Prima toch? Hij speelt toch al als een wijf.quote:
Onzin. Eén speler eruit pikken en dan aan allemaal mensen vragen: 'hoe slecht vind jij hem?' is geen opinierende journalistiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat noem je ook wel opinierende journalistiek.
Met die drie kruisjes eropquote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef Muto het volgende:
Vormer liep ook al te pronken met die foto's. Vrees nu al voor zondag.
Die kruisjes zijn net een soort spaarkaart, per goede wedstrijd mag je een extra kruisje inkleuren. Als je schoenen vol zijn krijg je een bijpassende handtas.quote:
volgend seizoen icm een roze uitshirtquote:
Ben je gek. Heeft echt totaal geen techniek. Om mismoedig van te worden als je die gast ziet spelen. Kan niet eens een bal kort aannemen en kort bij zich houden.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Manu is gewoon een bijzonder beperkte voetballer. Veel snelheid, doet alles op gevoel en te weinig op logica/overzicht.
Die jongen kijkt geregeld ook helemaal niet waar ie nou precies staat op het veld op het moment dat ie z'n versnelling start, ook bij de beloften vaak gezien dat ie ineens spurt en de bal zo inlevert omdat ie half naar beneden kijkend z'n sprints start en dan totaal geen overzicht meer heeft maar puur naar de bal blijft kijken.
Keihard schot, goede drive, prima startsnelheid. De rest is gewoon van het niveau Jupiler League.
En waar precies gaf ik aan dat het lijkt alsof ik Robben of Lavezzi zie dribbelen langs de zijlijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek. Heeft echt totaal geen techniek. Om mismoedig van te worden als je die gast ziet spelen. Kan niet eens een bal kort aannemen en kort bij zich houden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En waar precies gaf ik aan dat het lijkt alsof ik Robben of Lavezzi zie dribbelen langs de zijlijn?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik snap het ook even niet, waarom ik jou quote.
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 07-11-2013 om 15:38:26#Feyenoord meldt dat Joey #Sleegers zijn contract met twee jaar heeft verlengd tot 2016 reageer retweet
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Joey Sleegers over een verlenging van zijn contract. De 19-jarige middenvelder, die beschikte over een aflopende verbintenis, zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder een overeenkomst die hem tot medio 2016 aan de club verbindt.
Sleegers speelt al sinds zijn twaalfde voor Feyenoord. De jeugdinternational maakt met ingang van dit seizoen voor het eerst vast deel uit van de eerste selectie. Feyenoord is tevreden over zijn ontwikkeling, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Joey is een kind van de club, in wie wij een dusdanig vertrouwen hebben dat we hem graag langer aan Feyenoord wilden verbinden. Hij krijgt de tijd om zich bij ons verder te ontwikkelen, we zullen hem rustig gaan brengen.’
Sleegers laat weten zeer blij te zijn met het vertrouwen van Feyenoord. ‘Het voelt heel goed om te weten dat ik langer bij deze club kan blijven en de tijd krijg om hier nieuwe stappen te maken. Voor mijn gevoel heb ik me dit seizoen al goed ontwikkeld, ik voel dat ik steeds sterker word. Dit jaar staat vooral in het teken van mezelf verder ontwikkelen, maar ik weet ook dat het snel kan gaan als je eenmaal een kans krijgt. Ik zie wat dat betreft de toekomst vol vertrouwen tegemoet en hoop snel mijn officiële debuut te kunnen maken.’
Zoiets zal wel gebeuren. Volgens mij was hij één van de jongens die afgelopen zomer niet naar Excelsior wilde. Nu ze wat beter draaien en, naar het schijnt, leuk voetballen, verwacht ik dat hij wel zal vertrekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)ntract-bij-feyenoord
Ben benieuwd wanneer hij eindelijk eens een keertje speeltijd krijgt. Nu met Bakkal erbij zou het misschien beter zijn om hem een half jaartje naar Excelsior te laten gaan? Daar loopt het weer aardig inmiddels (staan 6e geloof ik), denk dat hij daar meer leert (onder Tomasson) dan nog een half jaartje bij de reserves.
quote:Feyenoord kan zondag zorgen voor een bijzondere dubbel als het afrekent met AZ en eventueel de eerste plaats in de eredivisie overneemt.
De Rotterdammers bezetten eerder dit seizoen, op zaterdag 24 augustus, nog de laatste plek.
FC Twente was in de jaargang 1992/1993 de laatste club die in dezelfde jaargang zowel helemaal onderaan als helemaal bovenaan de lijst stond.
Om de eerste plaats te veroveren, is Feyenoord ook afhankelijk van de resultaten van Vitesse en FC Twente.
De equipe van coach Ronald Koeman kan verder voor een primeur zorgen. Nooit eerder heeft een club eerste gestaan in de eredivisie nadat het de eerste drie duels van de jaargang had verloren, zo becijferde Infostrada Sports.
Feyenoord (of Vitesse) kan trouwens al weer de zevende club worden die dit seizoen de ranglijst aanvoert, na Ajax, FC Groningen, PEC Zwolle, PSV, FC Twente en AZ.
Bij wedkantoor Unibet is Feyenoord duidelijk de favoriet voor de overwinning tegen AZ.
Op X2 wordt 1.82 uitgekeerd. Best een mooie odd. Ik denk dat ik maar weer een 'troostprijs' regel, want als het een 1 wordt maakt dat verloren geld me toch geen ruk uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef DonRaja het volgende:
Bij wedkantoor Unibet is Feyenoord duidelijk de favoriet voor de overwinning tegen AZ.
Ik heb nog nooit op wedstrijden gegokt. Ben al blij dat ik snap dat 1.82 betekent dat je 1.82x je inleg terug krijgt bij winst. (Toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op X2 wordt 1.82 uitgekeerd. Best een mooie odd. Ik denk dat ik maar weer een 'troostprijs' regel, want als het een 1 wordt maakt dat verloren geld me toch geen ruk uit.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op wedstrijden gegokt. Ben al blij dat ik snap dat 1.82 betekent dat je 1.82x je inleg terug krijgt bij winst. (Toch?)
quote:Een bijdrage van Het Legioen zal dit seizoen worden aangewend voor de aanschaf van een videosysteem, waarmee het voor de technische staf mogelijk wordt om al tijdens de rust van een wedstrijd beelden te kunnen vertonen van de eerste helft. Dat is de uitkomst van een verkiezing onder de leden van Het Legioen, die tot begin november hun voorkeur konden uitspreken over de bestemming van deze bijdrage. Dankzij het videosysteem kunnen tactische aanwijzingen voor de tweede helft van de wedstrijd direct aan de hand van videobeelden worden toegelicht.
In totaal ging ruim zestig procent van de uitgebrachte stemmen naar een videosysteem voor het eerste elftal. Iets meer dan een kwart van de stemmen werd uitgebracht op de optie om een substantiële bijdrage aan sfeeracties in het stadion te geven. De derde optie, de aanschaf van een echoapparaat voor de medische staf, kreeg iets meer dan tien procent van de stemmen.
Het Legioen bedankt alle leden die hun stem uit hebben gebracht hartelijk voor hun deelname. Het videosysteem voor de selectie van trainer Ronald Koeman zal zo spoedig mogelijk worden aangeschaft en geïnstalleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |