abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:16:42 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146439153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Zolder het volgende:

[..]

Geen multiplayer :P
De manier waarop je een Assassins vangt komt uit de multiplayer (blauwe cirkel enzo)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146442029
Rogue gaat dan ook de eerste game sinds lang zijn die ik in de eerste plaats ga spelen voor het verhaal: eindelijk eens een kijkje aan de andere kant. Ben niet zo wild van de Amerikaanse revolutie en piraten
pi_146444286
Ik heb afgelopen week 2 subtopics aangemaakt voor de nieuwe Assassin's Creed games.

GAM / Assassin's Creed: Rogue

GAM / Assassin's Creed: Unity
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:58:34 #179
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146447813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef CoExist het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 subtopics aangemaakt voor de nieuwe Assassin's Creed games.

GAM / Assassin's Creed: Rogue

GAM / Assassin's Creed: Unity
Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.

Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:

Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?

Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_146448447
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?

Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Helemaal mee eens, sowieso waren AC II en B de beste AC's naar mijn mening, ze hadden echt een hele unieke sfeer die ik moeilijk kan verwoorden. Ik heb ook zoveel uren gewoon een beetje doelloos door Rome gerend, iets wat ik in alle AC's na Brotherhood nooit heb gedaa. Nog steeds de mooiste stad in de AC-universe naar mijn mening.

krijg nog kippenvel van dat nummer overigens.. zo mooi
pi_146448575
quote:

[..]

Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.

Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:

Een man naar mijn hart.
pi_146448680
Ezio is gewoon de #1 Assassin.
Een man met een missie die zijn vermoorde familie wil wreken. Daarna de quest tegen de Borgia's. Episch!
Het verhaal zit gewoon beter inelkaar dan de warrige geschiedenislesjes van Assassin's Creed 3 en 4.

Vooral dat hedendaagse moderne gelul met Desmond kan me gestolen worden.

Van Assassin Creed: Unity verwacht ik erg veel. Assassin's Creed: Rogue grabbel ik in januari wel eens voor de helft van de prijs uit een budget bak of van Marktplaats.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146449320
-Gangs overnemen zoals in AC Brotherhood komt weer terug (daar met borgias, nu gangs of new york ook een soort voorloper van de mafia)
-New York is qua mapsize gelijk aan AC3, het kan best zijn dat (een deel van) de gebouwen anders zijn.
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
-Omdat hier een post werd gemaakt over de muziek uit de eerdere delen, in het hoofdmenu hoor je een aangepaste Ezio's Family

zondag 9 november 2014 @ 05:09:19 #184
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146454480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
-Gangs overnemen zoals in AC Brotherhood komt weer terug (daar met borgias, nu gangs of new york ook een soort voorloper van de mafia)
-New York is qua mapsize gelijk aan AC3, het kan best zijn dat (een deel van) de gebouwen anders zijn.
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
-Omdat hier een post werd gemaakt over de muziek uit de eerdere delen, in het hoofdmenu hoor je een aangepaste Ezio's Family

Ja. Dit nummer samen met bovengenoemd nummer is toch wel de essentie van Assassin's Creed.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_146454970
quote:

[..]

Mijn favoriete AC sounddtrack is deze:

Kippenvel mooi :Y

Dat klimmen en klauteren in die kathedralen en verborgen geheime tombes in AC2 en Brotherhood (en Revelations?) vond ik altijd het tofste aan de serie. Dat miste ik heel erg bij 3 en 4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146456268
Assassin's Creed: Unity ¤54,- bij Media-Markt

Assassin's Creed: Rogue ¤46,- bij Media-Markt
pi_146519839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
:9
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_147659426
Waar de neuk vind je Spaanse schepen in "A Spanish Plague" |:( . Ik moet er drie tot zinken brengen maar ik kan ze echt nergens vinden 8)7 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')