abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 13:33:47 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132821436

quote:
Assassin's Creed 4 Black Flag, the successor to Assassin's Creed 3, will be released on Xbox 360, PlayStation 3 and Wii U on October 29th 2013 and Playstation 4 on a so far unannonced date. Assassin's Creed 4 will take place in 1715 in the Caribbean, featuring new locations. Assassin's Creed 4 stars a new protagonist, pirate and Assassin Edward Kenway, grandfather of Connor of Assassin's Creed 3.

quote:
Assassins Creed 4: Black Flag everything you need to know

Article by Craig Owens

Ubisoft might have spent this weekend leaking like a particularly unseaworthy tub, but theres more to Assassins Creed 4: Black Flag than a CGI trailer of Blackbeard nursing a pint of grog. Ive seen the game, spoken with the lead designers, and written an in-depth feature for the next issue of PC Gamer. In the meantime, however, here are some of the most important things we know about Assassins Creed IV: Black Flag plus some of the saltiest screenshots to sail Photoshops choppy seas.

Theres no more Connor

Connor Kenway seemed like a really nice guy. A reliable chap. I mean, Id definitely want him on my side in a revolutionary war. But then, of course, the fighting would stop and Connor would look at me with those soulful eyes, waiting for an invitation to the tavern that was never going to arrive. Because hes achingly earnest, overly whiny, and rather boring.

But Edward Kenway, Black Flags lead, seems designed to inject some Ezio-ish swagger back into the series. Hes cocksure, brash and rebellious, and more concerned with plundering treasure than becoming an errand boy in other peoples conflicts. Hes the centre of a game appears to be more about his and the players ambitions rather than demands from the supporting cast.

Its a proper pirate game

Black Flag is piratical adventure with the kind of budget and push behind it you simply wouldnt see if it didnt have Assassins Creed licence attached. And while Id love to see Ubisoft Montreal work on a nautical swashbuckler that doesnt have a wrist-mounted blade hidden up its sleeve, Black Flag is taking its theme very seriously.

We think AC is the perfect franchise to tackle piracy, creative director Jean Guesden explained. The game is set towards the end of the Caribbean piracy era, kicking off in 1713 when treaties between the British, Spanish and French navies have led to relatively stability in the region but left thousands of British sailors out of work. Ubisoft is promising a story without the glossy sheen of pirate clichés: No hooks, no parrots and no walking the plank. But some Assassins, admittedly.

Theres a whole ocean to explore

Our teams are ready to deliver a game that merges land and sea like never before, Jean claims. And the emphasis really is on the sea: Black Flags world map is a splintered archipelago rather than a few cities surrounded by countryside, with over fifty unique locations you can sail to aboard Edwards ship: the Jackdaw. Structurally, its the biggest change to the series since Assassins Creed began, and moves the focus away from flowing parkour towards a different, grander kind of freedom.

Weve really put a lot of attention to make this world unified and unique and real, lead game designer Ashraf Ismail explains, so the ability to go from ship to land, from ship to ship and from land to ship will be one fluid loop. We really want to make one, naval open world game.

Naval battles will be improved

Ship versus ship combat was one of the best things about Assassins Creed III, but Ashraf dismisses its presence in Connors adventure as a tease. To be honest, its a bit worrying that a headline feature in one years release can be subsequently a presented as nothing more than an interactive trailer a few months later. But Ill forgive Ubisoft this once since Black Flags combat sounds promising, based as it is around switching your strategy to counter various kinds of ship, and leaping seamlessly from your vessel to theirs in order to finish off the crew.

Desmond is gone

Its a shame to see Nolan North miss out on work, but therell be no Desmond Miles in ACIV. If youre one of many who would prefer to see Assassins Creed drop the present day frame narrative altogether, however, youre going to be disappointed, especially since youre about to personally star in it.

ACIVs framing device is a continuation [of the previous present day story], Jean explains, but our fictitious world has now merged with the real world, and we want you to part of the AC universe. The set up was hinted at during ACIIIs post-credits gameplay: evil Templar front Abstergo has opened up an entertainment division, and youre an employee for the company testing one of their Animus-inspired devices.

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 13:35:09 #2
Brabo Bastard
pi_132821467
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:54 schreef eight het volgende:

[..]

Ik zit nu op 38 uur maar er moet nog heel wat gebeuren.
In geen enkele AC game heb ik zoveel tijd gestoken als in deze.
Dankzij GTA, Fifa 14 en nu Black flag begin ik steeds meer leef-je-nog berichtjes te krijgen :P

Komt trouwens regelmatig voor dat ik overdag die piratenliedjes gewoon in m'n hoofd heb zitten ;(

[..]

Ik heb er nu verschillende geprobeerd maar ik vind er geen enkele leuk :(
Nog voordat ik me kan verstoppen word ik al aangevallen door de haaien, om gek van te worden.

Speel je die elite ontwerpen vrij door alle collectables op zo'n zeelocatie te verzamelen of ligt het ontwerp ergens verstopt?
Als je alle collectables vind op de zeelocatie, dan speel je het ontwerp vrij inderdaad.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132821629
Ik had die fragment al getagged Thijs, ik weet ook waar hij ligt en kan hem zien, maar ik weet niet hoe ik er moet komen ;(
pi_132821898
13 uur, 22% en nu maar verder met het verhaal. Schip helemaal verbeterd op alle elite shit na. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:11:03 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132822273
reeksfaal
Ok stelletje hokboeren
pi_132822481
Ik ben onverwachts helemaal verliefd geworden op dit spel _O_
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:10:12 #7
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_132825444
Heb nu 25% erop zitten en ja, ik vind het zeker anders dan voorgaande delen omdat Edward geen mentor heeft en gewoon lekker doet waar ie zin in heeft en alles voor geld doet. :D
Het is patat.
pi_132826953
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:19 schreef Zolder het volgende:
Ik ben onverwachts helemaal verliefd geworden op dit spel...
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef Evi_90 het volgende:
...omdat Edward geen mentor heeft en gewoon lekker doet waar ie zin in heeft en alles voor geld doet. :D
Eerst dacht ik: /meh, na Revelations was het aloude parkourgebeuren weg als focus en had het gewoon niet de grandeur van 1 stad waarin alles zich afspeelt. Dus in hoeverre gaat AC4 dan wel tof worden? Maar als liefhebber v/h begin ondanks alle quircks die er in zaten en die soms nog steeds niet verholpen zijn, vind ik AC4 meesterlijk want zie bovenstaande quotes :Y Heerlijke spin-off in de serie en gewoon beetje piraat spelen, andermans schip laten kelderen of enteren en rum zuipen/schatten zoeken. Wel zo verfrissend na alle voorgaande delen. Maar ze mogen van mij ook nog wel een uitbreiding voor AC3 uitbrengen gesitueerd in andere steden en/of andere frontier bij Texas in de buurt bijv. Goed, dan neigt het miss meer naar Red Dead Redemption en zulks, maar ach. Cowboys en piraten zijn gewoon tof :)
mag het weten
pi_132827393
Net mijn eerste legendary gezonken :D La Dame Negra is niet meer _O_
  zaterdag 2 november 2013 @ 17:26:12 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132827434
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:24 schreef Michhas het volgende:
Net mijn eerste legendary gezonken :D La Dame Negra is niet meer _O_
Netjes _O_

zo maar even geld verdienen om upgrades te kijgen :P

Heeft iemand de mp al gedaan?
pi_132827568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Heeft iemand de mp al gedaan?
Ik moet AC3 nog uitspelen (had na Revelations geen puf meer zoals ik wel had met AC1/2/Brotherhood) dus ik doe voorlopig enkel wolf pack in multiplayer bij AC4. En das vet chill :D Andere multiplayer modi zoals quick match vind ik saai, er is gewoon geen teamwork bij willekeurige mensjes in een team proppen.
mag het weten
pi_132827655
En nummer 2 ook gezonken *O*
Die was toch wel een stuk makkelijker :o
pi_132827675
Weet iemand waar je die plannen voor de elite harpoon kan vinden? Welke coördinaten bedoel ik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 2 november 2013 @ 17:42:28 #14
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132827765
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef Michhas het volgende:
En nummer 2 ook gezonken *O*
Die was toch wel een stuk makkelijker :o
Hoeveel % upgrades heeft je schip?
pi_132827933
En nu nummer 3 ook neer :') Alleen El Impulo rechts boven in de map nog :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoeveel % upgrades heeft je schip?
Armor, broadside cannons, chase cannons, ram strength, round shot en chain shot strength, mortars, swivels en fire barrel strength zijn helemaal geupgrade.
Moet nog 3 storage upgrades en een heavy shot upgrade.

Vooral armor, broadside en chase canons, swivels, mortars en ram strength zijn belangrijk. En dan met name ram strength, kwam er net achter dat je met een beuk met je ram tegen die legendaries minimaal evenveel damage doet als 2/3 vuursalvo's of mortars. Flink beuken dus :P

Op naar El Impulo!
pi_132827957
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar je die plannen voor de elite harpoon kan vinden? Welke coördinaten bedoel ik.
Zou ik zo niet weten, maar het komt wel uit een van de shipwrecks.
  zaterdag 2 november 2013 @ 17:53:36 #17
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828014
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef Michhas het volgende:
En nu nummer 3 ook neer :') Alleen El Impulo rechts boven in de map nog :D

[..]

Armor, broadside cannons, chase cannons, ram strength, round shot en chain shot strength, mortars, swivels en fire barrel strength zijn helemaal geupgrade.
Moet nog 3 storage upgrades en een heavy shot upgrade.

Vooral armor, broadside en chase canons, swivels, mortars en ram strength zijn belangrijk. En dan met name ram strength, kwam er net achter dat je met een beuk met je ram tegen die legendaries minimaal evenveel damage doet als 2/3 vuursalvo's of mortars. Flink beuken dus :P

Op naar El Impulo!
Dat wist ik en diegene waar je nu doorheen gaat ramt je ook echt een kut ding ;(
pi_132828149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat wist ik en diegene waar je nu doorheen gaat ramt je ook echt een kut ding ;(
Ja daar kwam ik net achter ja ;(

En zijn ram is groter, dus als we frontaal tegen elkaar aan varen wint hij altijd _O-
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:07:06 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828287
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:59 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja daar kwam ik net achter ja ;(

En zijn ram is groter, dus als we frontaal tegen elkaar aan varen wint hij altijd _O-
_O-

Als je bij kenways fleet ding verder komt moet je op gegeven moment 70 cargo vervoeren hoe doe je dat want die Man o Wars gaan maar tot 40?
pi_132828316

Nailed it *O*
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:08:26 #21
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828327
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Nailed it *O*
Nice
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:12:04 #22
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132828420
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Eerst dacht ik: /meh, na Revelations was het aloude parkourgebeuren weg als focus en had het gewoon niet de grandeur van 1 stad waarin alles zich afspeelt. Dus in hoeverre gaat AC4 dan wel tof worden? Maar als liefhebber v/h begin ondanks alle quircks die er in zaten en die soms nog steeds niet verholpen zijn, vind ik AC4 meesterlijk want zie bovenstaande quotes :Y Heerlijke spin-off in de serie en gewoon beetje piraat spelen, andermans schip laten kelderen of enteren en rum zuipen/schatten zoeken. Wel zo verfrissend na alle voorgaande delen. Maar ze mogen van mij ook nog wel een uitbreiding voor AC3 uitbrengen gesitueerd in andere steden en/of andere frontier bij Texas in de buurt bijv. Goed, dan neigt het miss meer naar Red Dead Redemption en zulks, maar ach. Cowboys en piraten zijn gewoon tof :)
Dit houdt het denk ik ook leuk NA het uitspelen. Normaal heb je dan wachters waar je mee kan knokken maar nu lijkt dat het veel leuker blijft :P
pi_132828449
Ik weet niet hoe je die cargo moet vervoeren, misschien meerdere schepen sturen?
Heb nog niet zoveel gedaan met die fleet, vind het niet zo boeiend eigenlijk en de beloningen die je er voor krijgt vind ik erg laag.
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:14:34 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet hoe je die cargo moet vervoeren, misschien meerdere schepen sturen?
Heb nog niet zoveel gedaan met die fleet, vind het niet zo boeiend eigenlijk en de beloningen die je er voor krijgt vind ik erg laag.
Maar de tijd gaat gewoon door dus als ik 10 schepen stuur en elk brengt meer dan 1k geld mee terug terwijl ik slaap :P
pi_132828718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar de tijd gaat gewoon door dus als ik 10 schepen stuur en elk brengt meer dan 1k geld mee terug terwijl ik slaap :P
Dat is waar. Misschien toch maar eens verder oppakken dan :P

Ik mis voor mijn laatste 4 Jackdaw upgrades nog de elite plans, maar ik heb alle shipwrecks al helemaal gedaan en zou niet weten waar je die plans nog meer kan vinden. Iemand een idee?
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:26:17 #26
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828824
Als je Jackdaw cargo upgrade doet krijg je het ook in je fleet _O-
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:32:24 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132828995
oh shit 2 Man o Wars 1 voor Engeland en 1 voor Spanje eens zien of ze gaan vechten :)

edit: en ja hoor _O-
pi_132829045
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:50 schreef Michhas het volgende:

[..]

Zou ik zo niet weten, maar het komt wel uit een van de shipwrecks.
Ja, weet ik. :P Maar welke, dat is de vraag.
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:50:06 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132829472
Jezus 4e Man o' War ik kom er niet vandaan :')
pi_132831008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, weet ik. :P Maar welke, dat is de vraag.
Ik denk wel eentje op de noordelijke helft van de map, had die plan al vrij vroeg en ben pas laat de wrecks in het zuiden gaan doen.
pi_132831025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:50 schreef Friday12 het volgende:
Jezus 4e Man o' War ik kom er niet vandaan :')
Fucking vet als ze elkaar helemaal aan gort knallen :D Duurt alleen wel lang :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:04:26 #32
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132832283
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Michhas het volgende:

[..]

Fucking vet als ze elkaar helemaal aan gort knallen :D Duurt alleen wel lang :P
Yup had ze maar een handje geholpen })
pi_132835276
Stopt de muziek bij jullie ook zodra jullie gaan boarden? Beetje jammer, maakt het minder spannend. :+
pi_132837118
Godver, ac4 of gta5 of bf4 :'(
pi_132838114
Eerste Man o' War overgenomen. _O_
pi_132838367
Iemand er trouwens al achter hoe je de fleet missions sneller kunt laren verlopen? Vrienden toevoegen op uPlay doet blijkbaar niet zo veel.
pi_132838643
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
Iemand er trouwens al achter hoe je de fleet missions sneller kunt laren verlopen? Vrienden toevoegen op uPlay doet blijkbaar niet zo veel.
Die vrienden moeten dat doen in hun fleetscherm. Dan kun je elkaar fire barrels geven, missies versnellen en dat soort shit. Zij zien dan jouw schepen op hun fleetmap, en kunnen er dan dingen mee doen.

Story net uitgespeeld, gros van de achievements ook al binnen, ik zal hem ergens volgende week wel wegleggen denk ik.
pi_132839373
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Michhas het volgende:

[..]

Die vrienden moeten dat doen in hun fleetscherm. Dan kun je elkaar fire barrels geven, missies versnellen en dat soort shit. Zij zien dan jouw schepen op hun fleetmap, en kunnen er dan dingen mee doen.

Story net uitgespeeld, gros van de achievements ook al binnen, ik zal hem ergens volgende week wel wegleggen denk ik.
Ik zie anders alleen mijn eigen schepen, raar. :N
pi_132839395
Heb ook maar één vriend, dus misschien dat het haar schuld is.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 23:15:25 #40
Brabo Bastard
pi_132840622
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Nailed it *O*
Nice! ^O^
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:43:05 #41
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132841506
Berserker darts _O-

net 2 warehouses geplunderd zonder 1 iemand zelf te vermoorden _O_
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 00:19:36 #42
Brabo Bastard
pi_132842692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Berserker darts _O-

net 2 warehouses geplunderd zonder 1 iemand zelf te vermoorden _O_
Die zijn leuk inderdaad :D

Denken ze de Hulk te zijn en worden ze vervolgens neergesabeld, tenzij je zo'n zware jongen een prikje geeft :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132842782
Ik heb het spel nu uitgespeeld, en ik heb het idee dat een volgend deel wel eens in London af zou kunnen spelen.
pi_132842996
Trouwens toen ik m uit had kreeg ik een map te zien met daarop de locaties van naval contracts, templar hunt missions en assassin contracts. Maar nu kan ik die niet meer vinden, op de gewone map staan deze niet. Waar kan ik zien waar die zijn?
  zondag 3 november 2013 @ 01:24:25 #45
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132843990
Net uitgespeeld. Toch wel een stuk charismatischer karakter dan die kut-indianen kleinzoon van 'm. Wat een mooie lul die Kenway. _O_

Mooi einde ook, niet echt focussen op tempeliersrommel maar meer op de main character.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 3 november 2013 @ 01:28:13 #46
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132844038
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 00:22 schreef Zolder het volgende:
Ik heb het spel nu uitgespeeld, en ik heb het idee dat een volgend deel wel eens in London af zou kunnen spelen.
Denk het niet. No way dat ze dat hele scheepsgedeelte er weer uit gaan slopen. Dat kunnen ze niet doen. In mijn ervaring zijn er in deze reeks alleen maar features bijgekomen die bijdragen aan gameplay, eigenlijk nooit afgegaan. Bijvoorbeeld die touwsperen. Absoluut niet logisch voor een piraat, maar hij heeft ze wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 november 2013 @ 01:29:40 #47
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132844056
Oja, de Jackdaw ziet er trouwens echt teringnice uit met elite pantser erop. _O_
pi_132844195
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 01:24 schreef Kutmanager het volgende:
Net uitgespeeld. Toch wel een stuk charismatischer karakter dan die kut-indianen kleinzoon van 'm. Wat een mooie lul die Kenway. _O_

Mooi einde ook, niet echt focussen op tempeliersrommel maar meer op de main character.
True, ik heb mezelf wel eens afgevraagd wat Edward van zijn kleinzoon Connor zou vinden. _O-
  zondag 3 november 2013 @ 10:31:16 #49
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_132846766
Assassin's Creed 2 vond ik de beste van de serie .
Maar ik heb Assassin's Creed IV Black Flag nog niet gespeeld en twijfel om deze te kopen .
In het algemeen vind ik het verhaal in deze niks aan en de menu opbouw wat complex .
Dat tijdreizen houw ik helemaal niet van en zie liever een verhaal in hetzelfde tijdperk .
De herhalende gameplay gaat op den duur ook vervelen omdat elk jaar weer hetzelfde is .
Maar omdat Assassin's Creed IV Black Flag weer een heel andere setting heeft dan zijn voorgangers en de reviews schrijven van een totaal los staande Assassin's Creed game krijg ik wel de neiging om deze game te gaan kopen .
Dan zijn voor mij de pluspunten :
Geen stom verhaal met desmond's miles
Nu een mooie open world game
The Caribbean lijkt mij uitdagend en sfeervol

[ Bericht 6% gewijzigd door abruzzese op 03-11-2013 10:32:27 (spelling fout) ]
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_132847188
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:31 schreef abruzzese het volgende:
desmond's miles
_O- :') :'(
  zondag 3 november 2013 @ 12:00:54 #51
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_132848410
Vanmiddag maar weer een paar uurtjes aan wijden. :)
Het is patat.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 14:19:24 #52
Brabo Bastard
pi_132851898
Gisteren alle forten en zeecontracten gedaan. Heb nu de gouden pistolen die er best vet uitzien en nog best sterk zijn ook :P

Jackdaw is al een flink eind geupdgrade, en ik denk dat ik eens zo'n legendary ga verschalken :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132852288
Hoe kunnen jullie al spelen, terwijl het nog 2 weken duurt op steam voordat ie er is? :')
pi_132852498
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe kunnen jullie al spelen, terwijl het nog 2 weken duurt op steam voordat ie er is? :')
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Xbox/PS3 versies zijn al uit :'(
pi_132852525
Hoe kan ik trouwens die gratis uplay code vinden op xbox live?
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 14:35:54 #56
Brabo Bastard
pi_132852613
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan ik trouwens die gratis uplay code vinden op xbox live?
Geen idee. Marketplace?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132852619
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Romanus het volgende:

[..]

[..]

Xbox/PS3 versies zijn al uit :'(
:'( :'(
pi_132852723
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geen idee. Marketplace?
Kan m daar niet vinden, alsof ze expres iets gratis diep hebben weggestopt. Want al het betaalde kan ik wel vinden :'\
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 14:39:57 #59
Brabo Bastard
pi_132852815
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Zolder het volgende:

[..]

Kan m daar niet vinden, alsof ze expres iets gratis diep hebben weggestopt. Want al het betaalde kan ik wel vinden :'\
Bij mij zat de code er gewoon bij. Of je moet op de site van Uplay zelf even kijken als het niet op de MP staat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132853806
Zo, verhaallijn uitgespeeld, legendaries aan Neptunus gedoneerd en een aantal elite-upgrades gekocht. Nu weer het gebruikelijke zwarte gat dat elke AC heeft na de storyline, even kijken of de multiplayer wat is en anders op naar Marktplaats. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 15:04:59 #61
Brabo Bastard
pi_132853945
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef TJV het volgende:
Zo, verhaallijn uitgespeeld, legendaries aan Neptunus gedoneerd en een aantal elite-upgrades gekocht. Nu weer het gebruikelijke zwarte gat dat elke AC heeft na de storyline, even kijken of de multiplayer wat is en anders op naar Marktplaats. :P
MP speel ik niet in AC. Gelukkig weinig achievements voor MP en dat is maar goed ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132854762
Dat einde he..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 november 2013 @ 15:47:06 #63
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132855508

Mooie voor in de OP, denk alleen dat deze uitspraak beter bij Kenway zou passen: "Give me freedom or give me the rope. For I shall not take the shackles that subjugate the poor to uphold the rich."
- John Goldenwolf
  zondag 3 november 2013 @ 15:50:28 #64
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132855623
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:38 schreef Zolder het volgende:

[..]

True, ik heb mezelf wel eens afgevraagd wat Edward van zijn kleinzoon Connor zou vinden. _O-

Wel jammer op zich, want ook Connor had teringveel potentie.
pi_132857699
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef TJV het volgende:
Dat einde he..

SPOILER
Nou, dat duurt nog wel een aantal jaar hoor. En zijn dochter wordt gered door haytham.
pi_132860603
I've seen him clear the deck of a Spanish galleon like it were nothing

Fighting like a devil, dressed as a man
pi_132863153
Ik heb ineens een throwing knife. _O- Iemand anders die dat heeft gehad? :P
pi_132863251
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Haha ja, die heb ik bewaard voor een speciale gebeurtenis. :P
pi_132863927
quote:
Hoe kom je daar dan aan? :D
  zondag 3 november 2013 @ 19:50:23 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132863979
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik had er eens eentje op een schip toen ik gevangen was genomen ergens aan het begin :P
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 19:58:44 #71
Brabo Bastard
pi_132864323
quote:
Nee, helaas niet. Maar ik heb meer lol met dat pijltjes schieten met die blaaspijp :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132864929
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Smugglers Den nabij een scheepswrak. Waarschijnlijk kreeg ik hem foor te looten omdat ik geen wapens had.
  zondag 3 november 2013 @ 20:56:12 #73
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132867058
quote:
Ja, ik heb hem bewaard om een hond mee dood te gooien, want ik haat honden.

Katten. _O_
pi_132868073
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem bewaard om een hond mee dood te gooien, want ik haat honden.

Katten. _O_
De katten kan je anders niet aaien. :{w
pi_132870604
pi_132872223
quote:
Beste shanty uit de game _O_
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 22:33:54 #77
Brabo Bastard
pi_132873512
quote:
Prachtig ja O+

Ik skip door de songs heen om die als eerste te luisteren als ik op zee zit :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132873753
Die is mooi ja. :Y Maar Lowlands Away is toch wel mijn favoriet. :P
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 22:47:43 #79
Brabo Bastard
pi_132874358
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Die is mooi ja. :Y Maar Lowlands Away is toch wel mijn favoriet. :P
Drunken Sailor weet ook wel een glimlach op mijn gezicht te toveren :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132874610
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 23:00:39 #81
Brabo Bastard
pi_132875044
quote:
"Das ist mein Frau!" :D

Prachtig _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132879440
Godver! Dat onder water zwemmen bij die scheepswrakken vind ik behoorlijk lastig. Ik word steeds aangevallen door die haaien. Is er een mogelijkheid om die uit te schakelen?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 4 november 2013 @ 01:35:03 #84
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132879601
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 01:21 schreef CoExist het volgende:
Godver! Dat onder water zwemmen bij die scheepswrakken vind ik behoorlijk lastig. Ik word steeds aangevallen door die haaien. Is er een mogelijkheid om die uit te schakelen?
Ja, met een 18e eeuwse tazer.
pi_132882250
quote:
6s.gif Op zondag 3 november 2013 01:28 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Denk het niet. No way dat ze dat hele scheepsgedeelte er weer uit gaan slopen. Dat kunnen ze niet doen. In mijn ervaring zijn er in deze reeks alleen maar features bijgekomen die bijdragen aan gameplay, eigenlijk nooit afgegaan. Bijvoorbeeld die touwsperen. Absoluut niet logisch voor een piraat, maar hij heeft ze wel.
Juist daarom is Engeland / Londen een geweldige plek voor een volgend deel! De zeestrijd op de Noordzee tussen de Engelsen en Nederlanders is legendarisch. Admiraal de Ruyter die met zijn vloot de Thames opzeilt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Raid_on_the_Medway

Aan de andere kant kan het 17de eeuwse Amsterdam dus ook een mooie speelstad zijn. Of Londen én Amsterdam.
PWBF
  maandag 4 november 2013 @ 11:32:47 #86
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132883678
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Juist daarom is Engeland / Londen een geweldige plek voor een volgend deel! De zeestrijd op de Noordzee tussen de Engelsen en Nederlanders is legendarisch. Admiraal de Ruyter die met zijn vloot de Thames opzeilt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Raid_on_the_Medway

Aan de andere kant kan het 17de eeuwse Amsterdam dus ook een mooie speelstad zijn. Of Londen én Amsterdam.
Uhm nee. Dat is mss legendarisch in Nederland. In de rest van de wereld heeft Engeland er wel voor gezorgd dat iedereen het vergeten is. :')
pi_132884143
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Uhm nee. Dat is mss legendarisch in Nederland. In de rest van de wereld heeft Engeland er wel voor gezorgd dat iedereen het vergeten is. :')
Zij gewoon duidelijk gedocumenteerd, onder andere op Wikipedia. Dat het niet in de reguliere schoolboekjes staat, hoeft nog niet te betekenen dat het niet in een AC spel kan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anglo-Dutch_Wars

Het lijkt me een mooie setting, om eerlijk te zijn en genoeg ruimte voor zeeslagen.
PWBF
  maandag 4 november 2013 @ 12:00:10 #88
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132884316
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zij gewoon duidelijk gedocumenteerd, onder andere op Wikipedia. Dat het niet in de reguliere schoolboekjes staat, hoeft nog niet te betekenen dat het niet in een AC spel kan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anglo-Dutch_Wars

Het lijkt me een mooie setting, om eerlijk te zijn en genoeg ruimte voor zeeslagen.
Reken er maar niet op. Dan doen ze eerder de Franse revolutie.
pi_132887737
Oké, blijkbaar gaat dat fleet gedoe dus toch via PSN. :') Wie wil me toevoegen? :) PSN: Rezania93
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 14:03:33 #90
Brabo Bastard
pi_132887763
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Oké, blijkbaar gaat dat fleet gedoe dus toch via PSN. :') Wie wil me toevoegen? :) PSN: Rezania93
Zit zelf op XBL dus helaas :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132887852
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zit zelf op XBL dus helaas :P
Jammer. Wil 100% halen, dus heb echt nog een shitload aan geld nodig voor allerlei zooi, en dan is het wel zo handig als de fleet wat sneller werkt. :P

Iemand die trouwens weet hoe je de elite sails kan krijgen? In het spel staat "Redeem on uPlay", maar daar kan ik ze niet vinden.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 14:08:22 #92
Brabo Bastard
pi_132887945
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jammer. Wil 100% halen, dus heb echt nog een shitload aan geld nodig voor allerlei zooi, en dan is het wel zo handig als de fleet wat sneller werkt. :P

Iemand die trouwens weet hoe je de elite sails kan krijgen? In het spel staat "Redeem on uPlay", maar daar kan ik ze niet vinden.
Dat heeft te maken dacht ik met het aantal Uplay punten dat je hebt. Het is dacht ik een beloning die je kan verzilveren, want ik heb ze wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132888114
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat heeft te maken dacht ik met het aantal Uplay punten dat je hebt. Het is dacht ik een beloning die je kan verzilveren, want ik heb ze wel.
Ah, het is blijkbaar onderdeel van het duurste pakket. Ik las alleen iets over een multiplayer skin de eerste keer. :P
pi_132891764
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Dan doen ze eerder de Franse revolutie.
Parijs zou ook een goede lokatie zijn, maar veel minder gericht op zee dan de strijd tussen de Engelsen en de Nederlanders. Je gaf zelf aan dat het scheepvaartelement moet blijven.
PWBF
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 16:02:33 #95
Brabo Bastard
pi_132891855
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ah, het is blijkbaar onderdeel van het duurste pakket. Ik las alleen iets over een multiplayer skin de eerste keer. :P
En dat ook ja :P

Gisteren een legendarisch schip gevonden.

Met een stel mortieren waar je U tegen zegt.

Zelfs met mijn elite pantser ging het niet :')
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 16:03:33 #96
Brabo Bastard
pi_132891895
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Parijs zou ook een goede lokatie zijn, maar veel minder gericht op zee dan de strijd tussen de Engelsen en de Nederlanders. Je gaf zelf aan dat het scheepvaartelement moet blijven.
De vraag is of ze dat ook doen. Misschien zijn ze nu wel bezig met een heel ander element. Al hoop ik dat niet want ik ben het ermee eens dat het scheepvaartgedeelte echt enorm goed is uitgewerkt.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2013 @ 16:32:12 #97
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132892885
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

True. 80 jarige oorlog zou wel kunnen op zich, maar dan zal de focus zeker niet liggen op Holland-Engeland. Eerder op Spanje-Engeland-Holland-Frankrijk. In die volgorde. :+
  maandag 4 november 2013 @ 16:33:18 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132892930
Volgens ign de beste na deel twee in de reeks marketing stunt of terecht?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 16:37:06 #99
Brabo Bastard
pi_132893053
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens ign de beste na deel twee in de reeks marketing stunt of terecht?
Terecht. Veel reviews prijzen het deel de hemel in als een verbetering van 3.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 16:37:59 #100
Brabo Bastard
pi_132893080
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

True. 80 jarige oorlog zou wel kunnen op zich, maar dan zal de focus zeker niet liggen op Holland-Engeland. Eerder op Spanje-Engeland-Holland-Frankrijk. In die volgorde. :+
Maar dan wel een Nederlands assassin :D

Straks krijgen we een AC waarin we Balthasar Gerards zijn :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132894078
Met iedere elite upgrade komt er meer en meer goud bij, mijn Jackdaw lijkt momenteel wel het schip van een pimp. :')
  maandag 4 november 2013 @ 17:14:26 #102
268260 Dr.Mikey
pi_132894240
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Terecht. Veel reviews prijzen het deel de hemel in als een verbetering van 3.
Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.
Drie was leuk maar sloeg een nieuwe weg in en ik begrijp dat deze nog meer afwijkt. Het klimmen en historische steden bezoeken had voor mij een grote aantrekkingskracht.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 17:58:06 #103
Brabo Bastard
pi_132895597
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
Met iedere elite upgrade komt er meer en meer goud bij, mijn Jackdaw lijkt momenteel wel het schip van een pimp. :')
Klopt, al vind ik het best mooi staan met mijn zwarte zeilen :@
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.
Drie was leuk maar sloeg een nieuwe weg in en ik begrijp dat deze nog meer afwijkt. Het klimmen en historische steden bezoeken had voor mij een grote aantrekkingskracht.
Er zijn drie grotere steden die je bezoekt, maar er zijn erg veel kleine sublocaties nu die je kan aandoen. En dit varieert van kleine nederzettingen tot oude Maya-ruïnes. En klimmen doe je nu nog steeds genoeg.

Historisch zit het redelijk in elkaar maar de gameplay zowel op land als op zee is erg goed. Ik heb 3 nog niet gespeeld maar de mogelijkheden tot stealth zijn voor mij wel uitgebreider dan voorheen.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2013 @ 18:18:47 #104
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132896322
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar dan wel een Nederlands assassin :D

Straks krijgen we een AC waarin we Balthasar Gerards zijn :')
Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 18:21:03 #105
Brabo Bastard
pi_132896403
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.
Precies. Jammer dat we hem dan zelf niet mogen neersteken, maar een epic chase zou dan wel vet zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132898065
Ik vind AC 4 een beetje tegenvallen, Dat varen vindt ik echt helemaal niks maar die blaaspijp is wel echt epic,
..
  maandag 4 november 2013 @ 19:44:21 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132899788
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Ik vind AC 4 een beetje tegenvallen, Dat varen vindt ik echt helemaal niks maar die blaaspijp is wel echt epic,
Varen is juist awesome :P
pi_132901248
Ik wist zeker dat ik deze game zou gaan boycotten (want..piraten :') ). Ik zie nu echter al die beelden en ik ga hem nu verdomme halen ook _O- ziet er erg goed uit allemaal. ACII zal het ongetwijfeld niet gaan overtreffen maar het ziet er allemaal prima uit. Zodra m'n tentamenweek voorbij is ga ik me maar es belonen ^O^

Verder heb ik nog wat vragen; Hoe zijn de steden hier? De voornaamste reden dat ik ACIII enorm ruk vond was omdat de steden gewoon 0 sfeer hadden en totaal niet free-run vriendelijk waren. Havana zag er in de trailer iig erg gelikt uit en deed me denken aan de Italiaanse steden van deeltje 2.

En hoe is de gameplay in de wildernis.. werkt het een beetje. The Frontier vond ik altijd maar een saaie gebeurtenis en vermeed ik altijd.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 20:35:14 #109
Brabo Bastard
pi_132902906
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Gruisman het volgende:
Ik wist zeker dat ik deze game zou gaan boycotten (want..piraten :') ). Ik zie nu echter al die beelden en ik ga hem nu verdomme halen ook _O- ziet er erg goed uit allemaal. ACII zal het ongetwijfeld niet gaan overtreffen maar het ziet er allemaal prima uit. Zodra m'n tentamenweek voorbij is ga ik me maar es belonen ^O^

Verder heb ik nog wat vragen; Hoe zijn de steden hier? De voornaamste reden dat ik ACIII enorm ruk vond was omdat de steden gewoon 0 sfeer hadden en totaal niet free-run vriendelijk waren. Havana zag er in de trailer iig erg gelikt uit en deed me denken aan de Italiaanse steden van deeltje 2.

En hoe is de gameplay in de wildernis.. werkt het een beetje. The Frontier vond ik altijd maar een saaie gebeurtenis en vermeed ik altijd.

De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.

De wildernis is hier de zee. En er is genoeg te doen. Schepen te enteren, eilandjes te verkennen, diepzee te duiken, en ga zo maar door. De variatie is erg groot, en dat harpoeneren van grote zeedieren is erg gaaf. Gisteren mijn eerste bultrug verschalkt :D
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2013 @ 21:32:22 #110
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_132906176
Wat een ontzettende meevaller is dit spel zeg! 4 en 5 (revelations en 3 dus) vond ik maar matig, maar had Black Flag geleend om eens te kijken. Ben nu ongeveer halverwege het verhaal en zou hem eerlijk gezegd op gelijke hoogte met II plaatsen O+
  maandag 4 november 2013 @ 21:39:53 #111
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_132906529
Damn die missie waarin je
SPOILER: sequence 6 ofzo
pi_132907103
Het einde :o

SPOILER
pi_132907295
valt de game tegen wegens de enorme hype?
There are only 151 Pokémon.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2013 @ 22:01:53 #114
Brabo Bastard
pi_132907577
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
Nee. En ik vond de hype best meevallen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132907695
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
Als ik de reacties zo lees, niet.

Deze reeks zal vast wel in de aanbieding zijn als dit deel uitkomt op Steam, dus ik wacht daar wel op.
Children of the night. What music they make.
pi_132913886
Dat hacken met die bewegende strepen. :r
pi_132913961
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde :o

SPOILER
Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord had
pi_132915984
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord had
SPOILER
pi_132916804
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.

De wildernis is hier de zee. En er is genoeg te doen. Schepen te enteren, eilandjes te verkennen, diepzee te duiken, en ga zo maar door. De variatie is erg groot, en dat harpoeneren van grote zeedieren is erg gaaf. Gisteren mijn eerste bultrug verschalkt :D
Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 november 2013 @ 10:46:54 #120
Brabo Bastard
pi_132917988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:44 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?
Ligt aan je voorkeur denk ik. Ezio zag je langzaam veranderen van playboy naar een assassin met verantwoordelijkheidsgevoel. Edward daarentegen is een echte piraat die alleen voor het geld gaat. Al zit ik pas in sequence 6 of 7, dus veel kan ik er (nog) niet over zeggen.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 7 november 2013 @ 01:03:00 #121
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132990146
Zo'n man-o-war is toch een stuk simpeler als je er eerst naar toe zwemt en de crew afmaakt >:O
Ok stelletje hokboeren
pi_132990306
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef padlarf het volgende:
Zo'n man-o-war is toch een stuk simpeler als je er eerst naar toe zwemt en de crew afmaakt >:O
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt. _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 01:17:03 #123
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132990335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt. _O-
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3. w/ Ik dacht, laat ik eens kijken wat er gebeurd. 1 keer rammen en ik kon direct boarden, en er was niemand meer aan boord >:O
Ok stelletje hokboeren
pi_132990356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef padlarf het volgende:

[..]

Die heb ik niet, ik zit in sequence 3. w/ Ik dacht, laat ik eens kijken wat er gebeurd. 1 keer rammen en ik kon direct boarden, en er was niemand meer aan boord >:O
:o Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 01:28:00 #125
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132990513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

:o Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg. :')
Stealth zwemmen?
pi_132990524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Stealth zwemmen?
Oh ja. _O- Maar misschien ook gewoon dichterbijer stoppen. :P
  donderdag 7 november 2013 @ 01:28:39 #127
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132990525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Ok stelletje hokboeren
pi_132990533
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Oh, dat is die van level 60 die voor Long Island ligt geloof ik.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:29:11 #129
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132990534
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik ben ook wel i s langs een schip gaan varen en ben er naar toe gesprongen _O-
pi_132991455
Ik heb nu bijna alle upgrades voor de Jakedaw dat maakt schepen veroveren een stukje makkelijker. Ik vind alleen die moordcontracten echt dodelijk saai. Dat vond ik alle AC games al zo. Heb er maar een stuk of 6 gedaan en ben er flauw van.

Verhaaltechnisch zit ik rond sequence 6. En vind ik het eigenlijk nog helemaal niet zo boeiend. Zeerovertje spelen en eilandjes en scheepswrakken ontdekken vind ik wel erg tof gedaan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 11:59:03 #131
Brabo Bastard
pi_132998487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 03:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb nu bijna alle upgrades voor de Jakedaw dat maakt schepen veroveren een stukje makkelijker. Ik vind alleen die moordcontracten echt dodelijk saai. Dat vond ik alle AC games al zo. Heb er maar een stuk of 6 gedaan en ben er flauw van.

Verhaaltechnisch zit ik rond sequence 6. En vind ik het eigenlijk nog helemaal niet zo boeiend. Zeerovertje spelen en eilandjes en scheepswrakken ontdekken vind ik wel erg tof gedaan.
Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.

Mijn Jackdaw is ook bijna helemaal compleet, maar de legendarische schepen vereisen toch een hoop tactiek :P

En dat harpoeneren van zeedieren is toch best tof eigenlijk :)
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 7 november 2013 @ 13:56:20 #132
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_133002993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.

Mijn Jackdaw is ook bijna helemaal compleet, maar de legendarische schepen vereisen toch een hoop tactiek :P

En dat harpoeneren van zeedieren is toch best tof eigenlijk :)
Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.

Vooral bij Dame Negra. De tering he. ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 14:16:00 #133
Brabo Bastard
pi_133003702
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.

Vooral bij Dame Negra. De tering he. ;(
Ja die, met z'n kutmortieren :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133003909
Maar he, hoeveel uur ben je nu eigenlijk zoet met dit spel?
PWBF
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 14:28:19 #135
Brabo Bastard
pi_133004104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Maar he, hoeveel uur ben je nu eigenlijk zoet met dit spel?
Ik ben de 30 inmiddels gepasseerd. En ik ben net over de helft.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:27 #136
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133018748
Hahaha community challenge 20 mil mensen afmaken _O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 21:26:22 #137
Brabo Bastard
pi_133021699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha community challenge 20 mil mensen afmaken _O-
Whut? :o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133022165
Heb hem nu ook! Bevalt tot nu toe prima. Toen ik ACIII speelde zat ik al vanaf hem begin constant te zeiken over wat kut was en wat beter had gekund.. en dat heb ik nu totaal niet. De setting en de opzet heeft echt voor een frisse wind gezorgd, had ik niet verwacht..
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 21:36:39 #139
Brabo Bastard
pi_133022263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Gruisman het volgende:
Heb hem nu ook! Bevalt tot nu toe prima. Toen ik ACIII speelde zat ik al vanaf hem begin constant te zeiken over wat kut was en wat beter had gekund.. en dat heb ik nu totaal niet. De setting en de opzet heeft echt voor een frisse wind gezorgd, had ik niet verwacht..
De wind word nog frisser zodra je dieper in het verhaal en de naval missions duikt. Vooral onder water ziet het er erg mooi uit vind ik.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 7 november 2013 @ 21:38:58 #140
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_133022387
is AC 4 het waard? ga hem wss kopen voor de PS 4 maar zit nog te twijfelen want BF4 lijkt me ook best vet :?
leef de leven
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 21:40:10 #141
Brabo Bastard
pi_133022463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef RRuben het volgende:
is AC 4 het waard? ga hem wss kopen voor de PS 4 maar zit nog te twijfelen want BF4 lijkt me ook best vet :?
Je zult met AC4 meer waar voor je geld krijgen vind ik persoonlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:06:58 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133053488
Dat Templar armor krijgen was wel erg makkelijk :')
Ok stelletje hokboeren
pi_133053688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef padlarf het volgende:
Dat Templar armor krijgen was wel erg makkelijk :')
En het ziet er niet uit. :') Veels te zwaar en log voor een assassin.
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:16:11 #144
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133053922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

En het ziet er niet uit. :') Veels te zwaar en log voor een assassin.
Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.

Overigens, wat is dat met die Drake spullen? Dat hele Sacrifice Island stelde echt niks voor :') Geef die spullen dan gewoon meteen.
Ok stelletje hokboeren
pi_133059297
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.

Overigens, wat is dat met die Drake spullen? Dat hele Sacrifice Island stelde echt niks voor :') Geef die spullen dan gewoon meteen.
Zo gaat het altijd met item-DLC bij AC, gewoon zoeken en nemen, je hoeft er geen flikker voor te doen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 21:13:04 #146
Brabo Bastard
pi_133059357
Straks weer eens de zee op gaan, al ligt mijn DMC HD Collection ook al naar me te knipogen :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133080785
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart :?
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:40:44 #148
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_133081005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart :?
Nee, eigenlijk nooit. Misschien proberen te herinstalleren?

Als je 'm geinstalleerd hebt tenminste, anders sowieso even proberen of installeren werkt. ;)
pi_133081719
quote:
1 keer een glitch gehad, maar dat kan gebeuren. Zeker niet zo vaak als jij.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 november 2013 @ 22:08:27 #150
Brabo Bastard
pi_133092314
quote:
Nee, nog geen enkele glitch of bug meegemaakt eigenlijk. Verbaast me in zo'n sandbox game :o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133092557
Ik heb maar één bug een paar keer meegemaakt, en dat is dat mijn broadside en mortars geen geluid meer maakte tijdens het vuren. Voor de rest valt het allemaal erg mee verrassend genoeg.
  zondag 10 november 2013 @ 18:11:31 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133116756
Mijn jackdaw is niet sterk genoeg om verder te komen in het verhaal. Hoe kom ik snel aan hout stof en metaal? Die schepen beroven gaat erg langzaam.
  zondag 10 november 2013 @ 18:16:17 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133116885
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Mijn jackdaw is niet sterk genoeg om verder te komen in het verhaal. Hoe kom ik snel aan hout stof en metaal? Die schepen beroven gaat erg langzaam.
Tjah enigste manier is gewoon veel schepen slopen :P

en je kan ook diegene kiezen met alleen de spullen die je nodig heb
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 18:31:56 #154
Brabo Bastard
pi_133117364
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Tjah enigste manier is gewoon veel schepen slopen :P

en je kan ook diegene kiezen met alleen de spullen die je nodig heb
Wat Friday12 zegt. Fregatten hebben veelal een hoop aan boord. Gebruik je spyglass en kijk wat er aan boord is. Zijn fregatten te sterk, dan kan je schooners enteren.

Ook: hoe hoger het level, hoe meer ze bij hebben volgens mij.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133118028
Welke debiel heeft dat hele Abstergo verhaal bedacht? Elke keer baal je weer als je uit het verhaal getrokken wordt om in dat afzichtelijk lelijke gebouw rond te moeten lopen met die rooie muts achter je aan om een paar domme opdrachten te doen :r
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 19:12:13 #156
Brabo Bastard
pi_133118597
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef IMVHI het volgende:
Welke debiel heeft dat hele Abstergo verhaal bedacht? Elke keer baal je weer als je uit het verhaal getrokken wordt om in dat afzichtelijk lelijke gebouw rond te moeten lopen met die rooie muts achter je aan om een paar domme opdrachten te doen :r
True, al zijn sommige dingen wel geinig om te doen.

Ben benieuwd wie je nu eigenlijk echt bent...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133128969
Zo, deel 3 is uit. Even die DLC over gekke koning sjors gedaan, maar dat is niet heel wat.

Ik ben klaar voor deel 4. Laat 22 november maar komen :9

Heb je in deel 4 overigens maar 1 boot die je kan upgraden of begin je met een kleintje en kan je steeds grotere kopen?

Ik hoop niks van die lamlul van een Miles in deel 4 te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Geralt op 10-11-2013 22:47:18 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 22:02:56 #158
Brabo Bastard
pi_133129405
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Geralt het volgende:
Zo, deel 3 is uit. Even die DLC over gekke koning sjors gedaan, maar dat is niet heel wat.

Ik ben klaar voor deel 4. Laat 22 november maar komen :9

Heb je in deel 4 overigens maar 1 boot die je kan upgraden of begin je met een kleintje en kan je steeds grotere kopen?

Overigens net goed dat die Miles dood gaat op het einde van deel 3. Ik hoop niks van die lamlul in deel 4 te zien.
Bedankt voor de spoiler he. Ik had drie nog niet gespeeld, lamlul.

En nee, je hebt maar 1 schip dat je upgrade.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133129516
quote:
Ten zuiden van Kingston varen, goudmijn alles
pi_133132048
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler he. Ik had drie nog niet gespeeld, lamlul.

En nee, je hebt maar 1 schip dat je upgrade.
Iemand die deel 3 nog niet gespeeld heeft heeft niets te zoeken in een topic over deel 4. :6
pi_133132510
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Iemand die deel 3 nog niet gespeeld heeft heeft niets te zoeken in een topic over deel 4. :6
Nou, deel 4 komt eigenlijk voor deel 3 in de animus, maar in het heden na deel 3. Dus tja.
pi_133132548
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nou, deel 4 komt eigenlijk voor deel 3 in de animus, maar in het heden na deel 3. Dus tja.
Ow, ik haal hem wel ff weg dan :')
pi_133133159
Mijn eerste witte haai gepakt *O*
SPOILER
  zondag 10 november 2013 @ 23:10:27 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133133853
Man o war verloren omdat zo'n lift gebugged was. Takelt me omhoog en pleurt me zo weer op het dek. Desynchronized :r
Ok stelletje hokboeren
pi_133134340
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
Man o war verloren omdat zo'n lift gebugged was. Takelt me omhoog en pleurt me zo weer op het dek. Desynchronized :r
Nou nou, net alsof er daar niet genoeg van zijn. _O- Gewoon wanted level 4 bereiken en dan krijg je een level 60 man 'o war achter je aan. :P
  zondag 10 november 2013 @ 23:33:46 #166
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_133134897
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
als ik in het zuiden rond ga varen dan heb ik zo nu en dan zeeslagen 3 of 4 MOW's involved. Dus het valt allemaal wel mee.
  zondag 10 november 2013 @ 23:44:50 #167
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133135299
Als ik gewoon zelf niet opgelet had, dan zou ik het ook helemaal niet erg vinden. Maar zo'n bug is gewoon irritant. Die 10000 reales royal transport die ook nog klaar lag om te enteren ben ik er ook door misgelopen -O-

Maar ja er zijn er idd nog genoeg.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 10 november 2013 @ 23:48:49 #168
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133135419
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef IMVHI het volgende:
Ja, heb ik ook bij iedere AC. Je zit je te vermaken in een wereld in een andere tijd in een andere plaats en ineens word je ongevraagd uit die wereld gezogen en zit je in een of ander oninteressant kantoor.

Wel is dat hele Abstergo hetgene dat de verhaallijnen van Assassins Creed bij elkaar houdt.
pi_133137872
Heeft iemand coordinaten voor die white whale?
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 09:59:54 #170
Brabo Bastard
pi_133140277
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef CoExist het volgende:
Die wisselt, maar als iemand van je vrienden hem spot wordt ie gedeeld.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 10:45:32 #171
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133141264
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef CoExist het volgende:
Verover alle forten dan kan je het zien op je map
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 10:55:08 #172
Brabo Bastard
pi_133141485
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Verover alle forten dan kan je het zien op je map
Je kan hem daar voor al tegenkomen. Gebeurde mij in ieder geval. Wat is dat kreng trouwens sterk zeg!
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 10:57:35 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133141544
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kan hem daar voor al tegenkomen. Gebeurde mij in ieder geval. Wat is dat kreng trouwens sterk zeg!
Dat bedoelde ik ook niet maar dan weet hij de locaties :+

En ja hij is erg sterk :P
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:02:25 #174
Brabo Bastard
pi_133141673
Zijn trouwens alle elite-ontwerpen onder water te vinden? Ik heb alles uitgekamd onder water maar ik mis er nog enkele, zoals elite opslag en elite harpoen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133142588
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
Zijn trouwens alle elite-ontwerpen onder water te vinden? Ik heb alles uitgekamd onder water maar ik mis er nog enkele, zoals elite opslag en elite harpoen.
Sommige zitten in de schatten die je moet vinden met die treasure map.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 12:14:53 #176
Brabo Bastard
pi_133143678
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:36 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Sommige zitten in de schatten die je moet vinden met die treasure map.
Dacht al. Toch maar eens de schatkaarten raadplegen en op onderzoek uitgaan :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133143857
Goed, spel gekocht niets van verwacht en vind het helemaal geweldig.

Mis alleen nogal wat vrienden voor de social features :')

Hier toevallig mensen die me toe willen voegen op xbox live? Tag is hetzelfde als mijn username hier.

Heeft het trouwens zin om vaak terug te gaan naar het abstergo kantoor? heb er een zooitje post-its gevonden en wat computers gehacked, maar kan vooralsnog alleen L1 kantoren aan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 12:41:59 #178
Brabo Bastard
pi_133144276
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, spel gekocht niets van verwacht en vind het helemaal geweldig.

Mis alleen nogal wat vrienden voor de social features :')

Hier toevallig mensen die me toe willen voegen op xbox live? Tag is hetzelfde als mijn username hier.

Heeft het trouwens zin om vaak terug te gaan naar het abstergo kantoor? heb er een zooitje post-its gevonden en wat computers gehacked, maar kan vooralsnog alleen L1 kantoren aan.
Het verhaal zegt wanneer je terugkomt in Abstergo, dus daar hoef je niet veel voor te doen tenzij je het leuk vind om door een kantoorgebouw rond te huppelen.

Social features zijn wel handig op het moment dat je je vloot gaat dirigeren, dan kunnen sommige van die missies sneller worden afgerond dan bijvoorbeeld de 18 uur die er voor staan :)

Je mag me toevoegen, GT is El Thijs.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133144457
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het verhaal zegt wanneer je terugkomt in Abstergo, dus daar hoef je niet veel voor te doen tenzij je het leuk vind om door een kantoorgebouw rond te huppelen.
Okay, bij de voorgaande had het nog wel eens nut om op eigen houtje terug te gaan naar de hub om e.e.a. te verkennen, maar dat is hier dus niet het geval? Scheelt me weer zoekwerk :)

quote:
Social features zijn wel handig op het moment dat je je vloot gaat dirigeren, dan kunnen sommige van die missies sneller worden afgerond dan bijvoorbeeld de 18 uur die er voor staan :)

Je mag me toevoegen, GT is El Thijs.
Ok thanks :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 11 november 2013 @ 13:09:06 #180
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133144826
Misschien een idee om in de OP een lijstje op te nemen met xbox en PSN ID's?
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:10:20 #181
Brabo Bastard
pi_133144849
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Okay, bij de voorgaande had het nog wel eens nut om op eigen houtje terug te gaan naar de hub om e.e.a. te verkennen, maar dat is hier dus niet het geval? Scheelt me weer zoekwerk :)

[..]

Ok thanks :)
Hier kan je dat op je gemak doen als het 'verplicht' is. Ik geloof na sequence 6 krijg je level 2 toegang en dan kan je nog meer verkennen en pc's te hacken. Al zijn die minigames wel erg knullig, en eentje moeten ze meteen bannen. Stomme Frogger-kloon.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:10:44 #182
Brabo Bastard
pi_133144859
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef padlarf het volgende:
Misschien een idee om in de OP een lijstje op te nemen met xbox en PSN ID's?
Goed idee, maar dan wel eerst vragen of je toegevoegd mag worden enzo :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 13:12:01 #183
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133144886
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed idee, maar dan wel eerst vragen of je toegevoegd mag worden enzo :P
Ja, uiteraard eerst vragen, wel zo netjes.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:13:40 #184
Brabo Bastard
pi_133144924
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja, uiteraard eerst vragen, wel zo netjes.
Wij begrijpen elkaar.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133145387
Ausgespield! Credits rollen over mijn scherm.

Goede piraten game? JA.
Goede Assassin's Creed game? NEE.
pi_133145525
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dacht al. Toch maar eens de schatkaarten raadplegen en op onderzoek uitgaan :P
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Heb deze voor de laatste paar gebruikt. Vooral de elite fire barrel storage was kut, moest alledrie die fleet missies doen voor de treasure map :')
pi_133145609
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je een fan bent van de serie (zoals ik) is het wel leuk om die computers te hacken. Je krijgt allerlei voicelogs en audio/videobestanden te horen, die te maken hebben met Subject 16, Desmond en allerhande Templaronderzoek. Best tof.
En als je een achievementhoer bent (zoals ik) krijg je ook een chievo voor 15 gehackte computers *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:38:34 #188
Brabo Bastard
pi_133145648
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Michhas het volgende:

[..]

http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Heb deze voor de laatste paar gebruikt. Vooral de elite fire barrel storage was kut, moest alledrie die fleet missies doen voor de treasure map :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133145760
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Als je een fan bent van de serie (zoals ik) is het wel leuk om die computers te hacken. Je krijgt allerlei voicelogs en audio/videobestanden te horen, die te maken hebben met Subject 16, Desmond en allerhande Templaronderzoek. Best tof.
En als je een achievementhoer bent (zoals ik) krijg je ook een chievo voor 15 gehackte computers *O*
Ja, ik zat ook al neurotisch alles af te gaan :) Leuke logs ook (tot nog toe).

Leuke game tot nog toe hoor, maar ik hoop dat Edward nog een kantelpunt krijgt qua motivatie voor het geheel... dat 'hurr durr moneyz" zie ik liever bij een GTA dan bij AC.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:44:34 #190
Brabo Bastard
pi_133145814
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, ik zat ook al neurotisch alles af te gaan :) Leuke logs ook (tot nog toe).

Leuke game tot nog toe hoor, maar ik hoop dat Edward nog een kantelpunt krijgt qua motivatie voor het geheel... dat 'hurr durr moneyz" zie ik liever bij een GTA dan bij AC.
Ik vind het wel een leuke karaktertrek. Ik ben wel benieuwd naar het keerpunt, want volgens mij komt dat er wel aan.

Er zitten ook wel een paar sombere sequences in ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133146129
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuke karaktertrek. Ik ben wel benieuwd naar het keerpunt, want volgens mij komt dat er wel aan.

Er zitten ook wel een paar sombere sequences in ;(
Wat ik alleen gruwelijk onlogisch vind:

SPOILER
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 14:06:30 #192
Brabo Bastard
pi_133146484
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat ik alleen gruwelijk onlogisch vind:

SPOILER
Ik eigenlijk ook, nu je het zegt. Vond het jammer dat dat juist niet gebeurde. Maar het is ook al redelijk ver in de game op dat punt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133147456
Ik ben wel een beetje klaar met GTA V, ga nu deze maar eens proberen.
PWBF
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 14:48:37 #194
Brabo Bastard
pi_133147683
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met GTA V, ga nu deze maar eens proberen.
Hier zul je ook veel uren in gaan steken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133149881
Goed spel, alleen een paar minpunten:

- Iedere keer dezelfde cutscenes als je bijvoorbeeld een secret oppakt.
- Zelfde saaie missies als AC3, zoals eavesdropping en tailen.
- Als je een shanty wilt pakken, moet je er achteraan rennen over daken, heel irritant..
- Kenway's fleet minigame is geen reet aan.

Voor de rest prima spel hoor.
  maandag 11 november 2013 @ 16:26:37 #196
268260 Dr.Mikey
pi_133151316
Ik heb hem net gekocht en ga hem vanavond eens proberen.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 16:48:31 #197
Brabo Bastard
pi_133152182
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel plezier ermee!
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 01:12:17 #198
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133173897
Ik schrik me elke keer een ongeluk van die klotemurenen :') Gelukkig heb ik alle plannen al opgedoken.
Ok stelletje hokboeren
pi_133176615
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wat vind je ervan? :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 11:58:39 #200
Brabo Bastard
pi_133179042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 01:12 schreef padlarf het volgende:
Ik schrik me elke keer een ongeluk van die klotemurenen :') Gelukkig heb ik alle plannen al opgedoken.
Ik vond die haaien veel irritanter. Die zagen je al van een fokking grote afstand soms. En geen zeewier in de buurt dan natuurlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:02:21 #201
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133179129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond die haaien veel irritanter. Die zagen je al van een fokking grote afstand soms. En geen zeewier in de buurt dan natuurlijk.
Heel dat onder water gebeuren is gewoon irritant :T Zee-egels, kwallen, en idd die haaien. Maar het ziet er wel leuk uit.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 12:24:07 #202
Brabo Bastard
pi_133179688
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef padlarf het volgende:

[..]

Heel dat onder water gebeuren is gewoon irritant :T Zee-egels, kwallen, en idd die haaien. Maar het ziet er wel leuk uit.
Dat zonder meer. Prachtig vormgegeven en indrukwekkend in beeld gebracht. Maar daar hoort ook het zeeleven bij :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133181963
Iemand van hier die dit spel toevallig al heeft uitgespeeld en het wil ruilen voor GTA V (PS3)? :)
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:57:22 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133182388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat zonder meer. Prachtig vormgegeven en indrukwekkend in beeld gebracht. Maar daar hoort ook het zeeleven bij :P
Zeker als zo een white whale ineens daar zwemt :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:00:12 #205
Brabo Bastard
pi_133182514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zeker als zo een white whale ineens daar zwemt :P
Ja precies! Prachtig om te zien.

En dan word je gebeten door een haai of verzuip je half omdat je ademloos ernaar zat te kijken :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:30:57 #206
268260 Dr.Mikey
pi_133183412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:15 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

En wat vind je ervan? :)
Ben er nog niet aan begonnen ik kreeg visite en heb daarna nog een uurtje GTA gedaan.
Vanmiddag na het eten maar een beginnetje maken.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:35:15 #207
Brabo Bastard
pi_133183551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ben er nog niet aan begonnen ik kreeg visite en heb daarna nog een uurtje GTA gedaan.
Vanmiddag na het eten maar een beginnetje maken.
Ik maakte ook een beginnetje.

Toen ik stopte was ik 3 uur verder :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:36:05 #208
268260 Dr.Mikey
pi_133183575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik maakte ook een beginnetje.

Toen ik stopte was ik 3 uur verder :')
Daar was ik ook bang voor toen het 11 uur was. Vandaar dat ik GTA ging doen.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:41:40 #209
Brabo Bastard
pi_133183741
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar was ik ook bang voor toen het 11 uur was. Vandaar dat ik GTA ging doen.
Ik heb dat met meer games. Gisteren had ik Dead Rising 2 weer eens afgestoft en nu ben ik ineens een heel eind verder :D :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133185976
Altijd zo klote met gamen dat de tijd zo hard gaat, 3 uur achter elkaar gamen lijkt net een half uur.

Ging het op mijn werk maar zo :(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:59:33 #211
Brabo Bastard
pi_133186230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:52 schreef Wouter2006 het volgende:
Altijd zo klote met gamen dat de tijd zo hard gaat, 3 uur achter elkaar gamen lijkt net een half uur.

Ging het op mijn werk maar zo :(
Probeer het eens op je werk :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133188328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Probeer het eens op je werk :P
Haha, laten we dat maar nie doen ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:07:02 #213
Brabo Bastard
pi_133188992
Zal hem vanavond weer eens opstarten. Kijken wat mijn vloot heeft binnengeharkt :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:41:49 #214
268260 Dr.Mikey
pi_133198696
Oei lame net als in drie e moet je ingame opzoek naar je exclusive content gelukkig vertellen ze het er deze keer wel bij. Heb me in drie echt rot gezocht naar die speciale boomerang.
R.I.P DTS.
  woensdag 13 november 2013 @ 00:34:25 #215
268260 Dr.Mikey
pi_133205698
Tot nu toe heerlijk spel, Ben rond tien uur begonnen en ben lekkere alles aan het verzamelen in Havanna, Op zee ben ik nog niet veel geweest maar in deel drie heb ik me al erg met de zee missies vermaakt dus kijk er naar uit, Havanna is geen rome maar de sfeer in het stadje is wel leuk, Edward lijkt me tot nu toe wel oke maar is ook geen Ezio, Een minpuntje heb ik trouwens al wel ontdekt wat zijn de guards vreemd geworden, Oke ze hebben eindelijk leren zwemmen,

Maar man man in vorige Assassins kwamen ze met twintig man achter je aan en moest je soms echt rennen voor je leven hier als je de hoek om bent zoeken ze je al niet meer. Ook zijn ze veel te makkelijk te verslaan, Ik weet dat in Brotherhood of Revelations ze een beetje te pittig waren en dat ze toen weer zwakker gemaakt zijn maar dit is wel heel erg simpel.
R.I.P DTS.
pi_133206238
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot nu toe heerlijk spel, Ben rond tien uur begonnen en ben lekkere alles aan het verzamelen in Havanna, Op zee ben ik nog niet veel geweest maar in deel drie heb ik me al erg met de zee missies vermaakt dus kijk er naar uit, Havanna is geen rome maar de sfeer in het stadje is wel leuk, Edward lijkt me tot nu toe wel oke maar is ook geen Ezio, Een minpuntje heb ik trouwens al wel ontdekt wat zijn de guards vreemd geworden, Oke ze hebben eindelijk leren zwemmen,

Maar man man in vorige Assassins kwamen ze met twintig man achter je aan en moest je soms echt rennen voor je leven hier als je de hoek om bent zoeken ze je al niet meer. Ook zijn ze veel te makkelijk te verslaan, Ik weet dat in Brotherhood of Revelations ze een beetje te pittig waren en dat ze toen weer zwakker gemaakt zijn maar dit is wel heel erg simpel.
Brotherhood en Revelations te pittig? _O- man die waren zo simpel vond ik. Killstreaks van 10 waren niet zeldzaam. Nee de enige waarbij de combat moeilijk was, was in deel 1.
  woensdag 13 november 2013 @ 02:12:36 #217
268260 Dr.Mikey
pi_133207047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:57 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Brotherhood en Revelations te pittig? _O- man die waren zo simpel vond ik. Killstreaks van 10 waren niet zeldzaam. Nee de enige waarbij de combat moeilijk was, was in deel 1.
Er was een deel met Ezio waar het pittig/irritant was dat hebben ze toen aangepast,
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:32:34 #218
Brabo Bastard
pi_133211963
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

Nou, ik heb wel eens een heel peloton van die roodzakken achter me aan gehad waar ik maar niet vanaf kwam :')

Op een moment hing ik in een put en natuurlijk kijken ze daar dan op het laatst in dus ik trek er 1 in. En toen begon het gedonder weer opnieuw :D

"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 november 2013 @ 17:02:29 #219
268260 Dr.Mikey
pi_133222532
Ik merk trouwens dat ze weinig uitleg geven in het begin over hoe je dingen moet doen,
Geen hoe loop je hoe klim je tutorial nu weet ik het gelukkig allemaal wel,
Maar ik heb nu een vraag hoe zit het met het uitleggen van handelen?

In deel drie werd je echt aan je lot overgelaten en kwam ik er pas veel te laat zelf achter dat je een convoy op weg kon sturen en je wapens/harnas kan upgraden. Hoe is dat nu ?
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 17:04:47 #220
Brabo Bastard
pi_133222591
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik merk trouwens dat ze weinig uitleg geven in het begin over hoe je dingen moet doen,
Geen hoe loop je hoe klim je tutorial nu weet ik het gelukkig allemaal wel,
Maar ik heb nu een vraag hoe zit het met het uitleggen van handelen?

In deel drie werd je echt aan je lot overgelaten en kwam ik er pas veel te laat zelf achter dat je een convoy op weg kon sturen en je wapens/harnas kan upgraden. Hoe is dat nu ?
Je krijgt pas later de mogelijkheid tot het toevoegen van schepen aan je vloot. En zodra je dat opstart voor het eerst vanuit je kapiteinshut wordt het wel uitgelegd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133223247
Ik zit in sequentie 8.2 Moet tegen de African royal company ( ofzo?) maar goed, het gat erg moeilijk door en ford en 4 andere schepen tegen 1. daarnaast is mijn jackdaw iets te undergraded denk ik. Ook heb ik amper geld en/of materialen. Iemand idee hoe ik snel geld en/of materie kan krijgen? Kan herinneren dat ik 10.000 kreeg tijdens een missie, maar weet niet meer waar.

Maar wat haat ik het varen zo :') net als dat duiken, wat heeft dat met AC te maken.
pi_133226128
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit in sequentie 8.2 Moet tegen de African royal company ( ofzo?) maar goed, het gat erg moeilijk door en ford en 4 andere schepen tegen 1. daarnaast is mijn jackdaw iets te undergraded denk ik. Ook heb ik amper geld en/of materialen. Iemand idee hoe ik snel geld en/of materie kan krijgen? Kan herinneren dat ik 10.000 kreeg tijdens een missie, maar weet niet meer waar.

Maar wat haat ik het varen zo :') net als dat duiken, wat heeft dat met AC te maken.
Om je schip up te graden moet je helaas enorm veel schepen kapen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 19:04:39 #223
Brabo Bastard
pi_133226339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:57 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Om je schip up te graden moet je helaas enorm veel schepen kapen.
Gaat toch sneller dan je denkt soms. Ik ben bijna klaar met de Jackdaw.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133227707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gaat toch sneller dan je denkt soms. Ik ben bijna klaar met de Jackdaw.
Niet als je telkens dood gaat tijdens het proberen enteren van een schip. :s. Ben al anderhalf uur bezig met geen resultaat, enige wat ik heb is desynchromiseerd
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 19:44:46 #225
Brabo Bastard
pi_133227851
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Niet als je telkens dood gaat tijdens het proberen enteren van een schip. :s. Ben al anderhalf uur bezig met geen resultaat, enige wat ik heb is desynchromiseerd
Om wat voor schip gaat het?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133228734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Om wat voor schip gaat het?
een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.

heb nu geragequit. Kut spel. Waarom verpesten ze alle fantastische dingen?!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:18:00 #227
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133229270
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.

heb nu geragequit. Kut spel. Waarom verpesten ze alle fantastische dingen?!
Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?
pi_133229627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?
ja. Heb geprobeerd bij het ''makkelijke'' gebied, bij normaal en moeilijk. Maar bij normaal krijg j pas geld. Maar het mag niet baten.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:36:12 #229
Brabo Bastard
pi_133229988
Houd het voorlopig bij schooners. Dat gaat wel langzamer maar je krijgt dan wel buit en materialen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133230019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Houd het voorlopig bij schooners. Dat gaat wel langzamer maar je krijgt dan wel buit en materialen.
Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:37:40 #231
Brabo Bastard
pi_133230036
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.
Zonde want je mist een hele hoop :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133230093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zonde want je mist een hele hoop :)
ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.
  woensdag 13 november 2013 @ 21:14:50 #233
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133231795
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.
Het valt echt reuze mee.... ik heb nergens problemen mee gehad.

Sloop schepen en verkoop sugar/rum voor geld en dan heb je rest van de materials.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:01:54 #234
268260 Dr.Mikey
pi_133237244
Eerder deze avond sequentie twee bereikt die grote schepen gaan wel wat traag naar mijn zin ik neem aan dst je fast travel kan doen naar gebieden die je al hebt bezocht?
R.I.P DTS.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:13:23 #235
268260 Dr.Mikey
pi_133241481
Vanaf welk moment is Abstergo trouwens een beetje interessant ?
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
R.I.P DTS.
pi_133241655
Ow 3DM is weer lekker aan de gang, een week voor release al :X :')

Zonde om deze te piraten overigens dus ik wacht nog maar even op de 22ste :)

=edit=
Ik zie net dat hier een hele slechte "is nooit grappig" in zit :')
pi_133242940
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
Na sequence 3 (geloof ik), gisteravond Sequence 6 gehaald en dan krijg je ook weer een abstergo stuk.
pi_133243690
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Geralt het volgende:
Ow 3DM is weer lekker aan de gang, een week voor release al :X :')

Zonde om deze te piraten overigens dus ik wacht nog maar even op de 22ste :)

=edit=
Ik zie net dat hier een hele slechte "is nooit grappig" in zit :')
Pirating a pirategame. Pirateception?
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 13:15:44 #239
Brabo Bastard
pi_133249561
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah, na sequence 6 kun je ook level 2 deuren hacken maar verder dan dat ben ik nog niet. Het is wel leuk om te zien maar echt interessant is het (nog) niet.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 14 november 2013 @ 18:26:43 #240
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133259003
Plothole gevonden

SPOILER
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 14 november 2013 @ 21:22:32 #241
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133266136
En uitgespeeld. Nou ja, het verhaal dan. Die legendaries moeten natuurlijk eerst nog kapot.

Ik weet nog niet zo goed hoe ik over het einde denk. Het ging allemaal een beetje makkelijk.
Ok stelletje hokboeren
pi_133268032
Iemand hier die de PC versie even uitprobeerd middels de pirated versie?

Zouden die saves over te zetten zijn naar de normale versie die ik op 22 november krijg?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133279905
Ik denk het wel. En als het niet is dan speel je toch gewoon het begin even opnieuw?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:03:50 #244
Brabo Bastard
pi_133294651
Via Assassin's Creed Initiates heb ik nu een stel onderdelen voor mijn schip wat het cosmetisch verandert in het Dodenschip :D

Die zeilen zijn best gaaf en dat boegbeeld ook :9
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:12:33 #245
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133295027
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
Via Assassin's Creed Initiates heb ik nu een stel onderdelen voor mijn schip wat het cosmetisch verandert in het Dodenschip :D

Die zeilen zijn best gaaf en dat boegbeeld ook :9
Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:14:47 #246
Brabo Bastard
pi_133295132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?
Ik ging naar de website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik deed :')

Maar ik kreeg een Ubisoft-code om in te lossen via het spel en dat werkte meteen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133295743
Ik weet niet of dit een soort bugg is maar was toch benieuwd of jullie dit ook was opgevallen. Als je in je mansion bent en je gaat naar je slaapkamer dan zal daar een vrouw naast je bed staan. Vervolgens als je op het interactie knopje drukt dan word het beeld zwart en vervolgens ligt ze op jouw bed en jij staat nog op exact de zelfde locatie _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:34:16 #248
Brabo Bastard
pi_133295939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:29 schreef Gruisman het volgende:
Ik weet niet of dit een soort bugg is maar was toch benieuwd of jullie dit ook was opgevallen. Als je in je mansion bent en je gaat naar je slaapkamer dan zal daar een vrouw naast je bed staan. Vervolgens als je op het interactie knopje drukt dan word het beeld zwart en vervolgens ligt ze op jouw bed en jij staat nog op exact de zelfde locatie _O-
Eens proberen :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133299073
Ik ben net pas begonnen en kan alleen maar schepen gebruiken om mijn eigen te repareren. Ik dacht dat je ze ook aan je vloot kon toevoegen of iets?

Of komt dat later pas? :@
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 21:47:36 #250
Brabo Bastard
pi_133299791
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik ben net pas begonnen en kan alleen maar schepen gebruiken om mijn eigen te repareren. Ik dacht dat je ze ook aan je vloot kon toevoegen of iets?

Of komt dat later pas? :@
Komt pas later. Je kan straks 3 dingen: repareren, je wanted-level uitwissen en naar je vloot sturen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133304879
Nice.. via een glitch dus m'n hidden blades kwijt ^O^
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:39:50 #252
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133309153
Net uitgespeeld. :)

Dat varen is beter dan in AC3, maar van mij mag het in het volgende deel er volledig uit. Veel te traag allemaal.

Het verhaal was weer goed, vooral tegen het einde, maar ik zal niks verklappen verder.

SPOILER
Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.
pi_133310492
Ik snap niet dat iedereen AC2 zo goed vond.

Persoonlijk vond ik AC1 de beste tot nu toe. Alles wat daarna kwam was meer van hetzelfde. Deel 3 was mwoah en deel 4 is tof. Want piraten zijn gewoon tof. Ik vind deze denk ik nu al de beste zelfs _O_
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:20:19 #254
268260 Dr.Mikey
pi_133311573
Ik ben denk ik door een glitch mijn Ezio Conner en Altair outfits kwijt.
Kan ze in elk geval niet meer selecteren in de kapiteinshut.
R.I.P DTS.
pi_133312820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:39 schreef Ixnay het volgende:
Net uitgespeeld. :)

Dat varen is beter dan in AC3, maar van mij mag het in het volgende deel er volledig uit. Veel te traag allemaal.

Het verhaal was weer goed, vooral tegen het einde, maar ik zal niks verklappen verder.

SPOILER
Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.
SPOILER
Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages ^O^
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:08:32 #256
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133313317
Net het stukje met Aveline gespeeld. Stelt weinig voor, maar ik ben toch aangenaam verrast. Ze speelt veel sneller en soepeler dan Edward, en die machete is fantastisch.

Zouden ze een vrouwelijk hoofdpersonage aan het pluggen zijn? In dat geval hoop ik dat AC5 over Shao Jun gaat. Beijing ten tijde van de Ming dynastie lijkt me echt een fantastische setting. Schept daarnaast mogelijkheden voor een uitstapje naar Edo.
Ok stelletje hokboeren
pi_133315381
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef padlarf het volgende:
Net het stukje met Aveline gespeeld. Stelt weinig voor, maar ik ben toch aangenaam verrast. Ze speelt veel sneller en soepeler dan Edward, en die machete is fantastisch.

Zouden ze een vrouwelijk hoofdpersonage aan het pluggen zijn? In dat geval hoop ik dat AC5 over Shao Jun gaat. Beijing ten tijde van de Ming dynastie lijkt me echt een fantastische setting. Schept daarnaast mogelijkheden voor een uitstapje naar Edo.
Ugh hoop dat je geen gelijk hebt. Dat hele China gebeuren interesseert me totaal niet. Graag gewoon weer eens een flinke stap terug nemen. Ik zou dolgraag een game in de oudheid willen hebben. Rome rond 50 v.Chr of Griekenland gedurende de Perzische/Peloponnesische oorlogen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 november 2013 @ 13:31:35 #258
Brabo Bastard
pi_133315886
Zo, de eerste twee legendary ships zijn naar de kelder. En toen kwam ik broer en zus tegen :')
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 17 november 2013 @ 23:38:00 #259
268260 Dr.Mikey
pi_133363430
Is die neger op het schil van Edward dezelfde neger die ook de mentor van Connor is ?
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 00:04:50 #260
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133364500
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die neger op het schil van Edward dezelfde neger die ook de mentor van Connor is ?
Nee.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 november 2013 @ 00:39:48 #261
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133365433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:43 schreef Gruisman het volgende:

[..]

SPOILER
Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages ^O^
SPOILER
  maandag 18 november 2013 @ 00:51:21 #262
268260 Dr.Mikey
pi_133365675
Och irritant ik kom opeens een witte panter ofzo tegen,
Had ik mijn pistool niet als item, Vroeger als je van wapens wilde switchen pauzeerde het spel,
Nu niet meer en ik was dus de klos.

Extra vervelend want volgens mij kom je die dingen niet al te vaak tegen.
Ze staan niet op de map aangeven zo als die andere beesten.
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 08:28:20 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133368219
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och irritant ik kom opeens een witte panter ofzo tegen,
Had ik mijn pistool niet als item, Vroeger als je van wapens wilde switchen pauzeerde het spel,
Nu niet meer en ik was dus de klos.

Extra vervelend want volgens mij kom je die dingen niet al te vaak tegen.
Ze staan niet op de map aangeven zo als die andere beesten.
Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?

In ieder geval, als je er weer een poging wilt wagen, die witte zitten volgens mij alleen op Great Inagua.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 10:16:45 #264
Brabo Bastard
pi_133369445
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?

In ieder geval, als je er weer een poging wilt wagen, die witte zitten volgens mij alleen op Great Inagua.
Ze kunnen je best snel verschalken als je de QTE's telkens moet doen :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133370672
Zo ik heb net mijn blaaspijp gekregen.

Vette game tot nu toe al lukt het met die schepen overvallen lang niet altijd. Ook de wat lagere levels van zeg 17 ofzo schieten me gewoon aan flarden soms.

Tevens een vraagje, voor schepen aan je vloot toe te voegen, heb je daar een internetverbinding voor nodig? Is dat dat stuk wat je op een tablet kan besturen of iets? :@

Ik kan er vooralsnog niks mee omdat ik niet kon wachten op de 22ste :@ :@
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 11:30:21 #266
Brabo Bastard
pi_133370849
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 11:22 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb net mijn blaaspijp gekregen.

Vette game tot nu toe al lukt het met die schepen overvallen lang niet altijd. Ook de wat lagere levels van zeg 17 ofzo schieten me gewoon aan flarden soms.

Tevens een vraagje, voor schepen aan je vloot toe te voegen, heb je daar een internetverbinding voor nodig? Is dat dat stuk wat je op een tablet kan besturen of iets? :@

Ik kan er vooralsnog niks mee omdat ik niet kon wachten op de 22ste :@ :@
Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.

Die blaaspijp is echt vet trouwens. Schiet zo'n beserk-pijl af in een aantal gasten en ze denken dat ze de Hulk zijn :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133371546
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.

Die blaaspijp is echt vet trouwens. Schiet zo'n beserk-pijl af in een aantal gasten en ze denken dat ze de Hulk zijn :D
Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?

Tevens zag ik gisteren een schip varen met geld aan boord. Veel geld. En 3 patrouilleboten erbij. Ik wilde dat geld hebben.

Dat lukte niet :')

Overigens heb ik dus pas net mijn thuisbasis en kan ik nu pas onderwater zwemmen, althans in een missie met Kidd. Op walvissen jagen kan ik nog niet, maar ik heb wel al mijn bootje geupgrade omdat ik genoeg geld gejat had al :P
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 12:08:06 #268
Brabo Bastard
pi_133371770
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 11:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?

Tevens zag ik gisteren een schip varen met geld aan boord. Veel geld. En 3 patrouilleboten erbij. Ik wilde dat geld hebben.

Dat lukte niet :')

Overigens heb ik dus pas net mijn thuisbasis en kan ik nu pas onderwater zwemmen, althans in een missie met Kidd. Op walvissen jagen kan ik nog niet, maar ik heb wel al mijn bootje geupgrade omdat ik genoeg geld gejat had al :P
Je vloot is er eigenlijk om geld mee te verdienen. Je verhandelt spul naar verschillende andere landen en je moet je vaarroutes in de gaten houden. Kun je een soort makkelijke zeeslag spelen wat best grappig is.

De middelen die je verhandelt zijn anders dan de rum en suiker die je vind, dus het is echt puur geld wat je verdient. Daarnaast krijg je edelstenen om nieuwe dokken mee te kopen en je schepen te repareren. Elk schip dat je entert in het spel en naar de vloot stuurt, kan je ook bergen voor edelstenen.

Focus op de upgrades van je Jackdaw en je komt een heel eind. Ik heb inmiddels 2 legendarische schepen naar de kelder gestuurd :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133371797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
Focus op de upgrades van je Jackdaw en je komt een heel eind. Ik heb inmiddels 2 legendarische schepen naar de kelder gestuurd :P
Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.

Hopelijk kan ik wel mn saves overzetten naar het origineel 22 november. :)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 12:15:44 #270
Brabo Bastard
pi_133371932
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.

Als je schepen entert maak je toch veel vracht buit. En dat kan je al verkopen als je in je hut zit. Een paar schepen enteren levert toch wel wat op. En voor je het weet kan je betere kanonnen inzetten.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 november 2013 @ 12:44:22 #271
268260 Dr.Mikey
pi_133372699
Ik mis dat oude wapenwiel en dat pauze momentje uit de eerdere games toch wel. Wapens selecteren op deze manier werkt wel maar nu switch ik echt nooit meer. Vroeger was het ook al niet nodig.
R.I.P DTS.
pi_133373316
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die saves niet over te zetten. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 18 november 2013 @ 13:08:57 #273
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133373358
Is 4 beter dan de vorige spellen in de serie?
pi_133373433
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Is 4 beter dan de vorige spellen in de serie?
Een stuk beter dan 3 in ieder geval. :P

Vooral het varen met je bootje is een leuke toevoeging.
  maandag 18 november 2013 @ 13:13:41 #275
179075 hugecooll
pi_133373454
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Een stuk beter dan 3 in ieder geval. :P

Vooral het varen met je bootje is een leuke toevoeging.
Misschien binnenkort eens halen dan :P Ben net (sinds gisteren) klaar met 3
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versies van 40 en 80 euro?
pi_133373472
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Misschien binnenkort eens halen dan :P Ben net (sinds gisteren) klaar met 3
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versies van 40 en 80 euro?
Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.
  maandag 18 november 2013 @ 13:15:24 #277
179075 hugecooll
pi_133373493
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.
Gewoon die van 40 fixen dus :7
pi_133373547
ik ga vandaag maar weer een poging wagen. zit in 8.2 en moet mijn schip verbeteren, want de missie lukte gewoon niet. wilde schepen kapot maken, lukte ook niet. nu poging 2 dan maar
pi_133373554
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gewoon die van 40 fixen dus :7
Of nog cheaper bij http://www.nuuvem.com.br/(...)-creed-iv-black-flag

Heb ik goede ervaringen mee, meestal waren ze voor de release al geleverd.
pi_133373576
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik ga vandaag maar weer een poging wagen. zit in 8.2 en moet mijn schip verbeteren, want de missie lukte gewoon niet. wilde schepen kapot maken, lukte ook niet. nu poging 2 dan maar
Gewoon solo enteren dan? :P Zo heb ik met mijn ungeüpgrade Jackdaw al enkele Man of War's aan mijn vloot kunnen toevoegen.
pi_133373601
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Gewoon solo enteren dan? :P Zo heb ik met mijn ungeüpgrade Jackdaw al enkele Man of War's aan mijn vloot kunnen toevoegen.
hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?
pi_133373652
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?
Zoiets ja, het beste werkt om ze bijna te rammen (stuur lostlaten) en dan snel met dat touwtje op je boot erop te springen.

Als je ze allemaal dood hebt kun je terug naar je schip, hoef je er maar 1 schot op te lossen en dan kun je al enteren.
pi_133373668
Zwemmen wil niet omdat de boot te snelt vaart anders. Oja, als je eerst die schutters in de mast killed kun je dat geweer gebruiken om de gastjes beneden neer te schieten.
  maandag 18 november 2013 @ 13:26:16 #284
179075 hugecooll
pi_133373752
Hm, eerst de pc-versie maar es proberen dan
pi_133374611
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef Curlbrah het volgende:
Zwemmen wil niet omdat de boot te snelt vaart anders. Oja, als je eerst die schutters in de mast killed kun je dat geweer gebruiken om de gastjes beneden neer te schieten.
ik heb nu 2 schepen al. Dankje voor deze pro tip. Scheelt toch weer nu.

en dankzij het verkopen van rum + suiker had ik verbeterd romp, en nog meer upgrades, merk je gelijk wel. :O

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 14:10:19 ]
  maandag 18 november 2013 @ 14:21:39 #286
268260 Dr.Mikey
pi_133375341
Ha ik kan voor het eerst dat handel gedoe spelen blijkt dat ik al 3 schepen heb.
Geen idee hoe ik er aankom want al die schepen die ik had aangevallen kon je alleen maar gebruiken om je eigen schip te repareren.
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 14:32:12 #287
268260 Dr.Mikey
pi_133375656
Weet iemand trouwens waar ik de extra content kan vinden?
Ik had een briefje bij de game met codes voor extra wapens en een outfit,
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.

Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
R.I.P DTS.
pi_133375925
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.

Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 14:42:03 #289
Brabo Bastard
pi_133375986
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

Volgens mij kan je die gewoon in je hut vinden dacht ik. Er zijn wel een paar extra eilanden die je kan bezoeken, Black Island en Mystery Island als je die content hebt. Die liggen tegen de oostelijke rand van de map.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 november 2013 @ 15:08:15 #290
268260 Dr.Mikey
pi_133376774
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.
Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 15:17:52 #291
Brabo Bastard
pi_133377031
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.
De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 november 2013 @ 15:27:38 #292
268260 Dr.Mikey
pi_133377316
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.
https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAA

Singleplayer Swords - The Matched Golden Swords

There will be a Gold Chest available on the "Florida" islands. Once you collect this chest, the items can be found in the Captain's Cabin.

Voor sommige items moet je dus echt ingame opzoek,
Mooie exclusieve extra content :')
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 15:38:20 #293
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133377619
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAA

Singleplayer Swords - The Matched Golden Swords

There will be a Gold Chest available on the "Florida" islands. Once you collect this chest, the items can be found in the Captain's Cabin.

Voor sommige items moet je dus echt ingame opzoek,
Mooie exclusieve extra content :')
Mee eens hoor. Maak er of iets leuks van, dat je die content met een missie ofzo moet verdienen. Of geef de content gewoon direct vrij. Niet zoiets halfbakken.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 november 2013 @ 15:43:34 #294
268260 Dr.Mikey
pi_133377799
Is het trouwens altijd zo dat wanneer je een brits schip aanvalt waar er nog drie van omheen varen dat die je dan ook aanvallen ? Een op een kan ik al die schepen wel hebben,
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 15:45:53 #295
Brabo Bastard
pi_133377867
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens altijd zo dat wanneer je een brits schip aanvalt waar er nog drie van omheen varen dat die je dan ook aanvallen ? Een op een kan ik al die schepen wel hebben,
Dat is een konvooi, die zijn altijd met zijn 3en. Je vind ook genoeg afzonderlijke schepen :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133378224
oh hèhè eindelijk de 8.2 missie gedaan. Had ook het ford even van mij gemaakt, wat natuurlijk handiger is. gewoon in 1 keer. :')
  maandag 18 november 2013 @ 16:21:11 #297
179075 hugecooll
pi_133378947
Aight, ik ga 'm es proberen op pc met ps3 controllertje ^O^
pi_133379707
Als je alle schatten wilt opgraven en je bent nog niet begonnen met Kenway's Fleet, dan zou ik dat
maar snel doen, want daarin krijg je een treasure map, en die missies kunnen lang duren..
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 16:44:27 #299
Brabo Bastard
pi_133379749
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Als je alle schatten wilt opgraven en je bent nog niet begonnen met Kenway's Fleet, dan zou ik dat
maar snel doen, want daarin krijg je een treasure map, en die missies kunnen lang duren..
Volgens mij krijg je meerdere treasure maps via de vloot, maar dat weet ik niet zeker.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133381137
Sequentie 10!! Ga ik hem vanavond nog uitspelen?
pi_133381850
Vandaag begonnen aan AC4 (pc) en gelijk zoals altijd alle viewpoints gesynct in Havana, doen jullie dat ook altijd direct?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')