Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terecht. Veel reviews prijzen het deel de hemel in als een verbetering van 3.
Klopt, al vind ik het best mooi staan met mijn zwarte zeilenquote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
Met iedere elite upgrade komt er meer en meer goud bij, mijn Jackdaw lijkt momenteel wel het schip van een pimp.
Er zijn drie grotere steden die je bezoekt, maar er zijn erg veel kleine sublocaties nu die je kan aandoen. En dit varieert van kleine nederzettingen tot oude Maya-ruïnes. En klimmen doe je nu nog steeds genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik erg fan van twee en Brotherhood.
Drie was leuk maar sloeg een nieuwe weg in en ik begrijp dat deze nog meer afwijkt. Het klimmen en historische steden bezoeken had voor mij een grote aantrekkingskracht.
Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dan wel een Nederlands assassin
Straks krijgen we een AC waarin we Balthasar Gerards zijn
Precies. Jammer dat we hem dan zelf niet mogen neersteken, maar een epic chase zou dan wel vet zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die zou zomaar eens een verdomd grote rol kunnen spelen, al is hij dan sowieso een tempelier, aangezien de Oranjes voor vrijheid en "democratie" vochten.
Varen is juist awesomequote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Ik vind AC 4 een beetje tegenvallen, Dat varen vindt ik echt helemaal niks maar die blaaspijp is wel echt epic,
De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Gruisman het volgende:
Ik wist zeker dat ik deze game zou gaan boycotten (want..piraten). Ik zie nu echter al die beelden en ik ga hem nu verdomme halen ook
ziet er erg goed uit allemaal. ACII zal het ongetwijfeld niet gaan overtreffen maar het ziet er allemaal prima uit. Zodra m'n tentamenweek voorbij is ga ik me maar es belonen
Verder heb ik nog wat vragen; Hoe zijn de steden hier? De voornaamste reden dat ik ACIII enorm ruk vond was omdat de steden gewoon 0 sfeer hadden en totaal niet free-run vriendelijk waren. Havana zag er in de trailer iig erg gelikt uit en deed me denken aan de Italiaanse steden van deeltje 2.
En hoe is de gameplay in de wildernis.. werkt het een beetje. The Frontier vond ik altijd maar een saaie gebeurtenis en vermeed ik altijd.
SPOILER: sequence 6 ofzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ik vond de hype best meevallen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
valt de game tegen wegens de enorme hype?
Als ik de reacties zo lees, niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
valt de game tegen wegens de enorme hype?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde
Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: dat ik dat niet gehoord had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?quote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De steden zijn goed en je kan er lekker over de daken heen rennen en wat niet al. De sfeer zit er goed in en er is genoeg te beleven.
De wildernis is hier de zee. En er is genoeg te doen. Schepen te enteren, eilandjes te verkennen, diepzee te duiken, en ga zo maar door. De variatie is erg groot, en dat harpoeneren van grote zeedieren is erg gaaf. Gisteren mijn eerste bultrug verschalkt
Ligt aan je voorkeur denk ik. Ezio zag je langzaam veranderen van playboy naar een assassin met verantwoordelijkheidsgevoel. Edward daarentegen is een echte piraat die alleen voor het geld gaat. Al zit ik pas in sequence 6 of 7, dus veel kan ik er (nog) niet over zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga hem wellicht morgen maar eens halen.. overigens : Edward of Ezio?
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef padlarf het volgende:
Zo'n man-o-war is toch een stuk simpeler als je er eerst naar toe zwemt en de crew afmaakt
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso makkelijk als je alle upgrades hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik zit in sequence 3.Ik dacht, laat ik eens kijken wat er gebeurd. 1 keer rammen en ik kon direct boarden, en er was niemand meer aan boord
Stealth zwemmen?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg.
Oh ja.quote:
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hoe kom jij aan boord als je gaat zwemmen dan? Meestal schieten ze me dan af of vaart het schip weg.
Oh, dat is die van level 60 die voor Long Island ligt geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Ik ben ook wel i s langs een schip gaan varen en ben er naar toe gesprongenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misschien heb ik precies dat ene schip gevonden waarbij het kan? Het ding lag voor anker, en ik zwom precies aan de achterkant, als je aan eht varen bent lijkt dat hun dode hoek te zijn. Ik zal eens kijken of ik het kan herhalen.
Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb nu bijna alle upgrades voor de Jakedaw dat maakt schepen veroveren een stukje makkelijker. Ik vind alleen die moordcontracten echt dodelijk saai. Dat vond ik alle AC games al zo. Heb er maar een stuk of 6 gedaan en ben er flauw van.
Verhaaltechnisch zit ik rond sequence 6. En vind ik het eigenlijk nog helemaal niet zo boeiend. Zeerovertje spelen en eilandjes en scheepswrakken ontdekken vind ik wel erg tof gedaan.
Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het wordt ook een stuk interessanter vanaf sequence 7.
Mijn Jackdaw is ook bijna helemaal compleet, maar de legendarische schepen vereisen toch een hoop tactiek
En dat harpoeneren van zeedieren is toch best tof eigenlijk
Ja die, met z'n kutmortierenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon proberen broadsides van hen te vermijden en zelf zware kogels op hun achtersteven te pompen.
Vooral bij Dame Negra. De tering he.
Ik ben de 30 inmiddels gepasseerd. En ik ben net over de helft.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Maar he, hoeveel uur ben je nu eigenlijk zoet met dit spel?
Whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha community challenge 20 mil mensen afmaken
De wind word nog frisser zodra je dieper in het verhaal en de naval missions duikt. Vooral onder water ziet het er erg mooi uit vind ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Gruisman het volgende:
Heb hem nu ook! Bevalt tot nu toe prima. Toen ik ACIII speelde zat ik al vanaf hem begin constant te zeiken over wat kut was en wat beter had gekund.. en dat heb ik nu totaal niet. De setting en de opzet heeft echt voor een frisse wind gezorgd, had ik niet verwacht..
Je zult met AC4 meer waar voor je geld krijgen vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef RRuben het volgende:
is AC 4 het waard? ga hem wss kopen voor de PS 4 maar zit nog te twijfelen want BF4 lijkt me ook best vet
En het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef padlarf het volgende:
Dat Templar armor krijgen was wel erg makkelijk
Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het ziet er niet uit.Veels te zwaar en log voor een assassin.
Zo gaat het altijd met item-DLC bij AC, gewoon zoeken en nemen, je hoeft er geen flikker voor te doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar niet op een assassin inderdaad.
Overigens, wat is dat met die Drake spullen? Dat hele Sacrifice Island stelde echt niks voorGeef die spullen dan gewoon meteen.
Nee, eigenlijk nooit. Misschien proberen te herinstalleren?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart
1 keer een glitch gehad, maar dat kan gebeuren. Zeker niet zo vaak als jij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Glitched die bij jullie ook vaak? Ik heb nu al een keer gehad dat ik wilde enteren en vervolgens gebeurde er niks.. het spel werd onbespeeldbaar dus moest resetten. Ook ben ik ooit gedurende een entering dwars door de boot gevallen.. zat toen vast en moest resetten. En zojuist nadat ik een missie afrondde-> beeld op zwart
Nee, nog geen enkele glitch of bug meegemaakt eigenlijk. Verbaast me in zo'n sandbox gamequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Tjah enigste manier is gewoon veel schepen slopenquote:Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Mijn jackdaw is niet sterk genoeg om verder te komen in het verhaal. Hoe kom ik snel aan hout stof en metaal? Die schepen beroven gaat erg langzaam.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Mijn jackdaw is niet sterk genoeg om verder te komen in het verhaal. Hoe kom ik snel aan hout stof en metaal? Die schepen beroven gaat erg langzaam.
Wat Friday12 zegt. Fregatten hebben veelal een hoop aan boord. Gebruik je spyglass en kijk wat er aan boord is. Zijn fregatten te sterk, dan kan je schooners enteren.quote:Op zondag 10 november 2013 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tjah enigste manier is gewoon veel schepen slopen![]()
en je kan ook diegene kiezen met alleen de spullen die je nodig heb
True, al zijn sommige dingen wel geinig om te doen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef IMVHI het volgende:
Welke debiel heeft dat hele Abstergo verhaal bedacht? Elke keer baal je weer als je uit het verhaal getrokken wordt om in dat afzichtelijk lelijke gebouw rond te moeten lopen met die rooie muts achter je aan om een paar domme opdrachten te doen
Bedankt voor de spoiler he. Ik had drie nog niet gespeeld, lamlul.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Geralt het volgende:
Zo, deel 3 is uit. Even die DLC over gekke koning sjors gedaan, maar dat is niet heel wat.
Ik ben klaar voor deel 4. Laat 22 november maar komen
Heb je in deel 4 overigens maar 1 boot die je kan upgraden of begin je met een kleintje en kan je steeds grotere kopen?
Overigens net goed dat die Miles dood gaat op het einde van deel 3. Ik hoop niks van die lamlul in deel 4 te zien.
Ten zuiden van Kingston varen, goudmijn allesquote:Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Iemand die deel 3 nog niet gespeeld heeft heeft niets te zoeken in een topic over deel 4.quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler he. Ik had drie nog niet gespeeld, lamlul.
En nee, je hebt maar 1 schip dat je upgrade.
Nou, deel 4 komt eigenlijk voor deel 3 in de animus, maar in het heden na deel 3. Dus tja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iemand die deel 3 nog niet gespeeld heeft heeft niets te zoeken in een topic over deel 4.
Ow, ik haal hem wel ff weg danquote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, deel 4 komt eigenlijk voor deel 3 in de animus, maar in het heden na deel 3. Dus tja.
Nou nou, net alsof er daar niet genoeg van zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
Man o war verloren omdat zo'n lift gebugged was. Takelt me omhoog en pleurt me zo weer op het dek. Desynchronized
als ik in het zuiden rond ga varen dan heb ik zo nu en dan zeeslagen 3 of 4 MOW's involved. Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef padlarf het volgende:
Man o war verloren omdat zo'n lift gebugged was. Takelt me omhoog en pleurt me zo weer op het dek. Desynchronized
Ja, heb ik ook bij iedere AC. Je zit je te vermaken in een wereld in een andere tijd in een andere plaats en ineens word je ongevraagd uit die wereld gezogen en zit je in een of ander oninteressant kantoor.quote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef IMVHI het volgende:
Welke debiel heeft dat hele Abstergo verhaal bedacht? Elke keer baal je weer als je uit het verhaal getrokken wordt om in dat afzichtelijk lelijke gebouw rond te moeten lopen met die rooie muts achter je aan om een paar domme opdrachten te doen
Die wisselt, maar als iemand van je vrienden hem spot wordt ie gedeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef CoExist het volgende:
Heeft iemand coordinaten voor die white whale?
Verover alle forten dan kan je het zien op je mapquote:Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef CoExist het volgende:
Heeft iemand coordinaten voor die white whale?
Je kan hem daar voor al tegenkomen. Gebeurde mij in ieder geval. Wat is dat kreng trouwens sterk zeg!quote:Op maandag 11 november 2013 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verover alle forten dan kan je het zien op je map
Dat bedoelde ik ook niet maar dan weet hij de locatiesquote:Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan hem daar voor al tegenkomen. Gebeurde mij in ieder geval. Wat is dat kreng trouwens sterk zeg!
Sommige zitten in de schatten die je moet vinden met die treasure map.quote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
Zijn trouwens alle elite-ontwerpen onder water te vinden? Ik heb alles uitgekamd onder water maar ik mis er nog enkele, zoals elite opslag en elite harpoen.
Dacht al. Toch maar eens de schatkaarten raadplegen en op onderzoek uitgaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Sommige zitten in de schatten die je moet vinden met die treasure map.
Het verhaal zegt wanneer je terugkomt in Abstergo, dus daar hoef je niet veel voor te doen tenzij je het leuk vind om door een kantoorgebouw rond te huppelen.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, spel gekocht niets van verwacht en vind het helemaal geweldig.
Mis alleen nogal wat vrienden voor de social features
Hier toevallig mensen die me toe willen voegen op xbox live? Tag is hetzelfde als mijn username hier.
Heeft het trouwens zin om vaak terug te gaan naar het abstergo kantoor? heb er een zooitje post-its gevonden en wat computers gehacked, maar kan vooralsnog alleen L1 kantoren aan.
Okay, bij de voorgaande had het nog wel eens nut om op eigen houtje terug te gaan naar de hub om e.e.a. te verkennen, maar dat is hier dus niet het geval? Scheelt me weer zoekwerkquote:Op maandag 11 november 2013 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het verhaal zegt wanneer je terugkomt in Abstergo, dus daar hoef je niet veel voor te doen tenzij je het leuk vind om door een kantoorgebouw rond te huppelen.
Ok thanksquote:Social features zijn wel handig op het moment dat je je vloot gaat dirigeren, dan kunnen sommige van die missies sneller worden afgerond dan bijvoorbeeld de 18 uur die er voor staan
Je mag me toevoegen, GT is El Thijs.
Hier kan je dat op je gemak doen als het 'verplicht' is. Ik geloof na sequence 6 krijg je level 2 toegang en dan kan je nog meer verkennen en pc's te hacken. Al zijn die minigames wel erg knullig, en eentje moeten ze meteen bannen. Stomme Frogger-kloon.quote:Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, bij de voorgaande had het nog wel eens nut om op eigen houtje terug te gaan naar de hub om e.e.a. te verkennen, maar dat is hier dus niet het geval? Scheelt me weer zoekwerk
[..]
Ok thanks
Goed idee, maar dan wel eerst vragen of je toegevoegd mag worden enzoquote:Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef padlarf het volgende:
Misschien een idee om in de OP een lijstje op te nemen met xbox en PSN ID's?
Ja, uiteraard eerst vragen, wel zo netjes.quote:Op maandag 11 november 2013 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan wel eerst vragen of je toegevoegd mag worden enzo
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, uiteraard eerst vragen, wel zo netjes.
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/quote:Op maandag 11 november 2013 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dacht al. Toch maar eens de schatkaarten raadplegen en op onderzoek uitgaan
Als je een fan bent van de serie (zoals ik) is het wel leuk om die computers te hacken. Je krijgt allerlei voicelogs en audio/videobestanden te horen, die te maken hebben met Subject 16, Desmond en allerhande Templaronderzoek. Best tof.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Heeft het trouwens zin om vaak terug te gaan naar het abstergo kantoor? heb er een zooitje post-its gevonden en wat computers gehacked, maar kan vooralsnog alleen L1 kantoren aan.
Thanksquote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Heb deze voor de laatste paar gebruikt. Vooral de elite fire barrel storage was kut, moest alledrie die fleet missies doen voor de treasure map
Ja, ik zat ook al neurotisch alles af te gaanquote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je een fan bent van de serie (zoals ik) is het wel leuk om die computers te hacken. Je krijgt allerlei voicelogs en audio/videobestanden te horen, die te maken hebben met Subject 16, Desmond en allerhande Templaronderzoek. Best tof.
En als je een achievementhoer bent (zoals ik) krijg je ook een chievo voor 15 gehackte computers
Ik vind het wel een leuke karaktertrek. Ik ben wel benieuwd naar het keerpunt, want volgens mij komt dat er wel aan.quote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al neurotisch alles af te gaanLeuke logs ook (tot nog toe).
Leuke game tot nog toe hoor, maar ik hoop dat Edward nog een kantelpunt krijgt qua motivatie voor het geheel... dat 'hurr durr moneyz" zie ik liever bij een GTA dan bij AC.
Wat ik alleen gruwelijk onlogisch vind:quote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke karaktertrek. Ik ben wel benieuwd naar het keerpunt, want volgens mij komt dat er wel aan.
Er zitten ook wel een paar sombere sequences in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat ik alleen gruwelijk onlogisch vind:Ik eigenlijk ook, nu je het zegt. Vond het jammer dat dat juist niet gebeurde. Maar het is ook al redelijk ver in de game op dat punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hier zul je ook veel uren in gaan steken.quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met GTA V, ga nu deze maar eens proberen.
Veel plezier ermee!quote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hem net gekocht en ga hem vanavond eens proberen.
En wat vind je ervan?quote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hem net gekocht en ga hem vanavond eens proberen.
Ik vond die haaien veel irritanter. Die zagen je al van een fokking grote afstand soms. En geen zeewier in de buurt dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:12 schreef padlarf het volgende:
Ik schrik me elke keer een ongeluk van die klotemurenenGelukkig heb ik alle plannen al opgedoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |