Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehequote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.
Wie post er nou katjesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
Oeh ik ben benieuwd wat daar fout aan is ik luister.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat?
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.quote:
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
En heb je 2 katjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!quote:
Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Ga jij maar voor je uiterlijk hoor. Netjes je haren doen enzo, voor de spiegel staan. (Vrouwelijk). Dan vertel ik de rest hoe je mannelijk bent. Nu gaat weer de discussie over uiterlijk. Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
Je hebt je hierbij jezelf gekwalificeerd voor de volgende ronde!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.
Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat iemand anders zijn / haar eigen stijl heeft. En dat het er gewoon netjes verzorgt uit ziet.
Ik denk ook dat het te maken hebt op welke manier je in het leven staat en hoe je levens stijl is. Ik houd van luxe, en kan daar meer dan van genieten. Ik heb wat ze noemen een luxe levens stijl.
In elke levens stijl vind je zowel vrouwen als mannen met de zelfde levens stijlen. Dat soort mensen trekken naar elkaar toe. Met hier en daar een uitzondering.
Dat houd in mijn geval dus in dat vrouwen in mijn omgeving waarde hechten aan het wel of niet verzorgt er uit zien.
Schoenmaker, blijf bij je leest.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?
Fapper blijf fappen?quote:
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.quote:
Hij heeft toch ervaring?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
en waar haal je dan precies vandaan dat ik terug krabbel?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
Nop ook dat niet, het gaat of splitten of om en om. Ik hecht niet veel waarde aan geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat?
Ga je weer, waar haal je in gods naam vandaan dat ik bindings angst heb. Als ik dat zal hebben had ik nooitquote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
Haha neem nou 1 ding van me aan, ik ben zeker niet vrouwen schuwquote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
Mijn oma ookquote:
stop nou eens met denken dat ik op non actief sta. Neem nou van mij aan dat ik actief ben, maar niks vast heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
Die kan vast ook leuke tips geven.quote:
Theorie en praktijk is nogal een verschil. Iemand die de praktijk zelf niet beheerst kan wel gewoon goeie tips geven en ipv die tips af te kraken door over zijn persoonlijke situatie te beginnen kan je het ook inhoudelijk houden en aangeven waarom je zijn tips niet goed vindt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Katjes zijn supertof.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!
Ik zie persoonlijk wat daar zo verschrikkelijk aan is maar goed.
Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |