Zeker, maar dan gaat het meer om het principe dan de smaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.
Wel erg duur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
Gewoon je verjaardag in een kroeg houden. Heb je ook geen gezeik.
#nog2dagen
Ja dit kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Valt wel mee. Betaal 1100 maar krijg t meeste gewoon terug natuurlijk. Vorige keer heb ik 150 euro moeten bijleggen.quote:
Dat is wel redelijk ja. Met eigen verjaardagen heb ik altijd wel een klein beetje winst.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Betaal 1100 maar krijg t meeste gewoon terug natuurlijk. Vorige keer heb ik 150 euro moeten bijleggen.
Erg wisselende reactie's dus op Ajacieden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik even opbokken als ik jou was debieltje.
Dat is niet te betalen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk ja. Met eigen verjaardagen heb ik altijd wel een klein beetje winst.
Dat denkt iedereen maar valt wel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet te betalen natuurlijk.
Hoeveel vrienden heb jij wel niet dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.
Baas inderdaad, maar wel een beetje goedkoop op sommige vlakken. Niet helemaal m'n stijl.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)huis-Den-Bosch.dhtml
Kanjerbazenhuis. Gozer die hier woont is 22.
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)huis-Den-Bosch.dhtml
Kanjerbazenhuis. Gozer die hier woont is 22.
Nah. Echte vrienden zijn op een hand te tellen natuurlijk maar verwacht een man of 60 zaterdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij wel niet dan?
Op een gegeven ogenblik vier je je verjaardag helemaal niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik vier je je verjaardag helemaal niet meer.
Heb je de hele straat uitgenodigd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Echte vrienden zijn op een hand te tellen natuurlijk maar verwacht een man of 60 zaterdag.
Wij deden dat altijd met een mannetje of 5 à 6. Een keer 620 pp bij moeten leggen.quote:
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef kanca het volgende:
[..]
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.
Is begrijp het woord "kanjerbazenhuis" niet echt.
U komt zeker niet van hier meneer Haddock?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef kanca het volgende:
[..]
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.
Is begrijp het woord "kanjerbazenhuis" niet echt.
Snap je. Ik ben binnenkort ook aan de beurt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.
Hij pokert.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.
Is dat niet een beetje zielig andere woorden verzinnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
U komt zeker niet van hier meneer Haddock?![]()
Kanker mag niet meer dus kanjer, baas spreekt voor zich hoop ik?
Je bent zelf zielig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zielig andere woorden verzinnen?
Nah. Twee vriendengroepen, voetbalteam, aanhang. Dan zit je er al snel op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb je de hele straat uitgenodigd?
Zeker zo'n vlegel als die jongen bij DWDD.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.
Valide vraag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
25 Is een goeie leeftijd inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.
Ja hij studeert daar en speelt (recreatief) poker online en kan daar kennelijk aardig van rondkomen.quote:
Nee, ze moeten toch ooit bedacht worden door iemand?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
Om te dood te gaan jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
25 Is een goeie leeftijd inderdaad.
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.
Die lampen.quote:
Wat ik zei, vorige keer paar jaar terug was ik 150 kwijt. Soms hoef je niks bij te leggen of zelfs een beetje winst. Daar hoef je toch niet voor te sparen hopelijk. Veel kroegen zijn ook qua prijs omlaag gegaan in afkoop.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.
Goede wiskunde bro. Boks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.
Ben jij nu de Tjacka kloon of de echte?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel echte facebookvrienden heb je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.
Vrienden van vroeger..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.
Die Tjacka had gemaakt is terecht weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij nu de Tjacka kloon of de echte?
Verstand op 0, erin die lul.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Er blijft vanavond een goede vriendin slapen. Er is nog nooit iets gebeurd, maar ze is ook nog nooit na 't stappen blijven slapen. Het zet je toch aan 't denken zoiets.
Slaapt ze met haar mond open?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Er blijft vanavond een goede vriendin slapen. Er is nog nooit iets gebeurd, maar ze is ook nog nooit na 't stappen blijven slapen. Het zet je toch aan 't denken zoiets.
Kap het af dat denken, kan alleen maar tegenvallen andersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Schijnheilig gedoe idd. Ik kan mijn desinteresse ook altijd heel slecht verbergen, dus dat soort dingen zijn echt niks voor mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden van vroeger..![]()
Ik hoef ook niet naar zo'n reunie, leuk voor toen maar er is een reden waarom het verwaterde.. dan hoef ik je nu ook niet op mijn verjaardag.
Ik snap het wel. Mensen die je een tijdje niet hebt gesproken maar die dan toch op je verjaardag komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet naar zo'n reunie, leuk voor toen maar er is een reden waarom het verwaterde.. dan hoef ik je nu ook niet op mijn verjaardag.
Dat is zo ongeveer de enige drug die ik nooit gedaan heb.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kap het af dat denken, kan alleen maar tegenvallen anders![]()
Maar je kan altijd ff Caland vragen voor wat GHB als je echt zin hebt.
Deze manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnheilig gedoe idd. Ik kan mijn desinteresse ook altijd heel slecht verbergen, dus dat soort dingen zijn echt niks voor mij.
quote:
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de enige drug die ik nooit gedaan heb.
Ik heb soms wel eens zulke grote drollen dat ik denk van 'waar laat je het in godsnaam?'.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollen
Leuk man. Reünie van de basisschool. Waar ik vroeger altijd de grootste bek had en altijd vooraan sta heb ik geleerd me wat introverter op stellen. Tot ik op de reünie aankwam. Basisschool all over the place weer. Meteen weer de grootste bek. Overal doorheen schreeuwen. Grappig proberen te zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag je wel als hint op pakken ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Er is altijd wel een soort spanning geweest ofzo en nu zijn we allebei vrijgezel. Ben toch benieuwd. Je weet hoe dan ook dat er wat gebeurt als iemand in je bed kruipt dus 'we pompen dat luchtbedje wel op als we terugkomen'.![]()
Jij gaat hem sowieso erin hangen vriendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Er is altijd wel een soort spanning geweest ofzo en nu zijn we allebei vrijgezel. Ben toch benieuwd. Je weet hoe dan ook dat er wat gebeurt als iemand in je bed kruipt dus 'we pompen dat luchtbedje wel op als we terugkomen'.![]()
Mooi man, shit gaat echt diepe indruk maken.twitter:therealvdv twitterde op donderdag 31-10-2013 om 12:25:38Fans #Rangers gaan morgenavond in de 2e minuut op Ibrox massaal staan voor Fernando Ricksen. Their support for their best #nr 2 ever reageer retweet
Heb je geen last van opstipatie dan? Heb dat wel eens gehad.. nondeju dat was echt niet chill, allemaal gesprongen micro adertjes in mijn gezicht van het persenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens zulke grote drollen dat ik denk van 'waar laat je het in godsnaam?'.
Gewoon niet te verlegen zijn. Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan ik ook niet goed tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.
Hoe plaats je een tweet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ksen/205908159581329Mooi man, shit gaat echt diepe indruk maken.twitter:therealvdv twitterde op donderdag 31-10-2013 om 12:25:38Fans #Rangers gaan morgenavond in de 2e minuut op Ibrox massaal staan voor Fernando Ricksen. Their support for their best #nr 2 ever reageer retweet
Dan niet joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollen
Ik ben enorm makkelijk als ik een drankje op heb. Verder ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat hem sowieso erin hangen vriend
Twitter accountje aanmaken en gaan. 't Is eigenlijk heel simpel.quote:
lolwut? Wel eens gehad dat ik 4 dagen niet kon schijten ja, maar dat komt er op een gegeven moment toch ook wel weer uit als een stuk fossiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je geen last van opstipatie dan? Heb dat wel eens gehad.. nondeju dat was echt niet chill, allemaal gesprongen micro adertjes in mijn gezicht van het persen
Oh, my bad. Ik las (weer eens) verkeerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
Echt teveel mensen slecht op zien gaan inclusief ernstige verslaving. Dat spul raak ik echt nooit aan.
Dank!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bij de knopjes op FOK! en dan details bericht op Twitter.
Ik ben misschien ook wel het tegenovergestelde daarvan. Ik heb altijd teveel lekkere dingen en ik maak ook altijd zelf gehaktballetjes of dat soort shit. Maar daar ben ik de laatste jaren wel mee gestopt, aangezien je zelf altijd heel veel moeite doet en het toegevoegde plezier daarvan altijd wel meevalt voor m'n gevoel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik ook niet goed tegen.
net als mensen die een verjaardag houden en niet eens een paar pizza's inslaan voor de gasten. Zit je daar met je zakje paprika chips, kan je alsnog zelf pizza gaan bestellen.
Maat van mij is toen geopereerd aan zijn reet. 5 dagen op zijn buik moeten liggen en pillen gekregen zodat hij niet hoefde te schijten. Na 5 dagen een zeepspuit er in. Gozer heeft 3 keer door moeten trekken en hing de 4e keer nog steeds met zijn ballen in de stront.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? Wel eens gehad dat ik 4 dagen niet kon schijten ja, maar dat komt er op een gegeven moment toch ook wel weer uit als een stuk fossiel.
Het is geen enkele verwijzing naar kanker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel apart dat jij nog geen permban hebt vanwege je usernameof mag naast kanjer, kanca ook..?
Ik vind mensen die teveel doen sowieso altijd heel zielig. Zijn ook altijd wel een beetje typische figuren die er ook graag over praten hoeveel en hoe vaak ze wel niet drugs gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
Echt teveel mensen slecht op zien gaan inclusief ernstige verslaving. Dat spul raak ik echt nooit aan.
de tweetstatus (http://twitter.com/therealvdv/status/395874196531986432) kopieren en plakken in dat twittervenster, naast de youtube en flickr knopjesquote:
Had het al ontdekt dankzij die andere user maar bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
de tweetstatus (http://twitter.com/therealvdv/status/395874196531986432) kopieren en plakken in dat twittervenster, naast de youtube en flickr knopjes
TR gemacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:50 schreef kanca het volgende:
[..]
Het is geen enkele verwijzing naar kanker.
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef kanca het volgende:
[..]
Had het al ontdekt dankzij die andere user maar bedankt.
Zit je weer verhalen te kopieren van scholieren.net?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
GHB is wel lekker alleen je hebt er een maand slaapproblemen door als je 2 dagen hebt gebruikt.
Gaar spul ja. Ik snap ook niet echt hoe dat spul niet super gevaarlijk kan zijn. Wat is het, gootsteenontstopper en een of ander zuur bij elkaar flikkeren zodat je water en GHB krijgt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
3.0/10.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je weer verhalen te kopieren van scholieren.net?
Noem mij maar kanca.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.
Dat zijn teksten mensen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef kanca het volgende:
Mensen die hun kind Loek noemen zijn niet goed in hun hoofd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef kanca het volgende:
Ik was juist diegene die pestte, vooral die kutkinderen uit Brabant hebben het moeten ontgeldenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je vast mee gepest vroeger.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef kanca het volgende:
Jij was dus altijd het lulletje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was juist diegene die pestte, vooral die kutkinderen uit Brabant hebben het moeten ontgelden.
Ik denk eerder met:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je vast mee gepest vroeger.
heb al jaren niet meer mijn verjaardag gehouden eigenlijk. ben in de winter jarig en heb een klein studentenkamertje. Wel af en toe in de zomer zorg ik dat er wat gasten alsnog een reden hebben om hier te feesten, lekker in de tuin.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben misschien ook wel het tegenovergestelde daarvan. Ik heb altijd teveel lekkere dingen en ik maak ook altijd zelf gehaktballetjes of dat soort shit. Maar daar ben ik de laatste jaren wel mee gestopt, aangezien je zelf altijd heel veel moeite doet en het toegevoegde plezier daarvan altijd wel meevalt voor m'n gevoel.
Klopt ja. Maar het probleem is ook juist dat het heel toegankelijk is (kost geen reet en niemand merkt dat je het gebruikt) en er ook al heel snel lichamelijke afhankelijkheid optreedt bij dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Gaar spul ja. Ik snap ook niet echt hoe dat spul niet super gevaarlijk kan zijn. Wat is het, gootsteenontstopper en een of ander zuur bij elkaar flikkeren zodat je water en GHB krijgt?
Als je niet de goede mengverhouding gebruikt, zit je dus ook gootsteenonstopper te zuipen.
Hoe vaak ben je op z'n kop in de prullenbak gezet Loekie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was juist diegene die pestte, vooral die kutkinderen uit Brabant hebben het moeten ontgelden.
Mongoolquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tuinfeest in de zomer. BBQ, Vatjes bier, Muziekje aan en chillen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
heb al jaren niet meer mijn verjaardag gehouden eigenlijk. ben in de winter jarig en heb een klein studentenkamertje. Wel af en toe in de zomer zorg ik dat er wat gasten alsnog een reden hebben om hier te feesten, lekker in de tuin.
Dan is het inderdaad wel uitpakken. Maar dat is dan ook meestal een groep die zelf ook goed hun dingen verzorgt. Elk van hun verjaardag was ook totaal geen gebrek.
Normale naam. Ik zal mijn kind nooit zo noemen maar het is niet zo absurd als Loek.quote:
Ben je er trots op?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trapte en sloeg als een wilde om mij heen keertje op mijn twaalfde op schoolkamp in groep 8 iemand neergestoken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je op z'n kop in de prullenbak gezet Loekie?
Bij GHB zal het vast een stuk erger zijn in de hoeveelheid maar volgens mij wordt gootsteenontstopper ook gebruikt bij het produceren van XTCquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Gaar spul ja. Ik snap ook niet echt hoe dat spul niet super gevaarlijk kan zijn. Wat is het, gootsteenontstopper en een of ander zuur bij elkaar flikkeren zodat je water en GHB krijgt?
Als je niet de goede mengverhouding gebruikt, zit je dus ook gootsteenonstopper te zuipen.
Pesten is natuurlijke selectie als je daar niet mee om kan gaan is dat je eigen zwakte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je er blijkbaar trots op bent dat je gepest hebt. Dat is uitermate treurig.
ZMOK for life yoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trapte en sloeg als een wilde om mij heen keertje op mijn twaalfde op schoolkamp in groep 8 iemand neergestoken.
Er trots op zijn is iets anders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Pesten is natuurlijke selectie als je daar niet mee om kan gaan is dat je eigen zwakte.
Rukt die leeuw op dat plaatje?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd aan pastei.
Zal vast maar verslaafd zijn aan xtc is nagenoeg onmogelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij GHB zal het vast een stuk erger zijn in de hoeveelheid maar volgens mij wordt gootsteenontstopper ook gebruikt bij het produceren van XTC
Dat ben ik met je eens. Was mijn punt verder ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal vast maar verslaafd zijn aan xtc is nagenoeg onmogelijk
ja, inmiddels ex collega van me ook. toen die doorhad dat ik wel eens wat heb geprobeerd, kon die zijn mond niet houden erover. Heb je al eens ketamine gedaan? Echt heel vet! En speed, ja dat gebruik ik ook elke week, echt heel fijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind mensen die teveel doen sowieso altijd heel zielig. Zijn ook altijd wel een beetje typische figuren die er ook graag over praten hoeveel en hoe vaak ze wel niet drugs gebruiken.
Mensen die pesten zijn vaak zelf onzeker of hebben problemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Pesten is natuurlijke selectie als je daar niet mee om kan gaan is dat je eigen zwakte.
Je moet je bek houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die pesten zijn vaak zelf onzeker of hebben problemen.
Daar hoeft geen verband in te zijn natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, inmiddels ex collega van me ook. toen die doorhad dat ik wel eens wat heb geprobeerd, kon die zijn mond niet houden erover. Heb je al eens ketamine gedaan? Echt heel vet! En speed, ja dat gebruik ik ook elke week, echt heel fijn.
Ondertussen was het een stinkende dikke gast van 28 die op een woonwagenkamp woonde en twee kinderen heeft (12 en 9) met zijn inmiddels ex-vrouw.
leuk zeg die drugs
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, inmiddels ex collega van me ook. toen die doorhad dat ik wel eens wat heb geprobeerd, kon die zijn mond niet houden erover. Heb je al eens ketamine gedaan? Echt heel vet! En speed, ja dat gebruik ik ook elke week, echt heel fijn.
Ondertussen was het een stinkende dikke gast van 28 die op een woonwagenkamp woonde en twee kinderen heeft (12 en 9) met zijn inmiddels ex-vrouw.
leuk zeg die drugs
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hoeft geen verband in te zijn natuurlijk
ja precies, nemen ze de tentjes mee, lekker in de tuin slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon tuinfeest in de zomer. BBQ, Vatjes bier, Muziekje aan en chillen.
Hebben ze dat playmobil zwaardje operatief moeten verwijderen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trapte en sloeg als een wilde om mij heen keertje op mijn twaalfde op schoolkamp in groep 8 iemand neergestoken.
In de zwarte pieten discussie kwam je over als een zelfverzekerd mens maar hier is de hiërarchie duidelijk anders.quote:
Jij noemt getroll op internet pesten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Iedereen pest elkaar hier dat hypocriete gedoe kan ik slecht tegen.
is anders. xtc wordt sowieso door professionals gemaakt, ghb thuis in het aanrecht van de moeder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij GHB zal het vast een stuk erger zijn in de hoeveelheid maar volgens mij wordt gootsteenontstopper ook gebruikt bij het produceren van XTC
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Iedereen pest elkaar hier dat hypocriete gedoe kan ik slecht tegen.
ja nee klopt, maar dat uitgerekend zo'n gast zijn bek niet erover kan houden. ik kende hem net 3 dagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hoeft geen verband in te zijn natuurlijk
Ok.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:00 schreef kanca het volgende:
[..]
In de zwarte pieten discussie kwam je over als een zelfverzekerd mens maar hier is de hiërarchie duidelijk anders.
Ik wil verder niet op mijn eerste dag hier gelijk vijanden maken hoor
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Ik wacht even tot je me weer gaan bedreigen en schakel dan wel een modje in.
je hebt het snel door hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:00 schreef kanca het volgende:
[..]
In de zwarte pieten discussie kwam je over als een zelfverzekerd mens maar hier is de hiërarchie duidelijk anders.
Ik wil verder niet op mijn eerste dag hier gelijk vijanden maken hoor
Niks mis mee ik mag hopen dat mensen hier tenminste 60% van hun posts naar anderen toe niet serieus menen anders is er inderdaad iets kapot in je hoofd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen we allemaal nog wel onzeker zijn of onze problems hebben. We zitten niet voor niets op FOK!. Dan zit er ergens iets niet goed.
Tip:quote:
HMF zijn nieuwe account is alweer ontmaskert?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tip:
Misschien moet je in je jetpack even de lucht in om het geheel van bovenaf te bezien voor het overzicht?
Dat zijn LETTERLIJK de teksten van iemand die hier AL LANG niet meer post.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tip:
Misschien moet je in je jetpack even de lucht in om het geheel van bovenaf te bezien voor het overzicht?
Of je slaat wartaal uit of je bent blijven hangen in GTA San Andreas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tip:
Was dat zo moeilijk dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF zijn nieuwe account is alweer ontmaskert?
Je verlult jezelf ook helemaal niet met die hoofdlettersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn LETTERLIJK de teksten van iemand die hier AL LANG niet meer post.
FOK! serieus nemenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee ik mag hopen dat mensen hier tenminste 60% van hun posts naar anderen toe niet serieus menen anders is er inderdaad iets kapot in je hoofd.
onlogisch is al jaren HMF, duidelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je verlult jezelf ook helemaal niet met die hoofdletters
Heb je een haatbui vandaag?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
Als je Loek bent kun je iedereen in 1 post boos maken.
Ik denk niet dat ik dan boos word.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
Als je Loek bent kun je iedereen in 1 post boos maken.
Echt hé. Wat een josti is Loek toch ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
onlogisch is al jaren HMF, duidelijk
Waarom scheld je me uit via privéberichten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst ja door te schelden ben ik niet gewend.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef kanca het volgende:
[..]
Waarom scheld je me uit via privéberichten?
Je zou zijn mongolide broertje kunnen zijn, jullie hebben duidelijk dezelfde verslaafde ouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een josti is Loek toch ook
Neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Is er vanavond nog voetbal te zien op rtl 7 of zo?
Wat zei ik dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef kanca het volgende:
[..]
Waarom scheld je me uit via privéberichten?
Treurig dit hoor. Richt het lekker op hem. Wat laat jij je toch kennen zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou zijn mongolide broertje kunnen zijn, jullie hebben duidelijk dezelfde verslaafde ouders.
Hij en zijn agressieve vriend vallen mij aan via dm dus dan moet je wat he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurig dit hoor. Richt het lekker op hem. Wat laat jij je toch kennen zeg
Ik wil best dit topic verlaten als jij er zoveel problemen mee hebt hoor. Maar laat die achterlijke scheldwoorden achterwege wil je?quote:
Je bent altijd welkom in dit topic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef kanca het volgende:
[..]
Ik wil best dit topic verlaten als jij er zoveel problemen mee hebt hoor. Maar laat die achterlijke scheldwoorden achterwege wil je?
Ik zal het nog eens voor je opnemen Stijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is gewoon een treurig persoon.
Dat is ook niet netjes maar zulke opmerkingen zijn natuurlijk triest. Laat zijn gehandicapte broertje erbuiten, als hij die heeft want dat weet ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij en zijn agressieve vriend vallen mij aan via dm dus dan moet je wat he.
Eh hij begon zelf over josti's hoor. Weer dat hypocriete bij jou, jammer dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes maar zulke opmerkingen zijn natuurlijk triest. Laat zijn gehandicapte broertje erbuiten, als hij die heeft want dat weet ik niet.
Ligt eraan hoe ver het isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De trein of fietsen, hmm keuzes.
Zit je lekker, in je slachtoffer rol?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eh hij begon zelf over josti's hoor. Weer dat hypocriete bij jou, jammer dit.
fietsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De trein of fietsen, hmm keuzes.
Taxibusje in je eentjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trein is sneller, maar 's nachts toch kutter. Ik ga er maar een dobbelsteen voor opgooien.
Dat is wel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trein is sneller, maar 's nachts toch kutter. Ik ga er maar een dobbelsteen voor opgooien.
Oh lekker breng die euro's maar bij papaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Elan heeft die nieuwe user alweer weggejaagd?
Heerenveen 1-0 overigens
van wie heb je dat? even kijken op digitale tv-gids.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voetbal was op veronica
Waarom heb jij die nieuwe gozer weggejaagd? Was eindelijk geen troll die hier de boel kwam verneuken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lekker breng die euro's maar bij papa.
Oh, volgens mij alleen samenvattingen en loting om 22.35quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van wie heb je dat? even kijken op digitale tv-gids.
ninjaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
om 22:40 tot 23:30 is het samenvatten + de bekerloting op veronica.
JanCees, ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd
Opbouwende kritiek moet je tegen kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb jij die nieuwe gozer weggejaagd? Was eindelijk geen troll die hier de boel kwam verneuken.
Alsnog bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
om 22:40 tot 23:30 is het samenvatten + de bekerloting op veronica.
JanCees, ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd
Hans roept wel vaker dingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef JanCees het volgende:
Hansie weer lopen roeptoeteren maandag, ik helemaal in de war nu.
Willen jullie mij erbuiten laten dames? Bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje zou zijn andere wang toekennen.
Maar heeft de wet aan zijn zijde.
Vind dit wel een cool nummer van hem.quote:
echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
Ja, wil je de volgende keer gewoon van m'n reet blijven aub.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
thx JCquote:
Max 50 man per club hèquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kunnen we keer VBL hooligan meeting organiseren.
Omgeving Beverwijk.
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.quote:
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.
damclub hooliganquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
quote:Kusters verwacht kiezers bij de PVV weg te kunnen halen nu het daar rommelt. Het toekomstig onderwijs dient wat Kusters betreft gericht te zijn op het kweken van goede 'volksgenoten'. Onderwijs aan staatsscholen is dan voor vier dagen in de week verplicht. 'Op de staatsschool is iedere vorm van geloof uitdraging verboden, van christenkruis tot keppeltje, tulband of hoofddoek. De ouders kunnen zelf bepalen naar welke school, al dan niet religieus, zij hun kinderen sturen op de vijfde schooldag.
Tong en ik zijn een onverslaanbaar tagteam. Compleet nutteloze voetbalweetjes gebaseerd op onze meningen gooien we naar je hoofd tot je je omdraait en uit pure wanhoop een trein kopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
No worry, no worry.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Simon Webbe een leuke neger.
Ik vind dit best een leuk nummer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No worry, no worry.
Wat een zielloze plaat was dat zeg.
Uitgezeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja best joh
Tjacka je vrijgeluld of uitgezeten?
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, okéquote:
Is een serie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
Een seriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
2 Guns. Doelloos vermaak.quote:
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere nummers een hit geweest hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Helemaal gemist ouwe reus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi wat vond je van mijn no digitty cover?
xsnewsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.
Welke nieuwsserver gebruik je?
Schnappie de krokodil heeft ooit op 1 gestaan in de top40 .. dan kan alles een hit worden joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Gezien, best leuk iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Walk on Water is leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook vast leuken Sylver, Lasgo etc..
Heb bijna alle nummer van die vent in mijn spotify staanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Dit is toch een cover? Of ik snap t verschil niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan, sorry. Ik ben sowieso niet zo van de remixes. Eerder covers.
Ja die is wel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een relaxed vind.
beter dan eweka?quote:
Kut muziek en vieze wijven..quote:
Ik gebruik 'm op twee pc's daarvoor is xsnews ideaal.quote:
Ik dacht dat jij in Zwolle woonde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even langs?
Wie wil nou langskomen bij jouquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nou niet iets wat ik in mijn vrije tijd zou luisteren.quote:
Nee. Ik vond Milk Inc altijd kut. Lasgo kon ik wel hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook vast leuken Sylver, Lasgo etc..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil nou langskomen bij jou. Dikke zeug
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2003 toch? Heerlijk nummertje hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |