi_99917616
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.
Gisteren uit geweest en weer niets geregeld ofzo dat je hier zo frusti en kinderachtig komt doen?
Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:47:06 #287
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99917654
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.
Wat ongelofelijk volwassen ook...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99917697
ook_gek:

Een goede vriend van me knijpt niet in mijn kont, zo'n geintje slaat nergens op. Maar als jij dat grappig vind van hem mag je het zelf weten.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:02:53 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99918119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:

Een goede vriend van me knijpt niet in mijn kont, zo'n geintje slaat nergens op. Maar als jij dat grappig vind van hem mag je het zelf weten.
Bang dat men denkt dat je homo bent?
pi_99918281
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee, een mannenhand daar voelt gewoon vies aan :')
  maandag 25 juli 2011 @ 13:10:42 #291
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99918356
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zit tussen je oren, een hand is een hand.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:19:00 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99918630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een man je een kus op de wang geeft, ga je dan trippen :D
  maandag 25 juli 2011 @ 13:25:40 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99918873
Twee weken weggeweest en er is niets veranderd in ieder geval :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 juli 2011 @ 13:26:46 #294
118585 Crutch
pi_99918914
firefly, stop even met uitdagen, keej? :*

quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vind ik niet zo prettig.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juli 2011 @ 13:27:41 #295
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99918949
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:

Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.
The view from nowhere.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:28:03 #296
118585 Crutch
pi_99918961
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als homo's accepteren, maar niet gediend zijn van intimiteit.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juli 2011 @ 13:30:37 #297
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99919032
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In veel landen een doodnormale begroeting.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:34:42 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99919166
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef Crutch het volgende:
firefly, stop even met uitdagen, keej? :*

[..]

Vind ik niet zo prettig.
Hangt er van af. Maar hadden het er laats over in de kroeg, over cultuur verschillen. In de turkse cultuur is het heel normaal dat mannen dat doen. Terwijl wij dat no way doen.

Wat we merkte is dat een aantal mannen er geen moeite mee hebben om het eventueel te doen. Aantal vinden het niet zo prettig. En de laatste groep moet er niks van hebben.

De laatste groep verbind een mannelijke aanraking direct aan vies en ben geen homo.

Terwijl de andere 2 groepen er niks aan verbinden. En er dus geen moeite hebben.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:35:57 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99919211
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En hups, jij ook weer blij...

[ afbeelding ]
:') _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99920932
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')