abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133121515
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
( terwijl ik het gevoel had dat ze me nu ging negeren omdat ik wellicht tot last was de avond ervoor.)
Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.

Als je dr zo vaak in het echt ziet, zou ik niets ophangen aan whatsapp communicatie maar alleen daar op afgaan. Zegt veel meer.
pi_133124464
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Gast. Het is de president van Amerika niet. Zijn tijd en aandacht is extreem kostbaar, die van haar niet. Bovendien zou ze het dan gewoon negeren, want whatsapp heeft over het algemeen geen prioriteit.

Als je dr zo vaak in het echt ziet, zou ik niets ophangen aan whatsapp communicatie maar alleen daar op afgaan. Zegt veel meer.
Ik laat het ook met rust en zie wel hoe ze doet irl. Vandaag had ze wel mijn status geliked op Facebook ( :') ) en ik moest werken en ze was vrij. Ze kwam echter wel langs en toen ze me zag zei ze heel kort '' het '' en ik ook terug hoi zeggen. Ze stond dan ook bij de kassa en ik was druk bezig, dus echt praten kon niet, maar goed. zie haar paskomende maandag ( 18e of zo )
pi_133125445
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.

Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.

Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.

Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.

Misschien ben ik wel een saai persoon ;).

Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
pi_133125570
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Volgens mij past het prima hier in dit topic, dus schrijf ik het even van mij af.

Ik ben al enige jaren single, hier en daar daten. Alleen blijft het altijd maar bij één date, en ik kan de vinger niet op de zere plek leggen waardoor het zou kunnen komen.

Nu snap ik wel dat niet iedereen je leuk en interessant kan vinden, of een klik mee hebt. Maar het gevoel bekruipt mij, dat het weleens aan mijzelf zou kunnen liggen.

Een date regelen lukt prima, en dan de date zelf, gezellig praten, gemeende complimenten geven, interesse tonen, doorvragen over onderwerpen.

Dit schrijf ik niet om zielig te doen of wat dan ook, als ik erachter kom waar het aan ligt, dan kan ik er ook aan werken.
Waarom denk je dat je saai bent?
Vertel eens wat meer over jezelf?
  zondag 10 november 2013 @ 21:19:17 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133126114
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Dit zou je natuurlijk het beste kunnen vragen aan degenen met wie je een date hebt gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133128092
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.

@Kaneelstokje: Dat is een hele goede vraag, die ga ik onthouden.
pi_133129867
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In een notendop, sport 2 a 3 keer in de week. Werk fulltime. Paar goede vrienden. Van nature een einzelganger. Niet iedere avond de hort op, soms ook heerlijk thuis en relaxen.

Heb je ook wat boeiends te vertellen, over jezelf of over dingen die je interesseren, als je met vreemde mensen praat? Ik doe ook niet zo bijzonder veel speciaals in mijn leven, maar het gaat meer om de verhalen die je erover kunt vertellen dan of je daadwerkelijk een spannend leven hebt.
  zondag 10 november 2013 @ 22:15:09 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133130268
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Zoals Loka al zegt, je moet ook wel wat te vertellen hebben. Heb je iets war je een passie voor hebt? Heb je leuke dingen gedaan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133138376
Verhalen vertellen is nu niet mijn sterkste kant.. Wellicht te eerlijk. Passie, nee, die heb ik niet echt.. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan hebben niet veel mensen dat.. (Ja, ik weet het, het gaat niet over die andere mensen maar over mij).
pi_133138407
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Had deze al gezien, echt knap van hem.

Het komt allemaal eigenlijk gewoon neer op chill zijn en babbeltje kunnen maken. :')
Ja idd!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133138548
quote:

Als je aan haar gaat vragen wat er mis is, dan zal ze waarschijnlijk toch gewoon zeggen "Het gevoel is er gewoon niet".

Het probleem is vaak dat je niet 2 stappen vooruit, 1 stap vooruit bent gegaan, maar gewoon 1 stap vooruit en 1 stap achteruit m.a.w. dat je teveel met de wind mee bent gaan waaien. En dan kan je bij jezelf afvragen, waarom was ik zo? Wat voelde je, en wilde je haar daadwerkelijk? Wat wilde jij op dat moment? Enz :)

Als ik wordt "afgewezen" ligt het ook meestal aan dat mijn gevoel en acties op dat moment niet op 1 lijn waren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133151341
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou goed, vandaag moest ik werken en het meisje ook. Ik was benieuwd hoe ze tegen mij deed.

Dus ik loop de kantine uit, zie daar en stage loper naar boven lopen. Hij ziet mij en roept het meisje in kwestie ; KIJK!! JE GROTE VRIEND IS ER !! '' op zo'n hele sarcastische kut manier.

Ik schrok me dood. het meisje zag me en zei '' oh heee ik zie het nu pas hihi' waarop ik meteen dacht van waf is hier vandaag geluld over mij?

maar ik had geen tijd om het tijdens het werk te vragen, ze ging naar huis op moment dat ik moest beginnen zeg maar, en ze zei nog '' succes met werken he! '' terwijl die stage gozer ernaast liep,

dus ik heb haar gewhatsappt. Ik word gek als zulke dingen gebeuren. Het eerste wat ik dacht; ze heeft over mij geluld in negatieve zin. Ik heb het vaak meegemaakt dat mensen hunzelf ''schamen'' voor mij tegenover andere of achter mijn rug om. Hoe of wat weet ik niet, maar dit schoot als erste door mijn hoofd.

dus na navraag zei ze dat hij '' het had over dat je mn nummer had en mij daarna paar keer whatsappte ''
( ik dacht waarom de f moet hij dat dan weten? ze lulde zelf al afgelopen dinsdag over hem tegen mij dat ze hem niet zo mocht...... )

dus ik vroeg of dat erg was. Toen zei ze;

nee, je snapt het niet. je bent enige van werk die mij appt, dus hij zei om grappig te doen dat je mijn ''grote vriend '' was, was een misplaatste grap van hem ''

Nu snap ik nog steeds niet wat er is gezegd en ik heb er geen goed gevoel bij, hoe te oplossen?
Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
1. Achterdochtig doen en vragen wat er aan de hand is (wat je nu hebt gedaan).
2. Niets / negeren.
3. Er een grapje van maken / positieve draai aan geven.

Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
pi_133164244
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Man man, als er al potentie was, dan heb je dit (bijna) de nek omgedraaid. Ik snap niet waarom je de situatie meteen zo negatief interpreteert. Je had drie dingen kunnen doen mijns inziens:
2. Niets / negeren.

Optie 1 moet je absoluut niet doen, optie 2 is de veilige manier (no pain, no gain), optie 3 is meer voor als je je goed en zelfverzekerd voelt. En je hebt optie 1 wel gedaan.
Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.
  maandag 11 november 2013 @ 21:39:13 #239
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133165062
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

2. Niets / negeren.

Kijk, bij deze man moet je wezen voor datingsadvies.
pi_133174733
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik heb een idee, waarom om de brei heen draaien. App of zeg haar dit: Wil je eens een keer wat leuks met mij doen ? Ik vind je stiekem wel leuk... Klaar, denk er niet zoveel over na man, zegt ze nee klaar next.
Alle kaarten op tafel leggen omdat je niet van de spanning houdt is ook zeer slecht. Dat doe je maar als het al "on" is en in elkaars armen ligt, niet met een whatsappje uit het niets. Spanning opbouwen hoord bij heel het aantrekkingskracht.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:07:27 #241
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133182787
Oke gasten, ik heb er veel ervaring mee dit soort dingen genadeloos te verkloten, dus dit keer wil ik het goed aanpakken. Een aantal maanden geleden heb k met een leuk grietje gezoend. Nooit wat mee gedaan aangezien ik achter een ander aanzat. Ik had het idee ook dat zij er niks achter zocht voorderest. Maar zo nu en dan spraken/chatte (vervloekte whatsapp) we wel eens. Ik had alleen het idee dat zij het niks vond dat chatte, dus ben daar mee gestopt. Zat geen 'potentie :') ' meer in dacht ik.

Nu, sinds enkele dagen (een week?) is het contact flink verbeterd en k vind haar eigenlijk ook wel leuk. Manier hoe ze doet etcetera lijkt erop dat ze eventueel mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar ik vroeg me af of (en zo ja hoe dan) zo een plotselinge verandering kan? En of die verandering net zo goed binnenkort om kan slaan bij onze vrouwlijke medemens aangezien het me vrij plots overkomt?
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:15:44 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133183038
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:07 schreef jelfrikandel het volgende:
Oke gasten, ik heb er veel ervaring mee dit soort dingen genadeloos te verkloten, dus dit keer wil ik het goed aanpakken. Een aantal maanden geleden heb k met een leuk grietje gezoend. Nooit wat mee gedaan aangezien ik achter een ander aanzat. Ik had het idee ook dat zij er niks achter zocht voorderest. Maar zo nu en dan spraken/chatte (vervloekte whatsapp) we wel eens. Ik had alleen het idee dat zij het niks vond dat chatte, dus ben daar mee gestopt. Zat geen 'potentie :') ' meer in dacht ik.

Nu, sinds enkele dagen (een week?) is het contact flink verbeterd en k vind haar eigenlijk ook wel leuk. Manier hoe ze doet etcetera lijkt erop dat ze eventueel mij ook wel een beetje ziet zitten. Maar ik vroeg me af of (en zo ja hoe dan) zo een plotselinge verandering kan? En of die verandering net zo goed binnenkort om kan slaan bij onze vrouwlijke medemens aangezien het me vrij plots overkomt?
Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:18:30 #243
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133183114
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 06:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verhalen vertellen is nu niet mijn sterkste kant.. Wellicht te eerlijk. Passie, nee, die heb ik niet echt.. Maar als ik zo om mij heen kijk, dan hebben niet veel mensen dat.. (Ja, ik weet het, het gaat niet over die andere mensen maar over mij).
Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggen ;)

Hoe ziet jouw typische date er uit? Als in, wat doe je met haar, hoe verloopt het gesprek?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:27:26 #244
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133183338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat weet je nooit vantevoren. Het maakt ook niet uit. Stel vandaag nog voor om af te spreken later deze week (leiden). Je ziet vanzelf of het iets gaat worden of niet. Analyseren gaat je niet helpen.
True that. Zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken.
pi_133183366
wat zijn goede onderwerpen om met een meid over te praten ofzo tijdens het stappen?
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:07:03 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:29 schreef badschaap het volgende:
wat zijn goede onderwerpen om met een meid over te praten ofzo tijdens het stappen?
Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.
Geheel afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit en die ander.
pi_133184645
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maakt weinig uit, zolang het maar (meestal) niet al te serieuze onderwerpen zijn, mbt het stappen.
Geheel afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit en die ander.
Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet ken
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:20:08 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:10 schreef badschaap het volgende:

Kijk dat vind ik moeilijk, om zonder echt onderwerp een gesprekje te voeren met mensen die ik niet ken
Zelfde als waar je over praat met vrienden.
Nouja geen onderwerpen van "weet je nog dat die en dit, dat en zus en zo deden" als ze de personen niet kent :P
pi_133192715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, begin eens met het werken aan een leuk gevarieerd leven zou ik zeggen ;)

Hoe ziet jouw typische date er uit? Als in, wat doe je met haar, hoe verloopt het gesprek?
De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).

Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).

Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.

Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..

Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended.. >:) ), dus een move maken zat er niet echt in..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 19:26:11 ]
pi_133193442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De eerste date bestaat bij mij over het algemeen uit iets drinken (uit principe ga ik niet meteen uiteten, ivm gebruikt worden enzo.. Daar pas ik voor, kan bij een tweede date altijd nog..).

Hoe verloopt het gesprek, in eerste instantie over de betreffende dag zijn, terugkomen op onderwerpen die voorbij gekomen zijn via de mail / app. Verder insteken op onderwerpen / dingen die zij interessant vind en serieuze interesse tonen (mits het ook echt serieus is, als je een hobby hebt waar ik niets mee heb, dan vertel ik dat ook.. Ga niet meedoen met ja-knikken.. ).

Een gemeend compliment geven, alleen als het ook echt waarheid betreft, ik ben 1.95, dus als iemand voor mij hakken aan doet dan krijg je van mij een compliment.

Uiteindelijk probeer ik uit te vissen wat de persoon in kwestie wil / verwacht van een man / relatie, dingen die ze leuk vind.. Wat wil ze graag, wat niet.. Een beetje de standaard dingen zeg maar.. Wel inhaken op onderwerpen welke aangesneden worden en niet van de hak op de tak springen.. Dan zijn er zo een paar uur voorbij..

Oja, en zo nu en dan probeer ik haar ook subtiel aan te raken, handen, vingers, schouder.. De laatste date zat met haar handen de hele tijd onder de tafel.. (no fun intended.. >:) ), dus een move maken zat er niet echt in..
Probeer wat spontaner te zijn. Je hebt alles een beetje te veel uitgedacht en gespreken als wat je verwacht van een man en relatie zou ik skippen voor latere dates. Ik krijg het daar altijd benauwd van. Niet dat je mijn advies op moet nemen want ik ben ook verre van een expert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')