Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terecht. Veel reviews prijzen het deel de hemel in als een verbetering van 3.
Klopt, al vind ik het best mooi staan met mijn zwarte zeilenquote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
Met iedere elite upgrade komt er meer en meer goud bij, mijn Jackdaw lijkt momenteel wel het schip van een pimp.
Er zijn drie grotere steden die je bezoekt, maar er zijn erg veel kleine sublocaties nu die je kan aandoen. En dit varieert van kleine nederzettingen tot oude Maya-ruïnes. En klimmen doe je nu nog steeds genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.
Drie was leuk maar sloeg een nieuwe weg in en ik begrijp dat deze nog meer afwijkt. Het klimmen en historische steden bezoeken had voor mij een grote aantrekkingskracht.
Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dan wel een Nederlands assassin
Straks krijgen we een AC waarin we Balthasar Gerards zijn
Precies. Jammer dat we hem dan zelf niet mogen neersteken, maar een epic chase zou dan wel vet zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.
Varen is juist awesomequote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Ik vind AC 4 een beetje tegenvallen, Dat varen vindt ik echt helemaal niks maar die blaaspijp is wel echt epic,
De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Gruisman het volgende:
Ik wist zeker dat ik deze game zou gaan boycotten (want..piraten). Ik zie nu echter al die beelden en ik ga hem nu verdomme halen ook
ziet er erg goed uit allemaal. ACII zal het ongetwijfeld niet gaan overtreffen maar het ziet er allemaal prima uit. Zodra m'n tentamenweek voorbij is ga ik me maar es belonen
Verder heb ik nog wat vragen; Hoe zijn de steden hier? De voornaamste reden dat ik ACIII enorm ruk vond was omdat de steden gewoon 0 sfeer hadden en totaal niet free-run vriendelijk waren. Havana zag er in de trailer iig erg gelikt uit en deed me denken aan de Italiaanse steden van deeltje 2.
En hoe is de gameplay in de wildernis.. werkt het een beetje. The Frontier vond ik altijd maar een saaie gebeurtenis en vermeed ik altijd.
SPOILER: sequence 6 ofzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ik vond de hype best meevallen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
valt de game tegen wegens de enorme hype?
Als ik de reacties zo lees, niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
valt de game tegen wegens de enorme hype?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde
Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.
De wildernis is hier de zee. En er is genoeg te doen. Schepen te enteren, eilandjes te verkennen, diepzee te duiken, en ga zo maar door. De variatie is erg groot, en dat harpoeneren van grote zeedieren is erg gaaf. Gisteren mijn eerste bultrug verschalkt
Ligt aan je voorkeur denk ik. Ezio zag je langzaam veranderen van playboy naar een assassin met verantwoordelijkheidsgevoel. Edward daarentegen is een echte piraat die alleen voor het geld gaat. Al zit ik pas in sequence 6 of 7, dus veel kan ik er (nog) niet over zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef padlarf het volgende:
Zo'n man-o-war is toch een stuk simpeler als je er eerst naar toe zwemt en de crew afmaakt
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.Ik dacht, laat ik eens kijken wat er gebeurd. 1 keer rammen en ik kon direct boarden, en er was niemand meer aan boord
Stealth zwemmen?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |