Voor hem natuurlijk het mooiste duel om te bezoeken in Nederland gezien zijn verleden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Gewoon naar De Kuip. Iemand een seizoenskaart over?quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Muto het volgende:
Ron Vlaartwitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 10-11-2013 om 11:13:28Onderweg naar #Nederland voor #Oranje. Weet iemand iets waar ik naar toe kan vanmiddag rond de klok van half 5? #Rotterdam #FeyAz
reageer retweet
Tsja, ze zijn wel steeds dieper gezakt natuurlijk. Onder die vorige trainer leek het nog ergens op.quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Hoe kan Feyenoord nou niet hebben gewonnen van NEC?![]()
Maak ik me niet druk over meer, is toch elke week.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
Te Vrede
Jammer dat Lexie weer speelt.
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.quote:
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclubquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Man, daar ga je toch niet voor je lol zitten. Kinderspeeltuin.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
Dat blijkt wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, blijkbaar vinden ze Feyenoord belangrijker dan hun eigen amateurclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |