Ja, weet ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou ik zo niet weten, maar het komt wel uit een van de shipwrecks.
Ik denk wel eentje op de noordelijke helft van de map, had die plan al vrij vroeg en ben pas laat de wrecks in het zuiden gaan doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar welke, dat is de vraag.
Fucking vet als ze elkaar helemaal aan gort knallenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:50 schreef Friday12 het volgende:
Jezus 4e Man o' War ik kom er niet vandaan
Yup had ze maar een handje geholpenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking vet als ze elkaar helemaal aan gort knallenDuurt alleen wel lang
Die vrienden moeten dat doen in hun fleetscherm. Dan kun je elkaar fire barrels geven, missies versnellen en dat soort shit. Zij zien dan jouw schepen op hun fleetmap, en kunnen er dan dingen mee doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
Iemand er trouwens al achter hoe je de fleet missions sneller kunt laren verlopen? Vrienden toevoegen op uPlay doet blijkbaar niet zo veel.
Ik zie anders alleen mijn eigen schepen, raar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die vrienden moeten dat doen in hun fleetscherm. Dan kun je elkaar fire barrels geven, missies versnellen en dat soort shit. Zij zien dan jouw schepen op hun fleetmap, en kunnen er dan dingen mee doen.
Story net uitgespeeld, gros van de achievements ook al binnen, ik zal hem ergens volgende week wel wegleggen denk ik.
Nice!quote:
Die zijn leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Berserker darts
net 2 warehouses geplunderd zonder 1 iemand zelf te vermoorden
Denk het niet. No way dat ze dat hele scheepsgedeelte er weer uit gaan slopen. Dat kunnen ze niet doen. In mijn ervaring zijn er in deze reeks alleen maar features bijgekomen die bijdragen aan gameplay, eigenlijk nooit afgegaan. Bijvoorbeeld die touwsperen. Absoluut niet logisch voor een piraat, maar hij heeft ze wel.quote:Op zondag 3 november 2013 00:22 schreef Zolder het volgende:
Ik heb het spel nu uitgespeeld, en ik heb het idee dat een volgend deel wel eens in London af zou kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, ik heb mezelf wel eens afgevraagd wat Edward van zijn kleinzoon Connor zou vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 01:24 schreef Kutmanager het volgende:
Net uitgespeeld. Toch wel een stuk charismatischer karakter dan die kut-indianen kleinzoon van 'm. Wat een mooie lul die Kenway.![]()
Mooi einde ook, niet echt focussen op tempeliersrommel maar meer op de main character.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |