Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een systeem dat meegenomen kan worden?
Wat moet Blokland daar dan, nieuws op komst?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Maastoren het volgende:
17.30 De Grote Leider in FC Rijnmond
Laten we hopen van niet. Het optreden van Blokland bij de wereld draait door was al genant genoeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet Blokland daar dan, nieuws op komst?
GKL?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Maastoren het volgende:
17.30 De Grote Leider in FC Rijnmond
Helder. De voorgaande jaren deden we voor de lol mee, en een beetje om de spelersbus in te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
"Tijdens trainingskamp in Ermelo hebben we besproken: we gaan voor het kampioenschap"
Aldus Koeman.
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
"Tijdens trainingskamp in Ermelo hebben we besproken: we gaan voor het kampioenschap"
Aldus Koeman.
Hadden ze beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef heiden6 het volgende:
Aldus Koeman.
Inderdaad, nog meer druk op die spelersquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden ze beter niet kunnen doen.
Nou, niet echt. Moet-ie zeggen dan? Hoe het weer op zn bootje is? Laat die man lekker blijven dobberen joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zou nog interessant zijn om te kijken ook.
Grootste probleem is het gebrek aan kwaliteit en ervaring. Een leider moet gewoon elke wedstrijd een ruime voldoende halen. Daar begint het mee. Als je nog elke wedstrijd worstelt met jezelf kan je ook geen goede aanvoerder zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het huidige Feyenoord een lachwekkend zootje spelers met amper enige persoonlijkheid.. dat geldt echter voor de meeste ploegen tegenwoordig, dus je kan er niet eens al te kritisch op zijn.. maar alleen al dat gezemel over het aanvoerderschap.. kan me niet herinneren dat het ooit eerder een issue was bij Feyenoord.
Leuk concept. Heb een stuk of 5 vragen ingestuurd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef Merkie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)&utm_campaign=nieuws
Valt die jongen niet kwalijk te nemen natuurlijk dat hij hier komt voetballen. Hij doet zijn uiterste best. Als Feyenoordsupporters moeten we maar gewoon hopen dat we in de toekomst niet meer zulke spelers hoeven te halen, maar ik vind niet dat we Lexie door het slijk moeten halen.Ik heb oneindig veel meer respect voor Immers dan voor Cissé die voor een hoger salaris de bank warmhoudt terwijl hij al lang had kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou het ook fijn bij Feyenoord hebben met zo een riant salaris en zo weinig rendement gedurende een wedstrijd voor het elftal.Immers moet echt aan de eerste de beste die hem wil hebben met een grote strik verkocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |