quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe kunnen jullie al spelen, terwijl het nog 2 weken duurt op steam voordat ie er is?
Xbox/PS3 versies zijn al uitquote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe kunnen jullie al spelen, terwijl het nog 2 weken duurt op steam voordat ie er is?
Geen idee. Marketplace?quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan ik trouwens die gratis uplay code vinden op xbox live?
Kan m daar niet vinden, alsof ze expres iets gratis diep hebben weggestopt. Want al het betaalde kan ik wel vinden :'\quote:
Bij mij zat de code er gewoon bij. Of je moet op de site van Uplay zelf even kijken als het niet op de MP staat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Kan m daar niet vinden, alsof ze expres iets gratis diep hebben weggestopt. Want al het betaalde kan ik wel vinden :'\
MP speel ik niet in AC. Gelukkig weinig achievements voor MP en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef TJV het volgende:
Zo, verhaallijn uitgespeeld, legendaries aan Neptunus gedoneerd en een aantal elite-upgrades gekocht. Nu weer het gebruikelijke zwarte gat dat elke AC heeft na de storyline, even kijken of de multiplayer wat is en anders op naar Marktplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 3 november 2013 01:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
True, ik heb mezelf wel eens afgevraagd wat Edward van zijn kleinzoon Connor zou vinden.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef TJV het volgende:
Dat einde he..Nou, dat duurt nog wel een aantal jaar hoor. En zijn dochter wordt gered door haytham.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, die heb ik bewaard voor een speciale gebeurtenis.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Ik heb ineens een throwing knife.Iemand anders die dat heeft gehad?
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Nee, helaas niet. Maar ik heb meer lol met dat pijltjes schieten met die blaaspijpquote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
Smugglers Den nabij een scheepswrak. Waarschijnlijk kreeg ik hem foor te looten omdat ik geen wapens had.quote:
Ja, ik heb hem bewaard om een hond mee dood te gooien, want ik haat honden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
De katten kan je anders niet aaien.quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem bewaard om een hond mee dood te gooien, want ik haat honden.
Katten.
Prachtig jaquote:
Drunken Sailor weet ook wel een glimlach op mijn gezicht te toverenquote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Die is mooi ja.Maar Lowlands Away is toch wel mijn favoriet.
"Das ist mein Frau!"quote:
Ja, met een 18e eeuwse tazer.quote:Op maandag 4 november 2013 01:21 schreef CoExist het volgende:
Godver! Dat onder water zwemmen bij die scheepswrakken vind ik behoorlijk lastig. Ik word steeds aangevallen door die haaien. Is er een mogelijkheid om die uit te schakelen?
Juist daarom is Engeland / Londen een geweldige plek voor een volgend deel! De zeestrijd op de Noordzee tussen de Engelsen en Nederlanders is legendarisch. Admiraal de Ruyter die met zijn vloot de Thames opzeilt.quote:Op zondag 3 november 2013 01:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denk het niet. No way dat ze dat hele scheepsgedeelte er weer uit gaan slopen. Dat kunnen ze niet doen. In mijn ervaring zijn er in deze reeks alleen maar features bijgekomen die bijdragen aan gameplay, eigenlijk nooit afgegaan. Bijvoorbeeld die touwsperen. Absoluut niet logisch voor een piraat, maar hij heeft ze wel.
Uhm nee. Dat is mss legendarisch in Nederland. In de rest van de wereld heeft Engeland er wel voor gezorgd dat iedereen het vergeten is.quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Juist daarom is Engeland / Londen een geweldige plek voor een volgend deel! De zeestrijd op de Noordzee tussen de Engelsen en Nederlanders is legendarisch. Admiraal de Ruyter die met zijn vloot de Thames opzeilt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Raid_on_the_Medway
Aan de andere kant kan het 17de eeuwse Amsterdam dus ook een mooie speelstad zijn. Of Londen én Amsterdam.
Zij gewoon duidelijk gedocumenteerd, onder andere op Wikipedia. Dat het niet in de reguliere schoolboekjes staat, hoeft nog niet te betekenen dat het niet in een AC spel kan.quote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhm nee. Dat is mss legendarisch in Nederland. In de rest van de wereld heeft Engeland er wel voor gezorgd dat iedereen het vergeten is.
Reken er maar niet op. Dan doen ze eerder de Franse revolutie.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zij gewoon duidelijk gedocumenteerd, onder andere op Wikipedia. Dat het niet in de reguliere schoolboekjes staat, hoeft nog niet te betekenen dat het niet in een AC spel kan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anglo-Dutch_Wars
Het lijkt me een mooie setting, om eerlijk te zijn en genoeg ruimte voor zeeslagen.
Zit zelf op XBL dus helaasquote:Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Oké, blijkbaar gaat dat fleet gedoe dus toch via PSN.Wie wil me toevoegen?
PSN: Rezania93
Jammer. Wil 100% halen, dus heb echt nog een shitload aan geld nodig voor allerlei zooi, en dan is het wel zo handig als de fleet wat sneller werkt.quote:
Dat heeft te maken dacht ik met het aantal Uplay punten dat je hebt. Het is dacht ik een beloning die je kan verzilveren, want ik heb ze wel.quote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jammer. Wil 100% halen, dus heb echt nog een shitload aan geld nodig voor allerlei zooi, en dan is het wel zo handig als de fleet wat sneller werkt.
Iemand die trouwens weet hoe je de elite sails kan krijgen? In het spel staat "Redeem on uPlay", maar daar kan ik ze niet vinden.
Ah, het is blijkbaar onderdeel van het duurste pakket. Ik las alleen iets over een multiplayer skin de eerste keer.quote:Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dacht ik met het aantal Uplay punten dat je hebt. Het is dacht ik een beloning die je kan verzilveren, want ik heb ze wel.
Parijs zou ook een goede lokatie zijn, maar veel minder gericht op zee dan de strijd tussen de Engelsen en de Nederlanders. Je gaf zelf aan dat het scheepvaartelement moet blijven.quote:Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Dan doen ze eerder de Franse revolutie.
En dat ook jaquote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, het is blijkbaar onderdeel van het duurste pakket. Ik las alleen iets over een multiplayer skin de eerste keer.
De vraag is of ze dat ook doen. Misschien zijn ze nu wel bezig met een heel ander element. Al hoop ik dat niet want ik ben het ermee eens dat het scheepvaartgedeelte echt enorm goed is uitgewerkt.quote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Parijs zou ook een goede lokatie zijn, maar veel minder gericht op zee dan de strijd tussen de Engelsen en de Nederlanders. Je gaf zelf aan dat het scheepvaartelement moet blijven.
True. 80 jarige oorlog zou wel kunnen op zich, maar dan zal de focus zeker niet liggen op Holland-Engeland. Eerder op Spanje-Engeland-Holland-Frankrijk. In die volgorde.quote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Parijs zou ook een goede lokatie zijn, maar veel minder gericht op zee dan de strijd tussen de Engelsen en de Nederlanders. Je gaf zelf aan dat het scheepvaartelement moet blijven.
Terecht. Veel reviews prijzen het deel de hemel in als een verbetering van 3.quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens ign de beste na deel twee in de reeks marketing stunt of terecht?
Maar dan wel een Nederlands assassinquote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
True. 80 jarige oorlog zou wel kunnen op zich, maar dan zal de focus zeker niet liggen op Holland-Engeland. Eerder op Spanje-Engeland-Holland-Frankrijk. In die volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |