Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksbackquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:23 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. Op bijna elke positie hebben wij betere spelers.
wij zijn anders wel tevreden met Tevrede zoals je overal wel hebt kunnen lezenquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksback
Over welke spelers heb je het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld is AZ de betere, in de spits is AZ beter. De keeper is beter, en misschien de linksback
Ik zie het er niet aan af eerlijk gezegd, al hebben ze flink moeten inleveren van de zomer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:23 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. Op bijna elke positie hebben wij betere spelers.
Nou jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na zo'n uitspraak volgt vrijwel altijd een nederlaagquote:
Koeman: "Intern al gezegd dat we voor titel gaan"
Met het huidige competitieverloop is dit seizoen een uitgelezen mogelijkheid om de landstitel te veroveren, weet Feyenoord-trainer Ronald Koeman. In Rotterdam bestaat die doelstelling echter al langer.
De oefenmeester heeft dat naar buiten toe nooit verkondigd, omdat hij de druk bij zijn spelers weg wilde nemen. "Maar intern hebben wij in Ermelo op het trainingskamp al uitgesproken dat wij voor het kampioenschap gaan", zegt hij tegen RTV Rijnmond.
Feyenoord zal in dat geval wel beter moeten presteren dan het tot dusver heeft gedaan. Koeman is dan ook vaak ontevreden over de verrichtingen van zijn spelers. "Natuurlijk zijn er ook dingen waar je wel tevreden over bent. Maar een complete wedstrijd… die zijn er nog niet veel geweest."
"We krijgen te makkelijk goals tegen en zijn het seizoen slecht begonnen. Het is nog veel te vroeg om echt tevreden te zijn. We zijn slecht begonnen en hebben ons daarna goed hersteld. Met name over de wedstrijden tegen Go Ahead en Heracles ben ik ontevreden. We hebben daarin onnodig vijf punten weggegeven", aldus Koeman.
Vorige week al afgerekend met het 'als-de-concurrentie-punten-verspeelt-volgen-wij-dat-voorbeeld-syndroom', dus nu ook dit opzij zetten en gewoon winnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Na zo'n uitspraak volgt vrijwel altijd een nederlaag
Klopt. Zwolle uit werd dan ook verloren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort uitspraken is altijd het verschil tussen theorie en praktijk.. in theorie is dit seizoen inderdaad de uitgelezen kans om weer eens kampioen te worden. In de praktijk laten de spelers echter te vaak zien mentaal niet om te kunnen gaan met de druk van het moeten presteren. Dat we kampioen worden daar geloof ik dan ook niet echt in.. maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef eight het volgende:
[..]
Dicky is ook nog eens een hele laffe coach, dus dat kan bijna niet mis gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:01 schreef bamibij het volgende:
az is altijd bang in De Kuip, net als psv. 3-0.
Geeft ook wel aan hoe zwak verdedigend (omschakeling) Feyenoord is. Clasie is één van de weinigen die regelmatig een bal verovert, afgezien van de verdedigers die gewoon de spits van de bal houden.twitter:ShowMeFootball twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 15:04:15Van alle Eredivisieteams maakte Feyenoord (112) dit seizoen de minste onderscheppingen. AZ (201)de meeste. #feyaz reageer retweet
Dat gaat em morgen in ieder geval niet worden...quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu echt een keer eerste staan alstublieft.
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Hebben ze ook een lijst per speler? Nee zeker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
Geeft ook wel aan hoe zwak verdedigend (omschakeling) Feyenoord is. Clasie is één van de weinigen die regelmatig een bal verovert, afgezien van de verdedigers die gewoon de spits van de bal houden.twitter:ShowMeFootball twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 15:04:15Van alle Eredivisieteams maakte Feyenoord (112) dit seizoen de minste onderscheppingen. AZ (201)de meeste. #feyaz reageer retweet
Voor hem natuurlijk het mooiste duel om te bezoeken in Nederland gezien zijn verleden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Gewoon naar De Kuip. Iemand een seizoenskaart over?quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
reageer retweet
Tsja, ze zijn wel steeds dieper gezakt natuurlijk. Onder die vorige trainer leek het nog ergens op.quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hoe kan Feyenoord nou niet hebben gewonnen van NEC?![]()
Maak ik me niet druk over meer, is toch elke week.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
Te Vrede
Jammer dat Lexie weer speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |