Willen jullie mij erbuiten laten dames? Bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje zou zijn andere wang toekennen.
Maar heeft de wet aan zijn zijde.
Vind dit wel een cool nummer van hem.quote:
echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
Ja, wil je de volgende keer gewoon van m'n reet blijven aub.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
thx JCquote:
Max 50 man per club hèquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kunnen we keer VBL hooligan meeting organiseren.
Omgeving Beverwijk.
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.quote:
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.
damclub hooliganquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
quote:Kusters verwacht kiezers bij de PVV weg te kunnen halen nu het daar rommelt. Het toekomstig onderwijs dient wat Kusters betreft gericht te zijn op het kweken van goede 'volksgenoten'. Onderwijs aan staatsscholen is dan voor vier dagen in de week verplicht. 'Op de staatsschool is iedere vorm van geloof uitdraging verboden, van christenkruis tot keppeltje, tulband of hoofddoek. De ouders kunnen zelf bepalen naar welke school, al dan niet religieus, zij hun kinderen sturen op de vijfde schooldag.
Tong en ik zijn een onverslaanbaar tagteam. Compleet nutteloze voetbalweetjes gebaseerd op onze meningen gooien we naar je hoofd tot je je omdraait en uit pure wanhoop een trein kopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
No worry, no worry.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Simon Webbe een leuke neger.
Ik vind dit best een leuk nummer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No worry, no worry.
Wat een zielloze plaat was dat zeg.
Uitgezeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja best joh
Tjacka je vrijgeluld of uitgezeten?
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, okéquote:
Is een serie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
Een seriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
2 Guns. Doelloos vermaak.quote:
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere nummers een hit geweest hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Helemaal gemist ouwe reus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi wat vond je van mijn no digitty cover?
xsnewsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.
Welke nieuwsserver gebruik je?
Schnappie de krokodil heeft ooit op 1 gestaan in de top40 .. dan kan alles een hit worden joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Gezien, best leuk iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Walk on Water is leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook vast leuken Sylver, Lasgo etc..
Heb bijna alle nummer van die vent in mijn spotify staanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Dit is toch een cover? Of ik snap t verschil niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan, sorry. Ik ben sowieso niet zo van de remixes. Eerder covers.
Ja die is wel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een relaxed vind.
beter dan eweka?quote:
Kut muziek en vieze wijven..quote:
Ik gebruik 'm op twee pc's daarvoor is xsnews ideaal.quote:
Ik dacht dat jij in Zwolle woonde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even langs?
Wie wil nou langskomen bij jouquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nou niet iets wat ik in mijn vrije tijd zou luisteren.quote:
Nee. Ik vond Milk Inc altijd kut. Lasgo kon ik wel hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook vast leuken Sylver, Lasgo etc..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil nou langskomen bij jou. Dikke zeug
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2003 toch? Heerlijk nummertje hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |