Telefoon staat niet eens aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Hoe Koeman loopt te bellen
onze schnabbelkoningquote:
Die acteerkwaliteitquote:
Ik ben ook nog niet echt overtuigd, maar hij deed het in de voorbereiding wel ok, en verder is het een jonge onvoorspelbare speler die een actie kan maken en kan scoren. Dan behoor je wel tot een selecte groep binnen deze selectiequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manu heeft nog absoluut niks laten zien. Ik snap die eerdere euforie over zijn kwaliteiten nog niet echt.
Eigenlijk een soort Cissé dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Manu is gewoon een bijzonder beperkte voetballer. Veel snelheid, doet alles op gevoel en te weinig op logica/overzicht.
Die jongen kijkt geregeld ook helemaal niet waar ie nou precies staat op het veld op het moment dat ie z'n versnelling start, ook bij de beloften vaak gezien dat ie ineens spurt en de bal zo inlevert omdat ie half naar beneden kijkend z'n sprints start en dan totaal geen overzicht meer heeft maar puur naar de bal blijft kijken.
Keihard schot, goede drive, prima startsnelheid. De rest is gewoon van het niveau Jupiler League.
Die schat ik eigenlijk hoger in.quote:
Hij verdient gewoon veel te veel.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Elan het volgende:
Cissé is wel heel erg snel afgeschreven i.m.o. iets te snel eigenlijk.
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?quote:
Kritiek is vrij breedgedragen hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?
Dat noem je ook wel opinierende journalistiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Immers, maar dit is gewoon pure stemmingmakerij. Hoe durft het AD zoiets online te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |