De manier waarop je een Assassins vangt komt uit de multiplayer (blauwe cirkel enzo)quote:
Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef CoExist het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 subtopics aangemaakt voor de nieuwe Assassin's Creed games.
GAM / Assassin's Creed: Rogue
GAM / Assassin's Creed: Unity
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?
Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
Een man naar mijn hart.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.
Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:
Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?
Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
Ja. Dit nummer samen met bovengenoemd nummer is toch wel de essentie van Assassin's Creed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
-Gangs overnemen zoals in AC Brotherhood komt weer terug (daar met borgias, nu gangs of new york ook een soort voorloper van de mafia)
-New York is qua mapsize gelijk aan AC3, het kan best zijn dat (een deel van) de gebouwen anders zijn.
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
-Omdat hier een post werd gemaakt over de muziek uit de eerdere delen, in het hoofdmenu hoor je een aangepaste Ezio's Family
Mijn favoriete AC sounddtrack is deze:quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.
Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |