abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133304879
Nice.. via een glitch dus m'n hidden blades kwijt ^O^
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:39:50 #252
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133309153
Net uitgespeeld. :)

Dat varen is beter dan in AC3, maar van mij mag het in het volgende deel er volledig uit. Veel te traag allemaal.

Het verhaal was weer goed, vooral tegen het einde, maar ik zal niks verklappen verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.
pi_133310492
Ik snap niet dat iedereen AC2 zo goed vond.

Persoonlijk vond ik AC1 de beste tot nu toe. Alles wat daarna kwam was meer van hetzelfde. Deel 3 was mwoah en deel 4 is tof. Want piraten zijn gewoon tof. Ik vind deze denk ik nu al de beste zelfs _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:20:19 #254
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133311573
Ik ben denk ik door een glitch mijn Ezio Conner en Altair outfits kwijt.
Kan ze in elk geval niet meer selecteren in de kapiteinshut.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133312820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:39 schreef Ixnay het volgende:
Net uitgespeeld. :)

Dat varen is beter dan in AC3, maar van mij mag het in het volgende deel er volledig uit. Veel te traag allemaal.

Het verhaal was weer goed, vooral tegen het einde, maar ik zal niks verklappen verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk was het op alle punten een verbetering t.o.v. AC3, maar het gevoel van de AC2 spellen mis is nog steeds.
SPOILER
Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages ^O^
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:08:32 #256
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133313317
Net het stukje met Aveline gespeeld. Stelt weinig voor, maar ik ben toch aangenaam verrast. Ze speelt veel sneller en soepeler dan Edward, en die machete is fantastisch.

Zouden ze een vrouwelijk hoofdpersonage aan het pluggen zijn? In dat geval hoop ik dat AC5 over Shao Jun gaat. Beijing ten tijde van de Ming dynastie lijkt me echt een fantastische setting. Schept daarnaast mogelijkheden voor een uitstapje naar Edo.
Ok stelletje hokboeren
pi_133315381
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef padlarf het volgende:
Net het stukje met Aveline gespeeld. Stelt weinig voor, maar ik ben toch aangenaam verrast. Ze speelt veel sneller en soepeler dan Edward, en die machete is fantastisch.

Zouden ze een vrouwelijk hoofdpersonage aan het pluggen zijn? In dat geval hoop ik dat AC5 over Shao Jun gaat. Beijing ten tijde van de Ming dynastie lijkt me echt een fantastische setting. Schept daarnaast mogelijkheden voor een uitstapje naar Edo.
Ugh hoop dat je geen gelijk hebt. Dat hele China gebeuren interesseert me totaal niet. Graag gewoon weer eens een flinke stap terug nemen. Ik zou dolgraag een game in de oudheid willen hebben. Rome rond 50 v.Chr of Griekenland gedurende de Perzische/Peloponnesische oorlogen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 november 2013 @ 13:31:35 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133315886
Zo, de eerste twee legendary ships zijn naar de kelder. En toen kwam ik broer en zus tegen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 november 2013 @ 23:38:00 #259
268260 Dr.Mikey
pi_133363430
Is die neger op het schil van Edward dezelfde neger die ook de mentor van Connor is ?
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 00:04:50 #260
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133364500
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die neger op het schil van Edward dezelfde neger die ook de mentor van Connor is ?
Nee.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 november 2013 @ 00:39:48 #261
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133365433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:43 schreef Gruisman het volgende:

[..]

SPOILER
Verder ben ik het met je eens dat het bij lange na niet het niveau van ACII haalt. Dat verhaal en die personages ^O^
SPOILER
  maandag 18 november 2013 @ 00:51:21 #262
268260 Dr.Mikey
pi_133365675
Och irritant ik kom opeens een witte panter ofzo tegen,
Had ik mijn pistool niet als item, Vroeger als je van wapens wilde switchen pauzeerde het spel,
Nu niet meer en ik was dus de klos.

Extra vervelend want volgens mij kom je die dingen niet al te vaak tegen.
Ze staan niet op de map aangeven zo als die andere beesten.
R.I.P DTS.
  maandag 18 november 2013 @ 08:28:20 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133368219
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och irritant ik kom opeens een witte panter ofzo tegen,
Had ik mijn pistool niet als item, Vroeger als je van wapens wilde switchen pauzeerde het spel,
Nu niet meer en ik was dus de klos.

Extra vervelend want volgens mij kom je die dingen niet al te vaak tegen.
Ze staan niet op de map aangeven zo als die andere beesten.
Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?

In ieder geval, als je er weer een poging wilt wagen, die witte zitten volgens mij alleen op Great Inagua.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 10:16:45 #264
Brabo Bastard
pi_133369445
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hoezo was je dus de klos? Je krijgt toch een quick time event?

In ieder geval, als je er weer een poging wilt wagen, die witte zitten volgens mij alleen op Great Inagua.
Ze kunnen je best snel verschalken als je de QTE's telkens moet doen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133370672
Zo ik heb net mijn blaaspijp gekregen.

Vette game tot nu toe al lukt het met die schepen overvallen lang niet altijd. Ook de wat lagere levels van zeg 17 ofzo schieten me gewoon aan flarden soms.

Tevens een vraagje, voor schepen aan je vloot toe te voegen, heb je daar een internetverbinding voor nodig? Is dat dat stuk wat je op een tablet kan besturen of iets? :@

Ik kan er vooralsnog niks mee omdat ik niet kon wachten op de 22ste :@ :@
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 11:30:21 #266
Brabo Bastard
pi_133370849
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 11:22 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb net mijn blaaspijp gekregen.

Vette game tot nu toe al lukt het met die schepen overvallen lang niet altijd. Ook de wat lagere levels van zeg 17 ofzo schieten me gewoon aan flarden soms.

Tevens een vraagje, voor schepen aan je vloot toe te voegen, heb je daar een internetverbinding voor nodig? Is dat dat stuk wat je op een tablet kan besturen of iets? :@

Ik kan er vooralsnog niks mee omdat ik niet kon wachten op de 22ste :@ :@
Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.

Die blaaspijp is echt vet trouwens. Schiet zo'n beserk-pijl af in een aantal gasten en ze denken dat ze de Hulk zijn :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133371546
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor je vloot moet je internet en Uplay hebben dacht ik. Hij maakt verbinding met de Ubisoft servers om dit te regelen.

Die blaaspijp is echt vet trouwens. Schiet zo'n beserk-pijl af in een aantal gasten en ze denken dat ze de Hulk zijn :D
Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?

Tevens zag ik gisteren een schip varen met geld aan boord. Veel geld. En 3 patrouilleboten erbij. Ik wilde dat geld hebben.

Dat lukte niet :')

Overigens heb ik dus pas net mijn thuisbasis en kan ik nu pas onderwater zwemmen, althans in een missie met Kidd. Op walvissen jagen kan ik nog niet, maar ik heb wel al mijn bootje geupgrade omdat ik genoeg geld gejat had al :P
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 12:08:06 #268
Brabo Bastard
pi_133371770
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 11:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat kun je precies met die vloot? Handelen in sugar en rum neem ik aan zodat je wat sneller geld verdient?

Tevens zag ik gisteren een schip varen met geld aan boord. Veel geld. En 3 patrouilleboten erbij. Ik wilde dat geld hebben.

Dat lukte niet :')

Overigens heb ik dus pas net mijn thuisbasis en kan ik nu pas onderwater zwemmen, althans in een missie met Kidd. Op walvissen jagen kan ik nog niet, maar ik heb wel al mijn bootje geupgrade omdat ik genoeg geld gejat had al :P
Je vloot is er eigenlijk om geld mee te verdienen. Je verhandelt spul naar verschillende andere landen en je moet je vaarroutes in de gaten houden. Kun je een soort makkelijke zeeslag spelen wat best grappig is.

De middelen die je verhandelt zijn anders dan de rum en suiker die je vind, dus het is echt puur geld wat je verdient. Daarnaast krijg je edelstenen om nieuwe dokken mee te kopen en je schepen te repareren. Elk schip dat je entert in het spel en naar de vloot stuurt, kan je ook bergen voor edelstenen.

Focus op de upgrades van je Jackdaw en je komt een heel eind. Ik heb inmiddels 2 legendarische schepen naar de kelder gestuurd :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133371797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
Focus op de upgrades van je Jackdaw en je komt een heel eind. Ik heb inmiddels 2 legendarische schepen naar de kelder gestuurd :P
Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.

Hopelijk kan ik wel mn saves overzetten naar het origineel 22 november. :)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 12:15:44 #270
Brabo Bastard
pi_133371932
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zonder die vloot gaat het wel ff duren om alles te upgraden denk ik. Maakt niet uit, er is genoeg te doen verder.

Als je schepen entert maak je toch veel vracht buit. En dat kan je al verkopen als je in je hut zit. Een paar schepen enteren levert toch wel wat op. En voor je het weet kan je betere kanonnen inzetten.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 november 2013 @ 12:44:22 #271
268260 Dr.Mikey
pi_133372699
Ik mis dat oude wapenwiel en dat pauze momentje uit de eerdere games toch wel. Wapens selecteren op deze manier werkt wel maar nu switch ik echt nooit meer. Vroeger was het ook al niet nodig.
R.I.P DTS.
pi_133373316
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 12:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die saves niet over te zetten. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 18 november 2013 @ 13:08:57 #273
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133373358
Is 4 beter dan de vorige spellen in de serie?
pi_133373433
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Is 4 beter dan de vorige spellen in de serie?
Een stuk beter dan 3 in ieder geval. :P

Vooral het varen met je bootje is een leuke toevoeging.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 18 november 2013 @ 13:13:41 #275
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133373454
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Een stuk beter dan 3 in ieder geval. :P

Vooral het varen met je bootje is een leuke toevoeging.
Misschien binnenkort eens halen dan :P Ben net (sinds gisteren) klaar met 3
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versies van 40 en 80 euro?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')