Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef padlarf het volgende:
Zo'n man-o-war is toch een stuk simpeler als je er eerst naar toe zwemt en de crew afmaakt
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.Ik dacht, laat ik eens kijken wat er gebeurd. 1 keer rammen en ik kon direct boarden, en er was niemand meer aan boord
Stealth zwemmen?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg.
Oh ja.quote:
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg.
Oh, dat is die van level 60 die voor Long Island ligt geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Ik ben ook wel i s langs een schip gaan varen en ben er naar toe gesprongenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb nu bijna alle upgrades voor de Jakedaw dat maakt schepen veroveren een stukje makkelijker. Ik vind alleen die moordcontracten echt dodelijk saai. Dat vond ik alle AC games al zo. Heb er maar een stuk of 6 gedaan en ben er flauw van.
Verhaaltechnisch zit ik rond sequence 6. En vind ik het eigenlijk nog helemaal niet zo boeiend. Zeerovertje spelen en eilandjes en scheepswrakken ontdekken vind ik wel erg tof gedaan.
Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.
Mijn Jackdaw is ook bijna helemaal compleet, maar de legendarische schepen vereisen toch een hoop tactiek
En dat harpoeneren van zeedieren is toch best tof eigenlijk
Ja die, met z'n kutmortierenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.
Vooral bij Dame Negra. De tering he.
Ik ben de 30 inmiddels gepasseerd. En ik ben net over de helft.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Maar he, hoeveel uur ben je nu eigenlijk zoet met dit spel?
Whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha community challenge 20 mil mensen afmaken
De wind word nog frisser zodra je dieper in het verhaal en de naval missions duikt. Vooral onder water ziet het er erg mooi uit vind ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Gruisman het volgende:
Heb hem nu ook! Bevalt tot nu toe prima. Toen ik ACIII speelde zat ik al vanaf hem begin constant te zeiken over wat kut was en wat beter had gekund.. en dat heb ik nu totaal niet. De setting en de opzet heeft echt voor een frisse wind gezorgd, had ik niet verwacht..
Je zult met AC4 meer waar voor je geld krijgen vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef RRuben het volgende:
is AC 4 het waard? ga hem wss kopen voor de PS 4 maar zit nog te twijfelen want BF4 lijkt me ook best vet
En het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef padlarf het volgende:
Dat Templar armor krijgen was wel erg makkelijk
Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het ziet er niet uit.Veels te zwaar en log voor een assassin.
Zo gaat het altijd met item-DLC bij AC, gewoon zoeken en nemen, je hoeft er geen flikker voor te doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.
Overigens, wat is dat met die Drake spullen? Dat hele Sacrifice Island stelde echt niks voorGeef die spullen dan gewoon meteen.
Nee, eigenlijk nooit. Misschien proberen te herinstalleren?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart
1 keer een glitch gehad, maar dat kan gebeuren. Zeker niet zo vaak als jij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart
Nee, nog geen enkele glitch of bug meegemaakt eigenlijk. Verbaast me in zo'n sandbox gamequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |