Ik zie geen toegevoegde waarde. Heeft 2 redelijke wedstrijden gespeeld, laat hem maar weer lekker naar belgië gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Armenteros heeft best zn waarde gehad in wedstrijden. Achabar heeft voor altijd het fysiek van een jeugdspeler. Heb je niets aan.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710quote:Het "legioen" kutter dan kutst. Vocaal verreweg het zwakste uitvak dit seizoen. Begint op bioscooppubliek te lijken.
Het vak heeft maar 400 plaatsen. Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
Feyenoord heeft wel weten te bewerkstelligen dat het uitvak niets meer is.
[..]
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710
Het gaat niet om het aantal plaatsen, maar de mensen die er plaatsnemen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het vak heeft maar 400 plaatsen. Wat verwacht je dan
Dus wacht ff... het was óns uitvak dat werd uitgemaakt voor Ajax-publiek?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Happel het volgende:
Feyenoord heeft wel weten te bewerkstelligen dat het uitvak niets meer is.
[..]
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=463.msg43710#msg43710
Nou, niet dus. Vooral de eerste helft was het beschamend. Het uitvak werd continue beschampt door het thuispubliek. Geen enkele respons. Het bleef gewoon stil, afgezien van een tiental mensen die wel wat probeerde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Multiply het volgende:
Ik zal wel selectief gehoor hebben, maar ik heb de feyenoordsupporters meer lawaai horen maken dan die cambuursupporters die een beetje klapten.
Vooral in de eerste helft waar Feyenoord duidelijk de mindere was hoorde je amper iets uit het Feyenoordvak komen. Wat wel jammer is, want dat is één van de krachten van Feyenoord. Het publiek en de steun die je eruit krijgt. Tweede helft was wel iets beter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef Multiply het volgende:
Ik zal wel selectief gehoor hebben, maar ik heb de feyenoordsupporters meer lawaai horen maken dan die cambuursupporters die een beetje klapten.
Klopt, blijft zonde van dat puntensysteem. Enerzijds hebben zij het 'verdiend' door hun bezoeken, maar zo krijg je een selecte, murw gebeukte groep die tweewekelijks mak in een bus een wedstrijd in een kooi bezoekt, moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, niet dus. Vooral de eerste helft was het beschamend. Het uitvak werd continue beschampt door het thuispubliek. Geen enkele respons. Het bleef gewoon stil, afgezien van een tiental mensen die wel wat probeerde.
Het is een tam vak, wat niet representatief is voor wat je regelmatig bij thuiswedstrijden meemaakt. Doodzonde eigenlijk...
Slechte instelling dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Lekker boeiend dat uitvak. Is toch al jarenlang zo dat in de kleine uitvakken de combibejaarden plaatsnemen die overal maar klakkeloos instappen.
Ja ach. In de meeste gevallen snap ik best dat je in zo'n combi stapt. Als je zelf de connecties niet hebt, je het eigenlijk wel fijn vind dat je door een vrouwelijke steward met kort haar de les wordt gelezen in een bus. Allemaal prima.quote:
Goh, beetje jammer dit...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)klad-met-ajax-leuzen
Reactie op de foto van de Feyenoord handdoek in de arena
Wat was dat een puinhoop.quote:
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit wie je hebt, ze kunnen er allemaal geen fuck van.
Nee, maar als je de laatste jaren de Eredivisie gevolgd hebt weet je wel waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?
Was dat Nijhuis? In dat geval zijn we safe, we spelen thuis...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan heb jij van de week Utrecht niet gezien zeker?
Terugkijken dan, dan weet je waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, maar als je de laatste jaren de Eredivisie gevolgd hebt weet je wel waar ik het over heb.
Nee was Kamphuis. Die heeft ook een weekendje vrij gekregen. Maar verder /carequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat Nijhuis? In dat geval zijn we safe, we spelen thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |