Heel dat onder water gebeuren is gewoon irritantquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond die haaien veel irritanter. Die zagen je al van een fokking grote afstand soms. En geen zeewier in de buurt dan natuurlijk.
Dat zonder meer. Prachtig vormgegeven en indrukwekkend in beeld gebracht. Maar daar hoort ook het zeeleven bijquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heel dat onder water gebeuren is gewoon irritantZee-egels, kwallen, en idd die haaien. Maar het ziet er wel leuk uit.
Zeker als zo een white whale ineens daar zwemtquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Prachtig vormgegeven en indrukwekkend in beeld gebracht. Maar daar hoort ook het zeeleven bij
Ja precies! Prachtig om te zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker als zo een white whale ineens daar zwemt
Ben er nog niet aan begonnen ik kreeg visite en heb daarna nog een uurtje GTA gedaan.quote:
Ik maakte ook een beginnetje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan begonnen ik kreeg visite en heb daarna nog een uurtje GTA gedaan.
Vanmiddag na het eten maar een beginnetje maken.
Daar was ik ook bang voor toen het 11 uur was. Vandaar dat ik GTA ging doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik maakte ook een beginnetje.
Toen ik stopte was ik 3 uur verder
Ik heb dat met meer games. Gisteren had ik Dead Rising 2 weer eens afgestoft en nu ben ik ineens een heel eind verderquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor toen het 11 uur was. Vandaar dat ik GTA ging doen.
Probeer het eens op je werkquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:52 schreef Wouter2006 het volgende:
Altijd zo klote met gamen dat de tijd zo hard gaat, 3 uur achter elkaar gamen lijkt net een half uur.
Ging het op mijn werk maar zo
Brotherhood en Revelations te pittig?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot nu toe heerlijk spel, Ben rond tien uur begonnen en ben lekkere alles aan het verzamelen in Havanna, Op zee ben ik nog niet veel geweest maar in deel drie heb ik me al erg met de zee missies vermaakt dus kijk er naar uit, Havanna is geen rome maar de sfeer in het stadje is wel leuk, Edward lijkt me tot nu toe wel oke maar is ook geen Ezio, Een minpuntje heb ik trouwens al wel ontdekt wat zijn de guards vreemd geworden, Oke ze hebben eindelijk leren zwemmen,
Maar man man in vorige Assassins kwamen ze met twintig man achter je aan en moest je soms echt rennen voor je leven hier als je de hoek om bent zoeken ze je al niet meer. Ook zijn ze veel te makkelijk te verslaan, Ik weet dat in Brotherhood of Revelations ze een beetje te pittig waren en dat ze toen weer zwakker gemaakt zijn maar dit is wel heel erg simpel.
Er was een deel met Ezio waar het pittig/irritant was dat hebben ze toen aangepast,quote:Op woensdag 13 november 2013 00:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Brotherhood en Revelations te pittig?man die waren zo simpel vond ik. Killstreaks van 10 waren niet zeldzaam. Nee de enige waarbij de combat moeilijk was, was in deel 1.
Nou, ik heb wel eens een heel peloton van die roodzakken achter me aan gehad waar ik maar niet vanaf kwamquote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot nu toe heerlijk spel, Ben rond tien uur begonnen en ben lekkere alles aan het verzamelen in Havanna, Op zee ben ik nog niet veel geweest maar in deel drie heb ik me al erg met de zee missies vermaakt dus kijk er naar uit, Havanna is geen rome maar de sfeer in het stadje is wel leuk, Edward lijkt me tot nu toe wel oke maar is ook geen Ezio, Een minpuntje heb ik trouwens al wel ontdekt wat zijn de guards vreemd geworden, Oke ze hebben eindelijk leren zwemmen,
Maar man man in vorige Assassins kwamen ze met twintig man achter je aan en moest je soms echt rennen voor je leven hier als je de hoek om bent zoeken ze je al niet meer. Ook zijn ze veel te makkelijk te verslaan, Ik weet dat in Brotherhood of Revelations ze een beetje te pittig waren en dat ze toen weer zwakker gemaakt zijn maar dit is wel heel erg simpel.
Je krijgt pas later de mogelijkheid tot het toevoegen van schepen aan je vloot. En zodra je dat opstart voor het eerst vanuit je kapiteinshut wordt het wel uitgelegd.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik merk trouwens dat ze weinig uitleg geven in het begin over hoe je dingen moet doen,
Geen hoe loop je hoe klim je tutorial nu weet ik het gelukkig allemaal wel,
Maar ik heb nu een vraag hoe zit het met het uitleggen van handelen?
In deel drie werd je echt aan je lot overgelaten en kwam ik er pas veel te laat zelf achter dat je een convoy op weg kon sturen en je wapens/harnas kan upgraden. Hoe is dat nu ?
Om je schip up te graden moet je helaas enorm veel schepen kapen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit in sequentie 8.2 Moet tegen de African royal company ( ofzo?) maar goed, het gat erg moeilijk door en ford en 4 andere schepen tegen 1. daarnaast is mijn jackdaw iets te undergraded denk ik. Ook heb ik amper geld en/of materialen. Iemand idee hoe ik snel geld en/of materie kan krijgen? Kan herinneren dat ik 10.000 kreeg tijdens een missie, maar weet niet meer waar.
Maar wat haat ik het varen zonet als dat duiken, wat heeft dat met AC te maken.
Gaat toch sneller dan je denkt soms. Ik ben bijna klaar met de Jackdaw.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Om je schip up te graden moet je helaas enorm veel schepen kapen.
Niet als je telkens dood gaat tijdens het proberen enteren van een schip. :s. Ben al anderhalf uur bezig met geen resultaat, enige wat ik heb is desynchromiseerdquote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat toch sneller dan je denkt soms. Ik ben bijna klaar met de Jackdaw.
Om wat voor schip gaat het?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet als je telkens dood gaat tijdens het proberen enteren van een schip. :s. Ben al anderhalf uur bezig met geen resultaat, enige wat ik heb is desynchromiseerd
een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.quote:
Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.
heb nu geragequit. Kut spel. Waarom verpesten ze alle fantastische dingen?!
ja. Heb geprobeerd bij het ''makkelijke'' gebied, bij normaal en moeilijk. Maar bij normaal krijg j pas geld. Maar het mag niet baten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?
Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Houd het voorlopig bij schooners. Dat gaat wel langzamer maar je krijgt dan wel buit en materialen.
Zonde want je mist een hele hoopquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.
ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde want je mist een hele hoop
Het valt echt reuze mee.... ik heb nergens problemen mee gehad.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.
Na sequence 3 (geloof ik), gisteravond Sequence 6 gehaald en dan krijg je ook weer een abstergo stuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf welk moment is Abstergo trouwens een beetje interessant ?
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
Pirating a pirategame. Pirateception?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Geralt het volgende:
Ow 3DM is weer lekker aan de gang, een week voor release al![]()
Zonde om deze te piraten overigens dus ik wacht nog maar even op de 22ste
=edit=
Ik zie net dat hier een hele slechte "is nooit grappig" in zit
Mwah, na sequence 6 kun je ook level 2 deuren hacken maar verder dan dat ben ik nog niet. Het is wel leuk om te zien maar echt interessant is het (nog) niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf welk moment is Abstergo trouwens een beetje interessant ?
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
Via Assassin's Creed Initiates heb ik nu een stel onderdelen voor mijn schip wat het cosmetisch verandert in het Dodenschip![]()
Die zeilen zijn best gaaf en dat boegbeeld ook
Ik ging naar de website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik deedquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?
Eens proberenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:29 schreef Gruisman het volgende:
Ik weet niet of dit een soort bugg is maar was toch benieuwd of jullie dit ook was opgevallen. Als je in je mansion bent en je gaat naar je slaapkamer dan zal daar een vrouw naast je bed staan. Vervolgens als je op het interactie knopje drukt dan word het beeld zwart en vervolgens ligt ze op jouw bed en jij staat nog op exact de zelfde locatie
Komt pas later. Je kan straks 3 dingen: repareren, je wanted-level uitwissen en naar je vloot sturen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik ben net pas begonnen en kan alleen maar schepen gebruiken om mijn eigen te repareren. Ik dacht dat je ze ook aan je vloot kon toevoegen of iets?
Of komt dat later pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:39 schreef Ixnay het volgende:
Net uitgespeeld.
Dat varen is beter dan in AC3, maar van mij mag het in het volgende deel er volledig uit. Veel te traag allemaal.
Het verhaal was weer goed, vooral tegen het einde, maar ik zal niks verklappen verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages![]()
Ugh hoop dat je geen gelijk hebt. Dat hele China gebeuren interesseert me totaal niet. Graag gewoon weer eens een flinke stap terug nemen. Ik zou dolgraag een game in de oudheid willen hebben. Rome rond 50 v.Chr of Griekenland gedurende de Perzische/Peloponnesische oorlogenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef padlarf het volgende:
Net het stukje met Aveline gespeeld. Stelt weinig voor, maar ik ben toch aangenaam verrast. Ze speelt veel sneller en soepeler dan Edward, en die machete is fantastisch.
Zouden ze een vrouwelijk hoofdpersonage aan het pluggen zijn? In dat geval hoop ik dat AC5 over Shao Jun gaat. Beijing ten tijde van de Ming dynastie lijkt me echt een fantastische setting. Schept daarnaast mogelijkheden voor een uitstapje naar Edo.
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die neger op het schil van Edward dezelfde neger die ook de mentor van Connor is ?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?quote:Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och irritant ik kom opeens een witte panter ofzo tegen,
Had ik mijn pistool niet als item, Vroeger als je van wapens wilde switchen pauzeerde het spel,
Nu niet meer en ik was dus de klos.
Extra vervelend want volgens mij kom je die dingen niet al te vaak tegen.
Ze staan niet op de map aangeven zo als die andere beesten.
Ze kunnen je best snel verschalken als je de QTE's telkens moet doenquote:Op maandag 18 november 2013 08:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?
In ieder geval, als je er weer een poging wilt wagen, die witte zitten volgens mij alleen op Great Inagua.
Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:22 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb net mijn blaaspijp gekregen.
Vette game tot nu toe al lukt het met die schepen overvallen lang niet altijd. Ook de wat lagere levels van zeg 17 ofzo schieten me gewoon aan flarden soms.
Tevens een vraagje, voor schepen aan je vloot toe te voegen, heb je daar een internetverbinding voor nodig? Is dat dat stuk wat je op een tablet kan besturen of iets?
Ik kan er vooralsnog niks mee omdat ik niet kon wachten op de 22ste![]()
Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?quote:Op maandag 18 november 2013 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.
Die blaaspijp is echt vet trouwens. Schiet zo'n beserk-pijl af in een aantal gasten en ze denken dat ze de Hulk zijn
Je vloot is er eigenlijk om geld mee te verdienen. Je verhandelt spul naar verschillende andere landen en je moet je vaarroutes in de gaten houden. Kun je een soort makkelijke zeeslag spelen wat best grappig is.quote:Op maandag 18 november 2013 11:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?
Tevens zag ik gisteren een schip varen met geld aan boord. Veel geld. En 3 patrouilleboten erbij. Ik wilde dat geld hebben.
Dat lukte niet
Overigens heb ik dus pas net mijn thuisbasis en kan ik nu pas onderwater zwemmen, althans in een missie met Kidd. Op walvissen jagen kan ik nog niet, maar ik heb wel al mijn bootje geupgrade omdat ik genoeg geld gejat had al
Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.quote:Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
Focus op de upgrades van je Jackdaw en je komt een heel eind. Ik heb inmiddels 2 legendarische schepen naar de kelder gestuurd
Als je schepen entert maak je toch veel vracht buit. En dat kan je al verkopen als je in je hut zit. Een paar schepen enteren levert toch wel wat op. En voor je het weet kan je betere kanonnen inzetten.quote:Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.
Hopelijk kan ik wel mn saves overzetten naar het origineel 22 november.
Volgens mij zijn die saves niet over te zetten.quote:Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.
Hopelijk kan ik wel mn saves overzetten naar het origineel 22 november.
Een stuk beter dan 3 in ieder geval.quote:Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Is 4 beter dan de vorige spellen in de serie?
Misschien binnenkort eens halen danquote:Op maandag 18 november 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Een stuk beter dan 3 in ieder geval.![]()
Vooral het varen met je bootje is een leuke toevoeging.
Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens halen danBen net (sinds gisteren) klaar met 3
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versies van 40 en 80 euro?
Gewoon die van 40 fixen dusquote:Op maandag 18 november 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Enkele extra missies en wat items geloof ik. Zal later wel voor een prikkie bij uplay te kopen zijn.
Of nog cheaper bij http://www.nuuvem.com.br/(...)-creed-iv-black-flagquote:
Gewoon solo enteren dan?quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik ga vandaag maar weer een poging wagen. zit in 8.2 en moet mijn schip verbeteren, want de missie lukte gewoon niet. wilde schepen kapot maken, lukte ook niet. nu poging 2 dan maar
hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?quote:Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Gewoon solo enteren dan?Zo heb ik met mijn ungeüpgrade Jackdaw al enkele Man of War's aan mijn vloot kunnen toevoegen.
Zoiets ja, het beste werkt om ze bijna te rammen (stuur lostlaten) en dan snel met dat touwtje op je boot erop te springen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hoe dan? door als je een boot ziet eruit springen en dan erop klimmen door er zwemmend heen te gaan?
ik heb nu 2 schepen al. Dankje voor deze pro tip. Scheelt toch weer nu.quote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef Curlbrah het volgende:
Zwemmen wil niet omdat de boot te snelt vaart anders. Oja, als je eerst die schutters in de mast killed kun je dat geweer gebruiken om de gastjes beneden neer te schieten.
als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de extra content kan vinden?
Ik had een briefje bij de game met codes voor extra wapens en een outfit,
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.
Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
Volgens mij kan je die gewoon in je hut vinden dacht ik. Er zijn wel een paar extra eilanden die je kan bezoeken, Black Island en Mystery Island als je die content hebt. Die liggen tegen de oostelijke rand van de map.quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de extra content kan vinden?
Ik had een briefje bij de game met codes voor extra wapens en een outfit,
Er stond in het begin al dat ik die ingame ergens moest gaan ophalen (Lame als je extra concent geeft doe het dan gewoon in de inventaris) Maar ik weet dus niet waar.
Voor de volgende Assassins als ze er een code bij doe met extra wapens en prul zorg dan dat die gewoon gelijk beschikbaar zijn en dat ik ze niet moet gaan zoeken.
Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
als goed is staat op het briefje een code. Die code moet je inlossen en dan staat het in je inventaris. Je kan ook naar PS store gaan en daar de code invullen.
De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet alles je hebt bijvoorbeeld twee gouden zwaarden waarvoor ik naar de florida eilanden moet. Voor de pistolen moet ik schijnbaar ook ergens heen.
https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAAquote:Op maandag 18 november 2013 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De gouden pistolen krijg je volgens mij als je alle zeemissies doet, maar dat weet ik niet zeker.
Mee eens hoor. Maak er of iets leuks van, dat je die content met een missie ofzo moet verdienen. Of geef de content gewoon direct vrij. Niet zoiets halfbakken.quote:Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://support.ubi.com/e(...)d=kA030000000ebfgCAA
Singleplayer Swords - The Matched Golden Swords
There will be a Gold Chest available on the "Florida" islands. Once you collect this chest, the items can be found in the Captain's Cabin.
Voor sommige items moet je dus echt ingame opzoek,
Mooie exclusieve extra content
Dat is een konvooi, die zijn altijd met zijn 3en. Je vind ook genoeg afzonderlijke schepenquote:Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens altijd zo dat wanneer je een brits schip aanvalt waar er nog drie van omheen varen dat die je dan ook aanvallen ? Een op een kan ik al die schepen wel hebben,
Volgens mij krijg je meerdere treasure maps via de vloot, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Als je alle schatten wilt opgraven en je bent nog niet begonnen met Kenway's Fleet, dan zou ik dat
maar snel doen, want daarin krijg je een treasure map, en die missies kunnen lang duren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |