Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.quote:
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclubquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Man, daar ga je toch niet voor je lol zitten. Kinderspeeltuin.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Dat blijkt wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclub
Ik heb liever dat hij gewoon goed voetbalt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet VEEL meer energie in de wedstrijd stoppen.
Dat ook. Maar dan moet je wel af en toe vrij lopen en jezelf aanbieden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij gewoon goed voetbalt.
Daar is hij wel het type voor idd.quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
100% dat HMF dit 'Nijhuis je moeder is een hoer' aanzwengelde.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
100% dat HMF dit 'Nijhuis je moeder is een hoer' aanzwengelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |