abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146318811

quote:
Assassins Creed: Rogue
De 18e eeuw, Noord Amerika. Shay Patrick Cormac is een onbevreesd, jong lid van de orde van de Assassins. Hij ondergaat, tussen het geweld van de Franse en Indiase oorlog door, een duistere transformatie, dat de toekomst van de broederschap voor altijd verandert. Na een ruzie over een missie die tragisch afliep, wordt Shay verraden door de Assassins die hem proberen te vermoorden. Na aan de kant gezet te zijn door zijn broeders, maakt Shay het zijn doel om elke Assassin die zich tegen hem keerde te vermoorden, om zo de meest gevreesde Assassin jager ooit te worden.

Assassin’s Creed Rogue is het meest duistere deel in de Assassin’s Creed-franchise tot nu toe. Ervaar de transformatie van Assassin naar Assassin jager als Shay. Volg je eigen regels en begin aan een ongelooflijke reis door New York, de River Valley en ver weg naar de koude wateren van de Noord Atlantische Oceaan, met als einddoel; het uitschakelen van de Assassins.

Kenmerken:

Word de ultieme Assassin jager

Ervaar Assassin’s Creed voor het eerst vanuit het perspectief van een Templar. Speel als Shay, die zowel de dodelijke vaardigheden van een Master Assassin beheerst, als de wapens en vaardigheden van de vijand:
Gebruik Shays dodelijke luchtgeweer, dat zowel op lange als korte afstanden effectief is. Leid af, verwar of schakel je vijanden uit met verschillende soorten ammunitie, inclusief speciale granaten.
Bescherm jezelf van verborgen Assassins in menigten met jouw verbeterde ‘eagle vision’. Gebruik je zicht om constant jouw omgeving in de gaten te houden en om Assassins te zien, die zich verstoppen in schaduw, op daken en in menigten.

Daal langzaam af, de duisternis in
Bekijk hoe Shay transformeert van een avontuurlijke Assassin naar een sombere en toegewijde Templar, die zijn voormalige broeders opjaagt. Ervaar de gebeurtenissen die Shay naar een duister pad leiden, wat het lot van de Assassins voor altijd verandert.

Nieuwe en verbeterde zeevaartgameplay
Ga op reis in jouw schip, The Morrigan, en baan een weg door de ijzige zeeën van de Noord Atlantische Oceaan en de smalle wateren van de River Valley. Assassin’s Creed Rogue bouwt voort op de geprezen zeevaart-ervaring uit Assassin’s Creed IV Black Flag met volledig nieuwe gameplay, inclusief:
Nieuwe vijandige tactieken: verdedig jezelf van de Assassins terwijl ze jouw schip proberen in te vallen en de bemanning willen overnemen. Sla ze zo snel mogelijk van je af om zo veel mogelijk bemanningsleden te behouden.
Nieuwe wapens zoals brandende olie, dat een spoor van vuur achterlaat, om schepen te verbranden. En het ‘puckle’-geweer, waarmee je jouw vijand bestookt met machinegeweer-achtige kogels.
Gebruik de Noordpool in jouw voordeel: vernietig ijsbergen om meer buit te verkrijgen, of ram door het ijs om vijandige schepen over te nemen.

Enorme, diverse open wereld om te ontdekken
Shays verhaal laat je drie unieke omgevingen ontdekken:
De Noord-Atlantische Oceaan. Evraar de koude winden en ijsbergen van de Noordpool in deze uitgebreide zeevaartspeeltuin.
De River Valley. Een enorme hybride-setting van de Native American Frontier, waarin navigatie door rivieren en over de grond naadloos gemixt worden.
New York. Eén van de meest bekende steden in de wereld, volledig gebouwd zoals het bestond in de 18e eeuw.

Release datum: 13/11/2014

Platform: PlayStation 3 / Xbox 360 / PC
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146318823
Ik kijk hier echt naar uit en is de enige reden waarom ik mijn ps3 nog niet verkocht heb
Lol.
pi_146319018
Ik vraag mij af of dit wel een volwaardige AC game word en niet als add-on aanvoelt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146319780
Beh zeevaartgameplay.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 5 november 2014 @ 08:17:51 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146319908
Ik ga hem halen goeie dingen over gehoord. Die twijfel of dit wel een volwaardige game is heb ik al laten wegnemen door het feit dat er veel meer land aanwezig is plus de ijsbergen. Tevens moet je in deze navy gameplay juist mensen van je boot afweren ipv andersom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146320432
Ik ben benieuwd inderdaad of dit een volwaardige is of een AC Revelations/COD Modern Warfare 3. Zeg maar 4 uur rammen en je bent er doorheen.

Overigens overgestapt van PC naar PS3 en opeens lukte me het wel om verder te komen in AC Revelations (Fire boats missie) die was niet te doen op de PC.
  woensdag 5 november 2014 @ 09:54:31 #7
268260 Dr.Mikey
pi_146321616
quote:
9s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Beh zeevaartgameplay.
Kei tof en simpel mids je eerste paar updates hebt gedaan.
R.I.P DTS.
  woensdag 5 november 2014 @ 10:56:26 #8
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_146323165
quote:
9s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Beh zeevaartgameplay.
Idd, varen in AC :r
I don't like it.
Het is patat.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:01:59 #9
268260 Dr.Mikey
pi_146326931
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:56 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Idd, varen in AC :r
I don't like it.
Voor jullie is er straks de ps4 versie.
R.I.P DTS.
pi_146452664
5 uur gameplay erop zitten en ik ben er klaar mee. Het spel is haast in alles een exacte kopie van black flag. Iedere nieuwe ac game lijkt op z'n voorganger, maar dit is wel heel extreem. Wat een inspiratieloos baggerspel ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146452758
quote:
13s.gif Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef eight het volgende:
5 uur gameplay erop zitten en ik ben er klaar mee. Het spel is haast in alles een exacte kopie van black flag. Iedere nieuwe ac game lijkt op z'n voorganger, maar dit is wel heel extreem. Wat een inspiratieloos baggerspel ;(
Ik ben nu net op het punt dat je assassin af bent, en ik vind het toch wel een vet spel. Ja, het is meer van hetzelfde maar dat is logisch. Unity is voor vernieuwing.

Als fan van Assassins Creed vind ik het een prima spel tot nu toe :P
pi_146456287
Assassin's Creed: Unity ¤54,- bij Media-Markt

Assassin's Creed: Rogue ¤46,- bij Media-Markt
  zondag 9 november 2014 @ 11:02:02 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146456610
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:40 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik ben nu net op het punt dat je assassin af bent, en ik vind het toch wel een vet spel. Ja, het is meer van hetzelfde maar dat is logisch. Unity is voor vernieuwing.

Als fan van Assassins Creed vind ik het een prima spel tot nu toe :P
Jullie hebben het spel al?
  zondag 9 november 2014 @ 11:52:22 #14
160961 Evi_90
pi_146457658
Ik weet niet bij Rogue, ik hoorde in één van de fimpjes dat je van dat gefluister om je heen hoort als de assassins in je buurt zijn. Nu was dat ook al bij de multiplayer het geval van voorgaande delen en ik werd daar er echt helemaal knettergek van. :P
Het is patat.
pi_146460321
Voor de piraten onder ons is hij al verkrijgbaar ;)
Lol.
pi_146519902
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2014 11:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]

[..]

Jullie hebben het spel al?
Hebben ze illegaal. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146519922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:21 schreef aniihakobyan het volgende:
Ik kijk hier echt naar uit en is de enige reden waarom ik mijn ps3 nog niet verkocht heb
toch gewoon ac: black flag in een nieuw jasje. kun je beter unity kopen mits je pc hebt
pi_146519956
quote:
Je moet ook Unity kopen.
pi_146525930
Kan niet wachten tot zaterdag, denk dat ik hem dan even ga halen en het hele weekend de tijd heb om hem te spelen!
Dat het Ac4 in een nieuw jasje is maakt mij niet zoveel uit, van mij hoeft niet elk spel vernieuwend te zijn + AC4 was gewoon een goed spel :)
PSN: Metal_Akilla
pi_146602477
Eerste reviews zijn positief, toch maar even halen voor het kerst reces.
  donderdag 13 november 2014 @ 11:25:09 #21
160961 Evi_90
pi_146605248
Als ie straks voor een schappelijk prijsje in de winkel ligt ga ik 'm halen.
Het is patat.
pi_146613811
Deze lijkt me veel toffer dan Unity. Black Flag had dan wel geen echte grote stad, maar alle eilandjes en het schip vond ik juist een leuke uitbreiding op de gameplay. Het spel voelde veel groter. In Unity zitten we gewoon weer terug in een stad. Voelt juist weer als een stap terug. -O- Heb beide nieuwe games nog niet gespeeld, dus misschien ben ik wat voorbarig.
pi_146658275
Heb hem nu ook binnen en het bevalt me redelijk. Vind de Noord-Atlantische zee echter niet heel bijzonder, de Cariben waren toch wel een stuk leuker om doorheen te varen. Eigenlijk vind ik alle omgevingen niet ontzettend bijzonder. Verder wel een erg interessante verhaallijn tot nu toe, al vind ik de voiceacting soms wel echt ontzettend matig.
pi_146659975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:03 schreef Gruisman het volgende:
Heb hem nu ook binnen en het bevalt me redelijk. Vind de Noord-Atlantische zee echter niet heel bijzonder, de Cariben waren toch wel een stuk leuker om doorheen te varen. Eigenlijk vind ik alle omgevingen niet ontzettend bijzonder. Verder wel een erg interessante verhaallijn tot nu toe, al vind ik de voiceacting soms wel echt ontzettend matig.
Voor mij dezelfde ervaring. Het is nergens echt van wow
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:12:11 #25
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_146684322
Het is voor mij alles behalve wauw. Ik ben echt ontevreden. Zo veel bugs, zo veel niet goed uitgewerkt, zonde gewoon.. Had zo veel meer in gezeten..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')