Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens halen danBen net (sinds gisteren) klaar met 3
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versies van 40 en 80 euro?
Gewoon die van 40 fixen dusquote:Op maandag 18 november 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.
Of nog cheaper bij http://www.nuuvem.com.br/(...)-creed-iv-black-flagquote:
Gewoon solo enteren dan?quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik ga vandaag maar weer een poging wagen. zit in 8.2 en moet mijn schip verbeteren, want de missie lukte gewoon niet. wilde schepen kapot maken, lukte ook niet. nu poging 2 dan maar
hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?quote:Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Gewoon solo enteren dan?Zo heb ik met mijn ungeüpgrade Jackdaw al enkele Man of War's aan mijn vloot kunnen toevoegen.
Zoiets ja, het beste werkt om ze bijna te rammen (stuur lostlaten) en dan snel met dat touwtje op je boot erop te springen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?
ik heb nu 2 schepen al. Dankje voor deze pro tip. Scheelt toch weer nu.quote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef Curlbrah het volgende:
Zwemmen wil niet omdat de boot te snelt vaart anders. Oja, als je eerst die schutters in de mast killed kun je dat geweer gebruiken om de gastjes beneden neer te schieten.
als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de extra content kan vinden?
Ik had een briefje bij de game met codes voor extra wapens en een outfit,
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.
Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
Volgens mij kan je die gewoon in je hut vinden dacht ik. Er zijn wel een paar extra eilanden die je kan bezoeken, Black Island en Mystery Island als je die content hebt. Die liggen tegen de oostelijke rand van de map.quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de extra content kan vinden?
Ik had een briefje bij de game met codes voor extra wapens en een outfit,
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.
Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.
De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.
https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAAquote:Op maandag 18 november 2013 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.
Mee eens hoor. Maak er of iets leuks van, dat je die content met een missie ofzo moet verdienen. Of geef de content gewoon direct vrij. Niet zoiets halfbakken.quote:Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAA
Singleplayer Swords - The Matched Golden Swords
There will be a Gold Chest available on the "Florida" islands. Once you collect this chest, the items can be found in the Captain's Cabin.
Voor sommige items moet je dus echt ingame opzoek,
Mooie exclusieve extra content
Dat is een konvooi, die zijn altijd met zijn 3en. Je vind ook genoeg afzonderlijke schepenquote:Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens altijd zo dat wanneer je een brits schip aanvalt waar er nog drie van omheen varen dat die je dan ook aanvallen ? Een op een kan ik al die schepen wel hebben,
Volgens mij krijg je meerdere treasure maps via de vloot, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Als je alle schatten wilt opgraven en je bent nog niet begonnen met Kenway's Fleet, dan zou ik dat
maar snel doen, want daarin krijg je een treasure map, en die missies kunnen lang duren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |