Hij speelt niet zoveel toch?quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Lastpost het volgende:
Anass Achahbar ook z'n eerste competitietreffer in Duitse dienst gemaakt.
Die gaat straks transfervrij naar Vitesse of Twente.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede staat in de OP onder contract tot 2014? Is dat niet veranderd onderhand?
Volgens Wikipedia herft hij een contract tot 2014 met een optie tot 2016, dus die zal wel gelicht wordenquote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede staat in de OP onder contract tot 2014? Is dat niet veranderd onderhand?
It's onquote:Op sociale media is een klopjacht geopend op de bekladder van het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn. Op de sokkel van het bronzen kunstwerk bij de Kuip werd dit weekeinde met zwarte letters 'AFCA 76' geschreven, de supportersclub van Ajax.
Boze Feyenoorders wijzen op Twitter een Ajax-fan aan als dader en bedreigen de man. De politie onderzoekt de bekladding, maar is niet bekend met de beschuldigingen. 'We roepen mensen die iets weten op om zich bij ons te melden. Maar wij hebben zelf geen nieuws.'
Feyenoord maakte gisteren bekend dat de club vandaag beslist of het beeld van het plein voor de Kuip wordt verplaatst naar een plek binnen het stadion. 'Dat is de wens van weduwe Adrie Moulijn en die nemen we erg serieus. De kans is groot dat we op haar verzoek ingaan.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-Coen-Moulijn.dhtml
quote:Engelse topclubs azen op vijftienjarige talenten van Feyenoord
Scouts van de Engelse topclubs weten de weg naar Varkenoord goed te vinden. Jeffrey Bruma en Kyle Ebecilio zijn voorbeelden van spelers die de opleiding van Feyenoord verruilden voor een avontuur in de Premier League en Rodney Kongolo wordt ook genoemd bij diverse clubs uit Engeland. Volgens het Algemeen Dagblad moet Feyenoord tevens vrezen voor een vertrek van Rashaan Fernandes.
De vijftienjarige Fernandes is een vleugelaanvaller en staat volgens het ochtendblad in de belangstelling van Liverpool, Chelsea en Manchester City. De Engelse clubs hebben al meerdere malen scouts gestuurd om de dribbelaar te bekijken. Fernandes heeft nog geen (prof)contract en kan daardoor voor een schijntje binnengehaald worden.
Datzelfde geldt voor Kongolo, de vijftienjarige broer van eerste elftal-speler Terence. Rodney Kongolo wordt vooral in verband gebracht met Manchester City, dat de komst van de middenvelder zo snel mogelijk wil afronden. De speler uit Feyenoord B2 maakte afgelopen week zoveel indruk bij een toernooi in Frankrijk dat ook Paris Saint-Germain en Olympique Marseille achter hem aanzitten.
Best vaak volgens mij, oud-collega studeert in Bielefield(?) en gaat weleens wedstrijden kijken daar.quote:
Not this shit again...de voetbalwereld is zo verziekt.quote:
Feyenoord doet precies hetzelfde. Je ontkomt er niet meer aan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Not this shit again...de voetbalwereld is zo verziekt.
Volgens mij was het zijn tweede wedstrijd in de basis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Best vaak volgens mij, oud-collega studeert in Bielefield(?) en gaat weleens wedstrijden kijken daar.
Tja, je ontkomt er niet meer aan omdat het systeem zo van bovenaf zuigt. Feyenoord wordt uitgezogen door de grote clubs waardoor je gaten in de jeugd moet opvullen met mindere spelers die je uit het buitenland haalt, die clubs vullen hun gaten weer met mindere spelers enzovoort.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord doet precies hetzelfde. Je ontkomt er niet meer aan tegenwoordig.
AH, leuk voor die jongen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Lastpost het volgende:
Anass Achahbar ook z'n eerste competitietreffer in Duitse dienst gemaakt.
Het is niet wenselijk nee, maar wij doen precies hetzelfde, al misschien dan wel 16+.quote:
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
AH, leuk voor die jongen.
Hoop dat die daar een beetje groeit wat betreft mentaliteit. Dan kan het nog een nuttige speler voor ons worden. Ik schat hem niet lager in dan Armenteros.
Ja, heeft best zijn waarde gehad, maar goed heb ik hem nog niet zien spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.
Denk niet dat Achabar nog een kans gaat krijgen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
AH, leuk voor die jongen.
Hoop dat die daar een beetje groeit wat betreft mentaliteit. Dan kan het nog een nuttige speler voor ons worden. Ik schat hem niet lager in dan Armenteros.
Dat is een tweede. Misschien als Koeman weg gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk niet dat Achabar nog een kans gaat krijgen bij Feyenoord.
Ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Misschien als Koeman weg gaat.
Als hij de juiste mentaliteit toont, geef ik hem best een kans.quote:
Tja, als Immers zijn handelingssnelheid twee keer zo kort maakt geef ik hem ook een kans, maar wat er niet in zit, zit er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij de juiste mentaliteit toont, geef ik hem best een kans.
Ik zie geen toegevoegde waarde. Heeft 2 redelijke wedstrijden gespeeld, laat hem maar weer lekker naar belgië gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710quote:Het "legioen" kutter dan kutst. Vocaal verreweg het zwakste uitvak dit seizoen. Begint op bioscooppubliek te lijken.
Het vak heeft maar 400 plaatsen. Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
Feyenoord heeft wel weten te bewerkstelligen dat het uitvak niets meer is.
[..]
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710
Het gaat niet om het aantal plaatsen, maar de mensen die er plaatsnemen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het vak heeft maar 400 plaatsen. Wat verwacht je dan
Dus wacht ff... het was óns uitvak dat werd uitgemaakt voor Ajax-publiek?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
Feyenoord heeft wel weten te bewerkstelligen dat het uitvak niets meer is.
[..]
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710
Nou, niet dus. Vooral de eerste helft was het beschamend. Het uitvak werd continue beschampt door het thuispubliek. Geen enkele respons. Het bleef gewoon stil, afgezien van een tiental mensen die wel wat probeerde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Multiply het volgende:
Ik zal wel selectief gehoor hebben, maar ik heb de feyenoordsupporters meer lawaai horen maken dan die cambuursupporters die een beetje klapten.
Vooral in de eerste helft waar Feyenoord duidelijk de mindere was hoorde je amper iets uit het Feyenoordvak komen. Wat wel jammer is, want dat is één van de krachten van Feyenoord. Het publiek en de steun die je eruit krijgt. Tweede helft was wel iets beter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Multiply het volgende:
Ik zal wel selectief gehoor hebben, maar ik heb de feyenoordsupporters meer lawaai horen maken dan die cambuursupporters die een beetje klapten.
Klopt, blijft zonde van dat puntensysteem. Enerzijds hebben zij het 'verdiend' door hun bezoeken, maar zo krijg je een selecte, murw gebeukte groep die tweewekelijks mak in een bus een wedstrijd in een kooi bezoekt, moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, niet dus. Vooral de eerste helft was het beschamend. Het uitvak werd continue beschampt door het thuispubliek. Geen enkele respons. Het bleef gewoon stil, afgezien van een tiental mensen die wel wat probeerde.
Het is een tam vak, wat niet representatief is voor wat je regelmatig bij thuiswedstrijden meemaakt. Doodzonde eigenlijk...
Slechte instelling dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Lekker boeiend dat uitvak. Is toch al jarenlang zo dat in de kleine uitvakken de combibejaarden plaatsnemen die overal maar klakkeloos instappen.
Ja ach. In de meeste gevallen snap ik best dat je in zo'n combi stapt. Als je zelf de connecties niet hebt, je het eigenlijk wel fijn vind dat je door een vrouwelijke steward met kort haar de les wordt gelezen in een bus. Allemaal prima.quote:
Goh, beetje jammer dit...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)klad-met-ajax-leuzen
Reactie op de foto van de Feyenoord handdoek in de arena
Wat was dat een puinhoop.quote:
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit wie je hebt, ze kunnen er allemaal geen fuck van.
Nee, maar als je de laatste jaren de Eredivisie gevolgd hebt weet je wel waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?
Was dat Nijhuis? In dat geval zijn we safe, we spelen thuis...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?
Terugkijken dan, dan weet je waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, maar als je de laatste jaren de Eredivisie gevolgd hebt weet je wel waar ik het over heb.
Nee was Kamphuis. Die heeft ook een weekendje vrij gekregen. Maar verder /carequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat Nijhuis? In dat geval zijn we safe, we spelen thuis...
Kloptquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef heiden6 het volgende:
Ging echt nergens over Utrecht - Heerenveen idd, wat een faalhazerij.
Ze zullen hem wel weer naar de Jupiler League sturen, of nog erger: België.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee was Kamphuis. Die heeft ook een weekendje vrij gekregen. Maar verder /care
Nee, maar Nijhuis is daar ook wel gevoelig voor..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat Nijhuis? In dat geval zijn we safe, we spelen thuis...
Manu heeft nog absoluut niks laten zien. Ik snap die eerdere euforie over zijn kwaliteiten nog niet echt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Armenteros wel een toevoeging in de eerste paar wedstrijden die hij speelde. Ik vond dat hij niet zo veel balverlies leed en goed wist welke duels aan te gaan en welke te ontwijken. In de spits kan hij inderdaad geen potten breken, en de laatste paar wedstrijden op de flanken speelt hij inderdaad ook al zwakker.
Nog altijd 100x liever dan Verhoek, maar een beetje roulatie met Schaken, Boetius, Armenteros en Manu zou ik niet verkeerd vinden
Hij heeft toch al een paar wedstrijden gespeeld. En na die 4 wedstrijden schorsing is het ook niet plots een zekerheidje in de basis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ook moeilijk iets te laten zien als je nooit speelt.
Zijn voorzetten waren echt schrijnend tegen Hoek, alles in de voeten van de tegenstander.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:16 schreef bamibij het volgende:
Manu kan vooral hard rennen. Iets met een bal blijft verder moeilijk. Geldt ook in zekere zin voor Nelom.
Die Manu moeten ze gewoon van de hand doen, gaat bij Feijenoord nooit wat wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn voorzetten waren echt schrijnend tegen Hoek, alles in de voeten van de tegenstander.
Ik denk eerder dat ze verhoek goosens en vormer van de hand moeten doen, die verdienen heel veel in de kuip. Teveel met hun weinige capaciteiten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:44 schreef eight het volgende:
[..]
Die Manu moeten ze gewoon van de hand doen, gaat bij Feijenoord nooit wat worden
gabral?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:20 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze verhoek goosens en vormer van de hand moeten doen, die verdienen heel veel in de kuip. Teveel met hun weinige capaciteiten.
En over Immers wil ik het niet eens meer over hebben. Dan nog liever een gabral in de kuip gezien, hoewel hij ook geen potten breekt bij den haag.
Ja. Dat heeft in het verleden zoveel geholpen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor rkc-uit is ook uitgesteld. Zal wel weer een combi worden. Wordt tijd dat Feyenoord een dikke vinger geeft en gewoon geen kaarten afneemt.
Waarom zou dat helpen? Elke burgermeester wrijft met zo'n besluit in zijn handjes, komen die ruige Feyenoord-hooligans niet in zijn stad/dorp.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef Maastoren het volgende:
Kaartverkoop voor rkc-uit is ook uitgesteld. Zal wel weer een combi worden. Wordt tijd dat Feyenoord een dikke vinger geeft en gewoon geen kaarten afneemt.
Die komen sowieso wel op losse kaarten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom zou dat helpen? Elke burgermeester wrijft met zo'n besluit in zijn handjes, komen die ruige Feyenoord-hooligans niet in zijn stad/dorp.
Ja tuurlijk, maar het scheelt hem weer een pak van zijn hart. Terwijl die mensen door al die combi's niets kunnen doen .quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die komen sowieso wel op losse kaarten.
Dus helpen doet het niet echt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft in het verleden zoveel geholpen.
Wordt tijd dat er vanuit de supportersgroeperingen weer eens wat geregeld wordt. Spelersbus blokkeren op de snelweg ofzo, dat soort dingen.
Alles maar pikken heeft toch ook weinig zin. Wie doe je er nou een plezier mee om voor een uitwedstrijd tegen rkc een combi te organiseren? Op een paar puntengeile combischapen na? Actie door supporters zie ik ook niet gebeuren. Het 'wij' gevoel is ook ver te zoeken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom zou dat helpen? Elke burgermeester wrijft met zo'n besluit in zijn handjes, komen die ruige Feyenoord-hooligans niet in zijn stad/dorp.
Kost de thuisclub dan toch geld, dus die zal daar niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zie o.a. NEC dit jaar. 1:1 verkoop, half leeg stadion, maar die "hooligan Feyenoorders" (gedacht vanuit de burgemeester) wel buiten gehouden. Of nou ja.. dat was de bedoeling. Maar clubs werken er dus zelf ook aan meequote:Op woensdag 6 november 2013 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kost de thuisclub dan toch geld, dus die zal daar niet blij mee zijn.
quote:Lex Immers is misschien wel de meest besproken voetballer in de Eredivisie. De 27-jarige middenvelder van Feyenoord - je houdt van zijn werklust of je verafschuwt zijn gebrekkige techniek. Ronald Koeman behoort duidelijk tot de eerste categorie. De coach laat geen moment onbenut om Immers te complimenteren. 'Maar als Feyenoord verder wil, is Immers niet goed genoeg', zegt voormalig speler Jan Everse.
In een piepkleine persruimte in Leeuwarden aarzelde Ronald Koeman zondag geen seconde. Feyenoord zakte tijdens de eerste helft tegen Cambuur (0-2) finaal door de ondergrens, maar de coach voelde de behoefte om er nog drie positieve uitzonderingen uit te pikken. Achter de namen Jordy Clasie, Ruben Schaken en Lex Immers noteerde de coach een plusje.
Dat de 78-voudig international vol lof is over Immers, is geen verrassing meer. Immers staat er bijzonder goed op bij zijn coach en dat mag de buitenwereld weten ook. Dat de middenvelder na acht minuten zijn directe tegenstander Marcel Ritzmaier alleen voor Erwin Mulder liet opduiken, was hem blijkbaar vergeven. Net als de opgelegde kans die hij bij 0-0 liet liggen. Maar bij knappe 0-1 van Immers stond de coach wél nadrukkelijk stil.
Er zijn heel veel aanhangers van Feyenoord die alle schouderklopjes aan het adres van Immers niet meer kunnen aanhoren. Die hebben het gehad met de lage handelingsnelheid en de gebrekkige techniek van Immers, ook al geen toonbeeld van rust in de afwerking. Maar bij een ander, eveneens fors deel van het Legioen staat de speler, die dit seizoen drie keer scoorde, nimmer ter discussie. Want Haagse Lexie, die geeft gewoon nooit op.
'Laat ik voorop stellen dat ook ik wel een zwak heb voor Immers', zegt Jan Everse (59). Maar de tweevoudig international van Ajax en Feyenoord en voormalig trainer van Sparta, PEC Zwolle en Heerenveen, is geen fan. 'Lex is een doodnormale jongen en hij beweegt houterig. En toch speelt hij voor het grote Feyenoord. Daar heb ik wel respect voor. Maar wil je als club verder komen, en dan bedoel ik echt meedoen om de titel, dan moet er op de positie van Immers meer kwaliteit rondlopen. Immers is een prima speler voor ADO, FC Utrecht en Roda JC, maar als hij snel moet handelen, komt hij tekort.'
De gedachte achter de komst van Immers naar de Kuip was helder. Technisch directeur Martin van Geel zocht een betaalbare speler met scorend vermogen, die ook nog eens lekker in het pulletje zou vallen bij het bloedfanatieke Legioen. Lex Immers voldeed aan alle voorwaarden en toen de Hagenaar zelf aankondigde 'de snelweg A13 af te willen rennen om voor Feyenoord te kunnen spelen' stond niets een transfer meer in de weg. Een vage huurconstructie bleek voldoende om Immers weg te halen bij ADO, dat anderhalf jaar geleden een slordige 800.000 euro overhield aan de aparte overeenkomst.
Immers maakte twaalf competitietreffers in zijn debuutseizoen. Dit jaar stokt de teller vooralsnog bij drie doelpunten. Maar de Hagenaar viel natuurlijk ook op door het verprutsen van een reeks grote mogelijkheden.
Volgens Wim Rijsbergen (61), 28-voudig international die onder meer speelde voor Feyenoord, Bastia en FC Utrecht, is de technische bagage van Immers daar een oorzaak van. 'Immers mist veel kansen, maar hij komt toch vaak in de juiste positie om te scoren. En ik zie bij Ajax, FC Twente en PSV ook geen geweldige nummer 10 rondlopen hoor. Een gebrek aan inzet kun je hem nooit verwijten. In dat licht bezien valt het nog wel mee met Immers.'
Rijsbergen begrijpt dat Koeman kiest voor de zekerheid 'van negentig minuten sleuren, vechten en lopen'. 'Feyenoord werd ooit kampioen met André Hoekstra in de ploeg. Die werd voortdurend door Johan Cruijff de diepte ingestuurd. En het liep als een trein. Zo kan het ook met Immers gaan.'
De vergelijking met Hoekstra is een logische. De 51-jarige 'Koning van de Kluts' blonk ook niet uit in technisch vernuft. Maar de eenmalig international gaf nooit op, een kwaliteit die vooral in Rotterdam op veel goedkeurende blikken kan rekenen. 'Alleen in het seizoen met Cruijff in de ploeg kreeg ik geen kritiek', zo lacht Hoekstra, momenteel assistent-trainer van Excelsior.
'Daarna lag ik snel wel weer onder vuur. Als trainer moet je een afweging maken, heb je behoefte aan een speler met zo veel kracht en loopvermogen of kies je voor een verfijnder type. Lang niet iedereen vond dat ik een goede speler was en dat is bij Immers niet anders. Maar hij geeft alles en heeft zijn waarde.'
Langs het trainingsveld op Varkenoord is er zelden een unaniem oordeel over Immers. Er zijn supporters die hoofdschuddend en zuchtend zijn prestaties bekijken. Een ander deel neigt juist naar een applaus als hij weer eens een bal heeft veroverd. Immers ligt zichtbaar goed bij zijn ploeggenoten en haakt nooit af als de handtekeningenjagers hun kans willen grijpen. Maar onomstreden, dat zal hij in de Kuip nooit meer worden.
Lex Schoenmaker (66) herkent dat beeld. 'Maar Lex moet zich niet druk maken om commentaar. In de Kuip is er altijd druk en kritiek', stelt de voormalige speler van Feyenoord en FC Den Haag. 'Ik hoor mensen roepen dat Otman Bakkal de redder is van Feyenoord en dat het ten koste zal gaan van Lex. Ik moet het nog zien. Volgens mij maakt hij dit seizoen weer meer dan tien doelpunten.'
Wie Immers na trainingen in zijn grijze joggingpak naar zijn auto ziet schuifelen, ziet een jongen van het volk. De supporter die op een dag zelf zomaar profvoetballer werd, dat idee. Maar wat als Bakkal echt klaar is voor een rentree?
'Met een fitte Bakkal heeft Feyenoord wel een slimme middenvelder in huis', zegt Everse. 'Maar de vraag is: wanneer is die gozer eindelijk fit? Koeman moet natuurlijk wel alternatieven hebben om dingen te veranderen. Vilhena zie ik bijvoorbeeld ook al weken niet meer opvallen.'
Rijsbergen is hetzelfde opgevallen. 'Immers heeft vaak drie balcontacten nodig om verder te voetballen en dan is het moment om toe te slaan alweer voorbij. Het oogt bij hem stuntelig. Maar hij verzaakt nooit. En Bakkal, die is toch al een tijdje uit beeld.'
Het laatste woord is aan Lex Schoenmaker, die een lans breekt voor zijn stadgenoot. 'Immers in de Kuip kan best hoor. Want als Feyenoord alleen maar topspelers in huis had, waren ze de afgelopen jaren vast wel een keertje kampioen geworden. Toch?'
quote:Als trainer moet je een afweging maken, heb je behoefte aan een speler met zo veel kracht en loopvermogen of kies je voor een verfijnder type. Lang niet iedereen vond dat ik een goede speler was en dat is bij Immers niet anders. Maar hij geeft alles en heeft zijn waarde.
André Hoekstra
quote:Immers mist veel kansen, maar hij komt toch vaak in de juiste positie om te scoren. En ik zie bij Ajax, FC Twente en PSV ook geen geweldige nummer 10 rondlopen hoor. Een gebrek aan inzet kun je hem nooit verwijten. In dat licht bezien valt het nog wel mee met Immers.
Wim Rijsbergen
quote:Lex is een doodnormale jongen en hij beweegt houterig. En toch speelt hij voor het grote Feyenoord. Daar heb ik wel respect voor. Maar wil je als club verder komen, en dan bedoel ik echt meedoen om de titel, dan moet er op de positie van Immers meer kwaliteit rondlopen. Immers is een prima speler voor ADO, FC Utrecht en Roda JC, maar als hij snel moet handelen, komt hij tekort.
Jan Everse
Telefoon staat niet eens aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Hoe Koeman loopt te bellen
onze schnabbelkoningquote:
Die acteerkwaliteitquote:
Ik ben ook nog niet echt overtuigd, maar hij deed het in de voorbereiding wel ok, en verder is het een jonge onvoorspelbare speler die een actie kan maken en kan scoren. Dan behoor je wel tot een selecte groep binnen deze selectiequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manu heeft nog absoluut niks laten zien. Ik snap die eerdere euforie over zijn kwaliteiten nog niet echt.
Eigenlijk een soort Cissé dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Manu is gewoon een bijzonder beperkte voetballer. Veel snelheid, doet alles op gevoel en te weinig op logica/overzicht.
Die jongen kijkt geregeld ook helemaal niet waar ie nou precies staat op het veld op het moment dat ie z'n versnelling start, ook bij de beloften vaak gezien dat ie ineens spurt en de bal zo inlevert omdat ie half naar beneden kijkend z'n sprints start en dan totaal geen overzicht meer heeft maar puur naar de bal blijft kijken.
Keihard schot, goede drive, prima startsnelheid. De rest is gewoon van het niveau Jupiler League.
Die schat ik eigenlijk hoger in.quote:
Hij verdient gewoon veel te veel.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Elan het volgende:
Cissé is wel heel erg snel afgeschreven i.m.o. iets te snel eigenlijk.
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?quote:
Kritiek is vrij breedgedragen hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?
Dat noem je ook wel opinierende journalistiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?
Prima toch? Hij speelt toch al als een wijf.quote:
Onzin. Eén speler eruit pikken en dan aan allemaal mensen vragen: 'hoe slecht vind jij hem?' is geen opinierende journalistiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat noem je ook wel opinierende journalistiek.
Met die drie kruisjes eropquote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef Muto het volgende:
Vormer liep ook al te pronken met die foto's. Vrees nu al voor zondag.
Die kruisjes zijn net een soort spaarkaart, per goede wedstrijd mag je een extra kruisje inkleuren. Als je schoenen vol zijn krijg je een bijpassende handtas.quote:
volgend seizoen icm een roze uitshirtquote:
Ben je gek. Heeft echt totaal geen techniek. Om mismoedig van te worden als je die gast ziet spelen. Kan niet eens een bal kort aannemen en kort bij zich houden.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Manu is gewoon een bijzonder beperkte voetballer. Veel snelheid, doet alles op gevoel en te weinig op logica/overzicht.
Die jongen kijkt geregeld ook helemaal niet waar ie nou precies staat op het veld op het moment dat ie z'n versnelling start, ook bij de beloften vaak gezien dat ie ineens spurt en de bal zo inlevert omdat ie half naar beneden kijkend z'n sprints start en dan totaal geen overzicht meer heeft maar puur naar de bal blijft kijken.
Keihard schot, goede drive, prima startsnelheid. De rest is gewoon van het niveau Jupiler League.
En waar precies gaf ik aan dat het lijkt alsof ik Robben of Lavezzi zie dribbelen langs de zijlijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek. Heeft echt totaal geen techniek. Om mismoedig van te worden als je die gast ziet spelen. Kan niet eens een bal kort aannemen en kort bij zich houden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En waar precies gaf ik aan dat het lijkt alsof ik Robben of Lavezzi zie dribbelen langs de zijlijn?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik snap het ook even niet, waarom ik jou quote.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 07-11-2013 om 15:38:26#Feyenoord meldt dat Joey #Sleegers zijn contract met twee jaar heeft verlengd tot 2016 reageer retweet
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Joey Sleegers over een verlenging van zijn contract. De 19-jarige middenvelder, die beschikte over een aflopende verbintenis, zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder een overeenkomst die hem tot medio 2016 aan de club verbindt.
Sleegers speelt al sinds zijn twaalfde voor Feyenoord. De jeugdinternational maakt met ingang van dit seizoen voor het eerst vast deel uit van de eerste selectie. Feyenoord is tevreden over zijn ontwikkeling, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Joey is een kind van de club, in wie wij een dusdanig vertrouwen hebben dat we hem graag langer aan Feyenoord wilden verbinden. Hij krijgt de tijd om zich bij ons verder te ontwikkelen, we zullen hem rustig gaan brengen.’
Sleegers laat weten zeer blij te zijn met het vertrouwen van Feyenoord. ‘Het voelt heel goed om te weten dat ik langer bij deze club kan blijven en de tijd krijg om hier nieuwe stappen te maken. Voor mijn gevoel heb ik me dit seizoen al goed ontwikkeld, ik voel dat ik steeds sterker word. Dit jaar staat vooral in het teken van mezelf verder ontwikkelen, maar ik weet ook dat het snel kan gaan als je eenmaal een kans krijgt. Ik zie wat dat betreft de toekomst vol vertrouwen tegemoet en hoop snel mijn officiële debuut te kunnen maken.’
Zoiets zal wel gebeuren. Volgens mij was hij één van de jongens die afgelopen zomer niet naar Excelsior wilde. Nu ze wat beter draaien en, naar het schijnt, leuk voetballen, verwacht ik dat hij wel zal vertrekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)ntract-bij-feyenoord
Ben benieuwd wanneer hij eindelijk eens een keertje speeltijd krijgt. Nu met Bakkal erbij zou het misschien beter zijn om hem een half jaartje naar Excelsior te laten gaan? Daar loopt het weer aardig inmiddels (staan 6e geloof ik), denk dat hij daar meer leert (onder Tomasson) dan nog een half jaartje bij de reserves.
quote:Feyenoord kan zondag zorgen voor een bijzondere dubbel als het afrekent met AZ en eventueel de eerste plaats in de eredivisie overneemt.
De Rotterdammers bezetten eerder dit seizoen, op zaterdag 24 augustus, nog de laatste plek.
FC Twente was in de jaargang 1992/1993 de laatste club die in dezelfde jaargang zowel helemaal onderaan als helemaal bovenaan de lijst stond.
Om de eerste plaats te veroveren, is Feyenoord ook afhankelijk van de resultaten van Vitesse en FC Twente.
De equipe van coach Ronald Koeman kan verder voor een primeur zorgen. Nooit eerder heeft een club eerste gestaan in de eredivisie nadat het de eerste drie duels van de jaargang had verloren, zo becijferde Infostrada Sports.
Feyenoord (of Vitesse) kan trouwens al weer de zevende club worden die dit seizoen de ranglijst aanvoert, na Ajax, FC Groningen, PEC Zwolle, PSV, FC Twente en AZ.
Bij wedkantoor Unibet is Feyenoord duidelijk de favoriet voor de overwinning tegen AZ.
Op X2 wordt 1.82 uitgekeerd. Best een mooie odd. Ik denk dat ik maar weer een 'troostprijs' regel, want als het een 1 wordt maakt dat verloren geld me toch geen ruk uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef DonRaja het volgende:
Bij wedkantoor Unibet is Feyenoord duidelijk de favoriet voor de overwinning tegen AZ.
Ik heb nog nooit op wedstrijden gegokt. Ben al blij dat ik snap dat 1.82 betekent dat je 1.82x je inleg terug krijgt bij winst. (Toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op X2 wordt 1.82 uitgekeerd. Best een mooie odd. Ik denk dat ik maar weer een 'troostprijs' regel, want als het een 1 wordt maakt dat verloren geld me toch geen ruk uit.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op wedstrijden gegokt. Ben al blij dat ik snap dat 1.82 betekent dat je 1.82x je inleg terug krijgt bij winst. (Toch?)
quote:Een bijdrage van Het Legioen zal dit seizoen worden aangewend voor de aanschaf van een videosysteem, waarmee het voor de technische staf mogelijk wordt om al tijdens de rust van een wedstrijd beelden te kunnen vertonen van de eerste helft. Dat is de uitkomst van een verkiezing onder de leden van Het Legioen, die tot begin november hun voorkeur konden uitspreken over de bestemming van deze bijdrage. Dankzij het videosysteem kunnen tactische aanwijzingen voor de tweede helft van de wedstrijd direct aan de hand van videobeelden worden toegelicht.
In totaal ging ruim zestig procent van de uitgebrachte stemmen naar een videosysteem voor het eerste elftal. Iets meer dan een kwart van de stemmen werd uitgebracht op de optie om een substantiële bijdrage aan sfeeracties in het stadion te geven. De derde optie, de aanschaf van een echoapparaat voor de medische staf, kreeg iets meer dan tien procent van de stemmen.
Het Legioen bedankt alle leden die hun stem uit hebben gebracht hartelijk voor hun deelname. Het videosysteem voor de selectie van trainer Ronald Koeman zal zo spoedig mogelijk worden aangeschaft en geïnstalleerd
Mooizo, laten we hopen dat het helpt.quote:
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een systeem dat meegenomen kan worden?
Wat moet Blokland daar dan, nieuws op komst?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Maastoren het volgende:
17.30 De Grote Leider in FC Rijnmond
Laten we hopen van niet. Het optreden van Blokland bij de wereld draait door was al genant genoeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet Blokland daar dan, nieuws op komst?
GKL?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Maastoren het volgende:
17.30 De Grote Leider in FC Rijnmond
Helder. De voorgaande jaren deden we voor de lol mee, en een beetje om de spelersbus in te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
"Tijdens trainingskamp in Ermelo hebben we besproken: we gaan voor het kampioenschap"
Aldus Koeman.
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
"Tijdens trainingskamp in Ermelo hebben we besproken: we gaan voor het kampioenschap"
Aldus Koeman.
Hadden ze beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
Aldus Koeman.
Inderdaad, nog meer druk op die spelersquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden ze beter niet kunnen doen.
Nou, niet echt. Moet-ie zeggen dan? Hoe het weer op zn bootje is? Laat die man lekker blijven dobberen joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zou nog interessant zijn om te kijken ook.
Grootste probleem is het gebrek aan kwaliteit en ervaring. Een leider moet gewoon elke wedstrijd een ruime voldoende halen. Daar begint het mee. Als je nog elke wedstrijd worstelt met jezelf kan je ook geen goede aanvoerder zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het huidige Feyenoord een lachwekkend zootje spelers met amper enige persoonlijkheid.. dat geldt echter voor de meeste ploegen tegenwoordig, dus je kan er niet eens al te kritisch op zijn.. maar alleen al dat gezemel over het aanvoerderschap.. kan me niet herinneren dat het ooit eerder een issue was bij Feyenoord.
Leuk concept. Heb een stuk of 5 vragen ingestuurd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef Merkie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)&utm_campaign=nieuws
Valt die jongen niet kwalijk te nemen natuurlijk dat hij hier komt voetballen. Hij doet zijn uiterste best. Als Feyenoordsupporters moeten we maar gewoon hopen dat we in de toekomst niet meer zulke spelers hoeven te halen, maar ik vind niet dat we Lexie door het slijk moeten halen.Ik heb oneindig veel meer respect voor Immers dan voor Cissé die voor een hoger salaris de bank warmhoudt terwijl hij al lang had kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou het ook fijn bij Feyenoord hebben met zo een riant salaris en zo weinig rendement gedurende een wedstrijd voor het elftal.Immers moet echt aan de eerste de beste die hem wil hebben met een grote strik verkocht worden.
Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksbackquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:23 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. Op bijna elke positie hebben wij betere spelers.
wij zijn anders wel tevreden met Tevrede zoals je overal wel hebt kunnen lezenquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksback
Over welke spelers heb je het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksback
Ik zie het er niet aan af eerlijk gezegd, al hebben ze flink moeten inleveren van de zomer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:23 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. Op bijna elke positie hebben wij betere spelers.
Nou jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na zo'n uitspraak volgt vrijwel altijd een nederlaagquote:
Koeman: "Intern al gezegd dat we voor titel gaan"
Met het huidige competitieverloop is dit seizoen een uitgelezen mogelijkheid om de landstitel te veroveren, weet Feyenoord-trainer Ronald Koeman. In Rotterdam bestaat die doelstelling echter al langer.
De oefenmeester heeft dat naar buiten toe nooit verkondigd, omdat hij de druk bij zijn spelers weg wilde nemen. "Maar intern hebben wij in Ermelo op het trainingskamp al uitgesproken dat wij voor het kampioenschap gaan", zegt hij tegen RTV Rijnmond.
Feyenoord zal in dat geval wel beter moeten presteren dan het tot dusver heeft gedaan. Koeman is dan ook vaak ontevreden over de verrichtingen van zijn spelers. "Natuurlijk zijn er ook dingen waar je wel tevreden over bent. Maar een complete wedstrijd… die zijn er nog niet veel geweest."
"We krijgen te makkelijk goals tegen en zijn het seizoen slecht begonnen. Het is nog veel te vroeg om echt tevreden te zijn. We zijn slecht begonnen en hebben ons daarna goed hersteld. Met name over de wedstrijden tegen Go Ahead en Heracles ben ik ontevreden. We hebben daarin onnodig vijf punten weggegeven", aldus Koeman.
Vorige week al afgerekend met het 'als-de-concurrentie-punten-verspeelt-volgen-wij-dat-voorbeeld-syndroom', dus nu ook dit opzij zetten en gewoon winnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Na zo'n uitspraak volgt vrijwel altijd een nederlaag
Klopt. Zwolle uit werd dan ook verloren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort uitspraken is altijd het verschil tussen theorie en praktijk.. in theorie is dit seizoen inderdaad de uitgelezen kans om weer eens kampioen te worden. In de praktijk laten de spelers echter te vaak zien mentaal niet om te kunnen gaan met de druk van het moeten presteren. Dat we kampioen worden daar geloof ik dan ook niet echt in.. maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Dicky is ook nog eens een hele laffe coach, dus dat kan bijna niet mis gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:01 schreef bamibij het volgende:
az is altijd bang in De Kuip, net als psv. 3-0.
Geeft ook wel aan hoe zwak verdedigend (omschakeling) Feyenoord is. Clasie is één van de weinigen die regelmatig een bal verovert, afgezien van de verdedigers die gewoon de spits van de bal houden.twitter:ShowMeFootball twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 15:04:15Van alle Eredivisieteams maakte Feyenoord (112) dit seizoen de minste onderscheppingen. AZ (201)de meeste. #feyaz reageer retweet
Dat gaat em morgen in ieder geval niet worden...quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu echt een keer eerste staan alstublieft.
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Hebben ze ook een lijst per speler? Nee zeker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
Geeft ook wel aan hoe zwak verdedigend (omschakeling) Feyenoord is. Clasie is één van de weinigen die regelmatig een bal verovert, afgezien van de verdedigers die gewoon de spits van de bal houden.twitter:ShowMeFootball twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 15:04:15Van alle Eredivisieteams maakte Feyenoord (112) dit seizoen de minste onderscheppingen. AZ (201)de meeste. #feyaz reageer retweet
Voor hem natuurlijk het mooiste duel om te bezoeken in Nederland gezien zijn verleden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Gewoon naar De Kuip. Iemand een seizoenskaart over?quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
reageer retweet
Tsja, ze zijn wel steeds dieper gezakt natuurlijk. Onder die vorige trainer leek het nog ergens op.quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hoe kan Feyenoord nou niet hebben gewonnen van NEC?![]()
Maak ik me niet druk over meer, is toch elke week.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
Te Vrede
Jammer dat Lexie weer speelt.
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.quote:
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclubquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Man, daar ga je toch niet voor je lol zitten. Kinderspeeltuin.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Dat blijkt wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclub
Ik heb liever dat hij gewoon goed voetbalt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet VEEL meer energie in de wedstrijd stoppen.
Dat ook. Maar dan moet je wel af en toe vrij lopen en jezelf aanbieden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij gewoon goed voetbalt.
Daar is hij wel het type voor idd.quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
100% dat HMF dit 'Nijhuis je moeder is een hoer' aanzwengelde.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
100% dat HMF dit 'Nijhuis je moeder is een hoer' aanzwengelde.
Oh, heeft Psv verloren en ajax gewonnen dan?quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, kom je nu ook al hier met je homosensuele toneelstukje aanzetten?
Als dit het beste is wat Feyenoord kan, kunnen ze de titel aspiraties ook wel gewoon afschrijvenquote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef nostra het volgende:
Beste eerste helft van het seizoen en 0-1, typerend...
Aan AZ?quote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat Feyenoord kan, kunnen ze de titel aspiraties ook wel gewoon afschrijven
Helaas. Gemis van Pelle.quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef nostra het volgende:
Beste eerste helft van het seizoen en 0-1, typerend...
precies. Maarja wie verdien het dan? Pec? Go Ahead? Cambuur?quote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat Feyenoord kan, kunnen ze de titel aspiraties ook wel gewoon afschrijven
Ajax.quote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies. Maarja wie verdien het dan? Pec? Go Ahead? Cambuur?
Willekeurig welke club, op ajax en psv na natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies. Maarja wie verdien het dan? Pec? Go Ahead? Cambuur?
He heb je deze zelf bedacht?quote:
Zit je te kijken, manmanman wat een kansen weer om zeep geholpen.quote:Op zondag 10 november 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom juist Immers de meeste hoon over zich heen krijgt in de Feyenoordreeks. Oké, ook hij maakt zijn fouten en zijn afwerking blijft soms opmerkelijk, maar zo'n Vilhena is toch gewoon weg 10x slechter week in week uit? Het is nou ook niet alsof je zijn corners zou missen
Dat zeg ik dus de hele tijdquote:Op zondag 10 november 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom juist Immers de meeste hoon over zich heen krijgt in de Feyenoordreeks. Oké, ook hij maakt zijn fouten en zijn afwerking blijft soms opmerkelijk, maar zo'n Vilhena is toch gewoon weg 10x slechter week in week uit? Het is nou ook niet alsof je zijn corners zou missen
Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He heb je deze zelf bedacht?
Vilhena niet wil je zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit je te kijken, manmanman wat een kansen weer om zeep geholpen.
Littlerabbit beschermt hem omdat hij van ADO komt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit je te kijken, manmanman wat een kansen weer om zeep geholpen.
Vilhena 1, Immers ondertussen alweer 5. Pakte een bal van Boetius af die recht op de keeper af kon en geeft hem vervolgens breed.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vilhena niet wil je zeggen, met als enig verschil dat Vilhena de middenlijn niet oversteekt maar gewoon stil blijft staan.
Wat een onzin. Immers heeft 1 kans verneukt en zijn schot uit de rebound had een Messi inderdaad in de kruising geramd maar een speler op het niveau Feyenoord niet. Er stonden meerdere spelers in de baan van het schot.quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vilhena 1, Immers ondertussen alweer 5. Pakte een bal van Boetius af die recht op de keeper af kon en geeft hem vervolgens breed.
Immers verneukt wekelijks kansen, Vilhena nietquote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Immers heeft 1 kans verneukt en zijn schot uit de rebound had een Messi inderdaad in de kruising geramd maar een speler op het niveau Feyenoord niet. Er stonden meerdere spelers in de baan van het schot.
Maar ik wil hier Immers helemaal niet verdedigen. Ik stel enkel dat ik niet snap dat juist jij het mikpunt is terwijl Vilhena in mijn optiek al een seizoen veel zwakker speelt
Eens.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Immers heeft 1 kans verneukt en zijn schot uit de rebound had een Messi inderdaad in de kruising geramd maar een speler op het niveau Feyenoord niet. Er stonden meerdere spelers in de baan van het schot.
Maar ik wil hier Immers helemaal niet verdedigen. Ik stel enkel dat ik niet snap dat juist jij het mikpunt is terwijl Vilhena in mijn optiek al een seizoen veel zwakker speelt
Het is sowieso allemaal kut, dus zo kan ik er nog wel 9. Immers is gewoon het meest prominent in beeld omdat Feyenoord zijn kansen dramatisch afmaakt en Immers daar koploper in is.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de enige hoop voor een overwinning nog.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
Dicky raakt straks in de stress en gaat maffe dingetjes doen.
Hopen we... Maar goed, met de manier waarop Feyenoord speelt, zullen ze daar ook niet van kunnen profiterenquote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef Divje het volgende:
Dicky raakt straks in de stress en gaat maffe dingetjes doen.
Rood voor BMI en/of Clasie zou me niets verbazen idd.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
Als AZ slim is knallen ze er keihard op zometeen, want je kunt verwachten dat Feyenoord er iig overdreven hard op gaat klappen in de duels.
Dat zit er dik in ja.quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Rood voor BMI en/of Clasie zou me niets verbazen idd.
Godsamme zure vent, zeik je ook over de puntige knieën van Doutzen Kroes als ze zich aanbiedt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan het niveau van het voetbal
Heeft ze die dan?quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Godsamme zure vent, zeik je ook over de puntige knieën van Doutzen Kroes als ze zich aanbiedt?
Dat had het al moeten staan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef tjoptjop het volgende:
Goed sfeertje
En nou eroverheen
5-1 ofzo
Stop met posten, er komt alleen onzin uit.quote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Het verschil tussen de eerste en tweede helft is weer tekenend... Gelukkig is het dit keer beter
quote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stop met posten, er komt alleen onzin uit.
nou sorry maar als ze Pellè zo pakken ben je de eerste die een Penal eist.quote:
Speelt vandaag toch goed.quote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Immers, wat een treurige voetballer blijft het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |