een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.quote:
Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
een brink en dergelijke. Ik heb gewoon geld nodig sommige upgrades kan ik al uitvoeren mar heb te weinig geld.
heb nu geragequit. Kut spel. Waarom verpesten ze alle fantastische dingen?!
ja. Heb geprobeerd bij het ''makkelijke'' gebied, bij normaal en moeilijk. Maar bij normaal krijg j pas geld. Maar het mag niet baten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus je schip is kaduuk voor je enteren kan?
Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Houd het voorlopig bij schooners. Dat gaat wel langzamer maar je krijgt dan wel buit en materialen.
Zonde want je mist een hele hoopquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben ermee gekpt. helaas. Hopelijk de volgende AC minder vaar gezeik anders sla ik die over.
ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde want je mist een hele hoop
Het valt echt reuze mee.... ik heb nergens problemen mee gehad.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik zat echt in het spel, gister was ik nog bij sequentie 4 en nu bij 8. Maar als je verplicht moet upgraden omdat je het anders niet gaat redden op een hele ingewikkelde/lastige/langdurige manier is het gewoon klaar.
Na sequence 3 (geloof ik), gisteravond Sequence 6 gehaald en dan krijg je ook weer een abstergo stuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf welk moment is Abstergo trouwens een beetje interessant ?
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
Pirating a pirategame. Pirateception?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Geralt het volgende:
Ow 3DM is weer lekker aan de gang, een week voor release al![]()
Zonde om deze te piraten overigens dus ik wacht nog maar even op de 22ste
=edit=
Ik zie net dat hier een hele slechte "is nooit grappig" in zit
Mwah, na sequence 6 kun je ook level 2 deuren hacken maar verder dan dat ben ik nog niet. Het is wel leuk om te zien maar echt interessant is het (nog) niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf welk moment is Abstergo trouwens een beetje interessant ?
Ik heb er al een paar keer rondgelopen maar alle deuren zijn beveiligd behalve de wc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
Via Assassin's Creed Initiates heb ik nu een stel onderdelen voor mijn schip wat het cosmetisch verandert in het Dodenschip![]()
Die zeilen zijn best gaaf en dat boegbeeld ook
Ik ging naar de website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik deedquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Gewoon in het menu kiezen of echt naar de website gaan?
Eens proberenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:29 schreef Gruisman het volgende:
Ik weet niet of dit een soort bugg is maar was toch benieuwd of jullie dit ook was opgevallen. Als je in je mansion bent en je gaat naar je slaapkamer dan zal daar een vrouw naast je bed staan. Vervolgens als je op het interactie knopje drukt dan word het beeld zwart en vervolgens ligt ze op jouw bed en jij staat nog op exact de zelfde locatie
Komt pas later. Je kan straks 3 dingen: repareren, je wanted-level uitwissen en naar je vloot sturen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik ben net pas begonnen en kan alleen maar schepen gebruiken om mijn eigen te repareren. Ik dacht dat je ze ook aan je vloot kon toevoegen of iets?
Of komt dat later pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |